Proklizala viljuška na 164-ci
Post
Proklizala viljuška na 164-ci
Proklizale mi obe matice na zadnjem delju desne viljuške (onaj koji ide ispod suvozačevih nogu), nikako neće da se stegnu do kraja i hoće kada namotam volan i/ili prelazim preko nekih većih preglabica da mi škripucka opruga u šolji amortizera. Koji je najbolji način da to saniram, pada mi napamet da sečem patos zavarim te matice koje su proklizale za parče šasije i sve ponovo vratim ali se nadam da postoji neki elegantniji način...
- Flavio
- Uprava ARCS
- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 TS 120
Stilo JTD 80
Idea M-Jet 70 - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
- Flavio
- Uprava ARCS
- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 TS 120
Stilo JTD 80
Idea M-Jet 70 - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
Post
Re: Proklizala viljuška na 164-ci
Mala slika, ne vidim lepo ... jel se viljuške ne šrafe za most/ polušasiju ... ??
- Pepe012
- Garaža: Alfa Romeo 156 3.0 V6
BMW E63 645Ci
Fiat Punto II 1.9 8v Multijet
Hyundai Santa Fe 4WD 2.4 GLS
ex: Alfa Romeo GT 2.0 JTS
ex: Alfa Romeo 156 2.5 V6
ex: Alfa Romeo 156 1.9 16v Facelift - Lokacija: Veliko Gradiste
Post
Re: Proklizala viljuška na 164-ci
Limarija krajem godine, mrzi me sad da se bakcem sa tim imam mnogo hitnijih popravki. Crko mi hladnjak, nov jedan jedini komad ima i kosta 230e, tako da mogu da kupim dvokomponentli bizon i krenem sa lepljenjem. Curi mi ulje za servo, prslo negde crevo od pumpe do letve, crkla manzetna, lager do menjaca na poluosovini, zadnja creva za kocnice, kaisevi, kompresor klime......
- FantomX
- Garaža: ex Julija 156 SW JTDm / 159.88whp
ex VW Passat 4motion B5.5 131hp tuned
AR 156 JTD 8v 158.9hp - numero duo :) '04 - Lokacija: Beograd
Post
Re: Proklizala viljuška na 164-ci
Jesam, al se slabo vozim, u poslednjih nekoliko godina možda 4-5k km godišnje, imao sam razne druge investicije tako da je auto bio u drugom planu....
Zadnjih par godina prašina završavala poso što se tiče hladnjaka, ali više nemože.....
Prošle godine zamenjeno:
Homokinetički, neznam zašto mi je mažetna tako brzo propala....
Ulje sam redovno kontrolisao za servo dok u skorije vreme nisam primetio da ga sve brže nema....
Takođe su zamenjeni cilindri kvačila/kočnice....
Sređene viljuške osim ovog gore opisanog problema...
Zadnji trap je repariran pre 3-4 god i od tada ni da pisne
Termostat
Reatestiran plin....
Danas sam zvao 5-6 poznatijih prodavnica/uvoznika ali mrka kapa sve manje delova za 164-ku, čak me je jedan odbio da mi proda polovan hladnjak kaže da od svega što ima na otpadu može samo da me boli glava....
Boja je načisto propala (matirao krov i gepek) tako da ću pre farbanja da sređujem limariju....
Sutra poručujem prednji branik, ovaj polomljeni ide na otpad, zadnja creva kočnica, kaiševe...
Nadam se da ću uspeti u lepljenju hladnjaka...
Menjam sve tečnosti i filtere
kupiću seleniu gold za promenu (zadnjih 4-5 god samo 20k sam sipao), pošto prelazim malu kilometražu mislim da nema svrhe da kupujem skuplje ulje....
Odnekle u garaži ispao nov filter za ulje FRAD Aleksinac
Pribavio sam br. od majstora za klimu, videćemo dal može da se popravi kompresor pošto je zadimio, crko namotaj (to mi se već 2 puta dešava maler), u razgovoru sa nekim drugarima koji se dosta razumeju u automobile kažu da popravka kompresora košta ~3k din....
Biće sutra i par slika radova....
Zadnjih par godina prašina završavala poso što se tiče hladnjaka, ali više nemože.....
Prošle godine zamenjeno:
Homokinetički, neznam zašto mi je mažetna tako brzo propala....
Ulje sam redovno kontrolisao za servo dok u skorije vreme nisam primetio da ga sve brže nema....
Takođe su zamenjeni cilindri kvačila/kočnice....
Sređene viljuške osim ovog gore opisanog problema...
Zadnji trap je repariran pre 3-4 god i od tada ni da pisne

Termostat
Reatestiran plin....
Danas sam zvao 5-6 poznatijih prodavnica/uvoznika ali mrka kapa sve manje delova za 164-ku, čak me je jedan odbio da mi proda polovan hladnjak kaže da od svega što ima na otpadu može samo da me boli glava....
Boja je načisto propala (matirao krov i gepek) tako da ću pre farbanja da sređujem limariju....
Sutra poručujem prednji branik, ovaj polomljeni ide na otpad, zadnja creva kočnica, kaiševe...
Nadam se da ću uspeti u lepljenju hladnjaka...
Menjam sve tečnosti i filtere

Odnekle u garaži ispao nov filter za ulje FRAD Aleksinac

Pribavio sam br. od majstora za klimu, videćemo dal može da se popravi kompresor pošto je zadimio, crko namotaj (to mi se već 2 puta dešava maler), u razgovoru sa nekim drugarima koji se dosta razumeju u automobile kažu da popravka kompresora košta ~3k din....
Biće sutra i par slika radova....
Poslednja izmena od sasami u Uto Jun 28, 2016 8:57 pm, izmenjeno 1 put ukupno.