Novi pocetak (modeli)
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Obzirom da nakaradnim dizajnom Giulie, očigledno targetiraju US tržište, manji SUV im ništa ne bi pomogao. Ako budu pametni, pa izbace kupe, evo ja bih se upisao za jedan, što je mnogo više nego što ima interesenata za manji SUV od stelvia.
I definitivno se slažem sa Dejanom da im je marketing strategija nepostojeća, odnosno, i ono što postoji je katastrofalno loše. Ne uspevaju da nagovore ljude da 159ku zamene Giuliom, a kamoli poštovoca das auto industrije da razmišlja o istom.
*Kolega range se ne računa, on je kupio sebi zabavu, ne auto
I definitivno se slažem sa Dejanom da im je marketing strategija nepostojeća, odnosno, i ono što postoji je katastrofalno loše. Ne uspevaju da nagovore ljude da 159ku zamene Giuliom, a kamoli poštovoca das auto industrije da razmišlja o istom.
*Kolega range se ne računa, on je kupio sebi zabavu, ne auto
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Jel' ovaj poslednji 2.0 turbo?
Iako mi nije jasno ni kako je to relevantno, nije baš za poređenje. Ukoliko bih hteo auto sličnih performansi koje ima Giulia(što se konjskih snaga tiče), u obzir dolazi samo onaj V8 5.0.
Auto deluje interesantno, vidi se da su zaposlili bivšeg astonovog dizajnera, ali je meni u Giulii interesantna tehnologija ugrađena u QV model.
Alfa od starta gađa US trište sa ovim modelom, jedino je problem što i suviše liči na vozila koja se mogu naći tamo...Razni infiniti & co. Možda je neko mislio da tamo ima dosta manji bad rep, a i u US je stvar prestiža voziti "evropsko auto"...da ne ulazimo u to koji su rezoni bili iza izostanka prepoznatljivog design-a, odnosno, inovacije u istom. Da su mene pitali, ja bih auto reklamirao kao "Sirotinjski Ferrari koji se ne kvari", al' prošli su dani samoupravljanja, pa običan narod više niko ništa ne pita
Iako mi nije jasno ni kako je to relevantno, nije baš za poređenje. Ukoliko bih hteo auto sličnih performansi koje ima Giulia(što se konjskih snaga tiče), u obzir dolazi samo onaj V8 5.0.
Auto deluje interesantno, vidi se da su zaposlili bivšeg astonovog dizajnera, ali je meni u Giulii interesantna tehnologija ugrađena u QV model.
Alfa od starta gađa US trište sa ovim modelom, jedino je problem što i suviše liči na vozila koja se mogu naći tamo...Razni infiniti & co. Možda je neko mislio da tamo ima dosta manji bad rep, a i u US je stvar prestiža voziti "evropsko auto"...da ne ulazimo u to koji su rezoni bili iza izostanka prepoznatljivog design-a, odnosno, inovacije u istom. Da su mene pitali, ja bih auto reklamirao kao "Sirotinjski Ferrari koji se ne kvari", al' prošli su dani samoupravljanja, pa običan narod više niko ništa ne pita
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- 2600
- Garaža: -
- Lokacija: HRV
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Za to što Alfa sa Coupe modelom neće pucati na Seriju 4 nego na F-Type i/ili 718 pa je za očekivati i cijenu u tom rangu.
Obična Giulia i QV se jako malo razlikuju, glavna razlika je TV. To se za konkurenciju ne može reći.
Obična Giulia i QV se jako malo razlikuju, glavna razlika je TV. To se za konkurenciju ne može reći.
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Ako je tako sto kazes u smislu na koga Alfa puca onda je sadasnja prodaja realna, posto je to taj neki Jaguar nivo. I onda je sve prica o konkurenciji velikoj trojci besmislena, za mene je to bila od starta kad sam video da ce biti samo limuzina od Giulie. Mislim da postoji raskorak izmedju toga sta zele postojeci Alfisti sirom Evrope i sta radi fabrika, vecina bi zelela limuzinu + sw za nekih 25k E pocetne cene i da to bude klasa Avensisa, Insignie, Pezo 508, Mondea (u smislu cene i pristupacnosti) i samim time bi prodaja bila 5x veca, ali fabrika je otisla skroz na Premium stranu pokusavajuci da privuce bogatije kupce. Zato verovatno nece biti ni novog Mita a kamoli 5v verzije, ni SW Giulie.
- Zika
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: Selo
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Djo83, pa da su krenuli u tom smeru i prvo radili na popularizaciji brenda pa kasnije sa naslednicom kidanje kolača premijum nemcima. Tako bi lakše otplatili razvoj i zaradili nešto para za sledeće modele.
evo nekih cifara
1990 – Audi 369000 units, Alfa 203000
2016 – Audi 820000, Alfa 66000
I od toga samo 220 srećkovića su obradovale gazde. Računice su malo drugačije.
Opasno je što Italija pojede veliki deo tog kolača.
