Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
- Sone Bg
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 JTD 2002
- Lokacija: Borca-Bg
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Jasno. Znaci ona je isla na 159,147 16v? Jel drugaciji serijski broj u odnosu na onu sa 156? Kako razlikovati ako je kuciste isto?
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
147/156/GT 1.9 16v...bilo koji od ovih modela.
A Man's Got to Know His Limitations...
- Zex
- Saradnik Uprave
- Garaža: ex ar147mjtd '05
ex ar147mjtd TI '07
ex ar159 mjtd '09
ex ar GT Q2 271hp '04
ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein
exAr giulieta 1750 QV
ar 33 1.7ie/16v
ar 75 rosso di beleza
Subi impreza sti 300hp - Lokacija: BEOGRAD
- Lokacija: UMKA
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Na 8v 2256 radi odlicno,problem je kod 16v...2052 ti je idealna turbina za gore i dole,ja sam je terao na 16v i bez laga je...ne moze na flansnu i sraf,vec mora da se vari,pravi se prirubnica za auspug,stavlja se vakum aktuator umesto elektronskog.. Malo vise poslica ali razlika ogromna naspram 1749,koja bi ti radila na ivici sa 170hp...opet zavisi kakav polovnjak nadjes 

Falcon:
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Treba samo da se izbusi jedna do dve rupe, na prirubnici za izduvnu granu, ostalo je sve manje vise plug&play
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- Sone Bg
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 JTD 2002
- Lokacija: Borca-Bg
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Sad gledam po nasim oglasima 2052 sa audija 2.5 ima vakuum akuator? Jos nesto razmisljam zar nije bolje resenje napraviti adapter plocicu za taj prelazak sa 3 na 4 srafa pricam o izduvnoj grani?zexmaster gt napisao:Na 8v 2256 radi odlicno,problem je kod 16v...2052 ti je idealna turbina za gore i dole,ja sam je terao na 16v i bez laga je...ne moze na flansnu i sraf,vec mora da se vari,pravi se prirubnica za auspug,stavlja se vakum aktuator umesto elektronskog.. Malo vise poslica ali razlika ogromna naspram 1749,koja bi ti radila na ivici sa 170hp...opet zavisi kakav polovnjak nadjes
- Zex
- Saradnik Uprave
- Garaža: ex ar147mjtd '05
ex ar147mjtd TI '07
ex ar159 mjtd '09
ex ar GT Q2 271hp '04
ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein
exAr giulieta 1750 QV
ar 33 1.7ie/16v
ar 75 rosso di beleza
Subi impreza sti 300hp - Lokacija: BEOGRAD
- Lokacija: UMKA
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Ima verovatno,zavisi koje god,novije su na elektr... Ne moze da stane na plocice,jer moras minimum 2 po 12mm da bi urezao navoj za sraf...vec sam probao tako i ne moze,ili gura ka bloku,ili udara u menjac.. Veruj mi na rec
Sad cu nadjem sliku sa tim prirubnicama




I na kraju morao var





I na kraju morao var
Falcon:
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
I kod 8v i kod 16v turbine osovina ce se vrteti na skoro istim obrtajima na istom pritisku, stim sto ce 16v turbina dati malo veci mg/i i na osnovu toga moze da se ubrizga malko vise goriva. Ima puno boljih opcija koje idu sa istim prepravkama, tj busenjem rupe na flansni, i srecnijih kad se vec menja turbina. I 2052, i 2056, i 2256, sve ce raditi odlicno i i sve varijante ce dati preko 2.5 bara na 2k obrtaja kad se lepo ispegla, tako da o lagu necu ni da govorim. Isto je i za 8v i 16v motor, kolko znam oba imaju po 4 cilindra.
Ima 2052 sa vakumom. Ali nije ni bauk da se turbo sa el. aktuatorom prepravi na vakum. 15 minuta posla. Kad se stavi adapter plocica, recimo da bude 1cm debljine, znaci da ce se automatski i turbina spustiti za 1cm na dole, sto znaci da ce i odvod turbine biti pod manjim uglom.

