Moto GP, SBK
- interceptor
- Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
- Lokacija: B. Petrovac
Post
Ja mislim da bi bilo pravedno da ovi iz Yamahe izvrše kolektivno samoubitstvo...
Sent from maj el dži ge-2 manji
Sent from maj el dži ge-2 manji
- milosnbgd
- Drug Član
- Garaža: c204, SLK
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Moto GP, SBK
Ma nisu normalni nije mi jasno kako odma u prvom krugu nisu videli da je Markez 10 sekundi brzi, ali ne ajmo jos jedan kruh pre zamene da uzme jos 10.... Katastrofa
ALFAFORZAITALIA
- interceptor
- Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
- Lokacija: B. Petrovac
Post
Toliko sam se iznervirao da nisam hteo dalje da gledam...par krugova.
Sent from maj el dži ge-2 manji
Sent from maj el dži ge-2 manji
- milosnbgd
- Drug Član
- Garaža: c204, SLK
- Lokacija: Beograd
- interceptor
- Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
- Lokacija: B. Petrovac
Post
Nije,on je samo odradio to kako treba a ostali su sebe za**bali.
Sent from maj el dži ge-2 manji
Sent from maj el dži ge-2 manji
- Fittipaldi
- Drug Član
- Garaža: KIA Pro Ceed
Z101 mediteran '82 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Moto GP, SBK
Kada taktika presudno utiče na ishod trke, onda imamo ono što šteti moto(auto)-sportu. Vodeći ostvari nenadoknadivu prednost, ostali saniraju štetu a trka relativno dosadna. Mislim da je danas bio takav sticaj okolnosti i da Moto GP i dalje ostaje najuzbudljivije takmičenje. (Samo da ne počnu da se međusobno propuštaju i otvoreno blokiraju ili pretiču u boksu uz timska naređenja kao u F1).
- interceptor
- Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
- Lokacija: B. Petrovac
Post
Ma jeste najuzbudljivije takmičenje i to stoji. Meni samo nije jasno da fabrički tim kao Yamaha može napraviti takvu grešku,pa ponoviti grešku,pa ponovo sličnu...
Sent from maj el dži ge-2 manji
Sent from maj el dži ge-2 manji
- milosnbgd
- Drug Član
- Garaža: c204, SLK
- Lokacija: Beograd
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Moto GP, SBK
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Moto GP, SBK
Verujem da je provod bio baš...
Kad se ide na trku uživo onda i nije toliko bitno ko pobeđuje i koliko je sama trka dinamična i neizvesna
Kad se ide na trku uživo onda i nije toliko bitno ko pobeđuje i koliko je sama trka dinamična i neizvesna
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- Fittipaldi
- Drug Član
- Garaža: KIA Pro Ceed
Z101 mediteran '82 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- interceptor
- Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
- Lokacija: B. Petrovac
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Moto GP, SBK
Ekipa, malo sam u guzvi, cim uhvatim vremena bice izvestajcic...
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- milosnbgd
- Drug Član
- Garaža: c204, SLK
- Lokacija: Beograd
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Moto GP, SBK
Dovi je celu trku znao sta radi.
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- milosnbgd
- Drug Član
- Garaža: c204, SLK
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Moto GP, SBK
Da,da. A Yamaha treba malo da se zapita sta radi....Proslogodisnji motor ispred sadasnjeg fabrickog....
ALFAFORZAITALIA
- ZEPP 46
- honorable
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.8 TS x 2
Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed
Alfa Romeo 147 Ducati Corse 1.9 jtd
Alfa Romeo 159 SW 1.9 jtd
Alfa Romeo 147 2.0 TS Black Line TI
Alfa Romeo Giulitta 1.4 TB TCT - Lokacija: Beograd
Post
Re: Moto GP, SBK
Yamaha je odavno u problemu..i nemaju rešenje.
Sasvim očekivana pobeda Dovija..na ovoj stazi..svaka čast.
Ali,iako sam Rosijevac,mislim da je Mark najbolji vozač ove god..i bilo bi veliko iznenadjenje da ne bude šampion. Mislim da samo neki veliki peh može da utiče na to.
Sasvim očekivana pobeda Dovija..na ovoj stazi..svaka čast.
