
Alfa Romeo Giulia Nuova
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde
Dobre kočnice 

Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post 
2.0 twin turbo benzina..
350ks da popuni prazninu izmedju 280ks 2.0 tbi i 2.9 QV
Re: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde

2.0 twin turbo benzina..
350ks da popuni prazninu izmedju 280ks 2.0 tbi i 2.9 QV
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde
[video][/video]
I prvi review. Na Italijanskom.
[video][/video]
I prvi review. Na Italijanskom.
[video][/video]
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
- AckeB
- Drug Član
- Garaža: Gtv 916 2.0 Twin Spark Ph2
BMW e63 630i N52B30 6 Spd Manual
Mercedes Benz S210 E270 CDI Avantgarde
Ex Alfa Romeo
- 2001 Alfa Romeo 156 1.8 Twin Spark
- 2000 Alfa Romeo 146 1.9 JTD 8v
- 2005 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm 16v - Lokacija: Sremska Kamenica
- Lokacija: Sremska Kamenica (NS)
- Gruja
- Garaža: Alfa Romeo 75 TS
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex MiTo 1,4 QV 170 '10 Rosso
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde
Kažu da se za dorim konjem puno prašine diže, a ako je sudeći po količini i sadržaju komentara - ovo je jedna dobra raga
Usput još malo lepih fotki:
http://www.b92.net/automobili/vesti.php ... id=1129671

Usput još malo lepih fotki:
http://www.b92.net/automobili/vesti.php ... id=1129671
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde
Odlične prve recenzije, svi su oduševljeni kako se auto vozi, dinamiku, šasiju, ležanje, motore. Jedino što gotovo svi kritikuju kvalitet završne obrasde enterijera, mada svi hvale dizajn enterijera. Jedino se Auto Bild (nemački, ne ovaj naš) iskenjao, kao po običaju.
Acqua-Olio-Benzina
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 1.9 jtd
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde
Nadam se da je kvalitet enterijera makar malo bolji nego u Djulijeti... inace stvarno mislim da oni ne zele to da urade bolje, jer mi je nemoguce da ne znaju... Kvalitet enterijera u Djulijeti (standardne verzije) je na nivou Dacie a to prvo ljudima upada u oci kad na sajmu ili u salonu sednu u auto, niko ne moze da sudi samo na osnovu vizuelnog o kvalitetu motora ili limarije ali enterijera moze i to iz prve, samo kad ragleda i malo kucne/pritisne plastiku...
Inace po svemu ostalom koliko se moze videti Djulija moze da parira nemackoj trojki i cak da ih nadmasi...
Inace po svemu ostalom koliko se moze videti Djulija moze da parira nemackoj trojki i cak da ih nadmasi...
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex MiTo 1,4 QV 170 '10 Rosso
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde
Alfa je to, mora po defaultu da proizvodi neke cvrčke unutra ili ne bi bilo interesantno. Kako inače ostaviti bez posla pedantne kolege koje samostalno izoluju ceo automobil?
Šalu na stranu, tamo gde je najvažnije Giulia briljira i itekako je konkurentna, a te nesavršenosti znače da se ne vozi nešto sterilno i lišeno emocija. Za mene je makar to najmanji problem i nadam se da su udareni temelji nekoj lepšoj budućnosti...

