Problem pedala kvacila
- spin
- Garaža: 147 1.9 jtd 85 kW 2003.
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Bg
Post
Re: Problem pedala kvacila
Probaj da pročitaš ovde, dosta se pisalo o tome...
viewtopic.php?f=13&t=46145&hilit=pedala+tvrdo+kva%C4%8Dilo
viewtopic.php?f=13&t=46145&hilit=pedala+tvrdo+kva%C4%8Dilo
- Sava
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 JTDm 170ks
- Lokacija: Beograd
Post
Tu se generalno polemise o skripanju. Vidim da su Dusan i Falcon imali nekih problema sa tim kacenjem pedale ali ne znam koje je resenje. Tada kada sam skidao set videlo se na lameli da su zubi suvi i rekao sam majstoru da podmaze osovinu i par meseci je bilo i mekano i odlicno je radilo. Krenule neke voznje po guzvi i opet isto. Takodje kad auto duze stoji i ne pali se kvacilo nema taj problem, cim zabodem u neku guzvu kaci i postaje dosta teze...
Sent from my LG G2
Sent from my LG G2
- spin
- Garaža: 147 1.9 jtd 85 kW 2003.
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Bg
Post
Re: Problem pedala kvacila
Ima i o tome, čaure u kojima leži osovina viljuške kvačila nekad znaju da prave tu vrstu problema
viewtopic.php?p=1550167#p1550167
viewtopic.php?p=1550167#p1550167
- Borko89
- Garaža: Nemam
- Lokacija: Beograd
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Problem pedala kvacila
sta te konkretno zanima? imas dva srafa, cev i crevo, sipka na pedali je zakacena zegerom, nije tolika mudrost zameniti ga ali je sve nabijeno ko u dupetu pa zna da napravi problem
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Borko89
- Garaža: Nemam
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Problem pedala kvacila
Ma majstor mi kaze kako je komplikovano da se zameni,kaze da ne moze iz kabine. 30 evra trazi za ruke,ja toliko deo platio 

- spin
- Garaža: 147 1.9 jtd 85 kW 2003.
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Bg
Post
Re: Problem pedala kvacila
Majstor dosta mudro zbori, ali ipak 30 evra je malo previše.
Po e-learnu, zamena tog cilindra obuhvata skidanje mase stvari iznad - nosač akumulatora, abs centrala i još nešto.
Može i odozdo, ali su potrebne tanke ruke, dugačak zglobni nastavak za ključ, strpljenje i nervi za slušanje psovki.
Ja kad sam menjao majstor je bio u fazonu "šta uputstvo, odozdo ću". Kad je završio pevao je drugu pesmu.
Iz kabine se otkači poluga od pedale (ulazi u plastično ležište) i odvrnu se dva šrafa da bi cilindar mogao da se pomera i na kraju izvuče. Sa suprotne, motorske strane zida te čekaju cevi od ulja, koje se baš teško odvrću a pogotovo zavrću. Ako se ne ide po uputstvu i ne ispusti se ulje pre operacije, curiće iz cevki dok se ne montira novi cilindar ako se nečim ne zatvori.
Po e-learnu, zamena tog cilindra obuhvata skidanje mase stvari iznad - nosač akumulatora, abs centrala i još nešto.
Može i odozdo, ali su potrebne tanke ruke, dugačak zglobni nastavak za ključ, strpljenje i nervi za slušanje psovki.
Ja kad sam menjao majstor je bio u fazonu "šta uputstvo, odozdo ću". Kad je završio pevao je drugu pesmu.
Iz kabine se otkači poluga od pedale (ulazi u plastično ležište) i odvrnu se dva šrafa da bi cilindar mogao da se pomera i na kraju izvuče. Sa suprotne, motorske strane zida te čekaju cevi od ulja, koje se baš teško odvrću a pogotovo zavrću. Ako se ne ide po uputstvu i ne ispusti se ulje pre operacije, curiće iz cevki dok se ne montira novi cilindar ako se nečim ne zatvori.
- Borko89
- Garaža: Nemam
- Lokacija: Beograd
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Problem pedala kvacila
cek malo ne mesajte babe i zabe, ako je crkao cilindar na pedali kvacila to je onaj u kabini i on se samo iz kabine i moze zameniti, nezgodno je jer moras da zavlacis glavu i ruke ispod volana i to sve u nekom zeznutom polozaju ali jbg mora tako.
a taj cilindar na menjacu se menja kad se skine akumulator i nosac akumulatora i onda je sve pristupacno, realno on se lakse zameni, samo moze malo da zeza aku i kuciste pa dok se to povadi ali sam cilindar nije problem.
30e je previse za takav posao, meni ovde uzimali 1500din za oba cilindra, aj neka bude i 15e po cilindru ali bas 30 pretera ga
a taj cilindar na menjacu se menja kad se skine akumulator i nosac akumulatora i onda je sve pristupacno, realno on se lakse zameni, samo moze malo da zeza aku i kuciste pa dok se to povadi ali sam cilindar nije problem.
30e je previse za takav posao, meni ovde uzimali 1500din za oba cilindra, aj neka bude i 15e po cilindru ali bas 30 pretera ga
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- spin
- Garaža: 147 1.9 jtd 85 kW 2003.
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Bg
Post
Re: Problem pedala kvacila
Na 147 jtd je deo posla u kabini najmanji među problemima. Tu se samo otkači pedala od poluge cilindra, ima plastična klipsa u koju upada poluga.
Zabava je sa motorske strane požarnog zida, cilindar je pričvršćen zavrtnjima sa te strane.
eLearn kaže da se master cilindar skida odozgo, a pre toga napolje ide akumulator i nosač akumulatora, abs centrala i njen nosač i servo kočnice. Kad se pogleda motorni prostor, odozgo se cilindar zaista jedva i nazire pre nego što se sve to makne.
Ima varijanta odozdo ali uz odvrtanje, zavrtanje i kačenje na neviđeno, pošto crevo ide sa gornje strane cilindra.
Evo kako kaže knjiga:

