Zenox aditivi
- alonso14
- Saradnik Uprave
- Garaža: -
-ex Q2 211cv 3 porta
-ex Rossalinda Challenge Stradale by Nova Speed
-ex Giulietta QV Edizione Corsa 301cv by Nova Speed
- ex GTI PP DSG 317 cv by OnlyRevo
- S3 8v 370 cv by Freaks Motorsport
- MK6 GTI DSG 271 cv by Freaks Motorsport - Lokacija: MG
Post
Re: Zenox aditivi
Znas kako se slatko skidaju i remontuju turbinice na 70 000 km bas zbog selenijice )
'' Izabran sam zbog suptilnog magnetizma moje licnosti ''
- medrano
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 JTD
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Zenox aditivi
Alonso, jel mozes konkretno da mi kazes kakvu su razliku osetio nakon sipanja zenox aditiva?
- alonso14
- Saradnik Uprave
- Garaža: -
-ex Q2 211cv 3 porta
-ex Rossalinda Challenge Stradale by Nova Speed
-ex Giulietta QV Edizione Corsa 301cv by Nova Speed
- ex GTI PP DSG 317 cv by OnlyRevo
- S3 8v 370 cv by Freaks Motorsport
- MK6 GTI DSG 271 cv by Freaks Motorsport - Lokacija: MG
Post
Re: Zenox aditivi
Na q2 nista osetno.. mozda 0.1 manje korekcije kroz diag. Nista osetno.
Na Giu su korekcije na 1. cilindru bile od 0.9 do 1.2 nakon Zenox oko 0.4 do 0.7.
Na Giu su korekcije na 1. cilindru bile od 0.9 do 1.2 nakon Zenox oko 0.4 do 0.7.
'' Izabran sam zbog suptilnog magnetizma moje licnosti ''
- skile86
- Garaža: Opel Astra J 2.0cdti
ex Lancia Delta 2.0mjet
ex Fiat Stilo 1.9jtd - Lokacija: Beograd
Post
Re: Zenox aditivi
Ne kazem da je Selenija ne znam kakvo ulje, ali burazer i ja smo presli 200k sa Stilom i kasnije Bravom bez ikakvih problema.alonso14 napisao:Znas kako se slatko skidaju i remontuju turbinice na 70 000 km bas zbog selenijice )
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
Post
Re: Zenox aditivi
90% ljudi sa foruma, a i sire koristi seleniu, i sad odjednom ne valja. Svima pocrkase turbine
- popovicvl
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q4
- Lokacija: Sremska Mitrovica
Post
Re: Zenox aditivi
Problem, Zenox (Marly) 0W40 5+1l košta 16.640 dinara, a ja sam na primer zadnji put sipao Petronnas SYNTIUM 0W40 4+1+1l za 4.420 dinara (by the way PAO base za tu cenu). Razlika, 12.220 din. Za toliku razliku u ceni nije bolje, možda 10% bolje, pa neka i 20% produži vek motora.
E sad moja inženjerska logika kaže, interval zamene ulja npr. 12k km, na svaku zamenu 12.220 dinara, nakon 200.000 km to je ušteda 203.666 dinara, odnosno ~1700 eura. Za te pare mogu da napravim komplet remont motora, turbine i dizni i to onako pošteno, a šta sam dobio upotrebom Zenox (Marly) ulja? Nešto duži vek motora, turbine, i to ne više od 10%-20% (teorijski).
E sad aditivi, Zenox Ceramic Oil Additive, skup i još više ubija račun od gore. Uz to se postavlja pitanje ako sam već sipao ultra giga mega best ulje na svetu, čemu onda aditiv? Još gore ako se dokaže da aditiv redukuje unutrašnje trenje u motoru za 10, 20 ili 30%, onda je ulje u startu bilo krš.
Aditiv za čišćenje dizni, Zenox Diesel 350 ml, skup, za te pare može da se kupe dve boce 2x500 ml LM 5170 diesel spulung, pa da vidimo koji je bolji, a LM se ne bruka tako lako. Možda i bolji (verovatno).
Zaključak, ulje i aditivi odlični, višestruko ne opravdavaju svoju cenu. Barem ne meni, a nešto nisam posebno lud i glup da trošim nepotrebno prevelike pare na odlivak čelika koji mi neće reći hvala.
Redovno održavanje, ulje kršteno i odgovarajuće, može neki aditiv (u mom slučaju sipam redovno MOS2), povremeno preventivno čišćenje dizni i takav motor dočeka minimum 500.000 km sa kompresijom pun gas.