Ali,iako sam Rosijevac,mislim da je Mark najbolji vozač ove god..i bilo bi veliko iznenadjenje da ne bude šampion. Mislim da samo neki veliki peh može da utiče na to.
TS FOREVER
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Moto GP, SBK
Sjajna trka! Falila je Yamaha da se napravi totalna ludnica u borbi za pobedu, ali i ovako je bilo odlično. Teško će Rossi i Vinales da se vrate u borbu za titulu, pa kad je već tako onda bi mi baš bio dobar epilog Dovi šampion u Ducatiju.
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Moto GP, SBK
dobra trka i u moto2
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Moto GP, SBK
Da, to nekako uvek zaboravimo da spomenemo nakon Moto GP
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Moto GP, SBK
Moto GP, je opet daleko naintresantja klas od sve tri klase, pitenje je i kako bi bilo u Brnu da nije bilo kiše.
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Moto GP, SBK
Elem, prodja cela nedelje, a ja ne napisah ni jednu reč u boravku u Brnu na Moto GP trci.
Negde u maju tekuće godeine, keže meni kolega sa posla da bi bio teški ženski polni organ, ukoliko ne odemo ove godine na neku trku Moto GP-ja, npr Brno. I tako smo nas dvojica mozgali, gde šta i kako.
Pošto smo ustanovili da su se ispunili uslovi u smislu godišnjih odmora, dežurstava i drugi obaveza na polsu, skovali mo ratni plan.
Plan je izgledao ovako, polazak u subotu ujutru iz Bg-a, spavanje u bratislavi, i nedelja ujutru put Brna.
Osim ogromne vrućine i obiliska Bratislave, mislim da nema sta pametno da vam kažem više, osim da je smeštaj i klopa povoljna, tak da je moj savet svakome ko ide na Moto trke u Brno u ličnoj režiji da tako uradi.
U nedelju smo ustali oko sedam sati, doručkovali, kupili osnoven potrepištine, i krenuli oko 9 sati put Brna.
Oko pola 11 smo stigli do staze, sama organizacija prkina je odlična tako da smo se vrlo brzo našli na zvaničnom parkingu sa posetioce, koji košta 5 evra, i uputili se put staze,dok smoišli ka stazi, čuji smo strat trke Moto 3, a kolega je smao rekao, čoveče, ovo su Moto trojke, kako tek zvuči Moto GP..., krate smo kupili kod tapkaroša i ušli na stazu, trka Moto 3 je već bila počela, tako da smo zadnju trećinu trke pogledali u spletu krivina 6,7,8 i 9, ujedno i naposećenijem delu staze, i pošto je sve već bilo puno, produžili smo dalje i stacinirali se kod krivini 11 i 12, za trke Moto 2, i Moto GP, što se ispostavilo kao jako dobar potez jer je bilo i dota akcije, kao i jako lepo uredjan impovivovan tribina, koja koristi konfgiguraciju treana, nalik na antički amfitetar.
Nakon toga, izvlačenj i juriš za Bg, i opet moam da navedem fenomenalnu organizaciju isparkiravanja automobila sa prakinga na više izlaznih tačaka sa parkinga.
Suma sumarom, jedan fenomemnalan vikend, jeno što je kiša malo pojkvarila trke, ali nema veze, kao što kolege rekoše osečej je neverovata.
Prijana zgalušujuća buka Moto GP mašina u sve tri klase je neopisiva, to se mora doživeti.
Samo sedenje na tribini "F" gde smo i bili stacionirani za Moto2 i Moto GP trke donosi poseban doživlja, jer motori dolaze niz pravca izmedju krivina 9 i 10, koji je u stavri nizbrdica koja nemoze nikakao biti kamerama dočarna, i onde se odjednom pojavlju iza brda i šume koji razdvaju pravece izmedju krivina 9 i 10 i krivina 10 i 11, sto pravi dodatan ugodjaj...
To bi manje više bilo to u kratkim crtama
Negde u maju tekuće godeine, keže meni kolega sa posla da bi bio teški ženski polni organ, ukoliko ne odemo ove godine na neku trku Moto GP-ja, npr Brno. I tako smo nas dvojica mozgali, gde šta i kako.
