Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
- Super_genije
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 jtdm
-----------------------------
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 2003 - Lokacija: Bec Austrija
- Lokacija: Bec Austrija
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Jel rjesena misterija retrovizora? Sta treba tacno da se uradi sa njim? Ima tacno neki rattling sound na vecoj brzini, poludje me.. Mislio sam da je neki kabl ili nesto tako otkaceno pa da zvecka.. Olupao bih ga koliko me nervira
Assumption is the mother of all fuckups
- bakabakas
- Garaža: Alfa Romeo 159 1.9 jtdm 16v 2009
- Lokacija: Beograd
Post 
Samo me muci da li je moguce da zbog dotrajalog ulja kod motanja daje vibracije? Pumpa po zvuku deluje ok, jedino ima nekog jedva cujnog sistanja oko posudeza servo kao da negde usrce vazduh u sistem :S
Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Izvadio sam spricem malo da proverim, ima tu zelenu nijansu ali u sustini crno i je i mirise kao da su przili pomfrit u njemub0jan napisao:Hm provjeri servo ulje, mozda mu je potrebna zamjena, ukoliko nije zeleno, mjenjaj, ukoliko se osjeca kao da je izgorelo, mjenjaj ^^

Samo me muci da li je moguce da zbog dotrajalog ulja kod motanja daje vibracije? Pumpa po zvuku deluje ok, jedino ima nekog jedva cujnog sistanja oko posudeza servo kao da negde usrce vazduh u sistem :S
- b0jan
- Garaža: Alfa Romeo 159 TBi Ti Q2
- Lokacija: Kotor
- Lokacija: Kotor
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Dotrajalo ulje itekako može da pravi pomenuti problem, posebno pri prvom jutarnjem paljenju (u zimskim danima) i kad se mota do samog kraja (s tim da će i da škripi). Kad se zagrije motor problem bi trebao da se smanji odnosno nestane. U svakom slučaju zamjena ulja ne bi trebala da bude veliki izdatak. Takođe uradi sledeće poslje duže vožne kad isključiš auto otvori servo posudu i vidi da li se stvaraju balončići, ako se stvaraju balončići definitivno je sprženo ulje i mora na zamjenu.


- filip11314
- Garaža: BMW E46 320D ///M ex BMW e46 318i ///M ex 147 1.6ts
- Lokacija: Smederevo
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Da ne čitam sad i prethodne stranice...Da li može da se na 1.9 stavi usisna grana od 2.4 bez nekog budženja ili mora nešto da se budži?
- MiloshBg
- Garaža: No Alfa, no fun...
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Moras da nabudzis jos jedan cilindar.
Alfa Romeo - The car inside the driver.
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Samo dodaš cilindar
1.9 ima 4 cilindra, 2.4 ih ima 5, pa im se i usisne prilično razlikuju
edit: Preteče me Miloš

1.9 ima 4 cilindra, 2.4 ih ima 5, pa im se i usisne prilično razlikuju
edit: Preteče me Miloš

Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- filip11314
- Garaža: BMW E46 320D ///M ex BMW e46 318i ///M ex 147 1.6ts
- Lokacija: Smederevo
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Nisam lepo objasnio...Nisam mislio komplet granu, već samo onaj deo sa izduvima (zadnji lonac, ako se ne varam?). 1 izduv na 159 mi je jako odbojan.
- Ognjen_HN
- Garaža: ex Alfa Romeo 146 1.7 16v ie, Alfa Romeo 164 2.0 8v Nord
- Lokacija: Herceg-Novi
- Lokacija: Herceg-Novi
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Napisao si "usisna grana" , zato te i kolege ispravise za 1 cilindar 
Inace, mislio si na izduvnu granu i izduvni sistem , pretpostavljam.
Sto se grane tice opet si kratak za 1 cilindar a posle grane moze da se budzi sta hoces.

Inace, mislio si na izduvnu granu i izduvni sistem , pretpostavljam.
Sto se grane tice opet si kratak za 1 cilindar a posle grane moze da se budzi sta hoces.

NE PREKIDAJ ZENU DOK CUTI! 

