Garaža: ex ar147mjtd '05 ex ar147mjtd TI '07 ex ar159 mjtd '09 ex ar GT Q2 271hp '04 ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein exAr giulieta 1750 QV ar 33 1.7ie/16v ar 75 rosso di beleza Subi impreza sti 300hp
Ma ne planiram trositi taj auto na Navaku, imam dva za to od kojih jedan uvek radi, barem. Ali imacu na umu kada dodje zamena kocnica dogodine neki upgrade. Taman ima mesta iza GTA felni.
Garaža: ex ar147mjtd '05 ex ar147mjtd TI '07 ex ar159 mjtd '09 ex ar GT Q2 271hp '04 ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein exAr giulieta 1750 QV ar 33 1.7ie/16v ar 75 rosso di beleza Subi impreza sti 300hp
Alfa je sa 7.2L/100km i tempomatom u 5toj uz svako brdo, vukavsi prikolicu od 5x2.4m sa Jugom na njoj 3500km, bez i najmanjeg problema, svakako zasluzila malo paznje i jedan veliki respect kao auto. Vazda sam gotivio Alfe, sada mi samo mogu prirasti srcu vise kako ih budem vozio.
Poslednji TD u ovoj sezoni je prošao fino i vreme je bilo prihvatljivo.
Od Alfi samo dve sa tri vozača. Ja sa mojom 156 i Željko sa njegovom 33 koju je burazer vozio u suprotnoj smeni Torturu i vatreno krštenje je izdržala u vidu celodnevnog maltretiranja.
Vremena snadardna i očekivana kao i do sada pola sekunde gore dole.
Nekoliko slika koje je napravila ekipa Bud3
Ja sam imao peh sa bravom haube koja je loše držala, za problem sam znao sa prošlog TD ali nisam obraćao pažnju na njega pa mi se on na kraju obio o glavu srećom svi živi i čitavi ...
Baš šteta, nadao sam se da ću videti tvoju alfu. Odličan snimak i sjajan "guide" za mene! Nadam se da ćeš srediti mašinu do sledeće sezone. Inače kako ide onaj focus mk1?
Garaža: ex ar147mjtd '05 ex ar147mjtd TI '07 ex ar159 mjtd '09 ex ar GT Q2 271hp '04 ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein exAr giulieta 1750 QV ar 33 1.7ie/16v ar 75 rosso di beleza Subi impreza sti 300hp
Sta drndas te nogavice vazda
A ja se pitam sto trese tocak,eno na smiku i zasto
Jeste,umalo da bude i "tri bunara jedna kofa sluzi"
Vreme za redovan td bilo idealno,falcon vec drugu godinu vozi isto vreme..mislim da je vreme sa secu i olaksavanje
Ja sa 33 "prvi put" na stazi,(bio i prethodni alo vozio dva revijalna kruga samo),tako da je ovo bilo zaista vatreno krstenje u vidu nas dvojice pre podne i po podne...ujutru nismo mogli da spustimo ispod 1:50,sanse nije bilo,dok po podne oborih na 1:48 za mene i dalje solidnih..ocekivao sam vise,al dobro,vreme za napredak tek sad sledi,koliko ove nedelje....
Falcone, legendo. Ti na ovu voznju sa snimka imas jedno 3 sekudne u onoj desnoj nogavici sto je namestas. Ako smem da primetim - mnogo siroko prilazis prvoj desnoj posle pravca i prolazis je 3com brzinom. Kapiram da busso ima torka na izvoz, ali drugom garant imas bolji izlaz. Isto vazi i za onu krivinu od 160 stepeni posle S-a i one jace leve(u toj levoj posle S-a treba da pustis auto vise napolje, celu sirinu da koristis), a i narednu koja je najsporija na stazi po 90 skoro u levo. Sve te krivine drugom uz dozirani prilaz i putanju, vreme ide dole garant. Auto ti je brz prilicno, 150km/h + na oba pravca, treba iskoristiti to.
Naravno, cim se vrati u lepo izdanje od gluposti sa haubom... I svaka cast za kacenje snimka, mnogi nemaju jajca da okace isti.
