Ne... rata je 705eur mesecno na 5 godina. Ucesce oko 27000 (moram da pogledam tacno, tu ima onaj deo za troskove obrade, itd...). Dakle 705x60 = 42300. Sto ce reci ukupno dajem oko 3000 eur na kamatu.
@Stefan,
Bio sam i kod tebe u komsiluku par godina... tada sam razmisljao o Quatroporteu. IT, programer/konsultant je posao... kako... ne znam sta da ti kazem. Radilo se puno, kad su svi ucili skole/fakultete, ja sam zevao u kompjutere. Pa sam i imao srece ali glavna je bila petlja (da se bude dovoljan, ne zavrsi fakultet, ode prvi put u Madjarsku sa 20 da se radi, batali stalan posao i otvori firma, itd, itd...). Nemam recept ako to pitas , ali poenta je da moze i QV u srbiji bez pistolja i bez tate.
Sta znam... za to vreme razvio sam izvestan odnos prema parama. Ima stvari koje ne mogu da mi kupe (kao i svima), a za ovo ostalo, ako mogu da me ucine srecnim, nek idu, za to valjda i radim.
Što bi rekao Cvija, "lepo je kada čovek ostvari svoje snove, ali..."
Nego da mi to vidimo na Huji uživo akobogda
Devedesetih nije bilo lizinga, banaka, bile sankcije... Sada znam momka koji sa 24 vozi E60 2008-o ovde. 400€ rata ali mu nije problem da izgura. AjTi priča isto.
@range hvala za odg, ne moras dalje da mi pricas, ja ovde prodajem IT usluge firme koja u Srbiji raste munjevitom brzinom i za koju godinu ce se isto voziti Giulia, Maserati, Ferrari itd. No da ne fulamo temu, u Srbiji ima mnogo interesantnih puteva gde mozes da uzivas u Giuliji, posto na skupovima necu biti, ocekujem neke snimke i iskustva iz prve ruke
Horse power is how hard you hit a wall... torque is how far the wall moves when you hit it....
Ja sam malo krenuo oko lizinga da se raspitujem prosle godine, ali mi uleteo Spider kog nisam mogao da odbijem, pa se sada malo neke stvari promenile (stize novi alfista/alfistkinja u porodicu) i jurim stambeni kredit za kucu umesto lizinga za Giuliu QV
Dovezao sam se sada sa 2.2 do BGa. Ostavio sam momcima BMWa i bili su toliko ljubazni da me vrate kuci Giuliom. Nisam je nesto mnogo vozio, lagana voznja, na momente do 180 inace oko 150. Mnogo se lepo vozi, vrlo, vrlo je mekana. Rupe i neravnine upija. Volan je meni jako zanimljiv, tanak.
Brzina, hm... ne znam sta da kazem. meni su kriterijumi poremeceni jer sam izasao iz BMWa pa to i nije nesto specijalno. Menjac je brz, meni se ne svidja sto se jako lako prebacuje u neutral i moze greskom da se uradi. Onaj zvuk za promenu trake je izuzetno iritantan.
Sve u svemu... definitivno najkvalitetnija alfa u koju sam seo, i najmanje slicna sa bilo kojom alfom koju sam ranije vozio.