- filip11314
- Garaža: BMW E46 320D ///M ex BMW e46 318i ///M ex 147 1.6ts
- Lokacija: Smederevo
- badi
- Garaža: Alfa Romeo146
- Lokacija: Zvecan
- b0jan
- Garaža: Alfa Romeo 159 TBi Ti Q2
- Lokacija: Kotor
- Lokacija: Kotor
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Stvarno nije loše ispalo (svaka čast kolega!), mada pitanje je kako će se pokazati u smislu dugotrajnosti. Na alfaowneru su pokrenuli akciju izrade komplet metalnog gornjeg dijela ključa (nisam siguran dokle je došao projekat).
- byMaX
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo Giulia QV 510bhp AT8 2018
Alfa Romeo Giulietta 2.0jtdm3 Sport 2011
Volvo S80 2006
Mini Cooper D 2016 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Cekaj, ne kontam. Valjda je 1.9jtmd lenj do 2000 obrtaja. 2.0 bi trebalo da ima manju i brzu turbinu koja se brze zavrti i tako imas veci obrtni moment na manjem broju obrtaja. Slicno je bilo i kod 2.4 pri prelasku sa modela od 200 na 210 konja...
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Velja napisao:Ako ti se pri paljenu pokazuje nizi nivo ulja u motoru to moze da bude do nagiba, tj ako je auto ostavljen na nizbrdici haubom ka dole. Meni su objasnili da se radi o polozaju mjeraca nivoa ulja u karteru. Inace taj mjerac zna s vremenom i da pocne da baguje.
Taj drugi problem sa nedovoljnim pritiskom ulja, vec rekose kolege, radi se o gumici na uljnoj pumpi, a pisano je vec.
Inace 2.0 jeste po malo lijen do 2000 obrtaja, ali nakon toga je prava zvijer koja divlja sve do crvenog.
Vezano za regeneracije, vjerovatno je dpf gotov. Meni uredno pokrece regeneracije i po gradu, a najcesce kad se vracam sa treninga i onda opalim autoputem od Autokomande, taman kad usporavam da se iskljucim kod Studenjaka, cujem ga kako zabruji na nekih 1800-200 obrtaja, krug nazad na autoput i do Dobanovaca
Cekaj, ne kontam. Valjda je 1.9jtmd lenj do 2000 obrtaja. 2.0 bi trebalo da ima manju i brzu turbinu koja se brze zavrti i tako imas veci obrtni moment na manjem broju obrtaja. Slicno je bilo i kod 2.4 pri prelasku sa modela od 200 na 210 konja...
Turismo Internacionale
- byMaX
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo Giulia QV 510bhp AT8 2018
Alfa Romeo Giulietta 2.0jtdm3 Sport 2011
Volvo S80 2006
Mini Cooper D 2016 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Nijedna alfa 159 nema "problem sa zamajcem" vise nego bilo koji drugi dizel auto. Cak naprotiv. Opel Insignia 2.0 ecotec sa 160ks ima problem sa zamajcem jer kako god je vozio, morace da se menja na od 110 do najvise 150 hiljada kilometara. To je uslovno receno problem. Alfe 159, pogotovo sa 1.9 8v i 2.0 jtdm NEMAJU problem sa zamajcem. To je stvar koja se menja kao i komplet kvacila s tim sto bi zamajac trebalo da izdrzi bar dve, a dobro bi bilo 3 zamene kompleta kvacila. Ja sam vozio 5 alfi 159 od 2 do godinu dana svaku. Svaka je bila 2.4 jtdm, samo prva sa 200ks a ostale 4 su bile 210ks, plus peta je bila brera. Osim jedne koja je presla 80.000km, sve su kupljene sa 140.000 ili 150.000, na kojima je uradjen samo jedan servis. 3 od 6 su bile iz nemacke. Poslednja je TBi, ali ona nema veze sa ovom pricom jer nema zamajca. Jedna je bila i 2.4jtdm qtronic tako da i s njom imam iskustva.
