Novi pocetak (modeli)
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Slazem se 100% sa tobom. Mada u tom srednjem segmentu gde je 159 sad svi prave vece automobile, zato je Bmw sad 3 seriju zamenio serijom 2.
Sto se tice delte ja licno ne mogu da svarim njen izgled. Unutra je okej, ali spolja mi je disproporcionalna total.
Sto se tice delte ja licno ne mogu da svarim njen izgled. Unutra je okej, ali spolja mi je disproporcionalna total.
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Nekada su proizvođači motore i platforme gurali po 30, 40 godina uz male promene u snazi....koliko su trajali Nord i Busso motori? Danas i motore i platforme menjaju na 5-7 godina i onda sve nanovo ili se temeljno prepravljaju. Koliko motora je Alfa već ugasila posle samo jednog produkcionog kruga u nekim modelima? Nije ništa ni lakše, ni brže, nego upravo suprotno. Da je tako lako onda bi svi bili prisutni u svim segmentima i sve bi prštalo od modela, a ne bi se povlačili u neke tržišne niše gde imaju veću maržu. I taj VW koji spominjemo, a koji ima široku lepezu proizvoda i kao stoji moćan i jak, ne bi morao da vara kupce lažiranjem rezultata eko testova i da im prodaje euro 3 pod maskom euro 5 i na taj načun ubira ekstra profit koji mu je omogužavao "tehnološku prednost"...ili vorsprung durch technik.Zika napisao: VAG je nazovi na jednoj platformi nagurao široku lepezu modela i time pojeftinio proizvodnju. Razvoj novih modela nikad lakši , nikad brži. I opet jeftiniji.
Acqua-Olio-Benzina
- Coo
- Garaža: ex 147 '07 JTDm 8v
Yeti TDI 4x4 - Lokacija: BGD
- Lokacija: Beograd
Post
A šta je sportsko u Giulietti? Namunjen izgled sa 105ks dizel motorom? Alfa znak na masci pa odmah gaće same spadaju? Delta mala?! Jesi ti sedeo u njoj ili pričaš iz glave? Pozadi ima mesta onoliko. Meni jako bitna stavka za idući auto. Inače Delta je razvučeni Bravo za 10cm međuosovinskog razmaka.
@IvanNS, tamo gde prestaje 159 počinje E90. Slažem se da su oba auta mala unutra. Pogledaj izbor motora i karoserija za E90-E91, E92 pa će biti jasno zašto su neuporedivi. Vozio par dana 330XD i onu crvenu 2.4 što je razbijena u Bariču završila. Ajd da kažemo svaka ima svoju draž...
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
@IvanNS, tamo gde prestaje 159 počinje E90. Slažem se da su oba auta mala unutra. Pogledaj izbor motora i karoserija za E90-E91, E92 pa će biti jasno zašto su neuporedivi. Vozio par dana 330XD i onu crvenu 2.4 što je razbijena u Bariču završila. Ajd da kažemo svaka ima svoju draž...
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
If it ain't broke, don't fix it.
- IvanNS
- Garaža: 159 kle kle kle, punto kle kle kle, superb kle kle kle
- Lokacija: NS
Post
Vrlo dobro znam o cemu pricas, cak se u nekoj meri I slazem, ali ti debelo preterujes.
Nikako ni u ludilu e90 ne pocinje tamo gde 159 pocinje, pocinju sa istog ili slicnog nivoa, jedino sto e90 NASTAVLJA tamo gde 159 staje.
Vozio sam 330d doduse bez xdrive, vrhunska motorizacija, ali to je sve samo ne pocetak e90, to je maltene kraj
Sto je opet nebitno ili manje bitno za kupca kao ja koji cilja 320d od e90.
159 bolje lezi od e90 ako je verovati onom cuvenom nemackom slalom testu, makar za nijansu, losija sigurno nije.
Osecaj na volanu je odlican kod oba, kao I zadovoljstvo u voznji.
159 ima daleko bolju I krucu karoseriju, sto se malo oseti, ali svakako nije zanemarljivo.
Takodje mi se cini da je 159 udobnija na 16/17c od e90 na istim felnama sa standardnim runflat.
A 159ti na 19c je definitivno udobnija od e90 msport na 18c.