Zabava je sa motorske strane požarnog zida, cilindar je pričvršćen zavrtnjima sa te strane.
eLearn kaže da se master cilindar skida odozgo, a pre toga napolje ide akumulator i nosač akumulatora, abs centrala i njen nosač i servo kočnice. Kad se pogleda motorni prostor, odozgo se cilindar zaista jedva i nazire pre nego što se sve to makne.
Ima varijanta odozdo ali uz odvrtanje, zavrtanje i kačenje na neviđeno, pošto crevo ide sa gornje strane cilindra.
Evo kako kaže knjiga:

- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Problem pedala kvacila
hm, nisam znao da je tako na 147, na 156, 145 i 155 srafovi su u kabini (mejao sam na sva tri auta) ali opet zna da bude cimanje otkaciti creva i cevi, sve je knap pa i kad odvijes cilindar od poz.zida nema toliko mesta da krene ka kabini da bi lakse pristupio crevu i cevi.
samo otkacinajne sa pedale je prosto reseno kod svih modela i to nije sporno, cak i da se sam cilindar izvadi iz kucista nije problem
samo otkacinajne sa pedale je prosto reseno kod svih modela i to nije sporno, cak i da se sam cilindar izvadi iz kucista nije problem
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Borko89
- Garaža: Nemam
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Problem pedala kvacila
Nista sacekacu malo da prodje ovaj minus,pa cu da jurim drugog majstora.
- spin
- Garaža: 147 1.9 jtd 85 kW 2003.
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Bg
Post
Re: Problem pedala kvacila
Ma užas.
Ja sam planirao da to sam odradim - onaj na menjaču jesam, bez problema, ali ovo je bilo baš tvrd orah u odnosu na moje resurse. Niti imam kanal, niti dizalicu...
Ja sam planirao da to sam odradim - onaj na menjaču jesam, bez problema, ali ovo je bilo baš tvrd orah u odnosu na moje resurse. Niti imam kanal, niti dizalicu...
- Borko89
- Garaža: Nemam
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Problem pedala kvacila
Ako ti nije cimanje dodji do Grocke imam ja kanal u komsiluku
Taman i moj da sredimo 


- spin
- Garaža: 147 1.9 jtd 85 kW 2003.
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Bg
Post
Re: Problem pedala kvacila
E, ali rešio sam, tj. majstor se iscimao.
Ja mu kažem odozgo, on veli nema to veze i posle se gorko kajao. A tražio tipa 1500 dinara za to i još neke stvari. I to smo pogodili dok je mislio da je to sitnica.
Dakle, nađi majstora koji ne zna koliki je to posao, pogodi se pa mu onda reci kako treba
Ja mu kažem odozgo, on veli nema to veze i posle se gorko kajao. A tražio tipa 1500 dinara za to i još neke stvari. I to smo pogodili dok je mislio da je to sitnica.
Dakle, nađi majstora koji ne zna koliki je to posao, pogodi se pa mu onda reci kako treba

- Borko89
- Garaža: Nemam
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Problem pedala kvacila
Da vam kazem moju cudnu situaciju. Kao sto sam gore naveo prvo sam imao problem sa pedalom kvacila nije vracala do kraja ,kasnije se pojavio problem da nisam mogao da ubacujem u prvu drugu i rikverc. Oko 10 dana nisam vozio auto,i juce sednem da vozim menjac normalno radi pedala vraca normalno. A ja vec uzeo cilindar pedale kvacila.
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Problem pedala kvacila
I meni se desavalo slicno, i opet je u pitanju pedala kvacila...
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- Borko89
- Garaža: Nemam
- Lokacija: Beograd
- spin
- Garaža: 147 1.9 jtd 85 kW 2003.
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Bg
Post
Re: Problem pedala kvacila
Sasvim moguće da kad radi cilindar uvlači vazduh. Kad stoji, mehur se lagano popene do čantre za ulje i sve ok. Do sledeće prilike.
- Borko89
- Garaža: Nemam
- Lokacija: Beograd
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Problem pedala kvacila
zameni ti ipak taj cilindar kvacila jer je sigurno u problemu samo se to periodicno javlja vrv zbog vazduha, mozda nije propisao ulje ali uvlaci vazduh kao sto spin rece
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Borko89
- Garaža: Nemam
- Lokacija: Beograd
- spin
- Garaža: 147 1.9 jtd 85 kW 2003.
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Bg
Post
Re: Problem pedala kvacila
Iako smo krenuli od pitanja da li je mnogo 30 evra za zamenu cilindra kvačila, nezgodno je pitanje koliko se kreće zamena bilo čega. Uopšte, koliko vredi rad majstora.
Najtačnije je reći da vredi koliko se pogodiš.
Da se zamene obe gornje viljuške, potrebno je da se skinu točkovi i odviju 4 matice ako sve ide glatko. Samo što to nije uvek slučaj.
Dobro uvežban majstor će to da ti odradi za recimo sat. Koliko vredi radni sat majstora koji se posvetio alfama i zna da ih radi? A koliko košta ako nije skup, ali ne zna da recimo treba do kraja zategnuti maticu na silenima tek kad je auto na zemlji?
Sa druge strane, ako odeš do nekog od servisa u Kragujevcu koji rade reparaciju viljuški, daće ti cenu za viljušku sa zamenom ako pitaš.
Moj ti je predlog da pogledaš neke od majstora koji su dobro ocenjeni u temi o servisima, izabereš, pozoveš i pitaš koliko košta, pa se prema tome orijentišeš.
Najtačnije je reći da vredi koliko se pogodiš.
Da se zamene obe gornje viljuške, potrebno je da se skinu točkovi i odviju 4 matice ako sve ide glatko. Samo što to nije uvek slučaj.
Dobro uvežban majstor će to da ti odradi za recimo sat. Koliko vredi radni sat majstora koji se posvetio alfama i zna da ih radi? A koliko košta ako nije skup, ali ne zna da recimo treba do kraja zategnuti maticu na silenima tek kad je auto na zemlji?
Sa druge strane, ako odeš do nekog od servisa u Kragujevcu koji rade reparaciju viljuški, daće ti cenu za viljušku sa zamenom ako pitaš.
Moj ti je predlog da pogledaš neke od majstora koji su dobro ocenjeni u temi o servisima, izabereš, pozoveš i pitaš koliko košta, pa se prema tome orijentišeš.
- Brzi
- Garaža: Alfa 156 sw 2005 1.9 jtd 16v m-jet
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Problem pedala kvacila
Imao problem pre neko vece sa ne vracanjem pedale kvacila do kraja medjutim nakon sto sam je potpomagao nogom i vratio je ona je odjednom pocela normalno da radi i vraca sve ok?Da li to znaci da neki cilindar uvlaci vazduh ili sta?Sta mi je ciniti?Ima li opasnosti da cilindar otkaze iz cista mira i da ne mogu ubaciti u brzinu uopste ?
Povratak na “Alfa Romeo 147 | Alfa Romeo 156 | 166 | GTV | GT”