Šalu na stranu, tamo gde je najvažnije Giulia briljira i itekako je konkurentna, a te nesavršenosti znače da se ne vozi nešto sterilno i lišeno emocija. Za mene je makar to najmanji problem i nadam se da su udareni temelji nekoj lepšoj budućnosti...
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- PapaSle
- Garaža: "Il Biscione" 147 JTDm
- Lokacija: Citta di Belgrado
- Lokacija: Cita di Belgado
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde
Ja to ne mogu da razumem nikako...
Baš sam ovih dana rasturao neke delove, oblagao ih trakama, rasturao tablu Golfa 5, lepio topljenom plastikom, oblagao trakama, pa sam na osnovu poređenja došao sam do zaključka da Alfa 147 ima daleko bolju plastiku od Golfa 5, te da u Alfi od plastike može eventualno da pravi problem plastika kod šoferke ili ova kod cajgera, dok kod Golfa sve cvrči, kompletan centralni boks... Sa druge strane Golf je bolje sagrađen, vrata se ne čuju, dok tapaciri, štifići kod Alfe krljaju pa rasturaju, odnosno skloni su krckanju... Mislim to što ja čujem normalan čovek ne čuje, al opet mene izluđuje, i mislim da tome nema generalnog leka osim pojačane muzike...
Svima koji misle da mogu da pobede problem savetujem da ne biju unapred izgubljenu bitku, koja može i da produbi problem... Osim ukoliko problem nije izolovan, pa se onda i vredi pomučiti...
E sad, kad kupuješ auto od par hiljada evra, moraš da budeš svestan da se nešto žrtvuje... Moj rezon kaže da iako si Golfista, Bmvista ili bilo koji ljubitelj drugih marki imaš veći rezon da uzmeš Alfu 147 ili 156 od Golfa 5, s obzirom da su po svemu sudeći jednostavno sve ukupno bolji automobil, a koštaju par hiljada manje...
E sad kad bih imao 10 000 e ili više i da mi neko pušku prisloni na glavu da kupim auto koji krcka rekao bih da slobodno puca... Ja obožavam Đulijetu, to mi je jedan od najlepših automobila na tržištu spolja, al uopšte nije opcija ako znam da će da mi krcka sutra... Radije ću uzeti Brerca ili 159 poslednjih generacija, s obzirom da iznutra izgledaju kvalitetnije odrađeni...
E sad da dajem 30 000, 40 000, 50 000 evra za auto, bukvalno bih vratio auto u salon da mi krcne nešto u garanciji... Automobilima manje klase bi to i moglo da se toleriše, ali automobilima klase Đulije - nikako... Može da se zove Alfa, Zvezda, Alfa Srbija nikad Jugoslavija, BMW - Ferrari - Maserati, ali ako ima nekvalitetan enterijer što se mene tiče nema, niti će imati šansu da bude u mom, a verujem i posedu mnogih sličnih meni...
E sad ovo pričam jer meni enterijer Đulije uopšte ne izgleda krckavo...

Recimo ovo mi deluje sve samo ne nekvalitetno... E sad ko će ga znati...
Baš sam ovih dana rasturao neke delove, oblagao ih trakama, rasturao tablu Golfa 5, lepio topljenom plastikom, oblagao trakama, pa sam na osnovu poređenja došao sam do zaključka da Alfa 147 ima daleko bolju plastiku od Golfa 5, te da u Alfi od plastike može eventualno da pravi problem plastika kod šoferke ili ova kod cajgera, dok kod Golfa sve cvrči, kompletan centralni boks... Sa druge strane Golf je bolje sagrađen, vrata se ne čuju, dok tapaciri, štifići kod Alfe krljaju pa rasturaju, odnosno skloni su krckanju... Mislim to što ja čujem normalan čovek ne čuje, al opet mene izluđuje, i mislim da tome nema generalnog leka osim pojačane muzike...
Svima koji misle da mogu da pobede problem savetujem da ne biju unapred izgubljenu bitku, koja može i da produbi problem... Osim ukoliko problem nije izolovan, pa se onda i vredi pomučiti...
E sad, kad kupuješ auto od par hiljada evra, moraš da budeš svestan da se nešto žrtvuje... Moj rezon kaže da iako si Golfista, Bmvista ili bilo koji ljubitelj drugih marki imaš veći rezon da uzmeš Alfu 147 ili 156 od Golfa 5, s obzirom da su po svemu sudeći jednostavno sve ukupno bolji automobil, a koštaju par hiljada manje...
E sad kad bih imao 10 000 e ili više i da mi neko pušku prisloni na glavu da kupim auto koji krcka rekao bih da slobodno puca... Ja obožavam Đulijetu, to mi je jedan od najlepših automobila na tržištu spolja, al uopšte nije opcija ako znam da će da mi krcka sutra... Radije ću uzeti Brerca ili 159 poslednjih generacija, s obzirom da iznutra izgledaju kvalitetnije odrađeni...
E sad da dajem 30 000, 40 000, 50 000 evra za auto, bukvalno bih vratio auto u salon da mi krcne nešto u garanciji... Automobilima manje klase bi to i moglo da se toleriše, ali automobilima klase Đulije - nikako... Može da se zove Alfa, Zvezda, Alfa Srbija nikad Jugoslavija, BMW - Ferrari - Maserati, ali ako ima nekvalitetan enterijer što se mene tiče nema, niti će imati šansu da bude u mom, a verujem i posedu mnogih sličnih meni...
E sad ovo pričam jer meni enterijer Đulije uopšte ne izgleda krckavo...

