Bijeli Punto
- Veloce
- Saradnik Uprave
- Contact:
- Garaža: ex Alfa Romeo GTV 2.0ts
ex Alfa Romeo GT 2.0jts
ex Alfa Romeo 159 1.9jtdm
ex Alfa Romeo GT 1.9jtdm
ex Alfa Romeo Mito 1.4tb
ex Alfa Romeo Giulietta QV
-Megane 3 RS CUP - Lokacija: Lazarevac
Post
Re: Bijeli Punto
Nije li Punto 2 sporting 1.2 16v 80hp ? Punto 1 cini mi se nosi 1.6 90hp ?
Jesi uporedjivao bregaste i sa 1.4 N/A ?
Jesi uporedjivao bregaste i sa 1.4 N/A ?
- mirdza
- Garaža: Giulia Veloce
Mondeo EB - Lokacija: Katowice
- Lokacija: PL/BL
Post
Re: Bijeli Punto
Ne, u pitanju je P1 - sigurno. Inače, T-jet 150 ima identičnu usisnu bregastu ali izduvna ima neznatno kraće otvaranje. Setup sa ovim bregastima je isproban na mnogim jačim T-jet.
R4T
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
https://www.gazzellaracing.com/product. ... 538&page=1
https://www.gazzellaracing.com/product. ... 538&page=1
https://www.gazzellaracing.com/product. ... 803&page=1
https://www.gazzellaracing.com/product. ... 803&page=1
Re: Bijeli Punto
Ma ok, nego pitam da li si razmišljao o njihovim bregastim.mirdza napisao:Ne, Fiat 866
https://www.gazzellaracing.com/product. ... 538&page=1
https://www.gazzellaracing.com/product. ... 538&page=1
https://www.gazzellaracing.com/product. ... 803&page=1
https://www.gazzellaracing.com/product. ... 803&page=1
Acqua-Olio-Benzina
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Bijeli Punto
Samo bez www.gazzellaracing.com, baš se žale ljudi na njih.
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- mirdza
- Garaža: Giulia Veloce
Mondeo EB - Lokacija: Katowice
- Lokacija: PL/BL
Post
Re: Bijeli Punto
Pa kaže - Punto 75 cam:
Stamped '866' on the cam - also fitted seemingly at random to some Punto 60s:
Inlet opens 7' BTDC closes 41' ABDC (228')
Exhaust opens 43' BBDC closes 5' ATDC (228')
Overlap 12'
Lift 9.5mm
Lobe height 39.0mm
Tappet clearances - Inlet 0.40mm, exhaust 0.45mm (+/- 0.05mm)
Sudeći po brojkama, izgleda pogano I košta djelić cijene CB i sl. Teško ih je pronaći ali i dalje je moguće.
Stamped '866' on the cam - also fitted seemingly at random to some Punto 60s:
Inlet opens 7' BTDC closes 41' ABDC (228')
Exhaust opens 43' BBDC closes 5' ATDC (228')
Overlap 12'
Lift 9.5mm
Lobe height 39.0mm
Tappet clearances - Inlet 0.40mm, exhaust 0.45mm (+/- 0.05mm)
Sudeći po brojkama, izgleda pogano I košta djelić cijene CB i sl. Teško ih je pronaći ali i dalje je moguće.
R4T
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Bijeli Punto
Očišćena tema od offtopica. Starče, imaš upozorenje. Za sve što misliš da si oštećen, imaš report dugme za post, PM...
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
- mirdza
- Garaža: Giulia Veloce
Mondeo EB - Lokacija: Katowice
- Lokacija: PL/BL
- Veloce
- Saradnik Uprave
- Contact:
- Garaža: ex Alfa Romeo GTV 2.0ts
ex Alfa Romeo GT 2.0jts
ex Alfa Romeo 159 1.9jtdm
ex Alfa Romeo GT 1.9jtdm
ex Alfa Romeo Mito 1.4tb
ex Alfa Romeo Giulietta QV
-Megane 3 RS CUP - Lokacija: Lazarevac
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Bijeli Punto
Bog te koliko puhalo
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- mirdza
- Garaža: Giulia Veloce
Mondeo EB - Lokacija: Katowice
- Lokacija: PL/BL
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Bijeli Punto
Ali qurcevit
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- PetarP
- Garaža: nemam garažu
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Bijeli Punto
Svaka čast za dosadašnje radove
Na koji TD04 tačno misliš?mirdza napisao:P1 Sporting je 1.2 80KS
TD04 je mrtav do 4000rpm, a GT17 bi trebao da pumpa 0,8bar na 3000rpm i drzi preko 1bar na 7000rpm. Konfiguraciju mi je savjetovao Boost
- mirdza
- Garaža: Giulia Veloce
Mondeo EB - Lokacija: Katowice
- Lokacija: PL/BL
Post
Re: Bijeli Punto
Čovjek koji mi sklapa auto napravio je neke od najjačih T-jet motora u PL. Između ostalog sklapao je Abartha GP sa TD04-13. Po njegovim riječima, i pored N/A bregastih motor živne tek poslije 4000rpm.
