Pise kad se poveze na dijagnostiku, evo ja kad sam radio mali servis, kad je Toma resetovao servis, pogledali smo regeneracije, radilo ih je u proseku na 198km, kad je auto nov (dobar DPF) na oko 700km bi trebalo da radi regeneraciju. Mozda si ti zbog autoputa pasivnim regeneracijama produvao DPF pa nije bilo potrebe da pokrece aktivnu regeneraciju...
Vezano za moj auto.
Kad sam se vracao iz Leskovca ka Beogradu, sipao sam na OMV max motion, i motor je poceo da bude sve bucniji, (pre sipanja je bilo oko 15-20 litara goriva), na naplatnoj rampi kod Doljevca, bila je guzva i tu mi upali regeneraciju...i odatle motor je bas bucno radio....Sad razmisljam mozda je ovaj motor previse osetljiv na gorivo, a ja kad odem za Leskovac ili na OMV ili na EKO pumpama sipam, i posle se to gorivo mesa sa gorivom sa Mol-a....Ne znam da li je do goriva ili do DPF-a...kad skinem DPF uskoro videcu...
159 2.0 bucniji motor i vibracije
- nikola016
- Garaža: ex Alfa Romeo 147 140hp
ex Alfa Romeo 159 2.0 170+hp
ex Alfa Romeo GT 1.9 150hp
Alfa Romeo Brera 2.4 209+hp - Lokacija: Leskovac-Beograd
- Super_genije
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 jtdm
-----------------------------
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 2003 - Lokacija: Bec Austrija
- Lokacija: Bec Austrija
Post
Re: 159 2.0 bucniji motor i vibracije
Cuo sam za nekog lika u Zelezniku koji radi pranje DPF-a. Prvo u ultrazvucnoj kadi pa onda jos nesto.. Naplacuje 160e, demontazu, pranje i montazu...
Assumption is the mother of all fuckups
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: 159 2.0 bucniji motor i vibracije
I miran si posle godinu dana gradske vožnje 

A Man's Got to Know His Limitations...
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 1.9 jtd
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: 159 2.0 bucniji motor i vibracije
Mislim da nema sanse da zbog goriva motor radi grublje/mekse tj da osetis razliku izmedju ED na OMV, Mol, Nis, Eko, cak iako su pomesani... ko i kaze da oseti razliku samo zbog goriva to je pre tripovanje i autosugestija...
izmedju tih da kazemo renomiranih pumpi i nekih seoskih privatnih vec je druga prica...
izmedju tih da kazemo renomiranih pumpi i nekih seoskih privatnih vec je druga prica...
- nikola016
- Garaža: ex Alfa Romeo 147 140hp
ex Alfa Romeo 159 2.0 170+hp
ex Alfa Romeo GT 1.9 150hp
Alfa Romeo Brera 2.4 209+hp - Lokacija: Leskovac-Beograd
Post
Re: 159 2.0 bucniji motor i vibracije
Ma DPF ce leteti napolje mozda cak i u narednim danima, a ta lepa tisina motora se vratila na tih par dana, zatim se buka vratila na rampi doljevac kad je regeneracija pokrenuta.....I buka je ostala i dalje....svakako probacu da vozim do dna rezervoara pa cu sipati na molu ako je do goriva znacu tako...
- Super_genije
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 jtdm
-----------------------------
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 2003 - Lokacija: Bec Austrija
- Lokacija: Bec Austrija
Post
Re: 159 2.0 bucniji motor i vibracije
Ajde da ne otvaram novu temu posto se vec pricalo o ovome na temi...
Sad sam pogledao regeneracije i prosjek je 180 km. Da li to znaci da je DPF ok (za 95 000 km) ili ? Posto sam u prokletoj EU moram dobro da vidim da li mogu da ga cupam napolje pa, stoga, - da li se isplati ciscenje?
Sad sam pogledao regeneracije i prosjek je 180 km. Da li to znaci da je DPF ok (za 95 000 km) ili ? Posto sam u prokletoj EU moram dobro da vidim da li mogu da ga cupam napolje pa, stoga, - da li se isplati ciscenje?
Assumption is the mother of all fuckups
- Mac
- Garaža: 159 Selective 2.0jtdm, Insignia, BMW G30 Xd
-------------------------
Ex BMW F10
Ex Giulietta Exclusive 2.0jtdm,
Ex 159 SW 2.0jtdm
Ex 156 2.0 TS - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: 159 2.0 bucniji motor i vibracije
Mali je to interval, ali nemora da znaci da je DPF u problemu. Verovatno imas puno gradske voznje i kracih relacija.Jednom nedeljno ga provozaj na auto putu iznad 3000rpm, jedino tako mozes da odrzis dpf u zivotu.
