159 2.0 bucniji motor i vibracije

Forum namenjen svim problemima i specifičnostima vezanim za Alfe koje pod haubom imaju dizel Cuore Sportivo
Korisnikov avatar
nikola016
Garaža: ex Alfa Romeo 147 140hp
ex Alfa Romeo 159 2.0 170+hp
ex Alfa Romeo GT 1.9 150hp

Alfa Romeo Brera 2.4 209+hp
Lokacija: Leskovac-Beograd
Postovi: 340
Pridružio se: Ned Feb 22, 2015 8:20 pm

Re: 159 2.0 bucniji motor i vibracije

Čet Jan 14, 2016 7:25 pm

Pise kad se poveze na dijagnostiku, evo ja kad sam radio mali servis, kad je Toma resetovao servis, pogledali smo regeneracije, radilo ih je u proseku na 198km, kad je auto nov (dobar DPF) na oko 700km bi trebalo da radi regeneraciju. Mozda si ti zbog autoputa pasivnim regeneracijama produvao DPF pa nije bilo potrebe da pokrece aktivnu regeneraciju...

Vezano za moj auto.
Kad sam se vracao iz Leskovca ka Beogradu, sipao sam na OMV max motion, i motor je poceo da bude sve bucniji, (pre sipanja je bilo oko 15-20 litara goriva), na naplatnoj rampi kod Doljevca, bila je guzva i tu mi upali regeneraciju...i odatle motor je bas bucno radio....Sad razmisljam mozda je ovaj motor previse osetljiv na gorivo, a ja kad odem za Leskovac ili na OMV ili na EKO pumpama sipam, i posle se to gorivo mesa sa gorivom sa Mol-a....Ne znam da li je do goriva ili do DPF-a...kad skinem DPF uskoro videcu...
Korisnikov avatar
nidza
Garaža: ex 159
Lokacija: NBG
Postovi: 2274
Pridružio se: Pon Mar 05, 2012 4:11 pm

Čet Jan 14, 2016 10:27 pm

Nije toliko osetljiv na gorivo da možeš da osetiš neku razliku.

Tapatalk
Korisnikov avatar
Super_genije
Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 jtdm
-----------------------------
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 2003
Lokacija: Bec Austrija
Lokacija: Bec Austrija
Postovi: 993
Pridružio se: Uto Maj 07, 2013 10:42 am

Re: 159 2.0 bucniji motor i vibracije

Pet Jan 15, 2016 8:13 am

Cuo sam za nekog lika u Zelezniku koji radi pranje DPF-a. Prvo u ultrazvucnoj kadi pa onda jos nesto.. Naplacuje 160e, demontazu, pranje i montazu...
Assumption is the mother of all fuckups
Korisnikov avatar
G0XY
Garaža: Mito QV
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd-Bele Vode
Postovi: 6713
Pridružio se: Pet Nov 20, 2009 12:21 pm

Re: 159 2.0 bucniji motor i vibracije

Pet Jan 15, 2016 10:39 am

I miran si posle godinu dana gradske vožnje :)
A Man's Got to Know His Limitations...
Korisnikov avatar
Djo83
Garaža: Alfa 156 1.9 jtd
Lokacija: Novi Sad
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 2288
Pridružio se: Sre Nov 26, 2008 4:38 pm

Re: 159 2.0 bucniji motor i vibracije

Pet Jan 15, 2016 12:27 pm

Mislim da nema sanse da zbog goriva motor radi grublje/mekse tj da osetis razliku izmedju ED na OMV, Mol, Nis, Eko, cak iako su pomesani... ko i kaze da oseti razliku samo zbog goriva to je pre tripovanje i autosugestija...

izmedju tih da kazemo renomiranih pumpi i nekih seoskih privatnih vec je druga prica...
Korisnikov avatar
nikola016
Garaža: ex Alfa Romeo 147 140hp
ex Alfa Romeo 159 2.0 170+hp
ex Alfa Romeo GT 1.9 150hp

Alfa Romeo Brera 2.4 209+hp
Lokacija: Leskovac-Beograd
Postovi: 340
Pridružio se: Ned Feb 22, 2015 8:20 pm

