
Da krenem polako: (podsetnik GT 2006, 1,9 JTD)
1) Kada palim auto, nekad pali iz "druge" sekunde, odnosno ZZBrm, ali vise puta zna da vergla vise od 3 sekunde, nekad cak i prekinem, pa dajem novi kontakt i tad pali opet na drugu... Sta bi moglo da bude, akumulator ili alnaser (starter) (nemam iskustvo u nazivima delova, pa ne uzimajte za zlo ako pogresim)
2) Nekad zna da mi "stane" ubrzanje kad dodje na 4000 obrtaja (kao da je to max), i to obicno u prvoj brzini, dok nisam primetio u visim brzinama...
3) Kazaljka mi je probila broj 220km/h. Jel to moguce ako mu je fabricki po knjizi 209km/h. I to mislim da je mogao da ide jos, ali je auto ispred mene poceo da koci, pa sam i ja...
4) Onda jedno poredjenje, vozio sam VW Eosa 2.0 tdi pre Alfe, ali sam juce saznao da ima 140ks. Poenta komentara, on je mnogo zustriji bio u 6toj brzini i ko da sam vise osecao snagu i ubrzanje u njemu nego u GTu (150ks) ...
5) Prozori:
a) Kada spusten vozacev prozor hocu automatski da zatvorim, on nekad ne ide do kraja, vec odstoji milimetar-2. jednom mi se desilo i da je stao 3 cm pre kraja.
b) Suvozacev prozor nece automatski da se zatvori.
c) Sa kljuca mogu da otvorim prozre, ali ne i da ih zatvorim. (jel uopste moze da se zatvore sa kljuca)
6) Kad iskljucim auto (ne uvek, ali moze da se desi i posle duge i posle kratke relacije) cuje se zvuk premotavanja iz desnog dela (oko fioke za rukavice). Kao stari kasetasi kod su premotavali kasetu na pocetak. Zvuk traje od 3 do 5 sekundi.
7) Da li imam prskalice za farove i ako imam kako se koriste

8) Kako da znam da li su mi farovi prljavi iznutra? Kad ih pokvasim, kao da su jos malo sivkasti, pa me to zbunjuje. I koju pastu da koristim za poliranje posle vodene smirgle i koju posle za finis? (dal da se uopste upustam u to?)
9) Ako hocu jace farove, da li je jedini nacin vadjenje fara, pecenje u rerni i sve ostalo ili moze da se resi samo nekim jacim sijalicama bez modifikacija?
10) Da li za neke male pare mogu samostalno da dijagnostikujem auto i vidim da li je cipovan i da ga cipujem (mapiram)? Ili da cekam leto i dolazak u srbiju? I da li se mapiranje(povecanje KS) vidi na obicnom tehnickom (povezivanju sa kompom) ili jedino na dinamometru?(posto ovde svaka promena na autu mora da se prijavi i atestira)
11) Sto se tice felni, imam velika ostecenja (slikacu ih ujutru pa cu da okacim) koja mislim da samostalno bez iskustva ne mogu da sredim, pa sam razmisljao o farbanju felni. Mislio sam da probam sa vinilskim folijama. Jel to ok? Koja su vasa iskustva?
12) Nasao sam znak GT u gepeku... Kako da ga zalepim nazad na gepek? Koji lepak da koristim?
13) Klima zna sama od sebe da se aktivira i to u svim mogucim varijantama. ( klima, snaga, temperatura i pravci duvanja...) Kao da je neko vozio/sedeo u autu i cackao dugmice

14) Radio... Vec sam ga spominjao... Ali sad trenutno me vise nervira sto moram svaki put da pojacavam zvuk kad upalim auto. Da ponovim automatski mi se pali na 20 i tada se jedva cuje ako nema drugih zvukova, a ja onda podizem na min 40... jel moze nekako da se podesi da se on automatski pali na 35-40?
15) Za kraj, koliko moze da kosta veliki servis/dijagnostika GTa u Srbiji i koliko traje vremenski (bas mislim da svaki detalj koj se moze proveriti provere

Toliko za sada... Hvala unapred

P.S.
Saznao sam da brat od zene od ocuhovoh sina radi u nekoj velikoj firmi za auto delove i da mogu da dobijem po izuzetno povoljnim cenama (bar za nemce) delove (po principu naruci deo sa lagera iz ceske ili rumunije)
Tako da sam otvoren i za savete kako poboljsati auto sa novim amortizerima, filterima, auspusima...