Upgrade izduva...
- nole1985
- Garaža: ex Alfa 147 jtdM 16v 2006. 5p distinctive
- Lokacija: Kraljevo
Post
Re: Upgrade izduva...
Treba mi savet, ili još bolje iskustvo onih koji su već odradili...koje je najbolje rešenje za dupli izduv na 147ici jtdm?
Napomenuo bih samo da ne bih skidao fabrički lonac, već ako je moguće pre njega uraditi račvanje, i izvući samo cev na desnu stranu...dilema je kuda provući cev?
Pretpostavljam da bi se morao ubaciti neki mali lonac i na tu cev da fabrički lonac ne bi izgubio svrhu, ali koliko sam gledao i nema puno mesta za sve to na drugoj strani.
Znači, ne jurim zvuk, fijukanje, šištanje i slično...niti snagu! Hoću da namontiram identične završetke levo i desno a da desni po mogućstvu ne bude fejk.
Hvala na pomoći unapred svima koji daju sugestije!
@Boža 147:
Baci neku informaciju, i po neku sličicu ako možeš.
Napomenuo bih samo da ne bih skidao fabrički lonac, već ako je moguće pre njega uraditi račvanje, i izvući samo cev na desnu stranu...dilema je kuda provući cev?
Pretpostavljam da bi se morao ubaciti neki mali lonac i na tu cev da fabrički lonac ne bi izgubio svrhu, ali koliko sam gledao i nema puno mesta za sve to na drugoj strani.
Znači, ne jurim zvuk, fijukanje, šištanje i slično...niti snagu! Hoću da namontiram identične završetke levo i desno a da desni po mogućstvu ne bude fejk.
Hvala na pomoći unapred svima koji daju sugestije!
@Boža 147:
Baci neku informaciju, i po neku sličicu ako možeš.
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Upgrade izduva...
Kod 147/GT nema mesta za drugi lonac.
Pre fabričkog lonca može da se ugradi "Y" račvanje, ali je sve prilično tesno (možda bi taj lonac morao da se skrati...).
Ideja da druga cev duplog izduva izlazi iz zadnjeg lonca sa prednje ili zadnje strane je loša zbog "tesnog" luka koji ta cev mora da ima posle izlaza iz lonca, a to ugrožava ionako ograničeni protok izduvnih gasova kroz lonac.
Kod mene je pravljeni protočni prigušni lonac u sredini izduva, na mestu izvađenih DPF i katalizatora, sve kod "BataSportAuspuff".
Pre fabričkog lonca može da se ugradi "Y" račvanje, ali je sve prilično tesno (možda bi taj lonac morao da se skrati...).
Ideja da druga cev duplog izduva izlazi iz zadnjeg lonca sa prednje ili zadnje strane je loša zbog "tesnog" luka koji ta cev mora da ima posle izlaza iz lonca, a to ugrožava ionako ograničeni protok izduvnih gasova kroz lonac.
Kod mene je pravljeni protočni prigušni lonac u sredini izduva, na mestu izvađenih DPF i katalizatora, sve kod "BataSportAuspuff".
Alfa je stil... ostalo je status...
- nole1985
- Garaža: ex Alfa 147 jtdM 16v 2006. 5p distinctive
- Lokacija: Kraljevo
Post
Re: Upgrade izduva...
Aha....hvala Dušane!
U tvom slučaju je izbačen zadnji lonac, pa ima mesta za račvu...moraću da razmotrim da li ima mesta od ove b.štangle do ulaza u lonac da se ubaci neka 'Y' ili 'T' račva, a cev da ide putanjom kao kod tebe.
Jer pazi, ne bih da skidam zdrav lonac, da je truo pa ok, ali je kao nov...a i zbog buke ne bih.A ako uspem da ga zadržim, i ako je izvodljivo sa prethodno pomenutim račvama da se izvuče cev za drugu stranu (kako kažeš bez drugog lonca, pošto nema mesta), šta bi se desilo sa protokom kroz lonac!? Kako ujednačiti bar približno otpore proticanja gasova na obe strane u tom slucaju...da li staviti račvu pod nekim uglom, ili smanjiti fi izvučene cevi da bi jednak otpor bio i kroz lonac i pomoćnu cev...
U tvom slučaju je izbačen zadnji lonac, pa ima mesta za račvu...moraću da razmotrim da li ima mesta od ove b.štangle do ulaza u lonac da se ubaci neka 'Y' ili 'T' račva, a cev da ide putanjom kao kod tebe.
