Evo kako sam ja to odradio: kupio dvije nove gornje viljuške, STRONGFLEX poliuteranske blokove, bakarnu mast, mazalice.
Iz gornjih viljuški su izbijeni fabrički blokovi, po sredini sa gornje strane gdje je najlakše prići (za buduće podmazivanje), na čauri za blokove probušena rupa i navoj za mazalicu, sve dobro podmazano, instalirane mazalice M6.
![Slika](http://s15.postimg.cc/hd45yxxfr/39a69fb656315bf8e848783d693fad482553c5cfa7c39c58.jpg)
Iskustvo je sledece, nakon odrađenih poliuteranskih silena na donjim viljuškama i balans štangli (ugrađen POWERFLEX), živio sam sa povremenim "škripuckanjem". Za pomenuto "škripuckanje" tek sad znam da su najodgovorniji blokovi u gornjim viljuškama, jer kako smo na donjem djelu trapa povećali "rigidnost", tvrdoću trapa gornji dio s obzirom da je mekši više je "radio" i usled toga proizvodio "škripuckanje". Napominjem da su stavljene potpune nove gornje viljuške i da su i kao novi fabricki blokovi "škripuckali".
Nakon isntalacije poliuterana i u gornjim viljuškama, situacija je potpuno dugačija ! Na volanu i u vožnji ! Znači sad je trap toliko utegnut da se je volan u rukama vozača kao skalper u rukama hirurga ^^. Nakon istalacije trapa, meštar od mehanike sjeo je u ALfu na test vožnju, nakon par minuta pitao me " Da li si zadovoljan" odgovorio sam mu SREĆAN SAM !
Iz iskustva tvrdim da je Alfi 159 neophodan poliuteran, jedanput i vjerovatno zauvjek odradite trap onako kako to Afla zaslužuje. Savjetujem da se svugdje, odnosno na gornjim i donjim viljuškama ugrade mazalice (ja sam ugradio mazalice najmanjeg obima, kako ne bih narušio strukturnu stabilnost dijela), kao i da se koristi bakarna mast (jer je otpornija na vlagu, vodu, visoku temperaturu). Za gornje blokove savjetujem da se ugradi STRONGFLEX jer mislim da je u prednosti u odnosu na kokurenciju iz razloga što se sastoji iz dva bloka (u odnosu na jedan) koja se montiraju na krajevima čaure, i kad se montariaju između istih ostaje milimetar-dva. U tih par kvadratnih milimetara ostaje rezervoar za mast tako da je cijeli sistem uvijek podmazan, i samim tim smanjuje se mogućnost "škripuckanja". E sad POWERFLEX ima mogućnost štelovanja ugla gornje viljuške, (dato podešavanje je veoma teško podesiti, kazu kolege iz Engleske) ideja pomenutog podešavanja je išla u smejru da se omogući dodatno podešavanje trapa i samim tim smanji pojava neravnomjernog trošenja prednjih guma, lično sumnjam da će dato podešavanje učiniti primjetnu razliku ...
Eto tako, znači odrađen je sav poliuteran, nema "škripuckanja", s tim da je auto koje je i fabrički veoma zategnuto sada znatno zategnutije, udobnije, znači drugačije, bolje drugačije, teško je opisati, riječi i slova su jedno, ali taj osjećaj i osmjeh koji nastaje nakon par km pređenih sa tako sređenim trapom su druga priča.
![zastava :arflag](./images/smilies/arflag.gif)