U suprotnom ti ne gine skidanje.
U suprotnom ti ne gine skidanje.
- Super_genije
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 jtdm
-----------------------------
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 2003 - Lokacija: Bec Austrija
- Lokacija: Bec Austrija
Post
Re: 159 2.0 bucniji motor i vibracije
A ciscenje? Ultrazvucna kada, one tecnosti i slicno? Ima i gradske i otvoreno, ali slabo kad prelazi 3000... Nema gdje..i to na autoputu je do 2500 (to je vec 160)
Assumption is the mother of all fuckups
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: 159 2.0 bucniji motor i vibracije
Dobar DPF mora da radi regeneraciju na ne manje od 500-600km,nebitno kakve vožnje.
Sve niže od toga je mučenje motora i povećavanje potrošnje,jer se živo gorivo ubrizgava u cilindre,da bi se spaljivala garež u DPF-u.
Ultrazvučno čišćenje ne pomaže kod jako zaprljanih filtera sa okamenjenim i deformisanim komorama za skupljanje čestica.Ne postoji način da saznaš kakva ti je unutrašnjost komora,bez fizičkog otvaranja filtera.
Pokušaj sa ultrazvučnim čišćenjem i prati posle na koliko će se raditi regeneracija.Ako to ne pomogne imaš opciju izbacivanja istog ili zamene sa novim (što je i osnovna ideja proizvođača delova,da se posle izvesnog vremena i na temu ekologije uzmu neke pare
).
Sve niže od toga je mučenje motora i povećavanje potrošnje,jer se živo gorivo ubrizgava u cilindre,da bi se spaljivala garež u DPF-u.
Ultrazvučno čišćenje ne pomaže kod jako zaprljanih filtera sa okamenjenim i deformisanim komorama za skupljanje čestica.Ne postoji način da saznaš kakva ti je unutrašnjost komora,bez fizičkog otvaranja filtera.
Pokušaj sa ultrazvučnim čišćenjem i prati posle na koliko će se raditi regeneracija.Ako to ne pomogne imaš opciju izbacivanja istog ili zamene sa novim (što je i osnovna ideja proizvođača delova,da se posle izvesnog vremena i na temu ekologije uzmu neke pare

A Man's Got to Know His Limitations...
- Super_genije
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 jtdm
-----------------------------
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 2003 - Lokacija: Bec Austrija
- Lokacija: Bec Austrija
- Mac
- Garaža: 159 Selective 2.0jtdm, Insignia, BMW G30 Xd
-------------------------
Ex BMW F10
Ex Giulietta Exclusive 2.0jtdm,
Ex 159 SW 2.0jtdm
Ex 156 2.0 TS - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: 159 2.0 bucniji motor i vibracije
Uzmi jedom nedeljno, drugom ili trecom na 3500rpm jedno 25-30km pa onda prati stanje.
- FantomX
- Garaža: ex Julija 156 SW JTDm / 159.88whp
ex VW Passat 4motion B5.5 131hp tuned
AR 156 JTD 8v 158.9hp - numero duo :) '04 - Lokacija: Beograd
Post
Re: 159 2.0 bucniji motor i vibracije
Apropo goriva, ortak sa 1.9 jtdm motorom, 140ks, presao sa NIS na MOL sa aditivim, razlika u radu motora je nebo zemlja.
Utisao mu se motor, smanjila potrosnja, znam zvuk tog auta vec dve godine.
Otkad je presao, kao da je osvezio ceo motor...
Utisao mu se motor, smanjila potrosnja, znam zvuk tog auta vec dve godine.
Otkad je presao, kao da je osvezio ceo motor...
