Problem je bio u jednom (70A) od tri osigurača koji su na "+" polu akumulatora. Nije pregoreo, već se polomio (verovatno zbog starosti i/ili neravnomernog pritezanja matica), pa je imao kontakt sa prekidima. Zamenjen taj osigurač i izbrisane silne greške pronađene na MES dijagnostici i sad je sve OK.
Alfa GT JTD - osigurač od 70A
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Alfa GT JTD - osigurač od 70A
U vožnji se prvo sama uključila klima, a pokazivač prosečne potrošnje goriva je pokazivao nerealno malu vrednost (za moj stil gradske vožnje
), da bi u jednom momentu potpuno nestalo struje u svim uređajima sa svetlom i kazaljkama-pokazivačima (žmigavci, farovi, dashboard...). Motor je i dalje radio, ali posle gašenja na parkingu nije hteo više da startuje, samo je snažno verglao. Delimično "kupe" spuštanje prozora i truba su radili.
Problem je bio u jednom (70A) od tri osigurača koji su na "+" polu akumulatora. Nije pregoreo, već se polomio (verovatno zbog starosti i/ili neravnomernog pritezanja matica), pa je imao kontakt sa prekidima. Zamenjen taj osigurač i izbrisane silne greške pronađene na MES dijagnostici i sad je sve OK.
Problem je bio u jednom (70A) od tri osigurača koji su na "+" polu akumulatora. Nije pregoreo, već se polomio (verovatno zbog starosti i/ili neravnomernog pritezanja matica), pa je imao kontakt sa prekidima. Zamenjen taj osigurač i izbrisane silne greške pronađene na MES dijagnostici i sad je sve OK.
Alfa je stil... ostalo je status...