Mogu I same gume da uticu mnogo, uzeo sam 159 sa nekim gumama, mislim dayton ili nesto slicno, kupio sve nove dunlop bluresponse, spustila mi se potrosnja preko 0.5l, sada zimske uzeo dunlop wintersport 5, skocila mi potrosnja za 0'5-0.6l. A 16c jedne I druge.
Znaci samo do guma, izadjem iz ns sa ugrejanim autom, natenkiram, resetujem bord, odem do bg I vratim se istim tempom I nacepujem I to je ta razlika I po bordu.
Pritom ne racunam sto mi vise sada trosi kada je zima jer je to I normalno dok se ne ugreje, nego je sporno sa ugrejanim autom, a ispravan termostat, drzi na 90c.
Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
Potrosnja Alfa GT
- IvanNS
- Garaža: 159 kle kle kle, punto kle kle kle, superb kle kle kle
- Lokacija: NS
- milosnbgd
- Drug Član
- Garaža: c204, SLK
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Re:
Hahaha, pa srednji vek ili ne, metoda je nepogresiva po tom pitanju . Jedino odstupanje moze da bude da li auto uvek pali rezervu pri bas istom nivou goriva, verovatno ne u potpunosti, ali su tu razlike zanemarljive...Sauriann napisao: @Milos@Rik
Ok, i jedan i drugi sistem računanja imaju svoje slabosti, prvi je definicja šta je to "pun" rezervoar, drugi je činjenica da neke kolege od prvog paljenja lampice do pumpe mogu da voze par dana i zaborave koja je kilometraža bila (sem ukoliko ne zapišu ali se onda vraćamo u srednji vek).
ALFAFORZAITALIA
- mikeli
- Garaža: Alfa Romeo GT
- Lokacija: Podgorica
Post
Re: Potrosnja Alfa GT
Sto se tice racunanja prosjeka potrosnje, to je prosta matematika. Punim ga do cepa, ponistim kilometrazu, sledeci put ponovo sipam do cepa. Nakon toga izracunam prosjek, vrlo jednostavno. Broj usutih litara, podijelim sa predjenim km, i puta 100, dobijem prosjek.
Danas sam bio kod majstora, termostat nije ispravan. Kad ga zamijenim ponovo cu vidjeti potrosnju. Eger je ispravan, ne prijavljuje nijednu drugu gresku. Sto se tice 18" tocka, svakako mislim da tolika razlika ne moze biti.
Danas sam bio kod majstora, termostat nije ispravan. Kad ga zamijenim ponovo cu vidjeti potrosnju. Eger je ispravan, ne prijavljuje nijednu drugu gresku. Sto se tice 18" tocka, svakako mislim da tolika razlika ne moze biti.
- Drejk
- Garaža: Alfa Romeo 147 1.9 16V
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Potrosnja Alfa GT
Vrlo verovatno da je do termostata. Pre zamene termostata mi je nenormalno trosio na otvorenom, pogotovo na ovom minusu. Koliko sam shvatio druge, kompjuter "misli" da je auto hladan pa salje obogacenu smesu tako da ispada da se vozis sve vreme kao na saugu. Cim sam ga zamenio, potrosnja se vratila u normalu.
- mikeli
- Garaža: Alfa Romeo GT
- Lokacija: Podgorica
Post
Re: Potrosnja Alfa GT
Promijenio sam termostat, jer postojeci nije zatvarao. Vec sad se primjecuje pad potrosnje. Kad ponovi budem testirao javljam potrosnju.
- interceptor
- Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
- Lokacija: B. Petrovac
Post
Re: Potrosnja Alfa GT
Najjednostavniji i najsigurniji način merenja potrošnje i greške ne mogu da se dese osim u računanju.Inače dobra je i aplikacija za statistiku i merenje na većem uzorku.I ja koristim neku (stalno točim pun rezervoar) i došao sam do uzorka merenja na 19000 km.mikeli napisao:Sto se tice racunanja prosjeka potrosnje, to je prosta matematika. Punim ga do cepa, ponistim kilometrazu, sledeci put ponovo sipam do cepa. Nakon toga izracunam prosjek, vrlo jednostavno. Broj usutih litara, podijelim sa predjenim km, i puta 100, dobijem prosjek.
- Zrga
- Garaža: Alfa Romeo GT 1.9JTD
- Lokacija: Minhen
Post
Re: Potrosnja Alfa GT
Posle duge pauze pozdrav za sve...
Evo ja da se nadovezem na potrosnju...
2 godine kasnije i 55 000km, zimske 17" letnje 18" 6 dana u nedelji sa prosekom od 80km dnevno... isti put vec 2 godine, 90% vremena otvoren put(bez semafora) sa ogranicenjima od 30-60 do bez ogranicenja(nemacka)...
u 90% slucajeva sipam pun rezervoar sa nekog minimuma (od upaljene rezerve do upozorenja da mi je ograniceno kretanje)... u proseku sipam 54-58 litara i u proseku prelazim 850-950km sa sipanjem (gruba racunica za mesec dana 1800km i 2xpun rezervoar)...
kompjuter mi drzi potrosnju A manje vise na 6.2l, dok B potrosnja varira od 5,7-6,7L... nevezano od godisnjeg doba vec od mog kasnjenja na posao
(Termostat mi drzi temperaturu vec godinu ipo dana na 70C, kad je nagazim na autoputu, podize do 90, ali cim pustim gas, pada i temperatura... )
jedino sto znam da mi se ne svidja i zivcira (mozda ima veze sa termostatom i nemogucnoscu odrzavanja temperature za katalizator) jeste da par puta mesecno posle brze voznje odnosno silaska sa auto puta (ili na istom), kompjuter pokazuje vecu potrosnju za neke 2 litre u odnosu na normalnu potrosnju.
Tacnije na putu gde trosi 4-6 litara, on pokazuje 6-8, kretanje iz prve gde ne prelazi 22l, on ga dize na 35, bilo kakvo ubrzavanje (dodir gasa)prebacuje potrosnju od 15 litara, a na preko 180km pokazuje 15+litara, dok je u normalnom stanju oko 10l... e sad kad pokrenem auto posle posla, on pokazuje normalne vrednosti ili ako mi se dogodi na putu do kuce, kroz grad ga vozim na preko 3-4000 obrtaja i posle nekog vremena se vrati u normalu...
Ja to "povezujem" sa samociscenjem... mozda sam u pravu a mozda i gresim...
Inace voznja u gradu mi je oko 8L...
I za kraj, ne znam da li sam dva puta uspeo da predjem 1000km izmedju 2 punjenja...
Evo ja da se nadovezem na potrosnju...
2 godine kasnije i 55 000km, zimske 17" letnje 18" 6 dana u nedelji sa prosekom od 80km dnevno... isti put vec 2 godine, 90% vremena otvoren put(bez semafora) sa ogranicenjima od 30-60 do bez ogranicenja(nemacka)...
u 90% slucajeva sipam pun rezervoar sa nekog minimuma (od upaljene rezerve do upozorenja da mi je ograniceno kretanje)... u proseku sipam 54-58 litara i u proseku prelazim 850-950km sa sipanjem (gruba racunica za mesec dana 1800km i 2xpun rezervoar)...
kompjuter mi drzi potrosnju A manje vise na 6.2l, dok B potrosnja varira od 5,7-6,7L... nevezano od godisnjeg doba vec od mog kasnjenja na posao
(Termostat mi drzi temperaturu vec godinu ipo dana na 70C, kad je nagazim na autoputu, podize do 90, ali cim pustim gas, pada i temperatura... )
jedino sto znam da mi se ne svidja i zivcira (mozda ima veze sa termostatom i nemogucnoscu odrzavanja temperature za katalizator) jeste da par puta mesecno posle brze voznje odnosno silaska sa auto puta (ili na istom), kompjuter pokazuje vecu potrosnju za neke 2 litre u odnosu na normalnu potrosnju.
Tacnije na putu gde trosi 4-6 litara, on pokazuje 6-8, kretanje iz prve gde ne prelazi 22l, on ga dize na 35, bilo kakvo ubrzavanje (dodir gasa)prebacuje potrosnju od 15 litara, a na preko 180km pokazuje 15+litara, dok je u normalnom stanju oko 10l... e sad kad pokrenem auto posle posla, on pokazuje normalne vrednosti ili ako mi se dogodi na putu do kuce, kroz grad ga vozim na preko 3-4000 obrtaja i posle nekog vremena se vrati u normalu...
Ja to "povezujem" sa samociscenjem... mozda sam u pravu a mozda i gresim...
Inace voznja u gradu mi je oko 8L...
I za kraj, ne znam da li sam dva puta uspeo da predjem 1000km izmedju 2 punjenja...
Povratak na “Alfa Romeo 147 | Alfa Romeo 156 | 166 | GTV | GT”