Pa to moze da pokrene veliku raspravu Dizel vs Benzin vs Plin. Desavalo se pre.
Jedino da ti neko napise koje su prednosti i mane ova dva motora pa da preseces.
da pojasnim nedoumicu
Ja sam benzinas i ako sam sa ovim dizelom i vise nego zadovoljan
ne prelazim vise od 10k godisnje i dosta od toga je sve gradsa voznja (vise prigradska - nema puno stani-kreni)
moj prvi dizel je bila Renault Laguna 1.9 dCi i odma sam se posvadjao sa njom, da prebacim brzinu trebam gurati do 2500 obrtaja, huci kao kamion da vozim.... sljedeci je ovaj sada AR166 2.4 JTD, druga prica (ima i on trenutaka kamionskog osjecaja, ali joj prastam).... do sada sam imao nekih 10-12 benzinaca od toga samo jedan AR156 1.8TS plin... ponasao se kao i na benzin ali sam stalno imao problema sa lambda sondom i svjecicama (mada mislim da su svjecice ne vezano za plin dotrajale iako je prethodni vlasnik uporno tvrdio da su zamjenjene prije 10k)....
Da se nadovezem na pricu o svecicama i sondi.
Sonde mogu da prave nekoliko problema i svi su lako resivi.
1 problem, riknula sonda ili grejac u istoj. Resenje zamena iste.
2 problem, los plin. Resenja nema, osim mozda promena pumpe ali kao sto smo konstatovali skoro svaka pumpa ima gorivo istog proizvodjaca.
3 problem, losa mapa za plin. Dosta plinadzija ne podesi mapu kako treba. I onda ljudi posle pljuju plin.
4 problem katalizatori. Kat na sredini kada se skine ne pravi problem sondi. Ali ova dva na samoj grani mogu. Zapuseni, propalo sace iki skinuti.
Svecice za plin. Iskljucivo platinum ili najbolje iridium. Mnogi ljudi kupuju Bosch svecice koje su 600komad koje jedva sastave 20 000 na plinu. Najbolje su Ngk platinum ili Denso iridium.