Poslednja izmena od Andrej u Čet Sep 27, 2018 3:49 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Garaža: ex ar147mjtd '05 ex ar147mjtd TI '07 ex ar159 mjtd '09 ex ar GT Q2 271hp '04 ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein exAr giulieta 1750 QV ar 33 1.7ie/16v ar 75 rosso di beleza Subi impreza sti 300hp
Garaža: ex ar147mjtd '05 ex ar147mjtd TI '07 ex ar159 mjtd '09 ex ar GT Q2 271hp '04 ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein exAr giulieta 1750 QV ar 33 1.7ie/16v ar 75 rosso di beleza Subi impreza sti 300hp
Pa dobro,nek ti kaze sam vlasnik problem je u nosu jako veliki,kako se vrati u drugu brz,auto djipi kao da si mu nabio prstenac
Sto se tice pravaca,sa gulietom sam vozio 4tu prekidac 185kmh...al sta vredi
Zanimljivo poređenje - 1.3 Jugo, sporiji krug na Nankangu + menjac sa skracenjima, a brži na Yoko + fabricki menjac. U sporijem krugu imam uglavnom bolje prolazne brzine, osim u poslednjem delu staze, a opet sporiji krug. Šta su ti gume.
Prvi mi je TD, tako da mi nije ni suviše za verovati (nije ni ovako, al ajd ), u trećem sitntu i na vremenu 1:45 prolazio sam sa cca 110km/h zadnju krivinu, a kočio sa oko 170km/h pred šikanu. Nešto mi suviše to deluje brzo, pa mi zbog toga toliko krivo što sam ugasio program. Nije mi imao previše smisla pa ga ugasih. Sada tek videh šta je sve hteo da mi kaže.
Nema ni previše veze. Nadam se dogodine...
gde nabaviti ovo sa brzinama na krivinama? jel ima neka aplikacija ili ?
Andrej napisao:Zanimljivo poređenje - 1.3 Jugo, sporiji krug na Nankangu + menjac sa skracenjima, a brži na Yoko + fabricki menjac. U sporijem krugu imam uglavnom bolje prolazne brzine, osim u poslednjem delu staze, a opet sporiji krug. Šta su ti gume.
Garaža: ex ar147mjtd '05 ex ar147mjtd TI '07 ex ar159 mjtd '09 ex ar GT Q2 271hp '04 ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein exAr giulieta 1750 QV ar 33 1.7ie/16v ar 75 rosso di beleza Subi impreza sti 300hp
Sto veca brzina na pravcu je bolje vreme,ali..i znatno vise kocenje,klizanja guma...pa sad,treba naci idealu izmedju..za mene je to bilo tesko sa gulietom,sa remapom i decatom letela je kao metak,mislim da sam najvise vremena gubio na kocenju upravo,na kocenju sa pravaca,jer je opste poznato koliko gulka ima los ulaz u krivine.. Sa 33 se napokon osecam srecno na stazi,iako nemam trenutno neko vreme,polako kapiram izreku olaksavanje...trenutno imam problem sa zadnjim trapom,pretvrde zadnje opruge,tockovi u plusu ko na stock yugu...i najduzoj krivini ako udjem ostrije,prvo stelujem guzicu da ne odletim pa tek se namestam ka unutrasnjosti krivine..o sikani da i ne govorim
Moram i ja taj program poceti da koristim,moz dosta da pomogne u sagledavanju i greskama..
Drago mi je da je zivnuo duh alfista sa stazom,to je ono pravo Steta,u poslednjem td ove godine
Malo koji klub ljubitelja moze da se pohvali da u sopstvenoj reziji realizuje pravi td...
Za ove novopecene track day-ovce,savet mozete dobiti od andreja,em je alfista,em slepa sa alfom,em je yuga ofarbao po alfinom kodu,em ima "yuga" sa talijanskim srcem,komada dva...i da ne zaboravim,sva tri vozila je vozio na Nurburgringu..respect
Njega natezite