Neke gornje viljuske imaju 'imbus rupu' kao ova:
![Slika](https://s25.postimg.cc/3sfj0nle7/zz03469-02.jpg)
Ona sluzi da se imbusom drzi kontra dok se zavija matica inace se konus okrece.
(Ili se imbus bitom okrece konus a kljucem drzi matica).
U mom slucaju ta 'imbus rupua' je bila 'razlokana' jer viljuska jeste reparirana i potice od neke stare koja je tucena po tom vrhu, koriscen slab imbus, ne nabijen dobro, dzan ukoso i sl. ... Sve ostalo na njoj je mozda OK, ali beskorisna je kad ne mozes da zavijes maticu. I tu sam izgubio par sati pokusavajuci da nesto uradim ali sam na kraju odustao. Plus sto dva dana cekam drugu, ali radih zadnji deo dok cekam. Od Trifunovica koju sam dobio nema tu rupu i konus se ne okrece. Tj. ima ih razlicitih.
Inace tema je pocela o rupama u karoseriji radi voska, ali alfa ima gomilu fabrickih otvora, evo ih u pragovima po nekoliko sa svake strane:
![Slika](https://s25.postimg.cc/nn1kmudhb/x_S_14.jpg)
Zadnji deo spreman danas za rad:
![Slika](https://s25.postimg.cc/zc5katrlb/x_S_15.jpg)
![Slika](https://s25.postimg.cc/9td7xtv6n/x_S_16.jpg)
Branici i 'tepisi' oko zadnjih tockova na pranju, a ti 'tepisi' imaju bar po kilo prljastine:
![Slika](https://s25.postimg.cc/5k8hvp9xr/x_S_17.jpg)
Inace pola dana i vise sam izgubio na skidanje zadnjeg branika. 4 od 8 onih torks sravova nije htelo da se odvije, makar da se slome. Morao sam brusilicom, burgijama i bijaks vrhovima da ih uklanjam. A ne da je bas pristupacno. Sreca sto sam nesto smiren ovih dana ... valjda sto zena ostala kuci, a ovde, gde sam, radim sam. U stvari tu mi je deda od 96 godina, al njemu je svaki dan rodjendan, pa nit' moze da pomogne nit' smeta ...
.