Pošto smo ustanovili da su se ispunili uslovi u smislu godišnjih odmora, dežurstava i drugi obaveza na polsu, skovali mo ratni plan.
Plan je izgledao ovako, polazak u subotu ujutru iz Bg-a, spavanje u bratislavi, i nedelja ujutru put Brna.
Osim ogromne vrućine i obiliska Bratislave, mislim da nema sta pametno da vam kažem više, osim da je smeštaj i klopa povoljna, tak da je moj savet svakome ko ide na Moto trke u Brno u ličnoj režiji da tako uradi.
U nedelju smo ustali oko sedam sati, doručkovali, kupili osnoven potrepištine, i krenuli oko 9 sati put Brna.
Oko pola 11 smo stigli do staze, sama organizacija prkina je odlična tako da smo se vrlo brzo našli na zvaničnom parkingu sa posetioce, koji košta 5 evra, i uputili se put staze,dok smoišli ka stazi, čuji smo strat trke Moto 3, a kolega je smao rekao, čoveče, ovo su Moto trojke, kako tek zvuči Moto GP..., krate smo kupili kod tapkaroša i ušli na stazu, trka Moto 3 je već bila počela, tako da smo zadnju trećinu trke pogledali u spletu krivina 6,7,8 i 9, ujedno i naposećenijem delu staze, i pošto je sve već bilo puno, produžili smo dalje i stacinirali se kod krivini 11 i 12, za trke Moto 2, i Moto GP, što se ispostavilo kao jako dobar potez jer je bilo i dota akcije, kao i jako lepo uredjan impovivovan tribina, koja koristi konfgiguraciju treana, nalik na antički amfitetar.
Nakon toga, izvlačenj i juriš za Bg, i opet moam da navedem fenomenalnu organizaciju isparkiravanja automobila sa prakinga na više izlaznih tačaka sa parkinga.
Suma sumarom, jedan fenomemnalan vikend, jeno što je kiša malo pojkvarila trke, ali nema veze, kao što kolege rekoše osečej je neverovata.
Prijana zgalušujuća buka Moto GP mašina u sve tri klase je neopisiva, to se mora doživeti.
Samo sedenje na tribini "F" gde smo i bili stacionirani za Moto2 i Moto GP trke donosi poseban doživlja, jer motori dolaze niz pravca izmedju krivina 9 i 10, koji je u stavri nizbrdica koja nemoze nikakao biti kamerama dočarna, i onde se odjednom pojavlju iza brda i šume koji razdvaju pravece izmedju krivina 9 i 10 i krivina 10 i 11, sto pravi dodatan ugodjaj...
To bi manje više bilo to u kratkim crtama
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- milosnbgd
- Drug Član
- Garaža: c204, SLK
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Moto GP, SBK
Do jaja, ja sledece godine idem sigurno ili Brno ili Austrija. Stvarno sramota bukvalno pratim GP od pre polaska u osnovnu skolu, a nijednom nisam bio.
ALFAFORZAITALIA
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Moto GP, SBK
ja bih pre izabrao austriju, malo je bliza a za gledanje mnogo bolja jer se gde god stanes vidi dobar deo staze, drugar bio sad na f1 i kaze da je za gledanje odlicna a i kratka staza pa se lako obilazi i menjaju pozicije tokom trka ili treninga.
a i ako budem isao izabracu ipak F1 trku jer je mnogo bolji program za gledanje, ove godine je bila f2, f3, porse kup, neki historik gt i zaboravih sta mi jos rece, celodnevni program a i ipak su mi cetvorotockasi drazi za gledanje.
sto se moto gp-a tice prava stvar je otici u mugelo, imam neke drugare koji su isli na razne staze ali kazu i staza i atmosfera su najbolji u mudjelu
a i ako budem isao izabracu ipak F1 trku jer je mnogo bolji program za gledanje, ove godine je bila f2, f3, porse kup, neki historik gt i zaboravih sta mi jos rece, celodnevni program a i ipak su mi cetvorotockasi drazi za gledanje.
sto se moto gp-a tice prava stvar je otici u mugelo, imam neke drugare koji su isli na razne staze ali kazu i staza i atmosfera su najbolji u mudjelu
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji