Kod mene je sledeca kombinacija:
- Plasticni deo usisne grane je ono sto se vidi kada se skine poklopac motora
- Onda ide metalni deo sa metalnim leptirima
Ovako to izgleda nakon ciscenja:



Sad sve izgleda lepo, ali sam se bas razocarao, jer sam mislio da sam odabrao verziju bez DPF-a i leptira.
Ono sto mi treba kao savet jeste koji je najbolji nacin da uklonim EGR i Swirl Flaps i gde biste to radili.
Znam da imaju sledece opcije u teoriji:
1. Ostave se leptiri u otvorenom polozaju, raskaci motor koji ih kontrolise i ostavi prikljucen. Nema prijavljivanja greske, ali meni to deluje kao previse primitivno resenje.
2. Leptiri se fizicki uklone, zapuse se rupe od osovine, motor ili ostane prikljucen ili se softverski iskljuci (samo ne znam gde bih to radio). Takodje vidim da na netu prodaju posebne cepove za rupe koje ostanu u grani. Iskustva?
3. Zameni se cela usisna grana od nekog starijeg modela koji pasuje i ostavi se opet motor koji onda nema doduse mesto za montazu, pa se fiksira nekako ili opet - iskljuci se softverskim putem iz racunice.
Unapred hvala na savetima, sve je dobrodoslo, posto bih zeleo sto pre da se ratosiljam osecaja nelagodnosti svaki put kada upalim auto, jer vidim da steta kada metalni leptir uleti u cilindar moze da napravi ozbiljnu stetu, a imao sam vec slicnih iskustava sa kolima u zivotu i sada sam paranoican vise nego sto bi mozda trebalo.
