
Tako da - bolje dobra polovna nego nov sineris.
Ja nisam rekao uopsteno nego za moj specifican slucajZika napisao:I ja sam primetio da je Tigar bolji od MiŠelina.![]()
Syneris je preskupa guma za ono što nudi. 15000-20000 vek trajanja je danas smešan u poređenju sa ozbiljnijim gumama koje gaze 50-60000. Meki i osetljivi bokovi ko rođeni za oštro kamenje i OFF road izlete.
Peporuka za Hankook Ventus Prime 3, guma ništa ne zaostaje za vodećim a 15-20% niza cena.
Računaj i limariju.Macola napisao:Znači Tigar ima 2,5x manju trajnost od premijum marki, a 5x manju cenu. Dakle, duplo je isplativiji? Primljeno k znanju.
Meni je sada žao što nisam naleteo na Cordiant pre nego što sam kupio Riken (Tigar wintera) jer deluju baš čvrsto i ozbiljno, a cena im je ista. Riken sam kupio bez gledanja misleći da je to najpovoljnija varijanta bez premca, ali već kad mi je prodavac ubacio u auto izgledale su mi čudno: stranice veoma tanke i mekane i kao da guma nema formu dok se ne napumpa. A i tada deluju balonasto, a čini mi se i da pri oštrijem skretanju auto ima neki bočni hod. I uopšte, kao da poskakuju u vožnji.yorda napisao:Imam dve preporuke za gumu ruskog proizvođača Cordiant. Jedna od te dve preporuke vozi već pola zime po snegu debelom i kaže da su vrhunske. Šara je nešto nenormalna, valjda 9mm.
Niko ne poredi sa premijum gumama i ne tvrdi da je bolji samo nije ni toliko loš koliko ga neki podcenjuju ali bože moj ovde je sramota voziti srpski brend. Nego što se balansa tiče to baš i nema veze sa istinom,kod mene je po 5g. a na jednom točku 10g.A imam par drugara vulkanizera koji isto nemaju zamerke što se toga tiče (mislim na syneris).Naravno da guma po toj ceni ne može parirati premijum gumama ali nikako nije opasna po život i djubre kakvom se ovde ponekad predstavlja.G0XY napisao:Tigar pored toga što je jako lošiji na mokrom kolovozu,ima i lošiju preciznost izrade,tako da ju je vrlo teško balansirati.
Čak i da je majstor vrhunski balansira,opet ima da trese na većim brzinama,na alufelnama od 16 pa na više.
Ok kapiram da za te pare može svašta i da se pretrpi,ali nemojmo se mnogo zavaravati i porediti ga sa premijum gumama.