![Very Happy :D](./images/smilies/he.gif)
Servo je zamenjen uz porođajne muke
![Bang Head :banghead:](./images/smilies/banghead.gif)
![Bang Head :banghead:](./images/smilies/banghead.gif)
![Bang Head :banghead:](./images/smilies/banghead.gif)
Evo teme (za @igi75) a, ja ću Duleta da podsetim za Report posle intervencije
![Wink ;)](./images/smilies/wink.gif)
viewtopic.php?f=6&t=46127&p=1572856#p1572776
Kako kroz cantru?Mar_Kes85 napisao:Ako je 155 od dusanaSD kod mise i ja je cekam :-) pa da nekako doslepam caletovu 155 kod mise. Caletov lokalni majstor zamenio glavni cilindar kvacila a pedala i dalje ostala do kraja. Kaze misa mora neki pritisak kroz cantru da se nabije da je istera nazad.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Deki objasnio si extra detaljno ali da budem iskren nisam ni blizu toga sposoban da bih ista ja tu mogao da uradim...dekideki napisao:kad se menja cilindar kvacila, ulje se ne ispusta na sisicu slejv cilindra na menjacu vec se nabija ulje na silu kroz tu sisicu u taj cilindar dok ne izbija vazduh u kontra smeru! providno crevo, veliki spric, non stop pun ulja (sa sto manje baloncica) i udri po sisici
vazduh sa starim uljem izlazi kroz slejv cilindar, kroz master cilindar i gore do cantre sa kocionim uljem.
jedini i najbolji nacin. pedala se dobija odmah a sama legne na visinu gde hvata kvacilo posle par stotina km.
aj javite za servo, ima li zaista neka sansa da se ugradi za 156 ili slicno... meni shishti u kabinu, probio semering pa malo pusta. pedala je tvrda i sve je ok ceo sistem, ali je slaba sila serva, ne drzi pritisak. to se ne popravlja vec se menja. a na 16V pasuje samo sa 916 gtv-a... voleo bih da moze sa 156, jako bi me usrecila ta vestza njih ima vise nego delova za golf2
***ja nemam ABS
Nemam pojma kako je to Misa mislio da odradi...draganche napisao:Kako kroz cantru?Mar_Kes85 napisao:Ako je 155 od dusanaSD kod mise i ja je cekam :-) pa da nekako doslepam caletovu 155 kod mise. Caletov lokalni majstor zamenio glavni cilindar kvacila a pedala i dalje ostala do kraja. Kaze misa mora neki pritisak kroz cantru da se nabije da je istera nazad.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ne znam za to. Ispustite vazduh iz sistema, vracaj pedalu rukom na gore i drukaj, isti princip kao sa kocnicama.
Ja sam tako radio i sve radi, jedino sto treba dvoje ljudi i malo strpljenja.
Isti je svaki servo kočnica, bar što se TS tiče, tako mi Aleksa reče. Od V6 i od TDa ne znam da li je isti. U svakom slučaju, ako ne nađeš servo uređaj od 155ice može da se ubaci servo od 156ice TS . Sa sve glavnim kočionim, sve paše u haubu 1:1, samo se prepravi kačenje na pedalu kočnice (potvrdili mi Aleksa i Miša) . Ja sam to hteo da uradim ali sam srećom iskopao originalan servo.igi75 napisao:ako moze mala pomoc,imam alfu 155 1.7 ts,,sad me zanima dali servo za kocnice je isto na svaki model od alfe 155 ,ili treba da trazim za bas taj model auta 1.7 ts,nasao sam od rasturene 155 ali isgleda mi manji od mog sto je na autu.dali bi imao neki problem da se ubaci ovaj.
Jeste, moja je na seansi kod doktor MišeMar_Kes85 napisao:Ako je 155 od dusanaSD kod mise i ja je cekam :-) pa da nekako doslepam caletovu 155 kod mise. Caletov lokalni majstor zamenio glavni cilindar kvacila a pedala i dalje ostala do kraja. Kaze misa mora neki pritisak kroz cantru da se nabije da je istera nazad.Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeste, moja je na seansi kod doktor MišeMar_Kes85 napisao:Ako je 155 od dusanaSD kod mise i ja je cekam :-) pa da nekako doslepam caletovu 155 kod mise. Caletov lokalni majstor zamenio glavni cilindar kvacila a pedala i dalje ostala do kraja. Kaze misa mora neki pritisak kroz cantru da se nabije da je istera nazad.Sent from my iPhone using Tapatalk
Poludeo sam juče, od 20h do 03h, i ništa nisam uradio osim što sam jedva skinuo tapacire sa levih vrata i prednjih i zadnjih da bih zadnju kvaku stavio napred...DushanSD napisao:Ima tu neko štelovanje, i mene zeza kvaka. U fazonu, otvaraju se vrata ali kad je kvaka u skroz gornjem položaju. A kvaka je odlična nije naprsla i sl... Uskoro menjam motorić prozora vozačevih vrata pa ću sve da raskupusam, i da vidim kako se to namešta... Ima tu neke veze sa staklom, nešto tu zeza.
Dogovoreno, kaže Miša pun servis 155-ica, tvoja, pitatoreova je tamo domaća i još jedna ako sam ga lepo razumeo.. :-)[/quote]Mar_Kes85 napisao:Jeste, moja je na seansi kod doktor MišeMar_Kes85 napisao:Ako je 155 od dusanaSD kod mise i ja je cekam :-) pa da nekako doslepam caletovu 155 kod mise. Caletov lokalni majstor zamenio glavni cilindar kvacila a pedala i dalje ostala do kraja. Kaze misa mora neki pritisak kroz cantru da se nabije da je istera nazad.Sent from my iPhone using Tapatalk. Uskoro je uzimam, samo da rešimo još regulator pritiska goriva i Miškec neke sitnice da utegne. I to je to
. Javim ti kad odem po nju
Pa sa njim ću to i da radim, kad zna čovekFlavio napisao:Treba mehanizam brave da se prešteluje. Dušane, iscimaj Žuću za info (zna radnju)
Msm da je on o tome čak pisao i negde na forumu
Znam te muke, ja sam pre par godina hteo da olupam cela vrata, i to macolom. Kad sam menjao prošli put motorić prozora, i sad kad se setim iznerviram seMar_Kes85 napisao:Poludeo sam juče, od 20h do 03h, i ništa nisam uradio osim što sam jedva skinuo tapacire sa levih vrata i prednjih i zadnjih da bih zadnju kvaku stavio napred...DushanSD napisao:Ima tu neko štelovanje, i mene zeza kvaka. U fazonu, otvaraju se vrata ali kad je kvaka u skroz gornjem položaju. A kvaka je odlična nije naprsla i sl... Uskoro menjam motorić prozora vozačevih vrata pa ću sve da raskupusam, i da vidim kako se to namešta... Ima tu neke veze sa staklom, nešto tu zeza.
Metalna koju sam uzeo od lika iz Kruševca nije lepo oblikovana i nemere da radi, a ja je još i ofarbao kod farbara u boju auta...