Garaža: ex ar147mjtd '05 ex ar147mjtd TI '07 ex ar159 mjtd '09 ex ar GT Q2 271hp '04 ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein exAr giulieta 1750 QV ar 33 1.7ie/16v ar 75 rosso di beleza Subi impreza sti 300hp
Imao zver Ali najbitnija ziva glava na ramenima
Danas napravio 600km sa mojom mucenicom po ovoj bljuzgi,odlicno se ponasa,malo skakuce ali zalepljena za put.Sava Eskimo Hp odlicna guma,po snegu nisam imao prilike ali za bljuzgu i vodurinu je keva.
Garaža: ex ar147mjtd '05 ex ar147mjtd TI '07 ex ar159 mjtd '09 ex ar GT Q2 271hp '04 ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein exAr giulieta 1750 QV ar 33 1.7ie/16v ar 75 rosso di beleza Subi impreza sti 300hp
Sta mislite o motoru koji je stajao tri godine u nevozen auto napolju. Da li je moguce da je zakovao? Pre toga je auto bio u odlicnom stanju dok se nije pokvario automatski menjac
Ja sam ubacio motor koji je 2 godine bio van auta,samo je napunjen uljem i evo ga sljaka kao sat vec 6kkm,ts 8v.Ako mozes da probas da ga okrenes rucno,na remenici radilice,da proveris.
Taj je na neki nacin bio konzerviran. A ovaj sto je samo ugasen i tako ostao napolju ipak treba malo proveriti. Naravno osnovno je da se okrene ali bilo bi dobro izmeriti kompresiju, pregledati gumene delove i sl. Ja sam imao motocikl sa losim gumicama vrntila. Stajao je par godina, paljen par puta ali kad se provozao posle tog stajanja dimio je dosta vise jbg.
Garaža: ex ar147mjtd '05 ex ar147mjtd TI '07 ex ar159 mjtd '09 ex ar GT Q2 271hp '04 ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein exAr giulieta 1750 QV ar 33 1.7ie/16v ar 75 rosso di beleza Subi impreza sti 300hp
slaba vajda da se sad kvase cilindri, ako je neko uspricao ulje u cilindre pre ostavljanja tog motora onda nije problem da stoji godinama ali cisto sumnjam da je to uradjeno tako da je sve ....???? moze da se proba da se okrene radilica pa ako se okrene dobro je , znam dosta slucajeva doduse nekih starih motora koji su tako stajalli godnama pa nisu zapekli, ali dok se ne proba nista ne znas. sa druge strane i da nije zakovao neki delovi su 99% propali tipa gumice, semerinzi i sl. tako da mu otvaranje ne gine, samo je pitanje koliki ce biti ceh, taj motor sigurno nece biti top stanje kad se upali sve i da nije zaribao, negde ce nesto da procuri garant
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Doduse,kad je ubacivan drugi motor kod mene,skinuta je glava i stavljena sa mog motora,uradjena i novi dihtung.Premerena kompresija i kasnije pritisak ulja koji su bili odlicni