Ako imaš grešku na displeju, onda ta greška ima svoj kôd kada se očita na dijagnostici. Pokušaj da saznaš koji je kôd, da ne bi kolege lutale u pokušaju da ti pomognu (misfire na trećem cilindru ili falš vazduh - dve su potpuno suprotne stvari). Prema opisu, moguće je da imaš problem s lambda sondama, bobinama, svećicama ili diznama, ali možemo samo da nagađamo.
Na mojoj bivšoj Alfi motor (1.8MPI) nije imao reputaciju "osetljivog" na loše gorivo, ali sam posle dužeg sipanja NIS-ovog BMB98 i Gazpromovog G-Drive 100 dobio savršeno miran rad motora. Vodi računa gde sipaš, NIS nije uradio rekonstrukciju svih pumpi, što znači da rezervoari datiraju od doba Jugopetrola, i nemaju potrebnu mernu opremu. Za Beograd znam gde bih ti savetovao, za Novi Sad, sem pečurke, ne znam. Od aditiva, jednom godišnje sam koristio osnovni Liqui Moly Injection Reiniger, kada idem na neki duži put.
h-BN je skraćenica za heksagonalni bor nitrid. U aditivima h-BN je u formi čestica promera oko 300nm, tj. manjim od pora na filteru goriva. h-BN služi kao podmazivač, a na diznama može pomoći sa mikroštećenjima, tj. prvim znacima habanja. Ostatak hemije u aditivu uglavnom radi čišćenje pumpe, dizni i ventila. Ako tražiš preporuku, meni su preporučili Zenox Gasoline (link: http://www.kolibrioil.com/proizvodi/zen ... e-122.html).
Na sadašnjoj Alfi imam 2.0JTDm motor, sipao sam Zenox Diesel zbog zvuka na preko 3.500rpm (neki kažu da je to normalno), i postoji poboljšanje. Korekcije dizni su bile OK pre, ali sada su po merenjima nešto bolje (mada je sve to u u okolini greške merenja).
Ovako, oko benzina - sipao sam na Molovoj pumpi u NS, 95ica sa aditivima(za dizne, motor, bla-bla), skuplja je 5rsd/L ali ono, ne razmišljam. 98icu nemaju, ali između Molove 95ice i NISove 98ice- biram Mol...
Oko auta: odrađeno je pročišćavanje dizni (gratis), zamena usisne grane (gratis), zamena dizne (ta jedna se morala promeniti - 11.800 izađe), promenjen je zaptivač ventil dekne (4.400), bobina (8.900) i sirena mi nije radila (i nju sam zamenio - 3.680). Ruke su izašle 12.000. Sve u svemu 40.832 rsd kod Stojanova.
Kompjuter ne detektuje više nikakav kvar...
I da, zaboravih najbitnije - da vam se zahvalim svima.
@sinisa - tebi pogotovo.
Kontam da sipam tu 95icu sa aditivima na Molovoj pumpi, pošto kao što rekoh 98icu nemaju, pa ćemo videti kako će se pokazati....
Dzabe sipas na MOL-u, oni uvoze samo ED, i to po potrebi, ako zafali NIS-ovog. Benzin je, odprilike, svuda Pancevac, ili Pancevac + aditivi. Sipaj 98-icu na Pecurki, kod NIS-ove zgrade, ili G-Drive na GaZ-ovoj pumpi, kod Spensa.
Moram malo da ozivim temu i da se ubacim u pricu zato sto se spominju Pancevo i MOL pumpa a mozda komentar nekom bude i od pomoci. Ja sam upravo odatle i radio sam do skoro na toj pumpi. Dizel im je savrsen, kako obican tako i sa aditivima i stize direkt iz Madjarske. Sto se tice benzina nije los koliko moze da bude ali mom JTS motoru ne odgovara nikako na njihovoj pumpi. Ranije su imali i svoj benzin ali sad uglavnom dolazi gorivo iz Panceva kao i na sve ostale pumpe. Sipao sam na par mesta ali svuda osecam trzanje pri naglom dodavanju gasa i nemiran rad uopsteno. Jutros sam sipao G-Drive 100 oktana cisto da probam posto sam vec poceo da ludim. Ako mi i to ne pomogne ne znam sta cu..
Baš sam sinoć malo "rčkao" jedini ovdašnji GT JTS. Primetio/li isto ponašanje ... pa je pretraga Net-a dala informacije sa slike pa, razmotri i tu mogućnost
Iz mog iskustva treba izbegavati benzin na MOL-u. Ja sipam samo 98icu, ili na NIS-u ili na LUKOIL-u i nigde drugo.
Nemam plin na autu tako da sam dobro istestirao ove gore navedene.