Dakle, meni prvo nije jasno zbog cega se toliko prica o DPF-u. Ni sa jednim automobilom nisam imao problema, a 2.4 bi trebalo da ima te probleme. Desavalo se par puta godisnje da ode u limp mod, ugasis kola, upalis opet i malo ga prosviras i resen problem. Nikad mi vecih problema osim takvih, nijedna 159-ka nije pravila. Na prvoj se na 220.000 poceo da javlja zamajac, ali sam auto prodao recimo 2000e ispod realne cene (krajem 2009 je u full opremi prodat za 6000e pa ti vidi - sada mnogo losiji primerci kostaju toliko, doduse ne sa nacetim zamajcem, ali to sve novo da kupis u kompletu sa korpom i lamelom je 1000e). Dakle, DPF, ta stvar nece praviti problem ako je DPF ispravan i ako auto nije cipovan. Naravno, uvek dobar dizel sipaj, Ultra D, Mol ili na Gazpromu. Mani se nekih kurajberskih pumpi gde je dizel 3 dinara jeftiniji. Em ce trositi vise em ce razlupati motor.
Druga stvar o kojoj se pise je taj zamajac. U mom iskustvu on pri normalnoj voznji strada na od 200 do 350.000. Ako je stradao na 140.000, kilometraza je vracana. Na 99% vozila alfi 159 sa oglasa je kilometraza vracana od duplo do tri puta. Jer, kod nas su one jeftinije nego preko, sa sve placenom carinom. Da se ne zavaravamo. Alfa 159 je auto koji drzi cenu mnogo vise napolju nego u Srbiji. Znam jer sam dosta fino placao automobile iz Nemacke i svaki primerak koji je imao 120 do 160.000 je kostao vise nego takav na oglasu ovde, bez da je placen porez i carina. Onaj koji sam platio malo 80.000, taj je stvarno imao tu kilometrazu, ali je bio izgreban, pa ga je diler farbao u krug (bez gitovanja sva sreca, tako da je ok).
Ne vredi da uzmes auto od kao 140.000 koji je 2007 godiste i onda ti ode zamajac i onda kuku majko... Alfa je losa. To ce ti i Desa reci. Ako odes kod njega, a on je stvarno sjajan majstor koji obozava da dovede automobil do savrsenstva kao da radi za sebe, a to sve naravno i kosta, on ce ti i na relativno dobro ocuvanom modelu naci sve moguce sitnice da uradis, kao da ces ga voziti ceo zivot. To je ispravan rezon, osim kad se porani sa menjanjem necega sto ne mora bas odmah da se menja, ali ok, svako bira svog majstora. Ja bih uvek pre za male popravke preporucio Rodu sa Ledina ili Neshu sa Altine, za ozbiljne stvari servis Goran sa Altine. Desu samo ako si picajzla klase Stevo Zigon. Svi ovi majstori su jako dobri. Vozim alfe od 2005. i sa svima sam imao dosta iskustva. One koje ne pominjem, ne pominjem jer necu da pljujem ni po kome.
Dakle, ako ti je crko zamajac na "140.000" racunaj da je presla jos 100.000 ili jos 120.000 preko toga, a mozda i 200.000 preko, pa je ovo drugi zamajac koji je crko. Mozda je i repariran.
Jedini realni problem koji su imali je usisna grana, ali se i to moze nazvati delom koji se menja - jer problem nije fabricka greska ako se menja na 160.000 ili 200.000, vec ako se javi jako brzo nakon kupovine automobila. Takodje, problem sa servom i letvom volana je resavan vec od kraja 2007, a sa servom od sredine 2008 godine i uglavnom je vezan za menjanje ulja i posude za ulje.