E sad moja inženjerska logika kaže, interval zamene ulja npr. 12k km, na svaku zamenu 12.220 dinara, nakon 200.000 km to je ušteda 203.666 dinara, odnosno ~1700 eura. Za te pare mogu da napravim komplet remont motora, turbine i dizni i to onako pošteno, a šta sam dobio upotrebom Zenox (Marly) ulja? Nešto duži vek motora, turbine, i to ne više od 10%-20% (teorijski).
E sad aditivi, Zenox Ceramic Oil Additive, skup i još više ubija račun od gore. Uz to se postavlja pitanje ako sam već sipao ultra giga mega best ulje na svetu, čemu onda aditiv? Još gore ako se dokaže da aditiv redukuje unutrašnje trenje u motoru za 10, 20 ili 30%, onda je ulje u startu bilo krš.
Aditiv za čišćenje dizni, Zenox Diesel 350 ml, skup, za te pare može da se kupe dve boce 2x500 ml LM 5170 diesel spulung, pa da vidimo koji je bolji, a LM se ne bruka tako lako. Možda i bolji (verovatno).
Zaključak, ulje i aditivi odlični, višestruko ne opravdavaju svoju cenu. Barem ne meni, a nešto nisam posebno lud i glup da trošim nepotrebno prevelike pare na odlivak čelika koji mi neće reći hvala.
Redovno održavanje, ulje kršteno i odgovarajuće, može neki aditiv (u mom slučaju sipam redovno MOS2), povremeno preventivno čišćenje dizni i takav motor dočeka minimum 500.000 km sa kompresijom pun gas.
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Zenox aditivi
^^ sad ce neko da ti kaze - sto kupujes 159 q4 ako nemas para da ga "premium" odrzavas
- popovicvl
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q4
- Lokacija: Sremska Mitrovica
Post
Re: Zenox aditivi
Za redovno (kvalitetno) održavanje ne trebaju velike pare, dovoljna je pamet i logika. Imam ja da sipam i Marly, ali ne dam. Imam malu inženjersku deformaciju, hoću kvalitet, hoću kvantitet, ne dam pare, pa da se nadjemo negde na sredini.
Ko hoće da krka bespotrebno pare na gluposti, be my guest...
Ko hoće da krka bespotrebno pare na gluposti, be my guest...
- DejanCA
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.4 JTD - TI 651 GRIGIO STROMBOLI MET.
Alfa Romeo GT 2.0 JTS - Rosso 130 B/B - Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Zenox aditivi
drugari, morate da shvatite da neki na automobile, i njihove sklopove ne gledaju samo kao na "odlivak čelika koji mi neće reći hvala"
ulaganje u tu "svoju dijagnozu" im predstavlja satisfakciju.. sad se setih spota, mogao bih ga overiti
i, nije im strano da daju i vise novca za, bilo to premium gume, premium ulja, modifikacije svakakvih vrsta... i, ja to pozdravljam, jer i ja, u nekoj meri, tako posmatram svoj automobil...
aj', uzdravlje
ulaganje u tu "svoju dijagnozu" im predstavlja satisfakciju.. sad se setih spota, mogao bih ga overiti
i, nije im strano da daju i vise novca za, bilo to premium gume, premium ulja, modifikacije svakakvih vrsta... i, ja to pozdravljam, jer i ja, u nekoj meri, tako posmatram svoj automobil...
aj', uzdravlje
- alonso14
- Saradnik Uprave
- Garaža: -
-ex Q2 211cv 3 porta
-ex Rossalinda Challenge Stradale by Nova Speed
-ex Giulietta QV Edizione Corsa 301cv by Nova Speed
- ex GTI PP DSG 317 cv by OnlyRevo
- S3 8v 370 cv by Freaks Motorsport
- MK6 GTI DSG 271 cv by Freaks Motorsport - Lokacija: MG
Post
Re: Zenox aditivi
Keramicki aditiv koji Marly proizvodi je profesionalni, znaci za vozila/masine koje su izlozeni teskim uslovima rada, tako da sipati to u dizela koji se tera do 1800rpm stvarno nema poente.
'' Izabran sam zbog suptilnog magnetizma moje licnosti ''
- popovicvl
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q4
- Lokacija: Sremska Mitrovica
Post
Re: Zenox aditivi
Hoćeš reći da postoje ljudi koji su krezubi, a daju više para na kola? To jeste dijagnoza.
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Zenox aditivi
Hajde malo da ohladimo temu, pošto odavno nema veze sa Zenox/Marly aditivima/uljima.
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Zenox aditivi
Sve što nema veze sa aditivima i uljem i nije u duhu fer rasprave,biće od sada momentalno počišćeno
A Man's Got to Know His Limitations...