Nezgodno je što prodaja u americi nikako da krene. Tamo su cifre poražavajuće.
evo nekih cifara
1990 – Audi 369000 units, Alfa 203000
2016 – Audi 820000, Alfa 66000
Hoćeš da kažeš da su u aprilu skoro 1,2 mil. automobila kupile firme po Nemačkoj.2600 napisao: Tko to kupuje SUV, a tko karavan. U biti sve si rekao ako je istina da je prodaja stabilna. To znači da ga kupuju firme.
I onda malo kasnije, PAF. Pričaš kako se slabo prodaju u Njemačkoj. Baš u toj istoj Njemačkoj gdje se automobili često kupuje na firme. I pazi, gdje firme imaju politiku da se smije kupovati isključivo njemačko. Daj mi onda reci kako bi tu karavan pomogao?
Talijani su u Italiji neskloni kupnji talijanskog. Samo 25-30% udjela imaju automobili talijanskih proizvođača ili grupacija. Usporedi to onda sa Francuskom pa sa Njemačkom. Ne znam zašto bi Talijan u tuđini odjednom postao više nacionalno osviješten, dapače za očekivati je suprotno.
Passat je relativno nov model. Ja sam na jednom mjestu davno rekao da im je to biti ili ne biti. Čak je to najnoviji model uopće u ne-premium D-segmentu do dolaska nove Insignie. I da, njega je Tiguan pomeo.
Cilj više modela je otkidanje prodaje suparnicima. To novi Tiguan nije napravio. Otkinuo je svojima. Još jedan razlog više zašto mislim da bio Giulia SW samo kanibalizirala prodaju Giulie i Stelvia, a ne bi donijela ništa novih kupaca. Još jednom ponavljam, ključ je u SUV modelu manjem od Stelvia, a ne Giuliji SW.
Isto tako treba pogledati koja su to tržišta gdje su karavani popularniji od limuzina.
To je Skandinavija. Tamo je za Talijane nula bodova.
To je Njemačka. Tamo Talijan ne može proći iz već opisanih razloga.
I to je Italija. Giuliji tamo ide i više nego dobro. Pa ni 159 tamo nije išla bolje od Nijemaca samo je tada cijelo tržište premium D-segmenta bilo daleko veće.
I od toga samo 220 srećkovića su obradovale gazde. Računice su malo drugačije.
Opasno je što Italija pojede veliki deo tog kolača.
Nezgodno je što prodaja u americi nikako da krene. Tamo su cifre poražavajuće.
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Mnogo hoce a malo para za razvijanje prodajne mreze i marketing, meni se tako cini. S te strane me nerviraju a s druge strane su mi svi novi modeli extra ali jbg videcemo sta nosi narednih 5 godina...
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
U Nemackoj veliki broj vozila kupuju firme. A proizvodjaci (Vag pogotovo) im daju velike popuste na to. Zato njih tamo toliko ima. Ne mozes konkurisati u Nemackoj kada su isti spremni da aute daju mnogo jeftino. Fora je prodati ih sto vise. Tako je i zarada veca a i to je veliki plus za marketing kada iznesu rezultate javno. Ako se pitate odakle npr klot Pasati dolaze kod nas sa predjenih boga oca ovo gore vam je odgovor.
Licno mislim da Alfa ne treba da juri prodaju ni jednog od ova 3 Nemaca, vec da bude kao Jag. Jer Alfa nije pravljena za svakog, a i ne moze svako da vozi Alfu. Bmw npr da bi konkurisao ostalima nema samo sportska vozila. Zato je jako bitno pri odabiru Bmw odabrati i pravi paket kako bi bio ono za sta se predstavlja . Zadnja vuca ostaje ali je auto po karakteru kao Audi. Ni direktan volan, ni sportksko sedenje, ni sportsko vesanje.
Kod Alfe je uglavnom sve isto, samo trimovi i elektricna oprema su drugaciji.
Licno mislim da Alfa ne treba da juri prodaju ni jednog od ova 3 Nemaca, vec da bude kao Jag. Jer Alfa nije pravljena za svakog, a i ne moze svako da vozi Alfu. Bmw npr da bi konkurisao ostalima nema samo sportska vozila. Zato je jako bitno pri odabiru Bmw odabrati i pravi paket kako bi bio ono za sta se predstavlja . Zadnja vuca ostaje ali je auto po karakteru kao Audi. Ni direktan volan, ni sportksko sedenje, ni sportsko vesanje.
Kod Alfe je uglavnom sve isto, samo trimovi i elektricna oprema su drugaciji.
- Zika
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: Selo
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Da vidimo kolike su te prodaje firmama po Nemačkoj , ima neko podatak ?
- 2600
- Garaža: -
- Lokacija: HRV
Post
A pare za sljedeći model? Pa što ne kažeš.