Ako prelazis tako malo, ja bih ti preporucio moj TBI, kad ga budem prodavao (ako se strpis do posle leta), ali realno, za tako malo predjenih km, mozes da nadjes i neki JTS, ali da se detaljno ispregleda. Mnogo im je niska cena, a unutra su ocuvani jer su presli malo i mozes fino da ustedis. 1.9 ja nisam nasao nijedan dobar na oglasu, sve sto valja kosta od 9 do 11.000.
p.s. jedini realan problem koji 1.9 ima, bas svaki, je los i osetljiv opel tj. GM M32 menjac... oni stradaju i ako auto nije cipovan i to moze da kosta par stotina do 300 evra, reparacija... Bilo bi dobro proveriti pre kupovine kakvo je ulje i stanje menjaca i uracunati u servis. Ako je solidan, samo na 30-40.000 ili dve godine menjas ulje menjaca... preventivno
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Iako je vec 100x pisano na ovu temu, vidim da niko nije odgovorio, pa cu evo ja u nekoliko kratkih recenica.Nikola_G napisao:Dobar dan svima. Moraću, kao verovatno i bezbroj ljudi do sada, još malo da vas ugušim pričom vezanom o kupovini automobila. Reč je naravno o alfi 159. Izvinjavam se unapred ako sam pisao u pogrešnoj temi. Prosto obožavam taj automobil. Skoro dve godine imam želju da ga kupim. Letos sam jurio neki dobar primerak, nije mi se posrećilo. Kupio sam Reno Megana, 2009 god, auto koji nema manu, udoban je, mali potrošač, odlična oprema, ustvari, ima jednu manu - nije alfa... :-/ Rešio sam da ne zavaravam sebe, tako da, definitivno tragam za alfom. E sad, smanjio sam kriterijume (vezano za opremu) tako da tražim samo dobar primerak, sa ili bez ekstra opreme. Čitao sam vaše postove. Pričao sam sa par vlasnika i par majstora. Niko od vlasnika mi nije rekao da ne uzimam taj auto. E sad, znate i sami kakvo je stanje na našem tržištu... Ima, na oko lepih primeraka, sa enormno "malom" kilomeražom. Ja sam svestan da ja ne mogu da nađem savršenu alfu, pogotovo ako pazarim 06, 07 godište. Ako sam dobro shvatio, najveći problem kod ovih motora (zanima me isključivio 1,9 jtd(m) - 120, 150 konja) je usisna grana, EGR ventil, letva volana, i zamajac ( cak kod ovih od 120 ks, 8v nema taj problem usisne grane ako se ne varam). Ja znam da je savet svih vas, uzmi što bolji i noviji, ali, realno, sada je 2016 godina, i onaj 2010 više nije siguran ( vozio sam i glanc nove automobile pa sam imao probleme )... Moje pitanje je, ako kupim automobil u osrednjem stanju (ja bih ga naravno detaljno pregledao) sta mogu da očekujem u najgorem slučaju, o kojoj sumi je reč, otprilike naravno... Jer sam spreman, i svestan da će me sačekati nešto, sigurno... Spreman sam preko nekih falinki da pređem, jer automobil prosto savršeno izgleda. Da napomenem da ja godišnje prelazim od 10 do 12 hiljada, da bi auto kod mene bio redovno održavan, mažen i pažen, garažiran. Prosto bih ga koristio za uživanje, jer imam još jedan automobil za posao. Još jedna konstatacija, sitnica, koju ja nisam video da spominjete je znak na karoseriji alfe, zašto se skida boja, na dosta primeraka sam primetio to? :-) Ako neko može da mi skrene pažnju na još neke stvari, o čemu još da vodim računa, možda vezano za elektroniku, neka napiše. Ja bih naravno, ako moj majstor kaže da je auto u redu, odvezo posle alfu i kod nekod od stručnjaka, moža kod Deše, čitam da je dobar. Izvinite na ovom detaljnom pisaniju, nadam se da ću uskoro da vam predstavim svoju mašinu. :-) Pozdrav!