Sto se tice izolacije, moj utisak je da su slicnog nivoa, jedino sam primetio da 320d vise trokce u leru.
Takodje standardna sedista su mi losija u e90, doduse to je subjektivno.
Recimo vise mi se svidja automatik u e90.
Doduse 320d je agilniji od 1.9 16v sto je I logicno jer je laksi I jaci, ali 318d 143ks vec nema prednosti nad mjet 150ks.
Necu da bude sada 159 uber alles, ali definitivno u klasi do 2l imaju sa cime da se porede, a 6cil/8cil nemci jesu druga klasa jer 159 tu nema prakticno nista.
Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
Nikako ni u ludilu e90 ne pocinje tamo gde 159 pocinje, pocinju sa istog ili slicnog nivoa, jedino sto e90 NASTAVLJA tamo gde 159 staje.
Vozio sam 330d doduse bez xdrive, vrhunska motorizacija, ali to je sve samo ne pocetak e90, to je maltene kraj
Sto je opet nebitno ili manje bitno za kupca kao ja koji cilja 320d od e90.
159 bolje lezi od e90 ako je verovati onom cuvenom nemackom slalom testu, makar za nijansu, losija sigurno nije.
Osecaj na volanu je odlican kod oba, kao I zadovoljstvo u voznji.
159 ima daleko bolju I krucu karoseriju, sto se malo oseti, ali svakako nije zanemarljivo.
Takodje mi se cini da je 159 udobnija na 16/17c od e90 na istim felnama sa standardnim runflat.
A 159ti na 19c je definitivno udobnija od e90 msport na 18c.
Sto se tice izolacije, moj utisak je da su slicnog nivoa, jedino sam primetio da 320d vise trokce u leru.
Takodje standardna sedista su mi losija u e90, doduse to je subjektivno.
Recimo vise mi se svidja automatik u e90.
Doduse 320d je agilniji od 1.9 16v sto je I logicno jer je laksi I jaci, ali 318d 143ks vec nema prednosti nad mjet 150ks.
Necu da bude sada 159 uber alles, ali definitivno u klasi do 2l imaju sa cime da se porede, a 6cil/8cil nemci jesu druga klasa jer 159 tu nema prakticno nista.
Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Ni u BMW ne misle da 159 nije konkurencija za e90.
Moglo bi tako da se preteruje i u obrnutom smeru ako pričamo o materijalima i izradi enterijera kod ta dva automobila, npr...
Moglo bi tako da se preteruje i u obrnutom smeru ako pričamo o materijalima i izradi enterijera kod ta dva automobila, npr...
Acqua-Olio-Benzina
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
159 u višim paketima opreme unutra je strava. Kad je poslednji put bilo toliko aluminijuma i kože unutra u nekom autu tog cenovnog ranga? Ko zna kad, a neće više nikad.
Mnogo dobrih strana ima taj auto. Uopšte nije podbacio zbog svojih kvaliteta. Jednostavno nije dovoljno napraviti dobar proizvod i pustiti ga da se sam proda. Mnogo dobrih kompanija se tako prevarilo i nastavili smo da živimo i koristimo goru opciju, koja je pametnije plasirana ma tržište.
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Mnogo dobrih strana ima taj auto. Uopšte nije podbacio zbog svojih kvaliteta. Jednostavno nije dovoljno napraviti dobar proizvod i pustiti ga da se sam proda. Mnogo dobrih kompanija se tako prevarilo i nastavili smo da živimo i koristimo goru opciju, koja je pametnije plasirana ma tržište.
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
^^ u pravu si, npr i ovaj auto je meni brutalan i spolja i iznutra (drugar ima) pa je bio model koji je zatvorio fabriku Saab verovatno za sva vremena...
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Skoro svaki bmw je bolji na limitu od alfe samo zbog zadnje vuce i boljeg balansa tezine. U svakodnevnoj voznji, ili u omanjem izivljavanju razlike nema.
Cena odrzavanja su ista za 1.9 i 320(m47), a duplo skuplje 2.0 i 320(n47). Osecaj na volanu kod m sporta je meni bar isti kao na 156. Stvarno je dobar. Ali ono sto me je prodalo kod e90 pored volana i zadnje vuce je pozicija sedenja. Vrhunska stvar. Mesta pozadi kao i svaka limuzina iz tog segmenta (izuzev pasata koji je nesto sasvim drugo).