Sve se vrti oko financija, a one izgledaju jako pozitivno.
https://seekingalpha.com/article/4065765-fiat-chrysler-automobiles-nv-fcau-q1-2017-results-earnings-call-transcript?part=single
Massimo Vecchio - Mediobanca Banca di Credito Finanziario SpA
Okay. Is it fair to ask you break-even volumes for the Alfa brand? Or...
Sergio Marchionne - Fiat Chrysler Automobiles NV
It's not in the 230,000 number that Richard mentioned to you about as a combined number between Alfa and Maserati for 2017. We're still losing money at this level.
Massimo Vecchio - Mediobanca Banca di Credito Finanziario SpA
Okay.
Sergio Marchionne - Fiat Chrysler Automobiles NV
That was part of the plan. It was clearly understood that the work that was being done on Alfa was designed to deal with more than just Alfa in the medium- to long-term. And effectively all the Maserati and the Dodge developments hinge on a proper execution of the Alfa strategy. So give it time. I think by 2018 we'll see much better numbers.
Massimo Vecchio - Mediobanca Banca di Credito Finanziario SpA
All right. Thank you. Thank you very much.
Sergio Marchionne - Fiat Chrysler Automobiles NV
Richard, the conservative over here, says he's going to make money in Q4 with Alfa. So I'm just going to shut up and wait for him to deliver the numbers. I think it sounds reasonable to me, but for the year we won't be.
U SAD-u svaki mjesec sve bolje i bolje. Ali ti gledaš što ti paše, ako ti ne ide u prilog previdiš. Brojke voliš izvratati, to smo već vidjeli.
Re: Novi pocetak (modeli)
Pa vidim da je cifra za Audi 1990. i 2016. ista.Zika napisao:Djo83, pa da su krenuli u tom smeru i prvo radili na popularizaciji brenda pa kasnije sa naslednicom kidanje kolača premijum nemcima. Tako bi lakše otplatili razvoj i zaradili nešto para za sledeće modele.
evo nekih cifara
1990 – Audi 369000 units, Alfa 203000
2016 – Audi 820000, Alfa 66000
A pare za sljedeći model? Pa što ne kažeš.
Sve se vrti oko financija, a one izgledaju jako pozitivno.
https://seekingalpha.com/article/4065765-fiat-chrysler-automobiles-nv-fcau-q1-2017-results-earnings-call-transcript?part=single
Massimo Vecchio - Mediobanca Banca di Credito Finanziario SpA
Okay. Is it fair to ask you break-even volumes for the Alfa brand? Or...
Sergio Marchionne - Fiat Chrysler Automobiles NV
It's not in the 230,000 number that Richard mentioned to you about as a combined number between Alfa and Maserati for 2017. We're still losing money at this level.
Massimo Vecchio - Mediobanca Banca di Credito Finanziario SpA
Okay.
Sergio Marchionne - Fiat Chrysler Automobiles NV
That was part of the plan. It was clearly understood that the work that was being done on Alfa was designed to deal with more than just Alfa in the medium- to long-term. And effectively all the Maserati and the Dodge developments hinge on a proper execution of the Alfa strategy. So give it time. I think by 2018 we'll see much better numbers.
Massimo Vecchio - Mediobanca Banca di Credito Finanziario SpA
All right. Thank you. Thank you very much.
Sergio Marchionne - Fiat Chrysler Automobiles NV
Richard, the conservative over here, says he's going to make money in Q4 with Alfa. So I'm just going to shut up and wait for him to deliver the numbers. I think it sounds reasonable to me, but for the year we won't be.
Ili se gubiš ili pokušaješ lagati. Evo ti brojke za 5. mjesec. U Njemačkoj 323952 novih registracija. I onda mjesec prije 4 puta više. How yes no.Zika napisao:Hoćeš da kažeš da su u aprilu skoro 1,2 mil. automobila kupile firme po Nemačkoj.
I od toga samo 220 srećkovića su obradovale gazde. Računice su malo drugačije.
Opasno je što Italija pojede veliki deo tog kolača.
Nezgodno je što prodaja u americi nikako da krene. Tamo su cifre poražavajuće.
U SAD-u svaki mjesec sve bolje i bolje. Ali ti gledaš što ti paše, ako ti ne ide u prilog previdiš. Brojke voliš izvratati, to smo već vidjeli.
- 2600
- Garaža: -
- Lokacija: HRV
Post
Pa ne mora pucati na Jaguar nivo. U biti Jaguar se spustio na nivo njemačkog tria. Sve je to tu negdje sada.
Činjenica je da karavani otkidaju prodaju ne-premium brandova u D-segmentu. Pa pogledaj samo koliko su pali.
Za 25 000 eura ne možeš imati Giuliu. Ne taj nivo. Prepakirani kit zvan Chrysler 200 možda.
Kod Alfe je sada bitna izgradnja imidža. Eventualno bi C-segment mogao biti za pumpanje prodajnih brojki u Europi. Ali i to je za očekivati službeno početnu cijenu od oko 30 000 eura na EU tržištima. Pa jedan VW Tiguan tako kreće.