Re: 159 2.0 bucniji motor i vibracije

Sub Jan 16, 2016 9:49 pm

Ma DPF ce leteti napolje mozda cak i u narednim danima, a ta lepa tisina motora se vratila na tih par dana, zatim se buka vratila na rampi doljevac kad je regeneracija pokrenuta.....I buka je ostala i dalje....svakako probacu da vozim do dna rezervoara pa cu sipati na molu ako je do goriva znacu tako...
Korisnikov avatar
Super_genije
Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 jtdm
-----------------------------
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 2003
Lokacija: Bec Austrija
Lokacija: Bec Austrija
Postovi: 993
Pridružio se: Uto Maj 07, 2013 10:42 am

Re: 159 2.0 bucniji motor i vibracije

Pon Feb 01, 2016 7:36 pm

Ajde da ne otvaram novu temu posto se vec pricalo o ovome na temi...
Sad sam pogledao regeneracije i prosjek je 180 km. Da li to znaci da je DPF ok (za 95 000 km) ili ? Posto sam u prokletoj EU moram dobro da vidim da li mogu da ga cupam napolje pa, stoga, - da li se isplati ciscenje?
Assumption is the mother of all fuckups
Korisnikov avatar
Mac
Garaža: 159 Selective 2.0jtdm, Insignia, BMW G30 Xd
-------------------------
Ex BMW F10
Ex Giulietta Exclusive 2.0jtdm,
Ex 159 SW 2.0jtdm
Ex 156 2.0 TS
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd
Postovi: 1567
Pridružio se: Uto Nov 26, 2013 2:12 pm

Re: 159 2.0 bucniji motor i vibracije

Pon Feb 01, 2016 7:55 pm

Mali je to interval, ali nemora da znaci da je DPF u problemu. Verovatno imas puno gradske voznje i kracih relacija.Jednom nedeljno ga provozaj na auto putu iznad 3000rpm, jedino tako mozes da odrzis dpf u zivotu.
U suprotnom ti ne gine skidanje.
Korisnikov avatar
Super_genije
Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 jtdm
-----------------------------
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 2003
Lokacija: Bec Austrija
Lokacija: Bec Austrija
Postovi: 993
Pridružio se: Uto Maj 07, 2013 10:42 am

Re: 159 2.0 bucniji motor i vibracije

Uto Feb 02, 2016 12:03 am

A ciscenje? Ultrazvucna kada, one tecnosti i slicno? Ima i gradske i otvoreno, ali slabo kad prelazi 3000... Nema gdje..i to na autoputu je do 2500 (to je vec 160)
Assumption is the mother of all fuckups
Korisnikov avatar
G0XY
Garaža: Mito QV
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd-Bele Vode
Postovi: 6713
Pridružio se: Pet Nov 20, 2009 12:21 pm

Re: 159 2.0 bucniji motor i vibracije

Uto Feb 02, 2016 8:42 am

Dobar DPF mora da radi regeneraciju na ne manje od 500-600km,nebitno kakve vožnje.
Sve niže od toga je mučenje motora i povećavanje potrošnje,jer se živo gorivo ubrizgava u cilindre,da bi se spaljivala garež u DPF-u.
Ultrazvučno čišćenje ne pomaže kod jako zaprljanih filtera sa okamenjenim i deformisanim komorama za skupljanje čestica.Ne postoji način da saznaš kakva ti je unutrašnjost komora,bez fizičkog otvaranja filtera.
Pokušaj sa ultrazvučnim čišćenjem i prati posle na koliko će se raditi regeneracija.Ako to ne pomogne imaš opciju izbacivanja istog ili zamene sa novim (što je i osnovna ideja proizvođača delova,da se posle izvesnog vremena i na temu ekologije uzmu neke pare :D ).
A Man's Got to Know His Limitations...
Korisnikov avatar
Super_genije
Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 jtdm
-----------------------------
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 2003
Lokacija: Bec Austrija
Lokacija: Bec Austrija
Postovi: 993
Pridružio se: Uto Maj 07, 2013 10:42 am

Re: 159 2.0 bucniji motor i vibracije

Uto Feb 02, 2016 9:13 am

Jasno kao dan
Assumption is the mother of all fuckups
Korisnikov avatar
Mac
Garaža: 159 Selective 2.0jtdm, Insignia, BMW G30 Xd
-------------------------
Ex BMW F10
Ex Giulietta Exclusive 2.0jtdm,
Ex 159 SW 2.0jtdm
Ex 156 2.0 TS
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd
Postovi: 1567
Pridružio se: Uto Nov 26, 2013 2:12 pm

Re: 159 2.0 bucniji motor i vibracije

Uto Feb 02, 2016 11:05 am

Uzmi jedom nedeljno, drugom ili trecom na 3500rpm jedno 25-30km pa onda prati stanje.
Korisnikov avatar
FantomX
Garaža: ex Julija 156 SW JTDm / 159.88whp

ex VW Passat 4motion B5.5 131hp tuned

AR 156 JTD 8v 158.9hp - numero duo :) '04
Lokacija: Beograd
Postovi: 872
Pridružio se: Pon Sep 03, 2012 7:11 pm

Re: 159 2.0 bucniji motor i vibracije

Uto Feb 02, 2016 11:12 am

Apropo goriva, ortak sa 1.9 jtdm motorom, 140ks, presao sa NIS na MOL sa aditivim, razlika u radu motora je nebo zemlja.

Utisao mu se motor, smanjila potrosnja, znam zvuk tog auta vec dve godine.

Otkad je presao, kao da je osvezio ceo motor...
Korisnikov avatar
Super_genije
Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 jtdm
-----------------------------
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 2003
Lokacija: Bec Austrija
Lokacija: Bec Austrija
Postovi: 993
Pridružio se: Uto Maj 07, 2013 10:42 am

Re: 159 2.0 bucniji motor i vibracije

Uto Feb 02, 2016 11:40 am

Mislim da sto se mene tice nema puno leba od tog produvavanja jer sam za ng presao oko 3500km,uglavnom auto putem. Nisam ga gazio ali sam ga drao po nekoliko stotina km na 2250-2500. To nisu neki obrtaji ali sta je imalo da se izduva izduvalo se. Probacu sa ciscenjem ili sa dvije mape pa da cupam to napolje. U ovoj prokletoj uniji vec uveliko pricaju o tome da se na tehnickom provjerava da li dpf fizicki postoji
Assumption is the mother of all fuckups
Korisnikov avatar
nidza
Garaža: ex 159
Lokacija: NBG
Postovi: 2274
Pridružio se: Pon Mar 05, 2012 4:11 pm

Re: 159 2.0 bucniji motor i vibracije

Uto Feb 02, 2016 11:56 am

FantomX napisao:Apropo goriva, ortak sa 1.9 jtdm motorom, 140ks, presao sa NIS na MOL sa aditivim, razlika u radu motora je nebo zemlja.

Utisao mu se motor, smanjila potrosnja, znam zvuk tog auta vec dve godine.

Otkad je presao, kao da je osvezio ceo motor...
Verovatno placebo. Ja sipam čitav životni vek kod mene u Alfu aditivirani Mol, a u poslednjih par meseci Ultra D, nikakve razlike nema. Ako bih se hvatao na neke moje subjektivne tripove, rekao bih da mi je UltraD bolji, ali bez bilo kakvih objektivnih dokaza.
Korisnikov avatar
nikola016
Garaža: ex Alfa Romeo 147 140hp
ex Alfa Romeo 159 2.0 170+hp
ex Alfa Romeo GT 1.9 150hp

Alfa Romeo Brera 2.4 209+hp
Lokacija: Leskovac-Beograd
Postovi: 340
Pridružio se: Ned Feb 22, 2015 8:20 pm

Re: 159 2.0 bucniji motor i vibracije

Sre Feb 03, 2016 11:30 pm

Super_genije napisao:Mislim da sto se mene tice nema puno leba od tog produvavanja jer sam za ng presao oko 3500km,uglavnom auto putem. Nisam ga gazio ali sam ga drao po nekoliko stotina km na 2250-2500. To nisu neki obrtaji ali sta je imalo da se izduva izduvalo se. Probacu sa ciscenjem ili sa dvije mape pa da cupam to napolje. U ovoj prokletoj uniji vec uveliko pricaju o tome da se na tehnickom provjerava da li dpf fizicki postoji