Ideja de se ide na GT1752S je Boostova, a evo i dijela prepiske:
Osim performansi, urađene su još neke "sitnice" - komplet amortizera Sachs te zadnji diskovi i pločice.
Ideja de se ide na GT1752S je Boostova, a evo i dijela prepiske:
U PL još nije bilo ovakve konverzije, ali, što je zanimljivo, prilično je popularna u SADTo je t25 flenšna na izduvnoj grani prema turbu. Nekako mi izgleda kao opcija da bi tu brze responzujuci turbo bolje odgovarao da gazi kroz obrtaje. Garet 17ka sa SAABa 9-5 ima extreman responz na 2 litre masinama. Na t25 flensni je i dobar je za do nekih 220ks sa odrzovim rokom trajanja. Cak mozda i manji kompresor. 20ka je prevelika. Pre gledati na stranu po pitanju td04 sa 9-3 ss aero modela. Velicina protoka kroz kuciste i manje opterecenje od strane manjeg kompresora daju spoolup koji je bolji a istovremeno td04 core bolje podnosi vece obrtaje turbine. Da je moje i da nesto radim isao bi na opciju karaktera atmosferca sa td04 core na t25 flensni sa axijalnim lezajevima sa duplim protokom ulja za odrzivost na pritisku a manjim kompresorom. Nesto na stranu 13ke.
Osim performansi, urađene su još neke "sitnice" - komplet amortizera Sachs te zadnji diskovi i pločice.
R4T
- PetarP
- Garaža: nemam garažu
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Bijeli Punto
TD04 13T nije baš mali. Uostalom, ako koristiš kola za track day a ostalo vreme za normalnu vožnju po meni je skorz ok taj setup. Kod Garrett 1752 ćeš sigurno imati raniji spool. Ono što bi mene brinulo sa tim turbom je temperatura pri tih 7000rmp gde će najčešće da se vrti na stazi. Ja bih išao na GT2056 sa iveco daily 2.8 (isto T25 flansna).
U svakom slučaju srećno i izveštavaj nas kako idu radovi
Evo linka koji mozda može pomoći u nekom trenutku http://www.stealth316.com/2-turboguide.htm#c .
U svakom slučaju srećno i izveštavaj nas kako idu radovi
Evo linka koji mozda može pomoći u nekom trenutku http://www.stealth316.com/2-turboguide.htm#c .
- mirdza
- Garaža: Giulia Veloce
Mondeo EB - Lokacija: Katowice
- Lokacija: PL/BL
Post
Re: Bijeli Punto
Po Boostovim riječima, izduvna strana GT17 je koncipirana za maksimalno obaranje EGT na izlazu. Iz tog razloga se ide na 3" DP iako je sam izlaz 2,5". Dodatno, ide 16-redni hladnjak ulja
R4T
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Bijeli Punto
Jel' planiraš EGT sondu?
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- mirdza
- Garaža: Giulia Veloce
Mondeo EB - Lokacija: Katowice
- Lokacija: PL/BL
Post
Re: Bijeli Punto
Pogledaj još jednom sliku izduvne grane, nekoliko postova ranije Da, ide Defi EGT.
R4T
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
- mirdza
- Garaža: Giulia Veloce
Mondeo EB - Lokacija: Katowice
- Lokacija: PL/BL
- mirdza
- Garaža: Giulia Veloce
Mondeo EB - Lokacija: Katowice
- Lokacija: PL/BL
Post
Re: Bijeli Punto
Dodavao sam ranije slike sa FB, koje su nestale. Ubacujem na normalan hosting, ima i novosti:
R4T
- mirdza
- Garaža: Giulia Veloce
Mondeo EB - Lokacija: Katowice
- Lokacija: PL/BL
- mali radojica
- Garaža: alfa romeo 147 jtdm
- Lokacija: novi beograd
- Lokacija: NBG
- mirdza
- Garaža: Giulia Veloce
Mondeo EB - Lokacija: Katowice
- Lokacija: PL/BL