Re: Novi pocetak (modeli)
Djo83 napisao:Ako je tako sto kazes u smislu na koga Alfa puca onda je sadasnja prodaja realna, posto je to taj neki Jaguar nivo. I onda je sve prica o konkurenciji velikoj trojci besmislena, za mene je to bila od starta kad sam video da ce biti samo limuzina od Giulie. Mislim da postoji raskorak izmedju toga sta zele postojeci Alfisti sirom Evrope i sta radi fabrika, vecina bi zelela limuzinu + sw za nekih 25k E pocetne cene i da to bude klasa Avensisa, Insignie, Pezo 508, Mondea (u smislu cene i pristupacnosti) i samim time bi prodaja bila 5x veca, ali fabrika je otisla skroz na Premium stranu pokusavajuci da privuce bogatije kupce. Zato verovatno nece biti ni novog Mita a kamoli 5v verzije, ni SW Giulie.
Pa ne mora pucati na Jaguar nivo. U biti Jaguar se spustio na nivo njemačkog tria. Sve je to tu negdje sada.
Činjenica je da karavani otkidaju prodaju ne-premium brandova u D-segmentu. Pa pogledaj samo koliko su pali.
Za 25 000 eura ne možeš imati Giuliu. Ne taj nivo. Prepakirani kit zvan Chrysler 200 možda.
Kod Alfe je sada bitna izgradnja imidža. Eventualno bi C-segment mogao biti za pumpanje prodajnih brojki u Europi. Ali i to je za očekivati službeno početnu cijenu od oko 30 000 eura na EU tržištima. Pa jedan VW Tiguan tako kreće.
- 2600
- Garaža: -
- Lokacija: HRV
Post
Inače dao sam jednom neke brojke. Benzinci, dizeli, limuzine, karavani. Stvar je jasna. Što manje dizela, što manje karavana, to je znak jake prodaje ka privatnim kupcima. Uostalom u Njemačkoj je 30% novih Giulia , a to jasno govori da to ne kupuje firme.
Inače u ovom segmentu je A4 flotna kraljica. Slijedi Serija 3, a tek onda ide C-klasa.
Ja imam zanimljivo mišljenje što bi Alfa tu mogla pa i čak morala pokušati.
A mogu reći i kako BMW radi ponudu firmama. Biraš oizmeđu X1, 2 ActiveTourer ili 3 Touring. Tvoja je stvar kojega ćeš.
Re: Novi pocetak (modeli)
Jako puno. Koliko znam to bude po 2/3, čak i više. Mislim na firme.Shanirani napisao:U Nemackoj veliki broj vozila kupuju firme. A proizvodjaci (Vag pogotovo) im daju velike popuste na to. Zato njih tamo toliko ima. Ne mozes konkurisati u Nemackoj kada su isti spremni da aute daju mnogo jeftino. Fora je prodati ih sto vise. Tako je i zarada veca a i to je veliki plus za marketing kada iznesu rezultate javno. Ako se pitate odakle npr klot Pasati dolaze kod nas sa predjenih boga oca ovo gore vam je odgovor.
Licno mislim da Alfa ne treba da juri prodaju ni jednog od ova 3 Nemaca, vec da bude kao Jag. Jer Alfa nije pravljena za svakog, a i ne moze svako da vozi Alfu. Bmw npr da bi konkurisao ostalima nema samo sportska vozila. Zato je jako bitno pri odabiru Bmw odabrati i pravi paket kako bi bio ono za sta se predstavlja . Zadnja vuca ostaje ali je auto po karakteru kao Audi. Ni direktan volan, ni sportksko sedenje, ni sportsko vesanje.
Kod Alfe je uglavnom sve isto, samo trimovi i elektricna oprema su drugaciji.
Inače dao sam jednom neke brojke. Benzinci, dizeli, limuzine, karavani. Stvar je jasna. Što manje dizela, što manje karavana, to je znak jake prodaje ka privatnim kupcima. Uostalom u Njemačkoj je 30% novih Giulia , a to jasno govori da to ne kupuje firme.
Inače u ovom segmentu je A4 flotna kraljica. Slijedi Serija 3, a tek onda ide C-klasa.
Ja imam zanimljivo mišljenje što bi Alfa tu mogla pa i čak morala pokušati.
A mogu reći i kako BMW radi ponudu firmama. Biraš oizmeđu X1, 2 ActiveTourer ili 3 Touring. Tvoja je stvar kojega ćeš.
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Ja sam već pre par godina kada je počela priča o Alfinom izdizanju u gornji deo premium segmenta mislio i pisao da je to besmisleno i da ta ideja ne može da zaživi, zapravo da može ali da je potrebno toliko vremena i para koliko Alfa Romeo nema, niti će ikad imati.
