Pozdrav imam alfu 156 jtdm 103kw 16v.
eh sad imam dva pitanja za vas.
da li bolje kupiti nov maf senzor (samo ulozak u kit-u je oko 12 soma) ili polovan bosh
a drugo pitanje je, da li je bolje voziti auto bez maf-a, tj sa iskljucenim konektorom, navodno kako mi majstori kazu auto ide bolje bez njega, mada mi to nije nekako logicno.
u vezi maf-a
- Slash
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 156 SW 1.9 16v MJet
Alfa Romeo MiTo 1.4 TB 155hp
Lancia Ypsilon 1.4 16v Momo Design
Yamaha FZ8-SA - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: u vezi maf-a
Tesko da ce 16v jtd da radi bez protokomera. Ti majstori su stvarno neki "majstori"
Samo nov, polovan je macka u dzaku.
Samo nov, polovan je macka u dzaku.
- Nemus94
- Garaža: Alfa Romeo 156 sw
- Lokacija: Beograd
Post
Re: u vezi maf-a
Pa da izvucen je dzek i radi na default vrednostima, ali navodno kako mi kazu auto ide bolje kada nema protokomer (kada je izvucen dzek) tj kad je na default vrednostima.
- Slash
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 156 SW 1.9 16v MJet
Alfa Romeo MiTo 1.4 TB 155hp
Lancia Ypsilon 1.4 16v Momo Design
Yamaha FZ8-SA - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: u vezi maf-a
Mozda 8v hoce, 16v trokira kad protokomer ode u q.
Kupiti nov (moze samo i ulozak, ne mora ceo, ispadne nesto jeftinije) i zameniti.
Kupiti nov (moze samo i ulozak, ne mora ceo, ispadne nesto jeftinije) i zameniti.
- ivcha90
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.8 TS
- Lokacija: Knjazevac
- Lokacija: Minicevo - Knjazevac
Post
Re: u vezi maf-a
Bolje da ide bez protokomera tesko, smesa ti nije optimalna, tako da moze samo da posluzi dok ne kupis drugi. Ja sam kupio polovan ali ispravan, testirao sam preko MultiEcuScana i evo radi vec 2 godine tako. Nov je nov, ali i polovan ispravan radi poso
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
Post
Re: u vezi maf-a
Taj motor bez protokomera ide losije i pusti strucne majstore sto su ti dali takav savet. Nije protokomer tu za ukras, kupi novi i ako ne mislis da prodajes auto u skorije vreme, u suprotnom i polovan moze da ti zavrsi posao.
Ja bih otisao kod nekog drugog za pocetak da utvrde da li je stvarno protokomer los ili nesto drugo pravi problem
Ja bih otisao kod nekog drugog za pocetak da utvrde da li je stvarno protokomer los ili nesto drugo pravi problem
- Nicola Romeo
- BANOVAN
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 SW 1.9 150ks '06
--------------------------------
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 115ks '02
--------------------------------
Ex Alfa Romeo 156 SW 2.0TS 16v 155ks '00.
-------------------------------- - Lokacija: Zvezdara
- Lokacija: Beograd
Post
Što ja nekad popijem, nekima teško je preplivati!!!
Re: u vezi maf-a
Skines protokomer, termostat od R4, stavis fiksni zamajac sa TS-a, cipujes ga i ima da ide ko nevreme
Što ja nekad popijem, nekima teško je preplivati!!!
- Nemus94
- Garaža: Alfa Romeo 156 sw
- Lokacija: Beograd
Post
Ipak ću kupiti nov protokomer, hvala
Re: u vezi maf-a
To deluje jako logičnoNicola Romeo napisao:Skines protokomer, termostat od R4, stavis fiksni zamajac sa TS-a, cipujes ga i ima da ide ko nevreme
Ipak ću kupiti nov protokomer, hvala
- Nemus94
- Garaža: Alfa Romeo 156 sw
- Lokacija: Beograd
Post
Re: u vezi maf-a
E ovako zamenio sam maf, ali je auto bio dosta tromiji, skoro pa mrtav ispod 2000 obrtaja, nakon toga počinje da vuče kao blesav.
Pošto sam mislio da je prljav eger, skidao sam ga, čisto, ali nakon toga nije bilo nekog većeg efekta, tako da sam egr zatvorio, nakon zatvaranja auto vuče bolje, ali ne vuče vuče na manjim obrtajima do 2000 kao što je vukao bez mafa.
Malo sam zakomplikovao ovo sada, ali koje pitanje je, da li je normalno da alfa 156 1.9 16v bude tromija do 2000 obrtaja sa ispravnim mafom
Pošto sam mislio da je prljav eger, skidao sam ga, čisto, ali nakon toga nije bilo nekog većeg efekta, tako da sam egr zatvorio, nakon zatvaranja auto vuče bolje, ali ne vuče vuče na manjim obrtajima do 2000 kao što je vukao bez mafa.
Malo sam zakomplikovao ovo sada, ali koje pitanje je, da li je normalno da alfa 156 1.9 16v bude tromija do 2000 obrtaja sa ispravnim mafom
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
Post
Re: u vezi maf-a
Na tom motoru egr mora i softverski da se iskljuci, nije dovoljno samo zatvaranje. U kakvom stanju je maP senzor, mozda je i on prljav? Takodje ako slabo vuce na niskim obrtajima moze da glavi geometrija turbine, ili neko vakuum crevce zeza za pokretanje istih, overboost ventil ili aktuator turbine.
- Nemus94
- Garaža: Alfa Romeo 156 sw
- Lokacija: Beograd
Post
Re: u vezi maf-a
Map senzor nisam takoreći pipao, čime ga je najbolje očistiti?
Slabo vuče samo kada je maf upaljen, bez njega je i vise nego ok.
Slabo vuče samo kada je maf upaljen, bez njega je i vise nego ok.
- Uzicanin
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 159 16v
Ex Alfa Romeo 147fl 8v
Ex Alfa Romeo 156TI 16v
Ex Alfa Romeo 147 8v - Lokacija: Uzice
Post
Re: u vezi maf-a
Ja sve cistim sa break cleanerom, a cim vuce slabije sa nego bez mafa znaci da je odavno za zamenu. Sa ispravnim maf mora da ide bolje od razdzekovanog mafa. A za to sto ide losije ispod 2000 sam i ja imao problem na 8v pa su bile dizne... previse goriva gurale
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
Post
Re: u vezi maf-a
Najbolje odradi dijagnostiku u voznji da se ne nagadja sta je. Ne mora da znaci da je taj drugi maf ispravan
- ivcha90
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.8 TS
- Lokacija: Knjazevac
- Lokacija: Minicevo - Knjazevac
Post
Re: u vezi maf-a
Koliko sam video u MultiEcuScan-u kod dizela ima reset opcija kada se menja Maf, mozda nije lose da to odradis, kod dizela nisam siguran da ecu ima proces ucenja kao kod benzinca ali ako je sve ostalo ispravno tj creva nisu pocepana, senzori su ok, egr zastopan onda tipujem da treba komp da se resetuje.
Povratak na “Alfa Romeo 147 | Alfa Romeo 156 | 166 | GTV | GT”