Cena odrzavanja su ista za 1.9 i 320(m47), a duplo skuplje 2.0 i 320(n47). Osecaj na volanu kod m sporta je meni bar isti kao na 156. Stvarno je dobar. Ali ono sto me je prodalo kod e90 pored volana i zadnje vuce je pozicija sedenja. Vrhunska stvar. Mesta pozadi kao i svaka limuzina iz tog segmenta (izuzev pasata koji je nesto sasvim drugo).
- Zika
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: Selo
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Upravo to , na ovom starom snimku se vide limiti prednje vuče
[video][/video]
[video][/video]
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Da, ali tu su testirani sestocilindricni motori.
Pitanje je kako bi test izgledao sa cetvorocilindricnim motorima.
Pitanje je kako bi test izgledao sa cetvorocilindricnim motorima.
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Limiti prednjeg pogona su mnogo manji i pitomiji nego limiti zadnjeg pogona.
Acqua-Olio-Benzina
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Ne mozemo da generalizujemo mnogo, jer je presnji pogon danas uz pomoc elektronike i diferencijala daleko dogurao. Ali je cinjenica da auti sa zadnjim pogonom mnogo brze prolaze krivine i zabavniji su.
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Taj višak prostora na zadnjoj klupi, tih dodatnih 10 cm koji je čine minibusom umesto hatchbacka i nedostatak nezavisnog vešanja na zadnjoj osovini su glavni problemi zašto Delta nema trunke sportskog u sebi i samim tim nije uopšte zanimljiva tradicionalnim kupcima Lancie Delte. Znači tradicionalni kupci se razišli a novih je očigledno bilo jako malo i eto ga...
Kod Giuliette taj problem ne postoji. Ko god je vozio 147 u Giulietti će se osećati kao kod kuće za 5 min, a sve vozne karakteristike su mu samo unapređene i to poprilično.
Re:
U Giulietti je sportsko pre svega vešanje. Vešanje je izvedeno brilijantno jer omogućava i ambicioznu agresivnu vožnju a u isto vreme je i udobno. Dal ćeš 105 ks ili 235 ks to zavisi od afiniteta i novčanika kupca.Coo napisao:A šta je sportsko u Giulietti? Namunjen izgled sa 105ks dizel motorom? Alfa znak na masci pa odmah gaće same spadaju? Delta mala?! Jesi ti sedeo u njoj ili pričaš iz glave? Pozadi ima mesta onoliko. Meni jako bitna stavka za idući auto. Inače Delta je razvučeni Bravo za 10cm međuosovinskog razmaka.
Taj višak prostora na zadnjoj klupi, tih dodatnih 10 cm koji je čine minibusom umesto hatchbacka i nedostatak nezavisnog vešanja na zadnjoj osovini su glavni problemi zašto Delta nema trunke sportskog u sebi i samim tim nije uopšte zanimljiva tradicionalnim kupcima Lancie Delte. Znači tradicionalni kupci se razišli a novih je očigledno bilo jako malo i eto ga...
Kod Giuliette taj problem ne postoji. Ko god je vozio 147 u Giulietti će se osećati kao kod kuće za 5 min, a sve vozne karakteristike su mu samo unapređene i to poprilično.
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Meni nije jasno koju ti Giulietu vozis, kad je toliko hvalis.
Da se razumemo, ne kazem da je Giulietta losa, stavise vise je nego dobra, ali jednostavno, osim turbo benzinaca, koji su bili ozbiljan napredak, i opcije za cetvoroklipni brembo na prednjim kocnicama, ogibljenje i osecaj za volanom, nisu ni blizu 156/147/GT, cak sta vise napravili su cak i vise nego korak unazad.
Jedino gde se Giulietta zaista bar meni bolje pokazala je voznja autoputem, bas je dobra kruzerica.
Da se razumemo, ne kazem da je Giulietta losa, stavise vise je nego dobra, ali jednostavno, osim turbo benzinaca, koji su bili ozbiljan napredak, i opcije za cetvoroklipni brembo na prednjim kocnicama, ogibljenje i osecaj za volanom, nisu ni blizu 156/147/GT, cak sta vise napravili su cak i vise nego korak unazad.