Čak i da je sve idealno, ako napraviš rupu od 5 godina u nekom segmentu, za očekivati je da će ti trebati sledećih 5 godina da se u taj segment i vratiš kad odlučiš da se vratiš. Ako kupcima 159 nisi ponudio nikakvu alternativu za sledeći auto ta publika ti se razbežala i biće ti potrebne godine da ih prizoveš nazad ili osvojiš novu publiku. Pa nisu ljudi sedeli 5 godina kod kuće s parama i čekali da Alfa napravi novu limuzinu. Samo bi moron verovao u to.
Ako imaš problem s kvalitetom proizvoda, prirodno je da u sledećoj generaciji popraviš kvalitet proizvoda. Ali nije prirodno da istog sekunda i povećaš cenu svom proizvodu 30% jer je sada kvalitetniji. Moraš da ostaviš neko vreme staru cenu, da radiš s gubitkom i da daš vremena kupcu da sazna i uveri se da je proizvod kvalitetniji i da više vredi. Tek kad se ta informacija proširi imaš mogućnost da konačno povećaš cenu i da s pravom tražiš više ze vredniju stvar. Moraš na početku jedno vreme da gubiš, dok se novo mišljenje o tvom proizvodu stvara. Ta faza ne postoji kod Alfe. Njima treba lova i zacepili su cene, koje možda auto i vredi, ali kupci ne žele da rizikuju i to proveravaju. Isuviše su puta bili s italijanima opečeni.
Ima i banalna logika - ako neki auto digneš kvalitetom na nivo Maseratija i cenu na nivo Maseratija - pa onda možeš očekivati i prodajne brojke na nivou Maseratija, zar ne?
Ja sam uvek mislio da Alfa Romeo treba da bude marka automobila koji su 10% bolji od Forda, Opela, VW, Renoa, Pežoa i ostalih evropskih mainstream proizvođača i isto tako 10% skuplji. To je nivo koji je kupcima Alfa Romea potpuno prihvatljiv. Čak su i brojke u generaciji 156/147/GT to lepo pokazale. Ništa više od toga nije ni potrebno ni moguće. Ne znam ni šta će proizvođaču koji ima dva ultrapremium brenda i treći na tako visokom nivou, a onda ogromna rupa u ponudi.
Marchionne je možda popravio cifre i finansije tog FCA konglomerata, ali što se tiče italijanskih automobila usro je motku epohalno.
Čak i da je sve idealno, ako napraviš rupu od 5 godina u nekom segmentu, za očekivati je da će ti trebati sledećih 5 godina da se u taj segment i vratiš kad odlučiš da se vratiš. Ako kupcima 159 nisi ponudio nikakvu alternativu za sledeći auto ta publika ti se razbežala i biće ti potrebne godine da ih prizoveš nazad ili osvojiš novu publiku. Pa nisu ljudi sedeli 5 godina kod kuće s parama i čekali da Alfa napravi novu limuzinu. Samo bi moron verovao u to.
Ako imaš problem s kvalitetom proizvoda, prirodno je da u sledećoj generaciji popraviš kvalitet proizvoda. Ali nije prirodno da istog sekunda i povećaš cenu svom proizvodu 30% jer je sada kvalitetniji. Moraš da ostaviš neko vreme staru cenu, da radiš s gubitkom i da daš vremena kupcu da sazna i uveri se da je proizvod kvalitetniji i da više vredi. Tek kad se ta informacija proširi imaš mogućnost da konačno povećaš cenu i da s pravom tražiš više ze vredniju stvar. Moraš na početku jedno vreme da gubiš, dok se novo mišljenje o tvom proizvodu stvara. Ta faza ne postoji kod Alfe. Njima treba lova i zacepili su cene, koje možda auto i vredi, ali kupci ne žele da rizikuju i to proveravaju. Isuviše su puta bili s italijanima opečeni.
Ima i banalna logika - ako neki auto digneš kvalitetom na nivo Maseratija i cenu na nivo Maseratija - pa onda možeš očekivati i prodajne brojke na nivou Maseratija, zar ne?
Ja sam uvek mislio da Alfa Romeo treba da bude marka automobila koji su 10% bolji od Forda, Opela, VW, Renoa, Pežoa i ostalih evropskih mainstream proizvođača i isto tako 10% skuplji. To je nivo koji je kupcima Alfa Romea potpuno prihvatljiv. Čak su i brojke u generaciji 156/147/GT to lepo pokazale. Ništa više od toga nije ni potrebno ni moguće. Ne znam ni šta će proizvođaču koji ima dva ultrapremium brenda i treći na tako visokom nivou, a onda ogromna rupa u ponudi.
Marchionne je možda popravio cifre i finansije tog FCA konglomerata, ali što se tiče italijanskih automobila usro je motku epohalno.
- 2600
- Garaža: -
- Lokacija: HRV
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Za razliku od vremena Marchionnevih prethodnika gdje je Fiat grupa u Europi gomilala gubitke sa daleko većim prodajnim brojakama sada sa daleko manjim je u plusu. I to je jedino bitno. Nije FCA dobrotvorna organizacija.
Činjenica je to kako je LATAM tj. Južna Amerika spašavala Fiat grupu dok nisu kupili Chrysler.