Jer pazi, ne bih da skidam zdrav lonac, da je truo pa ok, ali je kao nov...a i zbog buke ne bih.A ako uspem da ga zadržim, i ako je izvodljivo sa prethodno pomenutim račvama da se izvuče cev za drugu stranu (kako kažeš bez drugog lonca, pošto nema mesta), šta bi se desilo sa protokom kroz lonac!? Kako ujednačiti bar približno otpore proticanja gasova na obe strane u tom slucaju...da li staviti račvu pod nekim uglom, ili smanjiti fi izvučene cevi da bi jednak otpor bio i kroz lonac i pomoćnu cev...
- Zex
- Saradnik Uprave
- Garaža: ex ar147mjtd '05
ex ar147mjtd TI '07
ex ar159 mjtd '09
ex ar GT Q2 271hp '04
ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein
exAr giulieta 1750 QV
ar 33 1.7ie/16v
ar 75 rosso di beleza
Subi impreza sti 300hp - Lokacija: BEOGRAD
- Lokacija: UMKA
Post
Re: Upgrade izduva...
A ja sam mislio da uradim isto kao kod tebe dusane,ali se vidi cevka sto ide ispod tocka,pa mi ruzno bilo...na 147 je bolje,ima mests za suvozacevu cevku
Falcon:
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Upgrade izduva...
To je najbolje da procene u auspuh servisu... Može da se veštački napravi i otpor u dodatoj cevi, ali... nije li to velika žrtva samo zbog stylinga?nole1985 napisao:... Kako ujednačiti bar približno otpore proticanja gasova na obe strane u tom slucaju...
Ispod rezervnog točka? Samo kad se legne na put...zexmaster gt napisao:... vidi se cevka sto ide ispod tocka
Poslednja izmena od dusanGT u Sre Okt 14, 2015 8:43 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Alfa je stil... ostalo je status...
- Zex
- Saradnik Uprave
- Garaža: ex ar147mjtd '05
ex ar147mjtd TI '07
ex ar159 mjtd '09
ex ar GT Q2 271hp '04
ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein
exAr giulieta 1750 QV
ar 33 1.7ie/16v
ar 75 rosso di beleza
Subi impreza sti 300hp - Lokacija: BEOGRAD
- Lokacija: UMKA
Post
Re: Upgrade izduva...
Na 147 jtdm se skine katalizator,onaj veci,stavi se srednji protocni lonac sa dobrom izolacijom sa izlazom Y racve,posle cevkama lagano levo i desno...za f60 malo tesno,sve manje lagano
Falcon:
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
- Zex
- Saradnik Uprave
- Garaža: ex ar147mjtd '05
ex ar147mjtd TI '07
ex ar159 mjtd '09
ex ar GT Q2 271hp '04
ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein
exAr giulieta 1750 QV
ar 33 1.7ie/16v
ar 75 rosso di beleza
Subi impreza sti 300hp - Lokacija: BEOGRAD
- Lokacija: UMKA
Post
Re: Upgrade izduva...
Vidi se kad pogledas iz daleka,probao sam i skinuo
Falcon:
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Upgrade izduva...
"BataSportAuspuff"
Performanse ispred "estetike"...
Performanse ispred "estetike"...
Alfa je stil... ostalo je status...
- Crni
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-Jet
- Lokacija: Petrovac na Mlavi
Post
Re: Upgrade izduva...
Picking suspension is like getting married - you take the time to look at the options, read the reviews, and try as many as you can. Then you pick one, invest loads of cash in it and then find it has hidden secrets or undesirable characteristics.
- nole1985
- Garaža: ex Alfa 147 jtdM 16v 2006. 5p distinctive
- Lokacija: Kraljevo
Post
Re: Upgrade izduva...
Eto, to je ta varijanta Crni, koju bih ja.
Na ovoj slici se vidi fabricki lonac levo, a izvučena je cev za desnu stranu.Pretpostavljao sam da može, samo, kako je izvedeno račvanje, gde je račva, fi cevi za desnu stranu, kuda je najbolje da prođe cev...samo još to da utvrdim.
Na ovoj slici se vidi fabricki lonac levo, a izvučena je cev za desnu stranu.Pretpostavljao sam da može, samo, kako je izvedeno račvanje, gde je račva, fi cevi za desnu stranu, kuda je najbolje da prođe cev...samo još to da utvrdim.
- Crni
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-Jet
- Lokacija: Petrovac na Mlavi
Post
Re: Upgrade izduva...
Nema sta da utvrdjujes, samo baci pogled na galeriju na auspuhpirke.co.rs i videces neke slike odozdole. Varijante koje sam ja gledao je izlaz i lonca za desnu stranu, mada mozes staviti i racvanje ispred, pa jedan kraj da ide na desnu stranu a drugi na lonac. Samo me zanima kako bi to zvucalo...
Picking suspension is like getting married - you take the time to look at the options, read the reviews, and try as many as you can. Then you pick one, invest loads of cash in it and then find it has hidden secrets or undesirable characteristics.