Meni je tako na oko 180km u proseku radilo, alfa presla 165k
> http://postimg.org/image/tsvtv97h5/
Evo kako je izgledao DPF kad smo ga izvadili, poceo je da se topi, i mnogi kanali su zbog toga bili blokirani i onemogucavali protok izduvnih gasova, mozda je to kod tebe slucaj pa ti radi cesto regeneraciju kao meni.
Kad mozes podigni haubu i nadji turbinu, pogledaj da li ima garezi (crne prasine) na njoj ukoliko ima verovatno ti se desilo isto kao meni, i turbina ti se uzasno muci :glare: , ovamo gde sam ja to radio DPF se fizicki vidi, ali unutra nema nicega, tako da mozda ti to odgovara, u retrovizoru nisam do sada video dim, mada mi je i lonac malo probusen pa mozda rasprsuje ispod auta...
Korisnikov avatar
G0XY
Garaža: Mito QV
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd-Bele Vode
Postovi: 6713
Pridružio se: Pet Nov 20, 2009 12:21 pm

Re: 159 2.0 bucniji motor i vibracije

Čet Feb 04, 2016 9:18 am

Ovo što je uradio Nikola,bilo bi odlično rešenje za tebe,jer vizuelnim pregledom ne može da se utvrditi nedostatak DPF filtera.U ovom slučaju je jedino saće izvađeno,omogućen je full protok kroz DPF,a kompletan oklop i sve ostalo je fabričkog izgleda.U mapi je takođe softverski isključen deo koji se tiče DPF-a.
Nijedan postojeći tehnički pregled,u ovakvom slučaju nema mogućnost da utvrdi da ti fali DPF,bez uvida u samu mapu ECU,a za tako nešto je potreban kadar tipa Mladenke,Rale itd,koji su svakako retki ili mehaničar koji će da skida termozaštitu i skida DPF i gleda u njega,što je u domenu SF :D
Odgovarajućom eko mapom,bez problema se prolazi tehnički pregled čak i kada imaš samo cevku od turba do kraja :)
U EU će svkako uvesti i vizuelni pregled prisustva DPF filtera,pošto je dosta ljudi počelo da ga uklanja,a veliki lobisti eko zakona tz. proizvođači autodelova,imaju veliki promašaj targeta za prihode po ovom pitanju.
Pogotovo,što se jako dobro vidi prevara kod svega toga,jer vozila prolaze dozvoljene kriterijume emisije i bez tih skupih filtera.
Ovde će uglavnom lošije proći vozači,koji su radili vizuelno vidljive modifikacije izduvnog sistema,dok će ostali biti za sada bezbedni.Takođe će možda biti i spušteni kriterijumi emisije štetnih gasova,zbog fijaska sa Wagenom :D
A Man's Got to Know His Limitations...
Korisnikov avatar
Super_genije
Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 jtdm
-----------------------------
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 2003
Lokacija: Bec Austrija
Lokacija: Bec Austrija
Postovi: 993
Pridružio se: Uto Maj 07, 2013 10:42 am

Re: 159 2.0 bucniji motor i vibracije

Čet Feb 04, 2016 10:28 am

Ja sam rijesio da izvadim DPF u potpunosti a da, kada idem na tehnicki, na par dana vratim dpf i fabricku mapu. VladaAR me je uputio u citanje i ubacivanje mapa. Kada zavrsim tehnicki, ubacim drugu mapu, cijev i cao. To je ionako jednom godisnje. Ova Nikolina jeste dobra ideja ali bog sveti ce znati sta ce oni donijeti kao zakon pa me je malo strah da busim DPF ili cuda jer u nekom eventualnom slucaju moram da kupujem nov. Ovako - ako nadjem nekog naseg potkupljivog prevaranta (a vecina nasih ovdje su potkupljivi prevaranti) mozda necu ni morati da radim taj swap.

Ne znam u kakvom je stanju DPF ali nesto sigurno ne valja. Kada sam kupio auto turbina je imala mali zvizduk kada je hladna. Nakon uradjenog remonta nije se cula ali nakon predjenih 1000 km (do CG i nazad) pojavio se drugi neki zvuk na 1.0 - 1.2 bara pritiska... Meni je najpriblizniji je zvuku starog lezaja, a moj majstor i ovaj lik sto je radio turbinu kazu da se njima cini kao neki vazduh. A sto je najgore, turbina je u isto vrijeme ponovo dobila mali zvizduk (koji se doduse ne pojacava nekih 2000 i nesto km kasnije), tako da se ja bojim da je dpf definitivno pravi gadan proglem. Cim mi stigne mmps dolazim za srbiju na vadjenje dpf-a, komplet ciscenje usisa i provjeru balansa turbine.
Assumption is the mother of all fuckups

Povratak na “Diesel Potenza”