Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Sport, tjuning, uporedni testovi.
Korisnikov avatar
Sone Bg
Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 JTD 2002
Lokacija: Borca-Bg
Postovi: 717
Pridružio se: Ned Jul 04, 2010 8:04 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Sre Mar 09, 2016 6:12 pm

Jasno. Znaci ona je isla na 159,147 16v? Jel drugaciji serijski broj u odnosu na onu sa 156? Kako razlikovati ako je kuciste isto?
Korisnikov avatar
G0XY
Garaža: Mito QV
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd-Bele Vode
Postovi: 6713
Pridružio se: Pet Nov 20, 2009 12:21 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Sre Mar 09, 2016 6:15 pm

147/156/GT 1.9 16v...bilo koji od ovih modela.
A Man's Got to Know His Limitations...
Korisnikov avatar
Zex
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: ex ar147mjtd '05
ex ar147mjtd TI '07
ex ar159 mjtd '09
ex ar GT Q2 271hp '04
ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein
exAr giulieta 1750 QV
ar 33 1.7ie/16v
ar 75 rosso di beleza
Subi impreza sti 300hp
Lokacija: BEOGRAD
Lokacija: UMKA
Postovi: 4076
Pridružio se: Sre Dec 03, 2014 7:50 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Sre Mar 09, 2016 6:30 pm

Na 8v 2256 radi odlicno,problem je kod 16v...2052 ti je idealna turbina za gore i dole,ja sam je terao na 16v i bez laga je...ne moze na flansnu i sraf,vec mora da se vari,pravi se prirubnica za auspug,stavlja se vakum aktuator umesto elektronskog.. Malo vise poslica ali razlika ogromna naspram 1749,koja bi ti radila na ivici sa 170hp...opet zavisi kakav polovnjak nadjes ;)
Falcon:

Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
Korisnikov avatar
edin
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
Lokacija: zemun
Lokacija: Zemun;Beograd
Postovi: 7667
Pridružio se: Čet Nov 24, 2011 6:32 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Sre Mar 09, 2016 7:00 pm

Treba samo da se izbusi jedna do dve rupe, na prirubnici za izduvnu granu, ostalo je sve manje vise plug&play
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
Korisnikov avatar
Sone Bg
Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 JTD 2002
Lokacija: Borca-Bg
Postovi: 717
Pridružio se: Ned Jul 04, 2010 8:04 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Sre Mar 09, 2016 7:28 pm

zexmaster gt napisao:Na 8v 2256 radi odlicno,problem je kod 16v...2052 ti je idealna turbina za gore i dole,ja sam je terao na 16v i bez laga je...ne moze na flansnu i sraf,vec mora da se vari,pravi se prirubnica za auspug,stavlja se vakum aktuator umesto elektronskog.. Malo vise poslica ali razlika ogromna naspram 1749,koja bi ti radila na ivici sa 170hp...opet zavisi kakav polovnjak nadjes ;)
Sad gledam po nasim oglasima 2052 sa audija 2.5 ima vakuum akuator? Jos nesto razmisljam zar nije bolje resenje napraviti adapter plocicu za taj prelazak sa 3 na 4 srafa pricam o izduvnoj grani?
Korisnikov avatar
Zex
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: ex ar147mjtd '05
ex ar147mjtd TI '07
ex ar159 mjtd '09
ex ar GT Q2 271hp '04
ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein
exAr giulieta 1750 QV
ar 33 1.7ie/16v
ar 75 rosso di beleza
Subi impreza sti 300hp
Lokacija: BEOGRAD
Lokacija: UMKA
Postovi: 4076
Pridružio se: Sre Dec 03, 2014 7:50 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Sre Mar 09, 2016 9:27 pm

Ima verovatno,zavisi koje god,novije su na elektr... Ne moze da stane na plocice,jer moras minimum 2 po 12mm da bi urezao navoj za sraf...vec sam probao tako i ne moze,ili gura ka bloku,ili udara u menjac.. Veruj mi na rec ;) Sad cu nadjem sliku sa tim prirubnicama

Slika

Slika

Slika

Slika

I na kraju morao var
Falcon:

Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
Korisnikov avatar
mladenke
Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
Lokacija: Nis
Postovi: 763
Pridružio se: Pon Jun 03, 2013 10:09 am

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Sre Mar 09, 2016 9:40 pm

I kod 8v i kod 16v turbine osovina ce se vrteti na skoro istim obrtajima na istom pritisku, stim sto ce 16v turbina dati malo veci mg/i i na osnovu toga moze da se ubrizga malko vise goriva. Ima puno boljih opcija koje idu sa istim prepravkama, tj busenjem rupe na flansni, i srecnijih kad se vec menja turbina. I 2052, i 2056, i 2256, sve ce raditi odlicno i i sve varijante ce dati preko 2.5 bara na 2k obrtaja kad se lepo ispegla, tako da o lagu necu ni da govorim. Isto je i za 8v i 16v motor, kolko znam oba imaju po 4 cilindra. :P

Ima 2052 sa vakumom. Ali nije ni bauk da se turbo sa el. aktuatorom prepravi na vakum. 15 minuta posla. Kad se stavi adapter plocica, recimo da bude 1cm debljine, znaci da ce se automatski i turbina spustiti za 1cm na dole, sto znaci da ce i odvod turbine biti pod manjim uglom.
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
Korisnikov avatar
mladenke
Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
Lokacija: Nis
Postovi: 763
Pridružio se: Pon Jun 03, 2013 10:09 am

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Sre Mar 09, 2016 9:43 pm

G0XY napisao:2256 ima lag i pojacano je opterecenje elemenata prenosa,Edinova kombinacija ti najvise odgovara,sto se tice dugotrajnosti,pouzdanosti i izdrzljivosti ostalih elemenata prenosa.Sa 2256 bi imao i vise dima,jer je potrebno zadenuti goriva u nizim obrtajima,kako bi se peglala turbo rupa.
Opterecenje zavisi od Nm koje se stavi u mapi. Razvalicu ti kvacilo i sa 1749 i 2260 sa istim gorivom na istim obrtajima. :D
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
Korisnikov avatar
G0XY
Garaža: Mito QV
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd-Bele Vode
Postovi: 6713
Pridružio se: Pet Nov 20, 2009 12:21 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Sre Mar 09, 2016 9:56 pm

Dobra custom mapa kosta vise nego turbo i radovi :D
gt2256 ima svakako veci lag od 1749, pa ma kako ga ti peglao gorivom,a da ga nadje za male pare je naucna fantastika.Prema tome kolege,drzite se budzeta i Edinove verzije :D
A Man's Got to Know His Limitations...
Korisnikov avatar
BobanR
Garaža: Brera 2.4
Lokacija: Kragujevac
Postovi: 3703
Pridružio se: Čet Jul 31, 2014 8:34 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Sre Mar 09, 2016 9:58 pm

Mislim da bi trebalo da se naprave dve odvojene teme za mapiranje:
1. do 5 evra po KS
2. preko 5 evra po KS
:lol:
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
Korisnikov avatar
edin
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
Lokacija: zemun
Lokacija: Zemun;Beograd
Postovi: 7667
Pridružio se: Čet Nov 24, 2011 6:32 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Sre Mar 09, 2016 10:05 pm

Momci, svi se mi raspricasmo, a zaboravismo da navedemo da sa bilo kojim drugim turbom, treba i drugi senzor, pritiska turbine na usisnoj grani ;)
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
Korisnikov avatar
Pittatore
Drug Član
Drug Član
Contact:
Garaža: AR 155 3.0 24v Reborn
AR 166 jtd Familiare
Opel Zafira OPC Familiare XL
Yamaha FZR1000 EXUP Hajde da se volimo XD
AA500 Dvogumena raga
Lokacija: BG
Lokacija: Beograd
Postovi: 2299
Pridružio se: Pon Dec 29, 2008 10:08 am

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Sre Mar 09, 2016 10:13 pm

Zavisi hoces li do 2500mbara ili preko da guras, Sa vecom turbinom do 2500mbara mozes isto fino konjova da izvuces
UTD-Performance
Raven Club Serbia 063/666-156
Slika
Korisnikov avatar
mladenke
Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
Lokacija: Nis
Postovi: 763
Pridružio se: Pon Jun 03, 2013 10:09 am

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Sre Mar 09, 2016 10:14 pm

G0XY napisao:Dobra custom mapa kosta vise nego turbo i radovi :D
gt2256 ima svakako veci lag od 1749, pa ma kako ga ti peglao gorivom,a da ga nadje za male pare je naucna fantastika.Prema tome kolege,drzite se budzeta i Edinove verzije :D
Slika

Evo slicice loga kolege sa foruma sa 2256v, znas o kome se radi. I kad gledamo log na 2k obrtaja ima nesto oko 2.45 bara sa samo 70mm3. Recimo da turbina krece ovde sa 1600 obrtaja motora, ali ako pogledamo gorivo vidimo da tek tada krece "malo" vece ubrizgavanje, tj. fabricko tako da i nije vece. Da je kvacilo jace, onda bi krenuli i ranije sa vecim ubrizgavanjem a samim tim bi dobili jos brzi odziv turbine i jos veci pritisak mnogo ranije nego sto to sada jeste. I da, log je u 4toj, tako da u nizim brzinama odziv tubine je mnogo brzi. Tolko o tome da mora da laguje 56mm kompresor na 4 cilindra. ;)
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
Korisnikov avatar
BobanR
Garaža: Brera 2.4
Lokacija: Kragujevac
Postovi: 3703
Pridružio se: Čet Jul 31, 2014 8:34 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Sre Mar 09, 2016 10:18 pm

Ne mora...VKLR :drink hahaha
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
Korisnikov avatar
G0XY
Garaža: Mito QV
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd-Bele Vode
Postovi: 6713
Pridružio se: Pet Nov 20, 2009 12:21 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Sre Mar 09, 2016 10:19 pm

Dobro ciperu,ne umeju svi da rade custom mape kao ti sto umes,neko ne ume da pegla lag iz nizih obrtaja :D
A to sto sanjas taj hibrid 1756,mogao bi nesto da uradis po tom pitanju :lol:
Edine to su sitnice,mene vise brine slaba CR pumpa,treba tu goriva nagurati :scratch:
A Man's Got to Know His Limitations...
Korisnikov avatar
mladenke
Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
Lokacija: Nis
Postovi: 763
Pridružio se: Pon Jun 03, 2013 10:09 am

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Sre Mar 09, 2016 10:22 pm

BobanR napisao:Ne mora...VKLR :drink hahaha
Skuplje od mog auta. :P
G0XY napisao:Dobro ciperu,ne umeju svi da rade custom mape kao ti sto umes,neko ne ume da pegla lag iz nizih obrtaja :D
Edine to su sitnice,mene vise brine slaba CR pumpa,treba tu goriva nagurati :scratch:
Sve do 56mm kompresora gurace fabricka pumpa i dizne, posle vec krece skupa igrarija :D
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
Korisnikov avatar
G0XY
Garaža: Mito QV
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd-Bele Vode
Postovi: 6713
Pridružio se: Pet Nov 20, 2009 12:21 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Sre Mar 09, 2016 10:24 pm

Jel zna neko onaj vic o 5 crnaca,kada im bacis loptu za basket :lol:
A Man's Got to Know His Limitations...
Korisnikov avatar
mladenke
Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
Lokacija: Nis
Postovi: 763
Pridružio se: Pon Jun 03, 2013 10:09 am

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Sre Mar 09, 2016 10:24 pm

Jok, pisi. :D
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
Korisnikov avatar
Zex
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: ex ar147mjtd '05
ex ar147mjtd TI '07
ex ar159 mjtd '09
ex ar GT Q2 271hp '04
ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein
exAr giulieta 1750 QV
ar 33 1.7ie/16v
ar 75 rosso di beleza
Subi impreza sti 300hp
Lokacija: BEOGRAD
Lokacija: UMKA
Postovi: 4076
Pridružio se: Sre Dec 03, 2014 7:50 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Sre Mar 09, 2016 10:30 pm

Evo ga mladenke i njegov anti lag hahaha Sine,baci taj pritisak u vodu,2256 na 16v ima osetan lag,dok na 8v to izgleda dosta lepse...pusti logove,daj malo fizike :nakkal:
Falcon:

Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
Korisnikov avatar
Sone Bg
Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 JTD 2002
Lokacija: Borca-Bg
Postovi: 717
Pridružio se: Ned Jul 04, 2010 8:04 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Sre Mar 09, 2016 10:33 pm

zexmaster gt napisao:Ima verovatno,zavisi koje god,novije su na elektr... Ne moze da stane na plocice,jer moras minimum 2 po 12mm da bi urezao navoj za sraf...vec sam probao tako i ne moze,ili gura ka bloku,ili udara u menjac.. Veruj mi na rec ;)
Zasto dve ploce od 12mm izmislili ljudi brezone odavno :)
Korisnikov avatar
mladenke
Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
Lokacija: Nis
Postovi: 763
Pridružio se: Pon Jun 03, 2013 10:09 am

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Sre Mar 09, 2016 10:34 pm

Ah, sto ti ne crkne treca dizna... :P
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
Korisnikov avatar
edin
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
Lokacija: zemun
Lokacija: Zemun;Beograd
Postovi: 7667
Pridružio se: Čet Nov 24, 2011 6:32 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Sre Mar 09, 2016 10:36 pm

Meni je maksim CR pritisak na 1450 mBar,
u jbt, ala je ovo cipovanje napredovalo, kada sam ja turio 16v turbo na 8v, to je pre tri godine, zvucalo kao naucna fantastika hahaha
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
Korisnikov avatar
mladenke
Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
Lokacija: Nis
Postovi: 763
Pridružio se: Pon Jun 03, 2013 10:09 am

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Sre Mar 09, 2016 10:40 pm

tad je i 200hp iz 8v motora bila naucna fantastika. Sad mu dodje ko dobar dan sa vecom turbinom. ;)
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
Korisnikov avatar
edin
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
Lokacija: zemun
Lokacija: Zemun;Beograd
Postovi: 7667
Pridružio se: Čet Nov 24, 2011 6:32 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Sre Mar 09, 2016 10:55 pm

Bas tako :D
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
Korisnikov avatar
Zex
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: ex ar147mjtd '05
ex ar147mjtd TI '07
ex ar159 mjtd '09
ex ar GT Q2 271hp '04
ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein
exAr giulieta 1750 QV
ar 33 1.7ie/16v
ar 75 rosso di beleza
Subi impreza sti 300hp
Lokacija: BEOGRAD
Lokacija: UMKA
Postovi: 4076
Pridružio se: Sre Dec 03, 2014 7:50 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Sre Mar 09, 2016 11:08 pm

Zasto dve ploce od 12mm izmislili ljudi brezone odavno :)[/quote]

Pa ti pokusaj sa brezonima,pa kad budes video sta je problem ti javni ovde :drink onda ces dobiti info gde da zavaris turbo i granu i pod kojim uglom :lol:
Ovo pricam iskljucivo za 2052
Falcon:

Jbt,kod tebe sve sad i za odmah

Povratak na “Squadra Corse”