Nijedna alfa 159 nema "problem sa zamajcem" vise nego bilo koji drugi dizel auto. Cak naprotiv. Opel Insignia 2.0 ecotec sa 160ks ima problem sa zamajcem jer kako god je vozio, morace da se menja na od 110 do najvise 150 hiljada kilometara. To je uslovno receno problem. Alfe 159, pogotovo sa 1.9 8v i 2.0 jtdm NEMAJU problem sa zamajcem. To je stvar koja se menja kao i komplet kvacila s tim sto bi zamajac trebalo da izdrzi bar dve, a dobro bi bilo 3 zamene kompleta kvacila. Ja sam vozio 5 alfi 159 od 2 do godinu dana svaku. Svaka je bila 2.4 jtdm, samo prva sa 200ks a ostale 4 su bile 210ks, plus peta je bila brera. Osim jedne koja je presla 80.000km, sve su kupljene sa 140.000 ili 150.000, na kojima je uradjen samo jedan servis. 3 od 6 su bile iz nemacke. Poslednja je TBi, ali ona nema veze sa ovom pricom jer nema zamajca. Jedna je bila i 2.4jtdm qtronic tako da i s njom imam iskustva.
Dakle, meni prvo nije jasno zbog cega se toliko prica o DPF-u. Ni sa jednim automobilom nisam imao problema, a 2.4 bi trebalo da ima te probleme. Desavalo se par puta godisnje da ode u limp mod, ugasis kola, upalis opet i malo ga prosviras i resen problem. Nikad mi vecih problema osim takvih, nijedna 159-ka nije pravila. Na prvoj se na 220.000 poceo da javlja zamajac, ali sam auto prodao recimo 2000e ispod realne cene (krajem 2009 je u full opremi prodat za 6000e pa ti vidi - sada mnogo losiji primerci kostaju toliko, doduse ne sa nacetim zamajcem, ali to sve novo da kupis u kompletu sa korpom i lamelom je 1000e). Dakle, DPF, ta stvar nece praviti problem ako je DPF ispravan i ako auto nije cipovan. Naravno, uvek dobar dizel sipaj, Ultra D, Mol ili na Gazpromu. Mani se nekih kurajberskih pumpi gde je dizel 3 dinara jeftiniji. Em ce trositi vise em ce razlupati motor.
Druga stvar o kojoj se pise je taj zamajac. U mom iskustvu on pri normalnoj voznji strada na od 200 do 350.000. Ako je stradao na 140.000, kilometraza je vracana. Na 99% vozila alfi 159 sa oglasa je kilometraza vracana od duplo do tri puta. Jer, kod nas su one jeftinije nego preko, sa sve placenom carinom. Da se ne zavaravamo. Alfa 159 je auto koji drzi cenu mnogo vise napolju nego u Srbiji. Znam jer sam dosta fino placao automobile iz Nemacke i svaki primerak koji je imao 120 do 160.000 je kostao vise nego takav na oglasu ovde, bez da je placen porez i carina. Onaj koji sam platio malo 80.000, taj je stvarno imao tu kilometrazu, ali je bio izgreban, pa ga je diler farbao u krug (bez gitovanja sva sreca, tako da je ok).
Ne vredi da uzmes auto od kao 140.000 koji je 2007 godiste i onda ti ode zamajac i onda kuku majko... Alfa je losa. To ce ti i Desa reci. Ako odes kod njega, a on je stvarno sjajan majstor koji obozava da dovede automobil do savrsenstva kao da radi za sebe, a to sve naravno i kosta, on ce ti i na relativno dobro ocuvanom modelu naci sve moguce sitnice da uradis, kao da ces ga voziti ceo zivot. To je ispravan rezon, osim kad se porani sa menjanjem necega sto ne mora bas odmah da se menja, ali ok, svako bira svog majstora. Ja bih uvek pre za male popravke preporucio Rodu sa Ledina ili Neshu sa Altine, za ozbiljne stvari servis Goran sa Altine. Desu samo ako si picajzla klase Stevo Zigon. Svi ovi majstori su jako dobri. Vozim alfe od 2005. i sa svima sam imao dosta iskustva. One koje ne pominjem, ne pominjem jer necu da pljujem ni po kome.
Dakle, ako ti je crko zamajac na "140.000" racunaj da je presla jos 100.000 ili jos 120.000 preko toga, a mozda i 200.000 preko, pa je ovo drugi zamajac koji je crko. Mozda je i repariran.
Jedini realni problem koji su imali je usisna grana, ali se i to moze nazvati delom koji se menja - jer problem nije fabricka greska ako se menja na 160.000 ili 200.000, vec ako se javi jako brzo nakon kupovine automobila. Takodje, problem sa servom i letvom volana je resavan vec od kraja 2007, a sa servom od sredine 2008 godine i uglavnom je vezan za menjanje ulja i posude za ulje.
Ako prelazis tako malo, ja bih ti preporucio moj TBI, kad ga budem prodavao (ako se strpis do posle leta), ali realno, za tako malo predjenih km, mozes da nadjes i neki JTS, ali da se detaljno ispregleda. Mnogo im je niska cena, a unutra su ocuvani jer su presli malo i mozes fino da ustedis. 1.9 ja nisam nasao nijedan dobar na oglasu, sve sto valja kosta od 9 do 11.000.
p.s. jedini realan problem koji 1.9 ima, bas svaki, je los i osetljiv opel tj. GM M32 menjac... oni stradaju i ako auto nije cipovan i to moze da kosta par stotina do 300 evra, reparacija... Bilo bi dobro proveriti pre kupovine kakvo je ulje i stanje menjaca i uracunati u servis. Ako je solidan, samo na 30-40.000 ili dve godine menjas ulje menjaca... preventivno
Poslednja izmena od byMaX u Pon Mar 14, 2016 2:51 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Turismo Internacionale
- byMaX
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo Giulia QV 510bhp AT8 2018
Alfa Romeo Giulietta 2.0jtdm3 Sport 2011
Volvo S80 2006
Mini Cooper D 2016 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Moj je 2011. i na 160.000 zamenjena posudica ulja... ali to ti je zamena od 50e, 70 sa sve novim uljem i cevicama... original nov deo naravno. Sad kao da nemam servo, bukvalno kao biciklu da okrecem volanbakabakas napisao:Da li na restajling modelima ima problema sa posudom za servo ulje? Imam neke blage vibracije pri okretanju volana u leru i nesto sumnjam na posudu

Turismo Internacionale
- byMaX
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo Giulia QV 510bhp AT8 2018
Alfa Romeo Giulietta 2.0jtdm3 Sport 2011
Volvo S80 2006
Mini Cooper D 2016 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Nema apdejta softvera, tj ne pomaze. Mene je to 2010 odusevilo na mom prvom 2008. restajling modelu. Posle smo drugaru vozili auto u Deltu na update, jurili vezu da to urade i uradili i nista se nije promeilo. I onda smo na alfaowneru saznali da smo zbog toga dzabe gubili vreme...bakabakas napisao:Jeste tako je. A neko je na forumu ovde pominjao da se ta opcija jednokratnog pritiska start tastera dobija i na modelima pre restajlinga ako se apdejtuje softver ili sam ja nesto pomesao?TheWickerMan napisao:Upoređujući više različitih primeraka 159 došao/došli smo do sledećeg zaključka:
- pre restaljinga kad se vergla, drži se dugme START dok se ne upali.
- kod restajlinga kad se vergla, pritisne se dugme START samo jednom , i on sam vergla koliko treba.
kod 3 primerka pre i 3 posle restajlinga je tako, na kojima sam probao/pričao sa vlasnicima.