Jedino gde se Giulietta zaista bar meni bolje pokazala je voznja autoputem, bas je dobra kruzerica.
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- PapaSle
- Garaža: "Il Biscione" 147 JTDm
- Lokacija: Citta di Belgrado
- Lokacija: Cita di Belgado
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Ja nisam vozio Djulijetu, ali sam cuo vise ljudi da kazu da je po vozackom osecaju downgrade u odnosu na kevu. Voznja 147 sa dobrim gumama od Beograda do Korcule mi je ostala u secanju kao celo letovanje.
Sto ne menja cinjenicu da se okrecem za Djulijetom vise nego za Porseom.
Sto ne menja cinjenicu da se okrecem za Djulijetom vise nego za Porseom.
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Ovo se apsolutno slazem, sedeo sam i u obicnom 320d i u M3 i brutalno je, kod obicnog jednako kao i kod najboljeg modela, ima taj osecaj zavaljenosti kao da lezis i sve te ususka fino oko tebe, daje osecaj sigurnosti i potpune kontrole nad "alatom". Skoro sam sedio u S5 Audiju, veoma slicno i vrhunski. Nisam sedeo u Giuliji ali po slikama mi deluje da je na isti taj fazon sto je odlicno.Shanirani napisao:...Ali ono sto me je prodalo kod e90 pored volana i zadnje vuce je pozicija sedenja. Vrhunska stvar.
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Meni je recimo Giulietta vizuelno mnogo manje atraktivna nego što je 147 bio u svoje vreme. Ali kad se setim kako se 147 saplete i izbezumi na najobičniju seriju malih neravnina na putu i koji zvuk i vibracije dobiješ u kabini, Giulietta nema ni trunku tih loših reakcija na loše puteve, prosto je za klasu iznad 147 po tome. 147 na 17" točkovima je ozbiljno zamaranje i borba sa kolotrazima i nesavršenim putevima. Daleko od bilo kakve rafiniranosti i udobnosti. 17" točkove na Giulietti ne osećaš uopšte. Udobnija je nego 147 na balonima od 15". Sa 147 imaš noćnu moru od ležećih policajaca, čitave epove imaš o tome ovde na forumu. Giulietta ih uopšte ne primećuje. Kad uporediš 1.4 MultiAir u Dynamic modu u Giulietti sa 2.0 TS benzincem u 147, 147 je jedan letargičan i poprilično uspavan auto u kome se sve dešava vrlo lagano. Eto, u najkraćem. Jedini downgrade u odnosu na 147 je električni servo, i to uopšte nije neka drama, i lošija sedišta, koja su u međuvremenu ispravljena.PapaSle napisao:Ja nisam vozio Djulijetu, ali sam cuo vise ljudi da kazu da je po vozackom osecaju downgrade u odnosu na kevu. Voznja 147 sa dobrim gumama od Beograda do Korcule mi je ostala u secanju kao celo letovanje.
Sto ne menja cinjenicu da se okrecem za Djulijetom vise nego za Porseom.
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Kod nas su putevi toliko losi pogotovo po naseljenih mestima da mi pricamo o tome kako se auto ponasa preko sitnih neravnina, tramvajskih sina, ulegnuca na putu i sl. gluposti . Meni nekad muka dodje od voznje po NS, i bude mi jasno koliko je ta generacija 147/156/GT dobra za voznju po dobrim putevima a muka po losim, auto naprosto ne upija sitne neravnine sve prenosi na putnike u kabini, pogotovo kad je veca deonica tipa 50ak metara losa... jednom sam se vozio u taxiju C klasa Mercedes i nisam mogao da verujem kakav je to komfor po losem putu, nista se ne oseti... Ali jedno je komfor a drugo brza voznja po krivinama na dobrom putu
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Djo, sve si to u pravu u milimetar. Ali poenta i jeste u tome da MI treba da ocenjujemo automobile po tome kako ih MI koristimo, a ne po rezultatima na Baloccu. Ja nisam nikad u životu izvezao svoj auto na Balocco. Možda neki drugi forumaš jeste. Šta meni znači kako se on ponaša u uslovima koje ja nemam i na način na koji ja ne koristim auto. Zato uvek sve poredim na osnovu ličnog iskustva, pa i moja zapažanja mogu znatno da se razlikuju od zapažanja nekog drugog.
Mi vrlo često trpamo 147, 156 i GT u isti koš. Po ponašanju na drumu oni uopšte nisu identični. Ma ni 147 1.9 JTD i 147 2.0 TS nisu skroz identični.
Mi vrlo često trpamo 147, 156 i GT u isti koš. Po ponašanju na drumu oni uopšte nisu identični. Ma ni 147 1.9 JTD i 147 2.0 TS nisu skroz identični.
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Auto s prednjim pogonom i oko 250-300ks je na limitu otprilike isti kao auto sa zadnjim pogonom i istom snagom...tj. prednost jednom ili drugom ne dolazi zbog pogona nego zbog nečeg drugog bitnog što utiče nanjegovu brzinu na krugu.
Treba malo neke stvari dovesti u realan kontekst...Malo su ljudi suviše neke stvari koje čitaju prihvatili zdravo za gotovo i neke stvari prihvatili van realnosti. Da su kola sa zadnjim pogonom tako bolja za prolazak kroz krivine ne bi ih drala na relijima mnogo slabija vozila. To što BMW i Mercedes šire mantru o nekoj nadmoći, plemenitosti, vozačkom osećaju i drugim stvarima to je marketing na koji su legli neki mediji. Na ruku im ide i povećanje prosečne snage automobila što povećava nužnost uvođenja rwd, a ne zato što je sad odjednom on postao bolji...a pre 40-50 godina kada je fwd počeo da dominira onda nije bio bolji??? Ta priča da je rwd zabavniji da se brže prolazi s njom kroz krivine može i ne mora da bude istinita, a problem je i da tamo gde je istinita to može da izvede manje od 5% procenata vozača. Tako da ti, ja i svi drugi na forumu brže prolazimo sa fwd nego rwd i izvlačimo veći maksimum iz tih kola nego s rwd i tu ne treba imati nikave iluzije. Možemo mi da tu kuckamo na tastaturi kao je sve to fenomenalno, ali stvari stoje tako u realnosti. Tu i tamo javiće se neki vlasnik 75-ice ozaren što zabaci rep autu na mokrom kolovozu, sav naložen na rwd, ali to ne znači da je doktorirao zadnji pogon. Javiće se i neki vlasnik BMW od 400ks koji uživa pod elektronskim asistencijama koje mu pomažu i možda se povede i pomisli da je Walter Rohrl i da vozi fenomenalno, ali kada bi to sve isključio onda bi bilo kuku lele...Treba to znati, vežbati...nije to "sad kad ga provučem kroz S, kud ja mislima tu on repom" ...ne ide to tako.
Re: Novi pocetak (modeli)
Prednji pogon jeste uznapredovao, tako da se granica upravljivosti digla sa nekih 250 ks na oko 300ks. No, to nije ni izdaleka toliko koliko je eletronika pomogla zadnjem pogonu u poslednjih 10-15 godina.Shanirani napisao:Ne mozemo da generalizujemo mnogo, jer je presnji pogon danas uz pomoc elektronike i diferencijala daleko dogurao. Ali je cinjenica da auti sa zadnjim pogonom mnogo brze prolaze krivine i zabavniji su.
Auto s prednjim pogonom i oko 250-300ks je na limitu otprilike isti kao auto sa zadnjim pogonom i istom snagom...tj. prednost jednom ili drugom ne dolazi zbog pogona nego zbog nečeg drugog bitnog što utiče nanjegovu brzinu na krugu.