- icemilos
- Garaža: alfa 166 TS
- Lokacija: Banja Luka
- Lokacija: Banja Luka
Post
Re: Upgrade izduva...
Ko zna koje su posljedice zamjene zadnjeg lonca na 2.0 ts sa zadnjim loncem od 2.4jtd?
Koje su razlike u protoku?
Koje su razlike u protoku?
- Pepe012
- Garaža: Alfa Romeo 156 3.0 V6
BMW E63 645Ci
Fiat Punto II 1.9 8v Multijet
Hyundai Santa Fe 4WD 2.4 GLS
ex: Alfa Romeo GT 2.0 JTS
ex: Alfa Romeo 156 2.5 V6
ex: Alfa Romeo 156 1.9 16v Facelift - Lokacija: Veliko Gradiste
- vojaalfa
- Drug Član
- Garaža: 156 1.8TS SW
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Bgd-Zarkovo
- MWDP
- Drug Član
- Garaža: Mercedes CLS350CDI
ex Spider 2.0 TS
ex Brera 2.4
ex 166 2.4 - Lokacija: BG
Post
Re: Upgrade izduva...
Hteo bih da uradim straight pipe na svojoj 166. Za i protiv? Ne bih da auto zvuči kao traktor, samo malo da prodiše
- Sone Bg
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 JTD 2002
- Lokacija: Borca-Bg
Post
Re: Upgrade izduva...
Mozda je bolje sa samo jednim protocnim loncem na kraju, na 2.4 bi trebalo da se lepo cuje. Kod mene je izvadjen onaj cat ispod turba (doduse ostalo prazno bure ) umesto drugog cev i na kraju fabricki lonac, promene zvuka samo na pustanju gasa i malo cuje se turbina
- MWDP
- Drug Član
- Garaža: Mercedes CLS350CDI
ex Spider 2.0 TS
ex Brera 2.4
ex 166 2.4 - Lokacija: BG
Post
Re: Upgrade izduva...
Bio sam danas do auspuh servisa ASI kod mene u Inđiji, znam da dobro rade. Traže mi 200e za straight pipe sa jednim protočnim. Ja se ne razumem, ali jel nije to malo mnogo? Koliko je takva operacija kod Pirketa?
- MiloshBg
- Garaža: No Alfa, no fun...
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Upgrade izduva...
Za 200e u auspuh servisu VM u Beogradu napravis sigurno 4, ako ne i 5 takvih auspuha... A rade vrhunski!
Alfa Romeo - The car inside the driver.
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Upgrade izduva...
Prilično zavisi od prečnika i materijala...nije isto prohrom 70mm i običan lim od 50mm
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- MWDP
- Drug Član
- Garaža: Mercedes CLS350CDI
ex Spider 2.0 TS
ex Brera 2.4
ex 166 2.4 - Lokacija: BG
- Falcon037
- predsednik kluba
- Garaža: -
ex: Alfa 147 JTD 16V
ex: Alfa GT JTDM
Alfa 156 V6 SP2 Azzurra
Alfa Mito MultiAir Turbo - Lokacija: Beograd
Post
Re: Upgrade izduva...
Prohrom je skup i to ti je ta cena.
Mada ne moras sve da radis od prohroma.
Mada ne moras sve da radis od prohroma.
- Zex
- Saradnik Uprave
- Garaža: ex ar147mjtd '05
ex ar147mjtd TI '07
ex ar159 mjtd '09
ex ar GT Q2 271hp '04
ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein
exAr giulieta 1750 QV
ar 33 1.7ie/16v
ar 75 rosso di beleza
Subi impreza sti 300hp - Lokacija: BEOGRAD
- Lokacija: UMKA
Post
Re: Upgrade izduva...
Toliko odprilike izadje,kod pirketa 2 protocna sa prohromom komplet
Falcon:
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
- Pittatore
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: AR 155 3.0 24v Reborn
AR 166 jtd Familiare
Opel Zafira OPC Familiare XL
Yamaha FZR1000 EXUP Hajde da se volimo XD
AA500 Dvogumena raga - Lokacija: BG
- Lokacija: Beograd
- nikola016
- Garaža: ex Alfa Romeo 147 140hp
ex Alfa Romeo 159 2.0 170+hp
ex Alfa Romeo GT 1.9 150hp
Alfa Romeo Brera 2.4 209+hp - Lokacija: Leskovac-Beograd
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: Upgrade izduva...
Obrati pažnju da može da se pojavi neki loš zvuk ako se preteruje sa prečnikom, ima sve svoj razlog. Npr, ako počne ceo izduv da odzvanja napravio si ozbiljnu glupost.