Amerika je ogromno trziste. Mogu da priuste, mogu da tankaju... Ova masina je puna Ferrari tehnologije, i to treba da isforsiraju marketinski, sto vise... Nadam se da ce Alfa sa ovim SUV-om da otkine deo tog kolaca, koji je kod njih najbrze rastuci segment trzista.
Iskreno se nadam
Sve je divno kada se posmatra QV...ali videćemo kako izgledaju ovi drugi modeli. U svakom slučaju iznad očekivanja. Bio sam skeptičan, tako da je super zasad.
John Lennon - 2600 Sprint, SS, Pope John Paul II - Sei (Alfa 6), Sophia Loren - Duetto, Frank Zappa - 1969 GTV, Ralph Lauren - 8C2900B, Nick Mason - TZ-1, John F. Kennedy - Giulietta Spider, Eric Clapton - 6C 2500 Super Sport, Dragon - GTV Cup.
Zadnji kraj je savršen, meni se dopada ovo novo što rade u potpunosti (sem cene).
@Dragon, nema brige, nudiće običnu i Ti sa 2.0 multiair 280KS i Q4. Biće kao Veloce kod Đulije, a neće toliko različite da budu, pa i klot Đulija super izgleda, tako će biti i ovde.
Felne sa predstavljanja su 21"... vizuelno deluje da nije velik, ali izgleda da uopšte nije mali. Nađoh da je dugačak 4680mm, širok 2160mm (!) Ali izgleda sjajno, daleko bolje na klipovima, u pokretu.
Samo da ga počnu štancovati na vreme, da na tržište izađe dok je hype prisutan... Da ne prođe kao sa Giuliom godinu dana od predstavljanja do prvih primeraka na tržištu.
Ova vrata gepeka deluju nedovršeno, kao da im je nestalo inspiracije. I mogli su lepo ovaj nazil Stelvio da stave odmah ispod znaka, a ne na stranu gde jako ružno i sitno izgleda. QV izgleda lepo, ali u normalnoj opremi nema šanse da izgleda ovako, već malo nešto iznad proseka...Isto kao Đulija...
@motorhead crni je stvarno zlo... ni ova crvena nije losa nikako ali nekako ide vise uz giuliu..
Obicna giulia sa dobrim felnama ne izgleda toliko losije od QV.. isto ce biti i sa ovim. Mislim da su sa ovim modelom uboli tacno gdje su trebali. Amerima i Arapima je ovo sasvim dovoljno bucan i veliki motor (po mom misljenju jedan od osnovnih problema 4c.Da je bio veci i imao neki besmisleni v8 prodavao bi se duplo bolje), a po izgledu je za 3 koplja ispred konkurencije. Moze auto da bude ne znam sta al ako se ne prodaje na kilo po amerikama i skorojevickim azijskim zemljama - nema tu leba. Giulia je samo small executive saloon i tesko ce se progurati na visoko profitnim trzistima. Ovo je vec druga prica... Sa ovim stvarno imaju sanse da se izvuku iz blata.
Odlican, ima pojavu, agresivnost, deluje snazno. Nista lose u tome da imaju dizajnerski pravac primenjen na vise modela, nemcima ide dobro sa tim, svima je poznato, kljucna rec ovde je "prodaja", a sudeci po ovome i pored takvog pristupa, Alfa pravi nesto svoje, upecatljivo i razlicito od svakodnevnice. Zagledam se malo bolje, rekao bih da Stelvio ima dosta drugacijih, licnih detalja... bokovi pozadi, talasast zavrsetak zadnjeg stakla, nabubrena hauba, ovaj usek na dnu prednjih farova (farovi su mi generalno drugaciji, visi, kabastiji). Pun pogodak, zaista, napravise prelep SUV, bice odlicno, prodavace se, samo lagano napred.
Takodje mislim da nema brige kako ce da izgleda "obicna" verzija, jer je osnovna Giulija u svojoj klasi jako lep auto. Giulia je napravila bombastican ulazak, Stelvio potvrdjuje da su ozbiljni sa svojim planom, neka nastave tako!
Koliko sam ja razumeo led svetla jos nisu dosla na nivo jacine xenona. To sto ih Audi forsira jer izgledaju kicasto (kod njih) je druga prica. Laserska duga su vec druga prica. Mada to samo imaju Bmw i Audi. Kao oni su sami razvili tu tehnologiju.
Za razliku od QV-a, ovo mi se ne svidja sa ovim odvratnim izduvima (kontam da su falsirali kao sa djulijom, da se vide pravi izduvi unutar ovih velikih sposaljnih) i ovom drugom bojom branika.