Recimo ovo mi deluje sve samo ne nekvalitetno... E sad ko će ga znati...
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 1.9 jtd
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde
To na slici je top verzija sa kozom svuda maltene... Ja sam spomenuo obicne-standardne verzije. I nesto mi se sve cini da ce to biti isto ko i do sada. Jedino auto koje malo odskace po kvalitetu enterijera je 166 i donekle 159. Negde sam vec pisao, ali 2010-e sam na sajmu isao redom i sedio u Civicu, pa BMW 1, pa Hjundai i40 pa Giulietta. Sve maltene basic verzije i najgora plastika i utisak kvaliteta enterijera je bio u Alfi maltene me bilo sramota da prokomentarisem drugaru ali morao sam da se slozim. Utisak u Civicu + tiho zatvaranje vrata je bio kao da je 10 hiljada E skuplje auto a bio je jeftiniji par hiljada.
Ispada kao da kenjam po Alfi ali meni to stvarno smeta
, mada bih i uprkos tome uvek prvo uzeo Alfu. I ne moze se reci da je to ocekivano i ok, jeste nama koji smo ljubitelji ali kao neko ko nikad nije imao Alfu i lomi se sta novo da kupi to je jedna od jako bitnih stvari koji uticu na prvi utisak o autu.
Ispada kao da kenjam po Alfi ali meni to stvarno smeta

- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex MiTo 1,4 QV 170 '10 Rosso
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde
Dobro, ima ovde malo šale i preterivanja (mi smo neviđene picajzle za automobile), ali realno niko nije rekao da će Alfa da se raspadne posle par godina i da je to toliko nekvalitetno. Koliko sam pročitao neke recenzije, uglavnom se apostrofira da nivo završne obrade nije na nivou premium Nemaca, da dugmići ne deluju tako puno i savršeno kad se pritisnu, da taj enterijer ipak u smislu kvaliteta i korišćenih materijala nije baš na nivou Mercedesa ili Audija,..., ali realno zar je to neko od nas i očekivao?
U pitanju su proizvođači koji imaju fantastičnu prodaju i profit tako da često menjaju modele i posvećuju pažnju svakom detalju. Alfa taj luksuz jednostavno nema! Iz pozicije gde se Alfa nalazi ne može se u svakom segmentu parirati najbogatijima i negde se napravi poneki kompromis. Najvažnije je da je urađeno maksimalno tamo gde je najvažnije i da se taj automobil fantastično vozi, podiže adrenalin i donosi užitak vozaču koji zna šta želi, a ako se pojavi neki cvrčak pre Nemaca, ako se ponešto unutra malo brže pohaba - jbg, niko nije ni rekao da će se napraviti savršenstvo koje će sve ostale potući odjednom do nogu.
Da ne bude da uvek branim svoje i praštam sve mane, ja takođe volim kad je baš sve tip-top i očekujem od Alfe da bude najlepša i najbolja bez mane, ali ako već negde moram da progledam kroz prste onda je to upravo taj segment unutrašnjeg luksuza koji mi realno najmanje znači ako je sve drugo kako valja.
Naravno, ljudi su različiti i ne funkcionišu na isti način, pa tako nekome smeta što Giulietta proizvede neki zvuk, a meni teško da bi to smetalo. Uostalom ni moj MiTo nije idealan iako je opšti kvalitet kod novih Alfi osetno podignut, tako da ponekad naleti neki cvrčak iz plastike, ogromna vrata koja su najvećim delom obložena tvrdom plastikom jednostavno moraju da proizvedu poneki zvuk tokom vožnje po lošim putevima i lično od svog vozila uopšte ne očekujem da bude bolje nego što jeste. Uvek se može pustiti muzika da zamaskira neželjeni zvuk ukoliko baš nervira, a ne bi valjalo da su kompromisi pravljeni oko performansi, zvuka motora, dizajna i svega drugog što je daleko bitnije od osećaja prilikom dodira plastike, kao da inače imam često potrebu da mazim plastiku dok vozim!