Ima 2052 sa vakumom. Ali nije ni bauk da se turbo sa el. aktuatorom prepravi na vakum. 15 minuta posla. Kad se stavi adapter plocica, recimo da bude 1cm debljine, znaci da ce se automatski i turbina spustiti za 1cm na dole, sto znaci da ce i odvod turbine biti pod manjim uglom.
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Opterecenje zavisi od Nm koje se stavi u mapi. Razvalicu ti kvacilo i sa 1749 i 2260 sa istim gorivom na istim obrtajima.G0XY napisao:2256 ima lag i pojacano je opterecenje elemenata prenosa,Edinova kombinacija ti najvise odgovara,sto se tice dugotrajnosti,pouzdanosti i izdrzljivosti ostalih elemenata prenosa.Sa 2256 bi imao i vise dima,jer je potrebno zadenuti goriva u nizim obrtajima,kako bi se peglala turbo rupa.

Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Dobra custom mapa kosta vise nego turbo i radovi
gt2256 ima svakako veci lag od 1749, pa ma kako ga ti peglao gorivom,a da ga nadje za male pare je naucna fantastika.Prema tome kolege,drzite se budzeta i Edinove verzije

gt2256 ima svakako veci lag od 1749, pa ma kako ga ti peglao gorivom,a da ga nadje za male pare je naucna fantastika.Prema tome kolege,drzite se budzeta i Edinove verzije

A Man's Got to Know His Limitations...
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Mislim da bi trebalo da se naprave dve odvojene teme za mapiranje:
1. do 5 evra po KS
2. preko 5 evra po KS

1. do 5 evra po KS
2. preko 5 evra po KS

Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Momci, svi se mi raspricasmo, a zaboravismo da navedemo da sa bilo kojim drugim turbom, treba i drugi senzor, pritiska turbine na usisnoj grani 

“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- Pittatore
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: AR 155 3.0 24v Reborn
AR 166 jtd Familiare
Opel Zafira OPC Familiare XL
Yamaha FZR1000 EXUP Hajde da se volimo XD
AA500 Dvogumena raga - Lokacija: BG
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Zavisi hoces li do 2500mbara ili preko da guras, Sa vecom turbinom do 2500mbara mozes isto fino konjova da izvuces
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post 
Evo slicice loga kolege sa foruma sa 2256v, znas o kome se radi. I kad gledamo log na 2k obrtaja ima nesto oko 2.45 bara sa samo 70mm3. Recimo da turbina krece ovde sa 1600 obrtaja motora, ali ako pogledamo gorivo vidimo da tek tada krece "malo" vece ubrizgavanje, tj. fabricko tako da i nije vece. Da je kvacilo jace, onda bi krenuli i ranije sa vecim ubrizgavanjem a samim tim bi dobili jos brzi odziv turbine i jos veci pritisak mnogo ranije nego sto to sada jeste. I da, log je u 4toj, tako da u nizim brzinama odziv tubine je mnogo brzi. Tolko o tome da mora da laguje 56mm kompresor na 4 cilindra.
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
G0XY napisao:Dobra custom mapa kosta vise nego turbo i radovi![]()
gt2256 ima svakako veci lag od 1749, pa ma kako ga ti peglao gorivom,a da ga nadje za male pare je naucna fantastika.Prema tome kolege,drzite se budzeta i Edinove verzije

Evo slicice loga kolege sa foruma sa 2256v, znas o kome se radi. I kad gledamo log na 2k obrtaja ima nesto oko 2.45 bara sa samo 70mm3. Recimo da turbina krece ovde sa 1600 obrtaja motora, ali ako pogledamo gorivo vidimo da tek tada krece "malo" vece ubrizgavanje, tj. fabricko tako da i nije vece. Da je kvacilo jace, onda bi krenuli i ranije sa vecim ubrizgavanjem a samim tim bi dobili jos brzi odziv turbine i jos veci pritisak mnogo ranije nego sto to sada jeste. I da, log je u 4toj, tako da u nizim brzinama odziv tubine je mnogo brzi. Tolko o tome da mora da laguje 56mm kompresor na 4 cilindra.

Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Ne mora...VKLR



Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Dobro ciperu,ne umeju svi da rade custom mape kao ti sto umes,neko ne ume da pegla lag iz nizih obrtaja
A to sto sanjas taj hibrid 1756,mogao bi nesto da uradis po tom pitanju
Edine to su sitnice,mene vise brine slaba CR pumpa,treba tu goriva nagurati

A to sto sanjas taj hibrid 1756,mogao bi nesto da uradis po tom pitanju

Edine to su sitnice,mene vise brine slaba CR pumpa,treba tu goriva nagurati

A Man's Got to Know His Limitations...
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post 
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Skuplje od mog auta.BobanR napisao:Ne mora...VKLR![]()

Sve do 56mm kompresora gurace fabricka pumpa i dizne, posle vec krece skupa igrarijaG0XY napisao:Dobro ciperu,ne umeju svi da rade custom mape kao ti sto umes,neko ne ume da pegla lag iz nizih obrtaja![]()
Edine to su sitnice,mene vise brine slaba CR pumpa,treba tu goriva nagurati

Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Jel zna neko onaj vic o 5 crnaca,kada im bacis loptu za basket 

A Man's Got to Know His Limitations...
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Jok, pisi. 

Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
- Zex
- Saradnik Uprave
- Garaža: ex ar147mjtd '05
ex ar147mjtd TI '07
ex ar159 mjtd '09
ex ar GT Q2 271hp '04
ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein
exAr giulieta 1750 QV
ar 33 1.7ie/16v
ar 75 rosso di beleza
Subi impreza sti 300hp - Lokacija: BEOGRAD
- Lokacija: UMKA
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Evo ga mladenke i njegov anti lag
Sine,baci taj pritisak u vodu,2256 na 16v ima osetan lag,dok na 8v to izgleda dosta lepse...pusti logove,daj malo fizike 


Falcon:
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
- Sone Bg
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 JTD 2002
- Lokacija: Borca-Bg
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Zasto dve ploce od 12mm izmislili ljudi brezone odavnozexmaster gt napisao:Ima verovatno,zavisi koje god,novije su na elektr... Ne moze da stane na plocice,jer moras minimum 2 po 12mm da bi urezao navoj za sraf...vec sam probao tako i ne moze,ili gura ka bloku,ili udara u menjac.. Veruj mi na rec![]()

- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Ah, sto ti ne crkne treca dizna... 

Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Meni je maksim CR pritisak na 1450 mBar,
u jbt, ala je ovo cipovanje napredovalo, kada sam ja turio 16v turbo na 8v, to je pre tri godine, zvucalo kao naucna fantastika
u jbt, ala je ovo cipovanje napredovalo, kada sam ja turio 16v turbo na 8v, to je pre tri godine, zvucalo kao naucna fantastika

“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
tad je i 200hp iz 8v motora bila naucna fantastika. Sad mu dodje ko dobar dan sa vecom turbinom. 

Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Bas tako 

“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- Zex
- Saradnik Uprave
- Garaža: ex ar147mjtd '05
ex ar147mjtd TI '07
ex ar159 mjtd '09
ex ar GT Q2 271hp '04
ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein
exAr giulieta 1750 QV
ar 33 1.7ie/16v
ar 75 rosso di beleza
Subi impreza sti 300hp - Lokacija: BEOGRAD
- Lokacija: UMKA
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Zasto dve ploce od 12mm izmislili ljudi brezone odavno
[/quote]
Pa ti pokusaj sa brezonima,pa kad budes video sta je problem ti javni ovde
onda ces dobiti info gde da zavaris turbo i granu i pod kojim uglom
Ovo pricam iskljucivo za 2052

Pa ti pokusaj sa brezonima,pa kad budes video sta je problem ti javni ovde


Ovo pricam iskljucivo za 2052
Falcon:
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah