Danas kod Sava centra video belu Giuliu, prvi put uzivo, jbg nama iz unutrasnjosti NBG dodje ko sajam automobila, na kilometar sam je uocio, ljudi moji stvarno ostavlja bez daha,doslo mi da pratim coveka da vidim dje se kupa
Buducim vlasnicima zelim da imaju razumevanja kad ih startujemo za koji krug i zvir inside...
Biti u društvu najboljih automobila je ogroman uspjeh, složićemo se. A još ako je tu "naš" automobil, prvi posle 30ak godina, razvijan samo par godina i tek ugledao svjetlost dana... I još preko svega toga značajno brži od svih, najboljeg što svijet nudi??? Imao sam pozitivan osjećaj kada je Alfa izbacala 4C i jedva sam čekao Đuliju. Ne mogu zaboraviti jun 2015 kad sam ugledao prvu njenu sliku. I tada sam vidio moć. Posle čitanja brojki sam umalo zaplakao od sreće ;-) Danas se pitam jedno: Šta ako Alfa nastavi ovakvim tempom, kakva li će biti sledeća Đulija kad je prva ovako dominantna? UF, strah me i da pomislim... Stanje u automobilizmu je slično kao i u ostalim djelovima današnjeg vremana. Imamo gigante prevarante i more "istih" koji ih prate. Ne volim svijet koji izgleda tako. Nije savršena, ali zna se ko je od nastanka u vrhu što se tiče sportskog aspekta vožnje. Nadam se da se to mjesto polako zauzima opet!
Porodicni automobili.
Jednom nedeljno se ide u kupovinu namirnica pa treba veliki auto.
Letovanje i zimovanje, takodje veliki auto.
Generalno prakticniji. Ja bih licno pre kupio karavana nego limuzinu (ne mislim na svakog proizvodjaca).
Isto kao sto ni mito nije dolazio sa 5 vrata iz razloga poznatom samo njima. Moguce je da se vise orjentisu americkom trzistu, jer se tamo karavani ne voze, samo suv-ovi i limuzine
Otprilike tako nesto sam i ja negde procitao. Ulogu porodicnog vozila polako preuzima SUV tip vozila, pa posto je to neka tendencija onda se vode tom logikom.
Pa verovatno je to onda slican razlog zbog kojeg 166 recimo nikad nije imala 1.9 mjet motor. Uzela bio deo kolaca od 156, sto je po meni bezveze logika ili mito sa 4 vrata bi uzeo deo kupaca Giuliette, ako je to uopste razlog. Valjda bi trebalo da im bude svejedno koji su model ljudi kupili dokle god je to njihov model, a ponuditi veci izbor da bi se preoteli kupci koji bi inace uzeli nemackog karavana. Prepuna je evropa A4/6 karavana, bmw i mercedesa u karavan verzijama takodje... proci ce jos mnogo vremena pre nego sto SUV prevagne u broju prodatih primeraka ako to ikad i bude...
Mozda gresim, ali ne verujem da bi kostalo mnogo od postojeceg modela napraviti karavan verziju, tako da ne verujem da su finansije u pitanju. A sto se tice oduzimanja kolaca sva ide u istu kasu