Verujem da jako mali broj ljudi i u samom FCA zapravo zna šta im donosi a šta gubi pare. Drugo, ti se parametri konstantno menjaju tokom vremena pa je o tome raspravljati malo jalovo. Treće, različite stvari im donose profit iz različitih razloga. Četvrto, uvek se nađe način da u papirima prikažeš ono što ti u tom trenutku odgovara, pa jednu priču pričaš poreskoj upravi a drugu potencijalnim investitorima, treću dobavljačima a četvrtu kupcima. Što bi vi jedini slepo verovali u sve brojke koje FCA prate?
Činjenica je da je Fiat kupio Chrysler a ne Chrysler Fiat, pa se na osnovu toga može zaključiti da je ipak fića kupio džip a ne džip fiću

A ako su pare i stigle iz Južne Amerike, stigle su od tehnologije koja je prethodnu deceniju izraubovana u Evropi, pa se opet može zaključiti da sve ipak potiče iz Evrope. Nisu ni Uno ni Palio pali s marsa. Jedan je u Evropi potrošen pa preseljen, a drugi je i nastao od raznih otpadaka sa idejom da se upotrebe za "siromašna tržišta u razvoju".
Saberi-oduzmi, koliko god se oni ložili da su globalni igrači, Fiat je ipak italijanska firma čiji svi uspesi i krahovi na kraju balade ipak potiču iz Italije i iz italijanskog načina razmišljanja.