Jedan cilindar ne radi Mito Multiair
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Jedan cilindar ne radi Mito Multiair
Uz svo razumljivo ogorčenje ne mogu da odolim da ne kažem kako umesto reči najgore ipak više pristaje da je najbolje što svi u kući vozite Alfa Romeo
Glava će se ohladiti, na tebi je svakako sledeći izbor (Giulietta ima samo MA benzince u ponudi, ali kao i kod svih drugih tek na novijim i restilizovanim modelima ispeglaju se inicijalni problemi), a dok je mališa kod tebe želim ti da ubuduće samo uživaš i da te problemi zaobiđu
Glava će se ohladiti, na tebi je svakako sledeći izbor (Giulietta ima samo MA benzince u ponudi, ali kao i kod svih drugih tek na novijim i restilizovanim modelima ispeglaju se inicijalni problemi), a dok je mališa kod tebe želim ti da ubuduće samo uživaš i da te problemi zaobiđu
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- Sfera Kom
- Garaža: Alfa Giulietta 1.4 170 cv
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Jedan cilindar ne radi Mito Multiair
Hvala,hvala.pre njega sam vozio Mjeta i preko 200 hiljada sam izgurao sa njim bez ikakvih intervencija.Rekoh aj sad benzinca jer mi i cale i brat voze Jtd.Za sad je daleko sve to zelim da ponovo uzivam u mojoj alficii i putujem po evropi sa njom. Verovatno ce sledeci biti model posle 2011 ili opet Mjet.I ja svima zelim da sto vise uzivate u svojim limuzinama i pazite i mazite i da vas vise nego odlicno sluze.
- Vlada R
- Garaža: ex Alfa 159 JTDm restyle
- Lokacija: Beograd
Post
Morate razumeti da smo mi za Alfu. Oni potencijal tržišta sagledavaju brojem prodatih novih automobila a ovde se uglavnom voze polovnjaci koji se održavaju u neovlašćenim (a često kompetentnijim) servisima i odlazak u ovlašćeni servis je samo iz nužde. Ne govorim konkretno za tvoj auto ali se na nekome kola lome...
Re: Jedan cilindar ne radi Mito Multiair
Izvini, ali gde je ovo bilo? U kojoj državi?Sfera Kom napisao:Prijatelju na Tojoti se zaglavio gas i zavrsio je u jarku i na svu srecu bez posledica.Japanci su mu ponudili nov automobil,novac da mu vrate ili da mu kupe automobil drugog proizvodjaca.On je odabrao drugog proizvodjaca i bez problema se sve zavrsilo za pet radnih dana.
Morate razumeti da smo mi za Alfu. Oni potencijal tržišta sagledavaju brojem prodatih novih automobila a ovde se uglavnom voze polovnjaci koji se održavaju u neovlašćenim (a često kompetentnijim) servisima i odlazak u ovlašćeni servis je samo iz nužde. Ne govorim konkretno za tvoj auto ali se na nekome kola lome...
- Stromboli
- Garaža: Giulia 952 QV
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16V - Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Jedan cilindar ne radi Mito Multiair
Alfa porodica .
Sarenolika su iskustva sa razlicitim proizvodjacima u razlicitim zemljama sveta, ali kada je rec o zastupnicima Alfe mislim da je svugde isto, najvise negativnih iskustava imaju ljudi bas sa njima. To je na zalost jedino pravilo koje vazi svuda u svetu, najgori dileri dokazano.
I kod kupovine vozila su vrlo nefleksibilni, ja sam doziveo i to dok je Delta bila zastupnik da me prodavac odgovara od 159 i nudi mi Bmw.
Sarenolika su iskustva sa razlicitim proizvodjacima u razlicitim zemljama sveta, ali kada je rec o zastupnicima Alfe mislim da je svugde isto, najvise negativnih iskustava imaju ljudi bas sa njima. To je na zalost jedino pravilo koje vazi svuda u svetu, najgori dileri dokazano.
I kod kupovine vozila su vrlo nefleksibilni, ja sam doziveo i to dok je Delta bila zastupnik da me prodavac odgovara od 159 i nudi mi Bmw.
`...owning an Alfa is a portal...´ - dovoljno receno.
- Sfera Kom
- Garaža: Alfa Giulietta 1.4 170 cv
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Jedan cilindar ne radi Mito Multiair
Ovde kod nas,mada on covek radi u vladi pa je mozda i to pogurao.Kod nas neke stvari za odredjene ljude fatasticno funkcionisu i cak bolje nego na zapadu.Ja sam u Kompresoru odrzavao, sad je tu problem posto nevidim dok rade servis koje su ulje sipali.Servis je na 20000 a ja sam od 12-15 hiljada najvise terao pa onda servis.Od sad ja kupim ulje i filtere i pred amnom ima da ga ubacuju.Ja sam generalno zadovoljan automobilom i sledeci ce mi biti sigurno ako bude zdravlja i srece isto Alfa.Dok sam cekao auto na rentakaru sam vozio par drugih modela koji su konkurenti Alfi i mogu reci da ne pominjem marke daleko su iza Alfe po svemu.U neke sam ulozio pre nego sam vozio italijane i po 3000 evra i nisam mogao da napravim od njih automobil posto se samo nesto kvarilo.
- Stromboli
- Garaža: Giulia 952 QV
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16V - Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Jedan cilindar ne radi Mito Multiair
U ovoj zemlji za neke ljude sve stvari teku super glatko, to se slazem. Ista srvar se za nekog moze odraditi za 15min, dakle potrebna je samo dobra volja, dok za druge tj. nas potrebna je procedura.
Iskreno se nadam da ces ostati na Alfa putu, te da ovaj incident, verovatno jedini u porodici od tri komada, sto je dobar prosek, nece ostaviti dubokog traga ☺
Iskreno se nadam da ces ostati na Alfa putu, te da ovaj incident, verovatno jedini u porodici od tri komada, sto je dobar prosek, nece ostaviti dubokog traga ☺
`...owning an Alfa is a portal...´ - dovoljno receno.
- Sfera Kom
- Garaža: Alfa Giulietta 1.4 170 cv
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Jedan cilindar ne radi Mito Multiair
Naravno,vec sam isao posle popravke do Slovenije poslom.Uveliko se vozi.Ne razmisljam uopste o kupovini druge marke automobila.Zadovoljan sam uradjenim poslom i ponasanjem automobila.Ovaj modifikovan aktuator mnogo bolje utice na potrosnju automobila,mnogo bolje se vozi i mnogoo bolje automobil vuce a narocitu u dinamik modu i da nepominjem da je na leru mnogo tisi.Za sada je sve super.
- Stromboli
- Garaža: Giulia 952 QV
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16V - Lokacija: Novi Sad
- Falcon037
- predsednik kluba
- Garaža: -
ex: Alfa 147 JTD 16V
ex: Alfa GT JTDM
Alfa 156 V6 SP2 Azzurra
Alfa Mito MultiAir Turbo - Lokacija: Beograd
Post
Re: Jedan cilindar ne radi Mito Multiair
Evo zanimljive teme sa foruma alfisti.cz
http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f=61&t=20011
Preventivno održavanje MultiAir-a. Problem i njegov ishod je poznat, a glavni uzročnik dugačak servisni interval.
Postoji i jedna stvarčica koju slabo ko pominje, a to je filter sito MA jedinice koje treba preventivno zameniti.
55238665 Multiair Oil Strainer - 37€
http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f=61&t=20011
Preventivno održavanje MultiAir-a. Problem i njegov ishod je poznat, a glavni uzročnik dugačak servisni interval.
Postoji i jedna stvarčica koju slabo ko pominje, a to je filter sito MA jedinice koje treba preventivno zameniti.
55238665 Multiair Oil Strainer - 37€
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
- Falcon037
- predsednik kluba
- Garaža: -
ex: Alfa 147 JTD 16V
ex: Alfa GT JTDM
Alfa 156 V6 SP2 Azzurra
Alfa Mito MultiAir Turbo - Lokacija: Beograd
Post
Re: Jedan cilindar ne radi Mito Multiair
Malo da pohranimo forum za buduća majstorisanja pošto će biti sve više i više MA motora u upotrebi.