Gore sam stavio da će lova doći već ove godine, a to znači da će biti novih modela. Znate što Sergio radi kada je minus? Gasi te modele. Pokazao više puta sa obje strane oceana.
I ono što svi griješite, OK neki to skuže jako dobro. Imaju dvije politike prodaje. Jedna tradicionalna gdje je broj prodanih primjera sve. Vidjelo smo kako je to do sada radilo za Talijane. A imaš drugu gdje ograničen broj primjeraka ide za visoku cijenu. To im očito ide koliko god neki bili nezadovoljnih svi. Oni koji su nezadovoljni neka slobodno kupe precijenjeni vau-vau.
Činjenica je to kako je LATAM tj. Južna Amerika spašavala Fiat grupu dok nisu kupili Chrysler.
Gore sam stavio da će lova doći već ove godine, a to znači da će biti novih modela. Znate što Sergio radi kada je minus? Gasi te modele. Pokazao više puta sa obje strane oceana.
I ono što svi griješite, OK neki to skuže jako dobro. Imaju dvije politike prodaje. Jedna tradicionalna gdje je broj prodanih primjera sve. Vidjelo smo kako je to do sada radilo za Talijane. A imaš drugu gdje ograničen broj primjeraka ide za visoku cijenu. To im očito ide koliko god neki bili nezadovoljnih svi. Oni koji su nezadovoljni neka slobodno kupe precijenjeni vau-vau.
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Lova će doći ove godine, ali će najveći deo biti potrošen na to spajanje s nekim trećim proizvođačem automobila o kome stalno sanjaju i pričaju. Verovatno je to spajanje i neophodno za ekonomski opstanak proizvodnje, ali ono što meni svakako smeta i mislim da je greška to je udaljavanje od svojih korena i baze na kojoj počivaju sve ove godine.
Nije nikakav problem proširivati ponudu na neke nove stvari i ići u nekom novom pravcu, ali mislim da je uvek greška kad tu svoju bazu i to svoje jezgro razoriš. Bez te osnove nema ni nadgradnje. Jer sve to ostalo je ipak nadgradnja.
Italijanski automobili treba uvek da budu italijanski, jer ih ljudi i kupuju zato što su italijanski. Ne može nikad italijan da napravi bolji nemački auto od nemca. Ideja da napraviš jedan auto koji će se dopasti i evropljanima i amerikancima je takođe utopija. A tek o uspehu brenda kome je osnovna vrednost ogromna istorija u zemlji koja nema i ne poznaje nikakvu automobilsku istoriju (Kina) da ne pričam.
Inače finansijski uspeh Fiata u Južnoj Americi je zasnovan isključivo na reciklaži prastare tehnologije koja je u Evropi davno izraubovana i otplaćena i u korišćenju opreme i alata koje bi inače bacili u đubre. Priče o vrtoglavom tehnološkom razvoju automobila i platformi u Brazilu su čist PR. Čak i ako stvarno razvijaju automobile u Brazilu nezavisno od Evrope i to je bacanje love u kamin, i Sony je pukao jer su imali 4 razvojna centra na različitim ćoškovima planete koji su svi otkrivali istu toplu vodu a nisu razgovarali međusobno. Na kraju se Sony iselio iz svoje zgrade da bi preživeo, i sve što ima je konstantno na prodaju.
Jbg, na kraju je firma koja je nekad u C segmentu imala auto sa dva nezavisna oblika karoserije došla dotle da im je auto u C segmentu limuzina sa otsečenim gepekom. Nekada kraljevi B segmenta više ni nemaju auto u B segmentu (500L baš i nije B segment). Nekada solidni ponuđači ekonomičnih limuzina i to često u dve dimenzije više i nemaju limuzinu sa više od 120 ks. Svi ostali proizvođači sa kojima se Fiat meri i trka imaju celu paletu proizvoda koju neprestano proširuku i nadograđuju, jedino italijani sve pogasiše jer ne ide. Naravno da ne ide kad je ponuda konfuzna, nedorečena, nelogična, često nepotrebna a komunikacija s kupcima arogantna.
Nije nikakav problem proširivati ponudu na neke nove stvari i ići u nekom novom pravcu, ali mislim da je uvek greška kad tu svoju bazu i to svoje jezgro razoriš. Bez te osnove nema ni nadgradnje. Jer sve to ostalo je ipak nadgradnja.
Italijanski automobili treba uvek da budu italijanski, jer ih ljudi i kupuju zato što su italijanski. Ne može nikad italijan da napravi bolji nemački auto od nemca. Ideja da napraviš jedan auto koji će se dopasti i evropljanima i amerikancima je takođe utopija. A tek o uspehu brenda kome je osnovna vrednost ogromna istorija u zemlji koja nema i ne poznaje nikakvu automobilsku istoriju (Kina) da ne pričam.