Treba malo neke stvari dovesti u realan kontekst...Malo su ljudi suviše neke stvari koje čitaju prihvatili zdravo za gotovo i neke stvari prihvatili van realnosti. Da su kola sa zadnjim pogonom tako bolja za prolazak kroz krivine ne bi ih drala na relijima mnogo slabija vozila. To što BMW i Mercedes šire mantru o nekoj nadmoći, plemenitosti, vozačkom osećaju i drugim stvarima to je marketing na koji su legli neki mediji. Na ruku im ide i povećanje prosečne snage automobila što povećava nužnost uvođenja rwd, a ne zato što je sad odjednom on postao bolji...a pre 40-50 godina kada je fwd počeo da dominira onda nije bio bolji??? Ta priča da je rwd zabavniji da se brže prolazi s njom kroz krivine može i ne mora da bude istinita, a problem je i da tamo gde je istinita to može da izvede manje od 5% procenata vozača. Tako da ti, ja i svi drugi na forumu brže prolazimo sa fwd nego rwd i izvlačimo veći maksimum iz tih kola nego s rwd i tu ne treba imati nikave iluzije. Možemo mi da tu kuckamo na tastaturi kao je sve to fenomenalno, ali stvari stoje tako u realnosti. Tu i tamo javiće se neki vlasnik 75-ice ozaren što zabaci rep autu na mokrom kolovozu, sav naložen na rwd, ali to ne znači da je doktorirao zadnji pogon. Javiće se i neki vlasnik BMW od 400ks koji uživa pod elektronskim asistencijama koje mu pomažu i možda se povede i pomisli da je Walter Rohrl i da vozi fenomenalno, ali kada bi to sve isključio onda bi bilo kuku lele...Treba to znati, vežbati...nije to "sad kad ga provučem kroz S, kud ja mislima tu on repom" ...ne ide to tako.
Acqua-Olio-Benzina
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
A sad sasvim legitimno pitanje.
Koliko ljudi ovde upste ima pretstavu, ko je Walter Rohrl?
Koliko ljudi ovde upste ima pretstavu, ko je Walter Rohrl?
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
- Fittipaldi
- Drug Član
- Garaža: KIA Pro Ceed
Z101 mediteran '82 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Ima nas koji se sećamo. Tih godina je njegov Fiat Abart bio izložen na Sajmu automobila i svi smo satima gledali u to čudo, sirovo, brutalno. Samo mogu da zamišljam kakvo je to bilo filigransko kočenje i dodavanje gasa na različitim podlogama na kojima se reli inače vozi.
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
[video][/video]
Re: Novi pocetak (modeli)
edin napisao:A sad sasvim legitimno pitanje.
Koliko ljudi ovde upste ima pretstavu, ko je Walter Rohrl?
[video][/video]
Acqua-Olio-Benzina
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
@ starac vujadin
Slazem se, nije bas sve crno belo sto se tice toga. Ima stvarno dobrih automobila sa predjom vucom koji su brzi po krivinama, ali ono sto sam ja primetio vezano konkretno za e90 je sto je nekako laksi u krivinama od npr 156. Transfer tezine je mnogo bolji i to je ono sto karakterise automobile sa zadnjom vucom. 156-ca je teska u nosu i sa TS-om a kamo li sa jtd ili busso-om pa ne moze bas lagano kao bmw da se bavi krivudavim putevima. I da, mnogo je lakse dovesti fwd na limit jer je siguran. Ako se izgubi trakcija samo jaci gas i okretaj volana i izvucena situacija u vecini slucajeva. Sa rwd ako se izgubi trakcija ode zadnji deo i samo neko iskusan moze da ga izvuce. Meni je nekako zabavnije da mi zabacuje auto rep, nego da mi nos ispravlja krivinu.
Slazem se, nije bas sve crno belo sto se tice toga. Ima stvarno dobrih automobila sa predjom vucom koji su brzi po krivinama, ali ono sto sam ja primetio vezano konkretno za e90 je sto je nekako laksi u krivinama od npr 156. Transfer tezine je mnogo bolji i to je ono sto karakterise automobile sa zadnjom vucom. 156-ca je teska u nosu i sa TS-om a kamo li sa jtd ili busso-om pa ne moze bas lagano kao bmw da se bavi krivudavim putevima. I da, mnogo je lakse dovesti fwd na limit jer je siguran. Ako se izgubi trakcija samo jaci gas i okretaj volana i izvucena situacija u vecini slucajeva. Sa rwd ako se izgubi trakcija ode zadnji deo i samo neko iskusan moze da ga izvuce. Meni je nekako zabavnije da mi zabacuje auto rep, nego da mi nos ispravlja krivinu.