Da ne dužim više, vredi čitati prve impresije novinara nakon vožnji i pratiti koliko je Alfa uspela u onome što je suštinski bitno za nas, a iluzorno je očekivati da će pored svega gde je napravljen odličan posao biti moguće potući najveće rivale i po pitanju unutrašnjeg luksuza...
U pitanju su proizvođači koji imaju fantastičnu prodaju i profit tako da često menjaju modele i posvećuju pažnju svakom detalju. Alfa taj luksuz jednostavno nema! Iz pozicije gde se Alfa nalazi ne može se u svakom segmentu parirati najbogatijima i negde se napravi poneki kompromis. Najvažnije je da je urađeno maksimalno tamo gde je najvažnije i da se taj automobil fantastično vozi, podiže adrenalin i donosi užitak vozaču koji zna šta želi, a ako se pojavi neki cvrčak pre Nemaca, ako se ponešto unutra malo brže pohaba - jbg, niko nije ni rekao da će se napraviti savršenstvo koje će sve ostale potući odjednom do nogu.
Da ne bude da uvek branim svoje i praštam sve mane, ja takođe volim kad je baš sve tip-top i očekujem od Alfe da bude najlepša i najbolja bez mane, ali ako već negde moram da progledam kroz prste onda je to upravo taj segment unutrašnjeg luksuza koji mi realno najmanje znači ako je sve drugo kako valja.
Naravno, ljudi su različiti i ne funkcionišu na isti način, pa tako nekome smeta što Giulietta proizvede neki zvuk, a meni teško da bi to smetalo. Uostalom ni moj MiTo nije idealan iako je opšti kvalitet kod novih Alfi osetno podignut, tako da ponekad naleti neki cvrčak iz plastike, ogromna vrata koja su najvećim delom obložena tvrdom plastikom jednostavno moraju da proizvedu poneki zvuk tokom vožnje po lošim putevima i lično od svog vozila uopšte ne očekujem da bude bolje nego što jeste. Uvek se može pustiti muzika da zamaskira neželjeni zvuk ukoliko baš nervira, a ne bi valjalo da su kompromisi pravljeni oko performansi, zvuka motora, dizajna i svega drugog što je daleko bitnije od osećaja prilikom dodira plastike, kao da inače imam često potrebu da mazim plastiku dok vozim!
Da ne dužim više, vredi čitati prve impresije novinara nakon vožnji i pratiti koliko je Alfa uspela u onome što je suštinski bitno za nas, a iluzorno je očekivati da će pored svega gde je napravljen odličan posao biti moguće potući najveće rivale i po pitanju unutrašnjeg luksuza...
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde
Svaki enterijer ima negde gde krcka. Pustite vi te price kako Nemci prave superiorne enterijere.
Sve je to rekla kazala. Ja sam i verovao u to, donekle.. Pa kad sam seo u par tih "vrhunskih" automobila poceo sam da se smejem.. Bez zezanja.
Buraz ima Bmw 5 (e39), gde god da su ti ukrasni trimovi tu sve krcka. Pipnes malo vrata i eto ga. Plastike na pragovima-rubovima su kao stavljene. Tu zabice pucaju dok si rekao keks..
Drugar kupio Bmw 3 (e90) Ista prica. Svaki trip razmrdan. I to je auto dovezen iz Holandije. Nije vozen kod nas..
Passat (b6), rucice na vratima, plastika u donjem delu table.. Ako je to kvalitet ja secem glavu.
Audi malo odskace ali opet nadje se i u njemu po nesto.
Verujte mi sve je to slican ako ne i isti fazon kao i kod Alfe..