Inače finansijski uspeh Fiata u Južnoj Americi je zasnovan isključivo na reciklaži prastare tehnologije koja je u Evropi davno izraubovana i otplaćena i u korišćenju opreme i alata koje bi inače bacili u đubre. Priče o vrtoglavom tehnološkom razvoju automobila i platformi u Brazilu su čist PR. Čak i ako stvarno razvijaju automobile u Brazilu nezavisno od Evrope i to je bacanje love u kamin, i Sony je pukao jer su imali 4 razvojna centra na različitim ćoškovima planete koji su svi otkrivali istu toplu vodu a nisu razgovarali međusobno. Na kraju se Sony iselio iz svoje zgrade da bi preživeo, i sve što ima je konstantno na prodaju.
Jbg, na kraju je firma koja je nekad u C segmentu imala auto sa dva nezavisna oblika karoserije došla dotle da im je auto u C segmentu limuzina sa otsečenim gepekom. Nekada kraljevi B segmenta više ni nemaju auto u B segmentu (500L baš i nije B segment). Nekada solidni ponuđači ekonomičnih limuzina i to često u dve dimenzije više i nemaju limuzinu sa više od 120 ks. Svi ostali proizvođači sa kojima se Fiat meri i trka imaju celu paletu proizvoda koju neprestano proširuku i nadograđuju, jedino italijani sve pogasiše jer ne ide. Naravno da ne ide kad je ponuda konfuzna, nedorečena, nelogična, često nepotrebna a komunikacija s kupcima arogantna.
- 2600
- Garaža: -
- Lokacija: HRV
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Da skratimo to tvoje. Ti govoriš da počmu opet gubit pare. I to je manje više to.
Ovo gdje sada ide Alfa je povratak korijenima. Pogledaj kako su Alfe nekada izgledale kada su bile RWD, kada je Alfa bila Alfa, a BMW ih kopirao. Pa izgledale su... Jako slične BMW-u kao i što je Giulia.
Za Južnu Ameriku je to nekad bilo, to što ti pričaš. No nije uvijek bilo baš tako. U biti velika zarada je prije svega bila u tome što su u njih ti mali automobili bili dosta skuplji nego kod nas. Recimo ako je Panda ovdje 8 000 eura, u njih je Uno bar 10 000 eura. I to pričamo o cijeni bez poreza.
Sada je situacija u J.Americi kud i mao drugačija. Gubila su novac. Gubili su udio. No vraćaju se sa skroz novom politikom. Novi moderni modeli u vidu Jeepova Renegade i Compass u ultra modernoj tvornici, a tu je i njihova trojka Fiat Toro. Onda sa druge strane imamo ulaganje u MP1 platformu sa Fiat Argom gdje je ta tvornica i obnovljena, a njegov sedan blizanac ide u Argentinu.
Ovo gdje sada ide Alfa je povratak korijenima. Pogledaj kako su Alfe nekada izgledale kada su bile RWD, kada je Alfa bila Alfa, a BMW ih kopirao. Pa izgledale su... Jako slične BMW-u kao i što je Giulia.
Za Južnu Ameriku je to nekad bilo, to što ti pričaš. No nije uvijek bilo baš tako. U biti velika zarada je prije svega bila u tome što su u njih ti mali automobili bili dosta skuplji nego kod nas. Recimo ako je Panda ovdje 8 000 eura, u njih je Uno bar 10 000 eura. I to pričamo o cijeni bez poreza.
Sada je situacija u J.Americi kud i mao drugačija. Gubila su novac. Gubili su udio. No vraćaju se sa skroz novom politikom. Novi moderni modeli u vidu Jeepova Renegade i Compass u ultra modernoj tvornici, a tu je i njihova trojka Fiat Toro. Onda sa druge strane imamo ulaganje u MP1 platformu sa Fiat Argom gdje je ta tvornica i obnovljena, a njegov sedan blizanac ide u Argentinu.
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Vidi, ja bih voleo da si ti u pravu, jer sam do sad u porodici imao preko 20 italijanskih automobila (Fiat/Alfa/Lancia) i bio zadovoljan njima upravo zato što su takvi kakvi su. Kako vreme prolazi ja sve teže u italijanskoj ponudi nalazim ono što me interesuje ili ono što mi treba. Sve što sam ja vozio i što me je zanimalo su pogasili. Nije problem što će nas stare poklonike rasterati, ali je pitanje koliko će novih uopšte steći, jer ni drugi proizvođači ne spavaju. Zato ja nikad ne bih rasterivao one stare od kojih svakako nekako živim već bih uvek probao samo da im pripojim nove.
Eto, za sad Alfini prodajni rezultati ništa ne obećavaju, ma koliko da su proizvodi zaista odlični. Moja teorija je da će im trebati 4-5 godina da im ponovo krene. Dotle će Marchionne sve ponovo jedno 3x razbucati
Eto, za sad Alfini prodajni rezultati ništa ne obećavaju, ma koliko da su proizvodi zaista odlični. Moja teorija je da će im trebati 4-5 godina da im ponovo krene. Dotle će Marchionne sve ponovo jedno 3x razbucati
- 2600
- Garaža: -
- Lokacija: HRV
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Je li itko čita što ja stavljam?