- Alex2209
- Garaža: 147, Mito, Giulietta
- Lokacija: Gmunden Graz
Post
Re: Jedan cilindar ne radi Mito Multiair
Pozz svima,
Ja evo muku mucim sa nasim Mitom i tim MultiAirom na veliko... Zamjenjen je vec 2gi!!! Servisi se obavljaju redovno, svi u ovlastenom ( Slovenija ili Austrija) Vidim, kolega je vec spomenuo MA filter i u pravu je! 90% servisera ga ne mijenja NIKAD! A isti se treba promjeniti na svakih 50 000.
Najvise problema ima naravno MA prve generacije ( 2008-2011) nama je otisao na 100k
Postavljen je novi ima, pola godine ( 2ga generacija) poceo je da trokira nakon mozda 2 mjeseca, nakon cega je ubacen aditiv, sve se opralo, ubaceno je novo ulje. Drzao je eto do pre 15 dana. Sad je ubacen MA ( generacija 2+) i nadam se da ce drzati. Naravno mora se ubaciti i taj vraziji MA filter.
Ako se ima problema, ne treba odmah trcati i uzimati novi MA ( ja sam to uradio, imam garanciju, tako da me bas briga) Nego; isprati motor aditivom, zamjeniti MA filter, filter ulja i staviti novo ulje i da... Obavezno paziti koje se ulje stavlja!!!!
LP
Ja evo muku mucim sa nasim Mitom i tim MultiAirom na veliko... Zamjenjen je vec 2gi!!! Servisi se obavljaju redovno, svi u ovlastenom ( Slovenija ili Austrija) Vidim, kolega je vec spomenuo MA filter i u pravu je! 90% servisera ga ne mijenja NIKAD! A isti se treba promjeniti na svakih 50 000.
Najvise problema ima naravno MA prve generacije ( 2008-2011) nama je otisao na 100k
Postavljen je novi ima, pola godine ( 2ga generacija) poceo je da trokira nakon mozda 2 mjeseca, nakon cega je ubacen aditiv, sve se opralo, ubaceno je novo ulje. Drzao je eto do pre 15 dana. Sad je ubacen MA ( generacija 2+) i nadam se da ce drzati. Naravno mora se ubaciti i taj vraziji MA filter.
Ako se ima problema, ne treba odmah trcati i uzimati novi MA ( ja sam to uradio, imam garanciju, tako da me bas briga) Nego; isprati motor aditivom, zamjeniti MA filter, filter ulja i staviti novo ulje i da... Obavezno paziti koje se ulje stavlja!!!!
LP
- Lemix
- rookie
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Jedan cilindar ne radi Mito Multiair
Pozz svima,
Posedujem mita 1.4, 105konja MA. Poceo je da mi se desava problem kad ujutru startujem motor, podigne obrtaje na 1200-1400 i trucka kao da ce da se ugasi pritom gas skoro da ne prima i klakce kao dizel.Posle 2-3 startovanja vraca se u normalu. Sve mi mirise na problem sa cilindrom o kome se pisalo vec. Jel moze neki savet
Hvaalaa
Posedujem mita 1.4, 105konja MA. Poceo je da mi se desava problem kad ujutru startujem motor, podigne obrtaje na 1200-1400 i trucka kao da ce da se ugasi pritom gas skoro da ne prima i klakce kao dizel.Posle 2-3 startovanja vraca se u normalu. Sve mi mirise na problem sa cilindrom o kome se pisalo vec. Jel moze neki savet
Hvaalaa
- Falcon037
- predsednik kluba
- Garaža: -
ex: Alfa 147 JTD 16V
ex: Alfa GT JTDM
Alfa 156 V6 SP2 Azzurra
Alfa Mito MultiAir Turbo - Lokacija: Beograd
Post
Re: Jedan cilindar ne radi Mito Multiair
Savet ti je da što pre odeš u neki dobar servis (npr. AK Kole Zemun) na proveru kako bi izbegao veću štetu, a i trošak.
MA problem se može rešiti u nekim situacijama i bez zamene jedinice. Ja sam reparaciju uradio kod Brane u Vraniću i za sada sve šljaka bez problema.
MA problem se može rešiti u nekim situacijama i bez zamene jedinice. Ja sam reparaciju uradio kod Brane u Vraniću i za sada sve šljaka bez problema.