Sve je to rekla kazala. Ja sam i verovao u to, donekle.. Pa kad sam seo u par tih "vrhunskih" automobila poceo sam da se smejem.. Bez zezanja.
Buraz ima Bmw 5 (e39), gde god da su ti ukrasni trimovi tu sve krcka. Pipnes malo vrata i eto ga. Plastike na pragovima-rubovima su kao stavljene. Tu zabice pucaju dok si rekao keks..
Drugar kupio Bmw 3 (e90) Ista prica. Svaki trip razmrdan. I to je auto dovezen iz Holandije. Nije vozen kod nas..
Passat (b6), rucice na vratima, plastika u donjem delu table.. Ako je to kvalitet ja secem glavu.
Audi malo odskace ali opet nadje se i u njemu po nesto.
Verujte mi sve je to slican ako ne i isti fazon kao i kod Alfe..

- PapaSle
- Garaža: "Il Biscione" 147 JTDm
- Lokacija: Citta di Belgrado
- Lokacija: Cita di Belgado
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde
Svaka plastika se giba pod pritiskom, to nije sporno. Samo je pitanje da li je dovoljno kvalitetna da se ne giba u uslovima normalne vožnje po putevima i da li može da izdrži dodir toplote i hladnoće više godina a da se ne izdeformiše...
BMW e90 i e87 su prosto i jednostavno đubre... Najgori enterijeri premijum segmenta...
Mnogo Vagena krcka... Kao što gore rekoh u stalnom sam kontaktu sa dosta Vagena. Nekoliko četvorki, 2 petice dizel, Tuareg i Široko benzinci... Svima do jednog krcka plastika kontrolne table, rukohvati i delom nasloni za ruku... Posebno mi je bilo smešno koliko je Tuareg V6 u punoj opremi ali prave normalne kilometraže raskrckan...
Ono što nikad nisam mogao da grešim dušu da je Mercedes, koliko god bio ravnodušan prema istom jednostavno superioran prema ostalim proizvođačima kada je enterijer u pitanju...
BMW e90 i e87 su prosto i jednostavno đubre... Najgori enterijeri premijum segmenta...
Mnogo Vagena krcka... Kao što gore rekoh u stalnom sam kontaktu sa dosta Vagena. Nekoliko četvorki, 2 petice dizel, Tuareg i Široko benzinci... Svima do jednog krcka plastika kontrolne table, rukohvati i delom nasloni za ruku... Posebno mi je bilo smešno koliko je Tuareg V6 u punoj opremi ali prave normalne kilometraže raskrckan...
Ono što nikad nisam mogao da grešim dušu da je Mercedes, koliko god bio ravnodušan prema istom jednostavno superioran prema ostalim proizvođačima kada je enterijer u pitanju...
- byMaX
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo Giulia QV 510bhp AT8 2018
Alfa Romeo Giulietta 2.0jtdm3 Sport 2011
Volvo S80 2006
Mini Cooper D 2016 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde
Bogami ja ne znam o kakvim lesevima pricate.. Moji su vozili BMW trojku, kockicu. Nikad nista krckalo nije. Posle toga C sport kupe, ista stvar. Vozio sam C klase, sve su bile utegnute na ko zna koliko predjenih km. Cak i Golf i Polo i Fiesta su manje krckavi i plasticni od djulijete... Trebalo je da rese taj problem u Djuliji, verujem da preteruju na testovima. Kao C klasa nova nije plasticna_? Izgleda premium na slikama, ali je jezivo plasticna unutra. BMW 3 F30 je dosta bolji, kao i novi A4. C klasa, samo za nijansu manje plasticna od A klase unutra. Ako je Djulija losija od toga, to nije dobro... ali verujem da cu imati extra novca da narucim leather trim i veliki displej. To mi je bitno koliko i izbor motora. Jos se razmisljam izmedju 200ks 2.0 benzinca i 180hp 2.2 dizela...
Turismo Internacionale
- Ognjen_HN
- Garaža: ex Alfa Romeo 146 1.7 16v ie, Alfa Romeo 164 2.0 8v Nord
- Lokacija: Herceg-Novi
- Lokacija: Herceg-Novi
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde
Kakav ti problem imas Max..... Da li uzeti benzinca ili dizela Giuliu?
Sav ti to problem bio u zivotu....
P.S. Benzin naravno sa nekom opasnom opremom


P.S. Benzin naravno sa nekom opasnom opremom

NE PREKIDAJ ZENU DOK CUTI! 

- PapaSle
- Garaža: "Il Biscione" 147 JTDm
- Lokacija: Citta di Belgrado
- Lokacija: Cita di Belgado
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde
E90 je leš. Kockica nije, i mi smo imali kockicu - enterijer bez greške.
Ja glasam za benzinjaru
Ja glasam za benzinjaru

- byMaX
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo Giulia QV 510bhp AT8 2018
Alfa Romeo Giulietta 2.0jtdm3 Sport 2011
Volvo S80 2006
Mini Cooper D 2016 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde
ok ok, necu je sutra kupovati... sve i da sad imam na gomili 40.000, lepsa polovina bi me se odrekla da toliko dam na kola. Ali nadam se da ce posao da krene da ne bih morao da je pitam za takve stvari 

Turismo Internacionale
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
- byMaX
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo Giulia QV 510bhp AT8 2018
Alfa Romeo Giulietta 2.0jtdm3 Sport 2011
Volvo S80 2006
Mini Cooper D 2016 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde
To je jos jedna potencijalna verzija ovo 2.2 dizelasa.
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde
Prvi Engleski Video test QV verzije.
[video][/video]
I jos jedan pisani obicne verzije.
http://www.autotrader.co.uk/content/fir ... ive-review
[video][/video]
I jos jedan pisani obicne verzije.
http://www.autotrader.co.uk/content/fir ... ive-review
- Vuk 166
- Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98 - Lokacija: NI
- Lokacija: 18000
- vojaalfa
- Drug Član
- Garaža: 156 1.8TS SW
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Bgd-Zarkovo