- Super_genije
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 jtdm
-----------------------------
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 2003 - Lokacija: Bec Austrija
- Lokacija: Bec Austrija
Post
Re: 159 2.0 bucniji motor i vibracije
Mislim da sto se mene tice nema puno leba od tog produvavanja jer sam za ng presao oko 3500km,uglavnom auto putem. Nisam ga gazio ali sam ga drao po nekoliko stotina km na 2250-2500. To nisu neki obrtaji ali sta je imalo da se izduva izduvalo se. Probacu sa ciscenjem ili sa dvije mape pa da cupam to napolje. U ovoj prokletoj uniji vec uveliko pricaju o tome da se na tehnickom provjerava da li dpf fizicki postoji
Assumption is the mother of all fuckups
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: 159 2.0 bucniji motor i vibracije
Verovatno placebo. Ja sipam čitav životni vek kod mene u Alfu aditivirani Mol, a u poslednjih par meseci Ultra D, nikakve razlike nema. Ako bih se hvatao na neke moje subjektivne tripove, rekao bih da mi je UltraD bolji, ali bez bilo kakvih objektivnih dokaza.FantomX napisao:Apropo goriva, ortak sa 1.9 jtdm motorom, 140ks, presao sa NIS na MOL sa aditivim, razlika u radu motora je nebo zemlja.
Utisao mu se motor, smanjila potrosnja, znam zvuk tog auta vec dve godine.
Otkad je presao, kao da je osvezio ceo motor...
- nikola016
- Garaža: ex Alfa Romeo 147 140hp
ex Alfa Romeo 159 2.0 170+hp
ex Alfa Romeo GT 1.9 150hp
Alfa Romeo Brera 2.4 209+hp - Lokacija: Leskovac-Beograd
Post
Meni je tako na oko 180km u proseku radilo, alfa presla 165k
> http://postimg.org/image/tsvtv97h5/
Evo kako je izgledao DPF kad smo ga izvadili, poceo je da se topi, i mnogi kanali su zbog toga bili blokirani i onemogucavali protok izduvnih gasova, mozda je to kod tebe slucaj pa ti radi cesto regeneraciju kao meni.
Kad mozes podigni haubu i nadji turbinu, pogledaj da li ima garezi (crne prasine) na njoj ukoliko ima verovatno ti se desilo isto kao meni, i turbina ti se uzasno muci
, ovamo gde sam ja to radio DPF se fizicki vidi, ali unutra nema nicega, tako da mozda ti to odgovara, u retrovizoru nisam do sada video dim, mada mi je i lonac malo probusen pa mozda rasprsuje ispod auta...
Re: 159 2.0 bucniji motor i vibracije
Super_genije napisao:Mislim da sto se mene tice nema puno leba od tog produvavanja jer sam za ng presao oko 3500km,uglavnom auto putem. Nisam ga gazio ali sam ga drao po nekoliko stotina km na 2250-2500. To nisu neki obrtaji ali sta je imalo da se izduva izduvalo se. Probacu sa ciscenjem ili sa dvije mape pa da cupam to napolje. U ovoj prokletoj uniji vec uveliko pricaju o tome da se na tehnickom provjerava da li dpf fizicki postoji
Meni je tako na oko 180km u proseku radilo, alfa presla 165k
> http://postimg.org/image/tsvtv97h5/
Evo kako je izgledao DPF kad smo ga izvadili, poceo je da se topi, i mnogi kanali su zbog toga bili blokirani i onemogucavali protok izduvnih gasova, mozda je to kod tebe slucaj pa ti radi cesto regeneraciju kao meni.
Kad mozes podigni haubu i nadji turbinu, pogledaj da li ima garezi (crne prasine) na njoj ukoliko ima verovatno ti se desilo isto kao meni, i turbina ti se uzasno muci

- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: 159 2.0 bucniji motor i vibracije
Ovo što je uradio Nikola,bilo bi odlično rešenje za tebe,jer vizuelnim pregledom ne može da se utvrditi nedostatak DPF filtera.U ovom slučaju je jedino saće izvađeno,omogućen je full protok kroz DPF,a kompletan oklop i sve ostalo je fabričkog izgleda.U mapi je takođe softverski isključen deo koji se tiče DPF-a.
Nijedan postojeći tehnički pregled,u ovakvom slučaju nema mogućnost da utvrdi da ti fali DPF,bez uvida u samu mapu ECU,a za tako nešto je potreban kadar tipa Mladenke,Rale itd,koji su svakako retki ili mehaničar koji će da skida termozaštitu i skida DPF i gleda u njega,što je u domenu SF
Odgovarajućom eko mapom,bez problema se prolazi tehnički pregled čak i kada imaš samo cevku od turba do kraja
U EU će svkako uvesti i vizuelni pregled prisustva DPF filtera,pošto je dosta ljudi počelo da ga uklanja,a veliki lobisti eko zakona tz. proizvođači autodelova,imaju veliki promašaj targeta za prihode po ovom pitanju.