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Jedan cilindar ne radi Mito Multiair
Mislim da odmah i treba kod Brane. On jedini radi reparaciju MA-a
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- Sava
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 JTDm 170ks
- Lokacija: Beograd
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Jedan cilindar ne radi Mito Multiair
Kada ti i srede MultiAir sipaj u auto ulje koje je predviđeno za taj motor. Postoji Selenia za Alfa Romeo MultiAir motore i nju možeš da kupiš kod uvoznika Selenie Slodesa. Servisi imaju tendenciju da sipaju neko njihovo "bolje" ulje, a ono je u suštini bolje za njih jer imaju proviziju.
Ovo ulje niti je nešto specijalno skupo, niti je podložno pirateriji jer je retko, a s obzirom da ti nov auto ionako dođe s njim iz fabrike, nema nešto svrhe lupati glavu dali postoji neko bolje i potencijalno napraviti sebi štetu.
Ovo ulje niti je nešto specijalno skupo, niti je podložno pirateriji jer je retko, a s obzirom da ti nov auto ionako dođe s njim iz fabrike, nema nešto svrhe lupati glavu dali postoji neko bolje i potencijalno napraviti sebi štetu.
- Lemix
- rookie
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Jedan cilindar ne radi Mito Multiair
Ovo ulje mu se sipa od prvog kilometra, auto je kupljen nov u srbiji redovno je odrzavan kolega od koga sam kupio je drugi vlasnik on mu je pre 40k menjao aktuator. Prosto mi je neverovatno da mora svakih 40k da se otvara motor.
Hvala na savetima, kontaktiracu branu iz vranica
Hvala na savetima, kontaktiracu branu iz vranica
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Jedan cilindar ne radi Mito Multiair
Najviše problema je bilo sa jedinicama prve generacije, one su crkavale baš brzo. Proveri da li je zamenjen filter kada je menjan MA. Takođe, koji je servisni interval na tom autu? Preporučen je 30kkm, ali definitivno je neophodan znatno kraći
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- Falcon037
- predsednik kluba
- Garaža: -
ex: Alfa 147 JTD 16V
ex: Alfa GT JTDM
Alfa 156 V6 SP2 Azzurra
Alfa Mito MultiAir Turbo - Lokacija: Beograd
Post
Re: Jedan cilindar ne radi Mito Multiair
MA problem i nije toliko vezan za servisni interval, crkavali su i na alfama koje su servisirana na 9-10kkm. Jednostavno loše rešena jedinica zato su i rađene revizije.
Videćemo koliko će Branin patent da drži "vodu"
Videćemo koliko će Branin patent da drži "vodu"
- Lemix
- rookie
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: Beograd
Post
Na 10k su radjeni servisi
Re: Jedan cilindar ne radi Mito Multiair
BobanR napisao:Najviše problema je bilo sa jedinicama prve generacije, one su crkavale baš brzo. Proveri da li je zamenjen filter kada je menjan MA. Takođe, koji je servisni interval na tom autu? Preporučen je 30kkm, ali definitivno je neophodan znatno kraći
Na 10k su radjeni servisi
- Zika
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: Selo
Post
Re: Jedan cilindar ne radi Mito Multiair
https://www.facebook.com/17205816348213 ... 652530097/
Ovo ulje crno ko u dizela.
Treba uzimati kvalitetnija sintetička ulja ne ova hidrokrekovana. Ulja koja su otporna na višim temperaturama benzinaca.
Ovo ulje crno ko u dizela.
Treba uzimati kvalitetnija sintetička ulja ne ova hidrokrekovana. Ulja koja su otporna na višim temperaturama benzinaca.
- duracos
- rookie
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 multiair 105Hp 2010g
- Lokacija: pancevo
Post
Re: Jedan cilindar ne radi Mito Multiair
Hvala clanu Sfera Kom na ovim informacijama...zao mi je sto je tako prosao...ja sam novi clan foruma i vlasnik od skora Mita 1.4 multiair 105Hp 2010g...imam neke probleme sa elektronikom podesavanje bocnih retrovizora i od skoro podizanje i spustanje stakla na vratima...no to cu u drugom postu...ovde me interesuje koliko bi kostala zamena i sam deo AKTUATOR...da bi sprecio da dodje do ovoga sto je snaslo Sfera Kom...
Hvala!
Hvala!