Turismo Internacionale
- byMaX
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo Giulia QV 510bhp AT8 2018
Alfa Romeo Giulietta 2.0jtdm3 Sport 2011
Volvo S80 2006
Mini Cooper D 2016 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Nema resenja, osim novog retrovizora... Zveckaju skoro svi, plus se mrduckaju ako su oni sto se sami sklapaju, pri brzinama od 140 i vise. Ili sporije ako se vozi, ali protiv vetra...Super_genije napisao:Jel rjesena misterija retrovizora? Sta treba tacno da se uradi sa njim? Ima tacno neki rattling sound na vecoj brzini, poludje me.. Mislio sam da je neki kabl ili nesto tako otkaceno pa da zvecka.. Olupao bih ga koliko me nervira
Turismo Internacionale
- byMaX
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo Giulia QV 510bhp AT8 2018
Alfa Romeo Giulietta 2.0jtdm3 Sport 2011
Volvo S80 2006
Mini Cooper D 2016 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Ma menjaj posudu, sve jace ce da zuji i zavija kao macka u teranjubakabakas napisao:Izvadio sam spricem malo da proverim, ima tu zelenu nijansu ali u sustini crno i je i mirise kao da su przili pomfrit u njemub0jan napisao:Hm provjeri servo ulje, mozda mu je potrebna zamjena, ukoliko nije zeleno, mjenjaj, ukoliko se osjeca kao da je izgorelo, mjenjaj ^^
Samo me muci da li je moguce da zbog dotrajalog ulja kod motanja daje vibracije? Pumpa po zvuku deluje ok, jedino ima nekog jedva cujnog sistanja oko posudeza servo kao da negde usrce vazduh u sistem :S
Turismo Internacionale
- byMaX
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo Giulia QV 510bhp AT8 2018
Alfa Romeo Giulietta 2.0jtdm3 Sport 2011
Volvo S80 2006
Mini Cooper D 2016 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Ili odes na aliexpress i kupis novo kuciste za 5-6 evra... recimob0jan napisao:Stvarno nije loše ispalo (svaka čast kolega!), mada pitanje je kako će se pokazati u smislu dugotrajnosti. Na alfaowneru su pokrenuli akciju izrade komplet metalnog gornjeg dijela ključa (nisam siguran dokle je došao projekat).

Turismo Internacionale
- b0jan
- Garaža: Alfa Romeo 159 TBi Ti Q2
- Lokacija: Kotor
- Lokacija: Kotor
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Ja sam od kolege kupio bukvalno novi kljuc, kuciste + kljuc, jer su njemu poslali iz Italije jedan viska (od neke druge alfe 159). Max daj neki link gdje se moze kupiti novi kljuc, jer ja nikako da naletim na isti. Ako su po 5e uvecu odma par komada ^^.


- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Na remapu je vrlo sličan do 2000rpm fabrici, samo ima manji spool, zatim potpuno promeni ćud na višim obrtajima. Maksimalni obrtni moment je na 2600rpm na mojoj mapi-
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Ne. 1.9 16v je ko praćka, kreće da vuče već od 1100-1200 obrtaja, a od 1500 čupa ko zdravlje. Ima spool koji se oseti na nižim obrtajima, ali to traje samo trenutak. Zatim pojačava tork do 2000, što se oseti. Ovo pričam o fabričkoj mapi.byMaX napisao: Cekaj, ne kontam. Valjda je 1.9jtmd lenj do 2000 obrtaja. 2.0 bi trebalo da ima manju i brzu turbinu koja se brze zavrti i tako imas veci obrtni moment na manjem broju obrtaja. Slicno je bilo i kod 2.4 pri prelasku sa modela od 200 na 210 konja...
Na remapu je vrlo sličan do 2000rpm fabrici, samo ima manji spool, zatim potpuno promeni ćud na višim obrtajima. Maksimalni obrtni moment je na 2600rpm na mojoj mapi-
- byMaX
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo Giulia QV 510bhp AT8 2018
Alfa Romeo Giulietta 2.0jtdm3 Sport 2011
Volvo S80 2006
Mini Cooper D 2016 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
BRAND NEW Folding Flip Remote Key Shell 3 Button for Alfa Romeo Mito Giulietta 159 GTA Replacement Case Fob with logo
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
http://s.aliexpress.com/Ira2a6Vrb0jan napisao:Ja sam od kolege kupio bukvalno novi kljuc, kuciste + kljuc, jer su njemu poslali iz Italije jedan viska (od neke druge alfe 159). Max daj neki link gdje se moze kupiti novi kljuc, jer ja nikako da naletim na isti. Ako su po 5e uvecu odma par komada ^^.