Pogotovo,što se jako dobro vidi prevara kod svega toga,jer vozila prolaze dozvoljene kriterijume emisije i bez tih skupih filtera.
Ovde će uglavnom lošije proći vozači,koji su radili vizuelno vidljive modifikacije izduvnog sistema,dok će ostali biti za sada bezbedni.Takođe će možda biti i spušteni kriterijumi emisije štetnih gasova,zbog fijaska sa Wagenom
Nijedan postojeći tehnički pregled,u ovakvom slučaju nema mogućnost da utvrdi da ti fali DPF,bez uvida u samu mapu ECU,a za tako nešto je potreban kadar tipa Mladenke,Rale itd,koji su svakako retki ili mehaničar koji će da skida termozaštitu i skida DPF i gleda u njega,što je u domenu SF

Odgovarajućom eko mapom,bez problema se prolazi tehnički pregled čak i kada imaš samo cevku od turba do kraja

U EU će svkako uvesti i vizuelni pregled prisustva DPF filtera,pošto je dosta ljudi počelo da ga uklanja,a veliki lobisti eko zakona tz. proizvođači autodelova,imaju veliki promašaj targeta za prihode po ovom pitanju.
Pogotovo,što se jako dobro vidi prevara kod svega toga,jer vozila prolaze dozvoljene kriterijume emisije i bez tih skupih filtera.
Ovde će uglavnom lošije proći vozači,koji su radili vizuelno vidljive modifikacije izduvnog sistema,dok će ostali biti za sada bezbedni.Takođe će možda biti i spušteni kriterijumi emisije štetnih gasova,zbog fijaska sa Wagenom

A Man's Got to Know His Limitations...
- Super_genije
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 jtdm
-----------------------------
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 2003 - Lokacija: Bec Austrija
- Lokacija: Bec Austrija
Post
Re: 159 2.0 bucniji motor i vibracije
Ja sam rijesio da izvadim DPF u potpunosti a da, kada idem na tehnicki, na par dana vratim dpf i fabricku mapu. VladaAR me je uputio u citanje i ubacivanje mapa. Kada zavrsim tehnicki, ubacim drugu mapu, cijev i cao. To je ionako jednom godisnje. Ova Nikolina jeste dobra ideja ali bog sveti ce znati sta ce oni donijeti kao zakon pa me je malo strah da busim DPF ili cuda jer u nekom eventualnom slucaju moram da kupujem nov. Ovako - ako nadjem nekog naseg potkupljivog prevaranta (a vecina nasih ovdje su potkupljivi prevaranti) mozda necu ni morati da radim taj swap.
Ne znam u kakvom je stanju DPF ali nesto sigurno ne valja. Kada sam kupio auto turbina je imala mali zvizduk kada je hladna. Nakon uradjenog remonta nije se cula ali nakon predjenih 1000 km (do CG i nazad) pojavio se drugi neki zvuk na 1.0 - 1.2 bara pritiska... Meni je najpriblizniji je zvuku starog lezaja, a moj majstor i ovaj lik sto je radio turbinu kazu da se njima cini kao neki vazduh. A sto je najgore, turbina je u isto vrijeme ponovo dobila mali zvizduk (koji se doduse ne pojacava nekih 2000 i nesto km kasnije), tako da se ja bojim da je dpf definitivno pravi gadan proglem. Cim mi stigne mmps dolazim za srbiju na vadjenje dpf-a, komplet ciscenje usisa i provjeru balansa turbine.
Ne znam u kakvom je stanju DPF ali nesto sigurno ne valja. Kada sam kupio auto turbina je imala mali zvizduk kada je hladna. Nakon uradjenog remonta nije se cula ali nakon predjenih 1000 km (do CG i nazad) pojavio se drugi neki zvuk na 1.0 - 1.2 bara pritiska... Meni je najpriblizniji je zvuku starog lezaja, a moj majstor i ovaj lik sto je radio turbinu kazu da se njima cini kao neki vazduh. A sto je najgore, turbina je u isto vrijeme ponovo dobila mali zvizduk (koji se doduse ne pojacava nekih 2000 i nesto km kasnije), tako da se ja bojim da je dpf definitivno pravi gadan proglem. Cim mi stigne mmps dolazim za srbiju na vadjenje dpf-a, komplet ciscenje usisa i provjeru balansa turbine.
Assumption is the mother of all fuckups