![Very Happy :D](./images/smilies/he.gif)
Sve u svemu, reakcije ocekivane, neko je ubedjen da sam kriv, neko me vredja, neko me opravdava.
Sustina je sledeca: pesak se smatra ugrozenim ako je zbog vozila bio prinudjen da promeni svoju brzinu, a ovde vrlo lako moze da se dokaze obicnom racunicom da nije morao da menja svoju brzinu. Mnogi od vas su ubedjeni da je pesak ugrozen cim je na kolovozu u trenutku prolazenja auta preko pesackog, ali to je bilo po zakonu od pre 2010, ako se ne varam. Po tom istom zakonu, pesak bi bio ugrozen i da je prelazio prvu traku iz suprotnog smera. Takodje, po novom zakonu stoji da je pesak u obavezi da obrati paznju na kolovoz i da predje pesacki tek kada je bezbedno za to.
Sto se tice mobilnog, tu je situacija jasna. Posedujem handsfree i samim tim mi je dozvoljeno telefoniranje u autu, koje cak u tom trenutku nisam ni obavljao. Telefon mi je stajao na magnetnom nosacu i sa njega sam se spremao da obavim poziv.
O reakciji saobracajca ne bih da pricam, razmisljao sam da li da ga prijavim unutrasnjoj kontroli, ali ipak necu. To je ipak njegova kultura i vaspitanje, nema ni svrhe ni razloga da se time bavim.