
... i onda ga u zadnjoj sekundi baciš u đubre jer ni sam u sebe nemaš poverenja...
OK, razumemo se sve i složio bih se sa tim da je muško-ženska priča predaleko otišla i da je skroz bespotrebna. MiTo svakako nije "badass" niti mu je to bila namera, a lično ne smatram ni 159/156 ili bilo koji drugi Alfin model kao takav, osim što su malo više "namrgođeni".Djo83 napisao:"Važi i za MiTo i za Giuliettu da su ih od starta obično kupovali platežno sposobniji ljudi kojima je to drugi ili treći (manji) automobil za suprugu, kćerku i slično."
"Za mene je ... MiTo sve samo ne ženski ili "ženskast" automobil..."
Mada mislim da je problem sto se ide u krajnost, niko nije rekao Mito zenski auto ili iskljucivo za zene, ali daleko od toga da je badass auto i da ima taj izgled njuske i linije kako imaju recimo 159 ili Giulia pa i 156 u svoje vreme itekako...
Sto se tice prvog pasusa oko reklame nije toliko ni bitno.
MiTo GTA je trebao imati 235 KS. Ali... To je ipak samo Grande Punto ispod. Reci mi kako srediti da to ima zavidne vozne sposobnosti bez jako puno ulaganja u razvoj?alfanatic napisao:@DejanGT
Slažem se sa tvojim pristupom koji je u teoriji sasvim ispravan, ali smatram da je značaj advertisinga malo precenjen i da se često radi samo po nekom automatizmu zato što to "tako treba". Danas kupci mogu da se informišu jednim klikom kako nikada ranije pa će oni posvećeni saznati o proizvodu sve što žele bez da pogledaju jednu reklamu, dok neki drugi u reklamu gledaju samo da bi osmotrili neko dobro golo dupe i zabavili se. Gledam one milionske cifre za minut vremena reklame na poluvremenu Superbowla i vrti mi se u glavi, a posle se sve svede na pokazivanje mišića i moći kompanije time što se upadne u primetime i potroši koje milionče viška, dok se danima raspravlja o tome čija reklama je vizuelno efektnija i bombastičnija, a proizvod je u drugom planu.
Da sada Alfa nekome na taj način objašnjava kako nije trula roba, nekima nema potrebe jer to znaju i sami iz ličnog iskustva, dok drugima može svevišnji da se spusti i proba da ih ubedi kako su se neke stvari pomerile sa mrtve tačke još odavno, ali ne vredi i takvi će terati po svome jer ih izgleda na neki način ispunjava da pljuju po Alfi. Ne znam koliko je danas onih koji su u dilemi i koje će baš neka dobra reklama sa porukom navesti da kupe baš taj proizvod? Možda grešim i posmatram stvari iz neke svoje vizure, ali...
Posebno ovde kod nas gde nikakva normalna pravila ne važe. Napraviš website, daš oglas u specijalizovanoj novini, uradiš flyere, plakate i daš sve od sebe za dobru reklamu, ali kupac ili korisnik usluga na kraju odu negde gde im je preporučio "komšija Žika" dok su sedeli u kafani. Ili recimo drugi primer kome sam prisustvovao, gde se gospođa dvoumi da li da kupi novu Giuliettu ili Civic. Uz sve relevantne brošure i opise na kraju je presudio touch screen i interesantnija multimedija u izloženom Civicu!? Dakle o čemu sve danas treba da misli neka autokompanija i kakve reklame da smišlja da bi privukla prosečnog kupca? Mislim da je i dalje presudna glasina i priča od uva do uva, a tu ima svakakvih informacija i dezinformacija...
P.S. Plačem što ovo nije izašlo u serijsku ponudu, pa makar ih prodali samo cirka 10 komada:
Pa vidili smo koliko su se potrudili sa običnim verzijama MiTa. I sada netko misli da bi GTA bio specijalka u pogledu ovjesa.alfanatic napisao:Dobro, razumeli smo te prvih 15 puta da je to Grande Punto, pa se ne moraš ponavljati i šesnaesti. A ni u Alfi verovatno nemaju pojma ni sredstava kako da naprave automobil koji će lepo nositi tih 235 KS na prednjoj osovini
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
Kod handlinga bitna je krutost karoserije i samo ovjes. Skyhook tu prije svega služi da ne bi bio neudoban, a ne da bi se unaprijedio handling. Aluminij naprijed bi pomogao i pomogao bi neki neovisni tip ovjesa straga.BobanR napisao:Na primer mogao bi imati skyhook sistem? Prilično sam siguran da bi tako nešto u dobroj meri ukrotilo svih 235ks, bez kompromitovanja udobnosti.
Mito nije nastao sa praznog papira. Na tom papir je bio nacrtan Grande Punto.DejanGT napisao:A otkud sad ideja da MiTo mora da konkuriše Miniju?
MiTo je potpuno nov, nastao od belog papira i nema nikakve "retro" i gotovo nikakve "lifestyle" pretenzije, potpuno je kao ime i pojava nepoznat kupcima i potpuno je nefer porediti njegov uspeh na tržištu sa autom čije ime, imidž i pojava postoje decenijama (ma koliko današnji Mini nemao veze s tim. Da ta veza nije važna ne bi se ni BMW smarao da kupuje to ime).
Mislim da bi italijani mogli biti super srećni da im MiTo dosegne 70% uspeha nekog Audija A1 i s njim ga je skroz fer porediti.
Evo ja bih ti vrlo rado rekao, samo bi morao prvo da mi uplatiš neke pare2600 napisao: Reci mi kako srediti da to ima zavidne vozne sposobnosti bez jako puno ulaganja u razvoj?
Mislim da malo grešiš...Iako nema preterano krutu karoseriju, nema previše body roll-a, a skyhook u D modu bi trebalo da sve to dodatno ukruti. MiTo, na žalost, ima visoko težište, ali je daleko od auta koji ima lošu upravljivost.2600 napisao:Kod handlinga bitna je krutost karoserije i samo ovjes. Skyhook tu prije svega služi da ne bi bio neudoban, a ne da bi se unaprijedio handling. Aluminij naprijed bi pomogao i pomogao bi neki neovisni tip ovjesa straga.BobanR napisao:Na primer mogao bi imati skyhook sistem? Prilično sam siguran da bi tako nešto u dobroj meri ukrotilo svih 235ks, bez kompromitovanja udobnosti.
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
Za kupca je MiTo apsolutno nastao na praznom papiru.2600 napisao: Mito nije nastao sa praznog papira.
Da, Mini je jako neudoban. Dio problema je krutost karoserije. To se može sa tim riješiti.BobanR napisao: Mislim da malo grešiš...Iako nema preterano krutu karoseriju, nema previše body roll-a, a skyhook u D modu bi trebalo da sve to dodatno ukruti. MiTo, na žalost, ima visoko težište, ali je daleko od auta koji ima lošu upravljivost.
Mini jeste interesantan, prvenstvano zbog tradicije, ali i načina kako ga je BMW sklopio. Ono šta je problem, koliko sam pročitao, da je auto užasno neudoban i isključivo namenjen za kratke relacije.