BRAND NEW Folding Flip Remote Key Shell 3 Button for Alfa Romeo Mito Giulietta 159 GTA Replacement Case Fob with logo
Turismo Internacionale
- byMaX
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo Giulia QV 510bhp AT8 2018
Alfa Romeo Giulietta 2.0jtdm3 Sport 2011
Volvo S80 2006
Mini Cooper D 2016 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Menjac to sve podnosi bez problema?nidza napisao:Ne. 1.9 16v je ko praćka, kreće da vuče već od 1100-1200 obrtaja, a od 1500 čupa ko zdravlje. Ima spool koji se oseti na nižim obrtajima, ali to traje samo trenutak. Zatim pojačava tork do 2000, što se oseti. Ovo pričam o fabričkoj mapi.byMaX napisao: Cekaj, ne kontam. Valjda je 1.9jtmd lenj do 2000 obrtaja. 2.0 bi trebalo da ima manju i brzu turbinu koja se brze zavrti i tako imas veci obrtni moment na manjem broju obrtaja. Slicno je bilo i kod 2.4 pri prelasku sa modela od 200 na 210 konja...
Na remapu je vrlo sličan do 2000rpm fabrici, samo ima manji spool, zatim potpuno promeni ćud na višim obrtajima. Maksimalni obrtni moment je na 2600rpm na mojoj mapi-
Turismo Internacionale
- b0jan
- Garaža: Alfa Romeo 159 TBi Ti Q2
- Lokacija: Kotor
- Lokacija: Kotor
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Max ne zezaj, znas da kljuc od Giulliete ne moze da se nabudži u 159tku. Ključevi za 159tku se baš teško nalaze i koliko sam upoznat nema aftermarket riješenja. E baš ću da vidim dokle su došli sa razvijanjem metalnog gornjeg dijela ključa 159tke, sad kad imam novi ključ nije mi problem, ali čim počne da se ljušti znam da će da mi smeta ^^ 

- b0jan
- Garaža: Alfa Romeo 159 TBi Ti Q2
- Lokacija: Kotor
- Lokacija: Kotor
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Nasao sam post o metalnom gornjem djelu kućišta ključa, ali nažalost projekat nije završen ...
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Doduše, sad mi se čini da je urađen prvi put kako treba. Fenomenalno radi i odličan osećaj pri promeni brzine. Sam uvlači ručicu u brzine i baš lepo klikće. Na 2000rpm nema više nego fabrička mapa obrtnog momenta, pa ne očekujem da će ponovo videti servis.
Nije to neka drama, ti si daleko više novca potrošio samo na registraciju i višu potrošnju 2.4, nego da si se zezao sa 1.9, pa da te je zakačilo sve redom što je moglo.
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Naravno, remontuješ sa vremena na vreme i teraš dalje.byMaX napisao:Menjac to sve podnosi bez problema?nidza napisao:Ne. 1.9 16v je ko praćka, kreće da vuče već od 1100-1200 obrtaja, a od 1500 čupa ko zdravlje. Ima spool koji se oseti na nižim obrtajima, ali to traje samo trenutak. Zatim pojačava tork do 2000, što se oseti. Ovo pričam o fabričkoj mapi.byMaX napisao: Cekaj, ne kontam. Valjda je 1.9jtmd lenj do 2000 obrtaja. 2.0 bi trebalo da ima manju i brzu turbinu koja se brze zavrti i tako imas veci obrtni moment na manjem broju obrtaja. Slicno je bilo i kod 2.4 pri prelasku sa modela od 200 na 210 konja...
Na remapu je vrlo sličan do 2000rpm fabrici, samo ima manji spool, zatim potpuno promeni ćud na višim obrtajima. Maksimalni obrtni moment je na 2600rpm na mojoj mapi-



Doduše, sad mi se čini da je urađen prvi put kako treba. Fenomenalno radi i odličan osećaj pri promeni brzine. Sam uvlači ručicu u brzine i baš lepo klikće. Na 2000rpm nema više nego fabrička mapa obrtnog momenta, pa ne očekujem da će ponovo videti servis.
Nije to neka drama, ti si daleko više novca potrošio samo na registraciju i višu potrošnju 2.4, nego da si se zezao sa 1.9, pa da te je zakačilo sve redom što je moglo.
Povratak na “Alfa Romeo 159 | Brera/Spider | 8C Comeptizione/Spider”