Sve o svemu
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Sve o svemu
Ima da se kupi onaj kao civiluk za gume. Sa sipkama i guma se na njih montira uspravno na centralnu rupu. Zauzima mozda 1m sirine i 2m visine sa sve gumama. Mislim da je oko 20e i nema potrebe tu gume rotirati ili im voditi racuna.
- Dragon
- Saradnik Uprave

- Garaža: Giulietta 1.4 Distinctive
ex GTV Cup 2.0 TS
ex 156 JTD SP
ex 147 2.0 TS
ex147 1.9JTDm - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Sve o svemu
Dobra je to lova, znam da Planeta guma ima ozbiljnu zaradu.
John Lennon - 2600 Sprint, SS, Pope John Paul II - Sei (Alfa 6), Sophia Loren - Duetto, Frank Zappa - 1969 GTV, Ralph Lauren - 8C2900B, Nick Mason - TZ-1, John F. Kennedy - Giulietta Spider, Eric Clapton - 6C 2500 Super Sport, Dragon - GTV Cup.
- FantomX
- Garaža: ex Julija 156 SW JTDm / 159.88whp
ex VW Passat 4motion B5.5 131hp tuned
AR 156 JTD 8v 158.9hp - numero duo :) '04 - Lokacija: Beograd
- nole1985
- Garaža: ex Alfa 147 jtdM 16v 2006. 5p distinctive
- Lokacija: Kraljevo
Post
Re: Sve o svemu
Ja mislim da je to rotiranje čista budalaština...guma napumpana na preko 2 bara nosi samo svoju težinu, šta će da joj fali ako se ne okreće!? Pa šta rade oni na auto placevima gde guma stoji na autu u mestu po godinu dana ili više bez pomeranja, pod opterećenjem težine automobila, a od toga pola perioda na vrućinčini a pola na temperaturama bliskim nuli.
- edin
- Saradnik Uprave

- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Sve o svemu
Ukoliko je guma na felni i naduvana, apsolutno nema poptrebe za rotiranjem, a ukoliko je skinuta sa felne mora rotiranje.
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Sve o svemu
upravo tako, a sto se zarade tice mislim da svajcarci i nemci uzmaju oko 30ak eura po sezoni, e sad dal za sve 4 gume ili po komadu ne znam, vrv djuture za sva 4 tocka, a koliko sam video na jednom sajtu hvale se ciframa od oko 1000 korisnika sto je na cifru od 30e ozbiljna zarada za nekoliko meseci
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- MareKG
- Garaža: Alfa Romeo GT JTDm
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Sve o svemu
Nije tačno da je budalaština rotiranje. Evo primer za motor (na dva točka) po fabričkom upustvu za održavanje stoji da motor tokom zimske sezone nikako ne stoji u jednom mestu duže vreme na nožici (tj na gumama) već da bude podignut na centralne nožice tako da težina pada na njih a ako je nema obavezno premeštanje s' vremena na vreme tj rotiranje točkova. Automobili koji stoje na placu godinama i nesrećnik koji kupi to prvo menja gume pa sve ostalo
- elas
- Garaža: Alfa 156 sw 1.9 jtd fulvia
- Lokacija: beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Sve o svemu
Lagerovanje guma sa felnom i bez nje se razlikuje...sa felnom stoje horizontalno jedna na drugoj i s vremena na vreme izmesati ih tako da prva donja ode na gornje mesto...bez felni se pakuju vertikalno i rotiraju se ponekad mada nije obavezno.

- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Sve o svemu
motorcikl nije za poredjenje sa autom i nije isto kad su gume tj tockovi na autu i skinuti, kad su na autu naravno da je potrebno pomeranje znam da je drugar tako sjebao gume ne autu kog nije pomerao i vozio nekoliko godina pa kad resio da ga vozi one ispadose jajaste a bile nove kad je auto ostavljen u garazu. kad je tocak skinut sa auta tu nikakva tezina ne postoji koja bi mogla da ugrozi gumu i apsolutno je nebitno dal je guma polozena ili vertikalno postavljena to je sad vec sve u domenu matematike ili fizike tj proracuna sta bi se desilo a realno ne moze nista da se desi kako god je okrenes, mozda bi se nesto desilo posle par godina ali za par meseci nema sanse. naravno ovo sve vazi za normalne i suve uslove cuvanja a ne negde naplju, na kisi, snegu, suncu.
a sto se tice drzanja motora na stenderu ili nozici pa naravno da treba na stenderu jer je tako bolje rasporedjena tezina i crvsci je od nozice koja sluzi za privremena parikranja i koja od dugog stajanja vremenom moze da se sjebe a i nije dobro drzati tako koso motor zbog tecnosti u motoru, gorivo, ulje, rashl. tecnost ali nebitno sad to je druga tema
a sto se tice drzanja motora na stenderu ili nozici pa naravno da treba na stenderu jer je tako bolje rasporedjena tezina i crvsci je od nozice koja sluzi za privremena parikranja i koja od dugog stajanja vremenom moze da se sjebe a i nije dobro drzati tako koso motor zbog tecnosti u motoru, gorivo, ulje, rashl. tecnost ali nebitno sad to je druga tema
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- MareKG
- Garaža: Alfa Romeo GT JTDm
- Lokacija: Kragujevac
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Sve o svemu
Hvala kolega, ispravljeno...i još po nešto editovano 
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- FantomX
- Garaža: ex Julija 156 SW JTDm / 159.88whp
ex VW Passat 4motion B5.5 131hp tuned
AR 156 JTD 8v 158.9hp - numero duo :) '04 - Lokacija: Beograd
Post
Da nije neko od nasih sinoc vozio Dimitrijalom pa uz Batutovu na Bulevar, sa GTV-om.
Ja sam bio u passatu 4motion, lepo smo se "provozali"
Pozdrav ako je neko od nasih, ima jako lep zvuk GTV
Ja sam bio u passatu 4motion, lepo smo se "provozali"
Pozdrav ako je neko od nasih, ima jako lep zvuk GTV
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
- Sauriann
- Drug Član

- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Sve o svemu
zanimljiv sajt za gtv i spider, kodovi boja, kombinacije enterijera, felne, verzije, brosure...
http://www.bozhdynsky.com/alfa-romeo-gt ... r-history/
http://www.bozhdynsky.com/alfa-romeo-gt ... r-history/
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Dragon
- Saradnik Uprave

- Garaža: Giulietta 1.4 Distinctive
ex GTV Cup 2.0 TS
ex 156 JTD SP
ex 147 2.0 TS
ex147 1.9JTDm - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Sve o svemu
John Lennon - 2600 Sprint, SS, Pope John Paul II - Sei (Alfa 6), Sophia Loren - Duetto, Frank Zappa - 1969 GTV, Ralph Lauren - 8C2900B, Nick Mason - TZ-1, John F. Kennedy - Giulietta Spider, Eric Clapton - 6C 2500 Super Sport, Dragon - GTV Cup.
- Sauriann
- Drug Član

- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
- machella
- Garaža: 156 3.0 V6
159 SW 2.4 Q-Tronic - Lokacija: Požarevac
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Sve o svemu
ne vidim kako bi sper mogao da mu pomogne u ovoj situaciji 
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Zillgian
- Garaža: ex '07 AR159, 2.4 JTDm Q4
ex '02 AR156, 1.9 JTD - Lokacija: Ndjamena
Post
Re: Sve o svemu
Nešto naglas razmišljam dok čitam neke od tema na forumu:
Kad vidim neke klinačke upise novoregistrovanih članova na pojedinim temama po principu "ja znam, a vi ne"... je li još nekome palo na pamet da se čuveni Sheta Junior pod nekim drugim nikom registrovao na forumu, ili barem neki njegov nasljednik?
Kad vidim neke klinačke upise novoregistrovanih članova na pojedinim temama po principu "ja znam, a vi ne"... je li još nekome palo na pamet da se čuveni Sheta Junior pod nekim drugim nikom registrovao na forumu, ili barem neki njegov nasljednik?
- interceptor
- Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
- Lokacija: B. Petrovac
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
bio je sheta skoro negde na fejsu provaljen pa isprozivan ne secam se sta je pametovao u nekoj grupi, slucajno naleteh
Re: Sve o svemu
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- TheWickerMan
- Administrator

- Garaža: Alfa Stelvio 2.0 Estrema
Alfa Giulietta 1.4 TCT - Lokacija: Stuttgart-Kraljevo
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Sve o svemu
da se podsetimo malo kakav je to auto bio u rukama shete seniora a na tastaturi shete juniora
"Tata izadje iz kola, pogleda pored puta jarak, katakombe, ali vidi da ce da prodje. Digne BX-a na najvisi stepen i polako ga spusti pored puta, prodje kroz jarak, digne ga na put, stane na put, spusti citrica, i nastavi put, a svi ljudi iz kolone aplaudiraju!"
"Tata je samo naglo cimnuo volan ulevo svom silinom, jer je za kocenje bilo prekasno kad se u mraku odjednom pojavi plekani zid ispred i zahvaljujuci hidraulici i savrsenom lezanju citroena niti je sleteo sa puta niti se prevrnuo, niti je ne daj boze udario u prikolicu traktora!"
"Tata izadje iz kola, pogleda pored puta jarak, katakombe, ali vidi da ce da prodje. Digne BX-a na najvisi stepen i polako ga spusti pored puta, prodje kroz jarak, digne ga na put, stane na put, spusti citrica, i nastavi put, a svi ljudi iz kolone aplaudiraju!"
"Tata je samo naglo cimnuo volan ulevo svom silinom, jer je za kocenje bilo prekasno kad se u mraku odjednom pojavi plekani zid ispred i zahvaljujuci hidraulici i savrsenom lezanju citroena niti je sleteo sa puta niti se prevrnuo, niti je ne daj boze udario u prikolicu traktora!"
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