Znači na razgovoru sa bankarima, Marchionne koji je CEO kompanije i Palmer koji je CFO. Ove godine u Q4 Alfa počima donosit pare. I to je ono što je bitno. Naravno to vrlo vjerojatno znači ajmo u nova ulaganja.
A stavljao sam ja kakve Giulie se kupuju, oprema i motorizacija. I onda u toj istoj Italiji pogledamo BMW, Audi, ma bilo što. Meni onda bude jasno kako može biti plus. Dok je BMW-u najprodavaniji dizel sa 116 KS, Alfi je sa 180. Dok je BMW manualac Alfa je je automatik. Dok je BMW osnovna oprema, Alfa je Super. I to nosi pare iako je brojka daleko manja.
Znači na razgovoru sa bankarima, Marchionne koji je CEO kompanije i Palmer koji je CFO. Ove godine u Q4 Alfa počima donosit pare. I to je ono što je bitno. Naravno to vrlo vjerojatno znači ajmo u nova ulaganja.
A stavljao sam ja kakve Giulie se kupuju, oprema i motorizacija. I onda u toj istoj Italiji pogledamo BMW, Audi, ma bilo što. Meni onda bude jasno kako može biti plus. Dok je BMW-u najprodavaniji dizel sa 116 KS, Alfi je sa 180. Dok je BMW manualac Alfa je je automatik. Dok je BMW osnovna oprema, Alfa je Super. I to nosi pare iako je brojka daleko manja.
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
DejanGT, potpisujem sta si rekao zadnjih par postova, delim isto misljenje.
Ta prica da Alfa nije auto za svakoga je meni smesna. Nijedno auto nije za svakoga. Ili pravis aute da ih odredjena ciljna grupa za taj tip auta kupuje i vozi ili pravis protitopove da ih Hammond skrsi na snimanju emisije.
Ja bih volio da Alfa opstane u ovom obliku dugo vremena ali nesto mi govori da za 20ak godina na ovom i slicnim forumima nece biti ni blizu alfista kao sada.
Dobro je ako im donosi pare, ali koliko je to para i da li je dovoljno to cemo da vidimo kroz par godina...
Ta prica da Alfa nije auto za svakoga je meni smesna. Nijedno auto nije za svakoga. Ili pravis aute da ih odredjena ciljna grupa za taj tip auta kupuje i vozi ili pravis protitopove da ih Hammond skrsi na snimanju emisije.
Ja bih volio da Alfa opstane u ovom obliku dugo vremena ali nesto mi govori da za 20ak godina na ovom i slicnim forumima nece biti ni blizu alfista kao sada.
Dobro je ako im donosi pare, ali koliko je to para i da li je dovoljno to cemo da vidimo kroz par godina...
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Fiat laže bankare još od pre nego što sam se ja rodio2600 napisao: Znači na razgovoru sa bankarima, Marchionne koji je CEO kompanije i Palmer koji je CFO. Ove godine u Q4 Alfa počima donosit pare. I to je ono što je bitno.
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Jel mi se cini ili ovi iz VG imaju neki poseban animozitet prema FCA? Nekako mi ovaj tekst izlazi iz granica pristojnog novinarstva
http://www.vrelegume.rs/test/vw-giulia-308/
http://www.vrelegume.rs/test/vw-giulia-308/
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Da, a posebno je sumanut animozitet prema produkciji 500L u Kragujevcu. Pucamo sami sebi u nogu.
Acqua-Olio-Benzina
- 2600
- Garaža: -
- Lokacija: HRV
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
A koji degenerik od autora.
Inače. C3 Aircross kopija 500L.
A vidim da se i Polo fura na 500 obitelj. Sjajne plastike u bojama, Beats... Moram li reći da isti ljudi koji su sprdali Fiat sada dižu Polo u nebesa?
Inače. C3 Aircross kopija 500L.
A vidim da se i Polo fura na 500 obitelj. Sjajne plastike u bojama, Beats... Moram li reći da isti ljudi koji su sprdali Fiat sada dižu Polo u nebesa?
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Isti degenerik je u jednom od tekstova o golfu nazvao vozace alfi kompleksasima
- Dragon
- Saradnik Uprave
- Garaža: Giulietta 1.4 Distinctive
ex GTV Cup 2.0 TS
ex 156 JTD SP
ex 147 2.0 TS
ex147 1.9JTDm - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
A i emisija im je šou...od pola sata, koliko traje, 20 minuta ode na epizodu Prvi servis i reklame.
John Lennon - 2600 Sprint, SS, Pope John Paul II - Sei (Alfa 6), Sophia Loren - Duetto, Frank Zappa - 1969 GTV, Ralph Lauren - 8C2900B, Nick Mason - TZ-1, John F. Kennedy - Giulietta Spider, Eric Clapton - 6C 2500 Super Sport, Dragon - GTV Cup.