Problem pedala kvacila
- Borko89
- Garaža: Nemam
- Lokacija: Beograd
- flojd
- Garaža: Giulietta 1.4 TB
EX alfa romeo 33 1.7 IE Imola
EX alfa romeo 33 1.7 IE
EX Alfa Romeo 156 1.8TS 2001g - Lokacija: Pirot
- Lokacija: Pirot
- Mar_Kes85
- Drug Član
- Garaža: live GTV 2.0 16v
in progress 155 3.2 GTA - Lokacija: Beograd
Post
Problem pedala kvacila
Imam i ja na stilu 1.9j jtd slican problem, a menjao sam cilindar kvacila, i dalje se pedala dok je hladan auto ne vraca do kraja, vec mogu da stavim nogu ispod i povecej je malo na gore.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- FantomX
- Garaža: ex Julija 156 SW JTDm / 159.88whp
ex VW Passat 4motion B5.5 131hp tuned
AR 156 JTD 8v 158.9hp - numero duo :) '04 - Lokacija: Beograd
- Borko89
- Garaža: Nemam
- Lokacija: Beograd
- FantomX
- Garaža: ex Julija 156 SW JTDm / 159.88whp
ex VW Passat 4motion B5.5 131hp tuned
AR 156 JTD 8v 158.9hp - numero duo :) '04 - Lokacija: Beograd
Post
Imam ja.
Malinic Ostruznica. Mozes kod njih da oteras pa da skinu i vide u kakvom je stanju.
Ako imaju tvoje kvacilo na stanju, dobijes reparirano, ugrade ti, svoje ostavljas i placas cenu reparacije i ugradnje.
Ako ne moze da se reparira (deformisanja korpa, polomljen neki krak ili previse usecen druk u korpu - ne rade).
Teranje kod njih i nije lose zbog toga sto mogu da skinu i zamajac, provere i poravnaju ga, sto je prakticno obavezno.
Ako ne moze da se sredi, ostaje auto kod njih, narucujes nov set, pa ti ugradjuju.
Meni su na Bravu JTD napravili set bolji od fabrickog sa ojacanom korpom za nekoliko bara i prenitovanom lamelom koja je bila 3mm deblja od fabrickog seta.
Sve zavisi u kakvom je stanju tvoj set.
Malinic Ostruznica. Mozes kod njih da oteras pa da skinu i vide u kakvom je stanju.
Ako imaju tvoje kvacilo na stanju, dobijes reparirano, ugrade ti, svoje ostavljas i placas cenu reparacije i ugradnje.
Ako ne moze da se reparira (deformisanja korpa, polomljen neki krak ili previse usecen druk u korpu - ne rade).
Teranje kod njih i nije lose zbog toga sto mogu da skinu i zamajac, provere i poravnaju ga, sto je prakticno obavezno.
Ako ne moze da se sredi, ostaje auto kod njih, narucujes nov set, pa ti ugradjuju.
Meni su na Bravu JTD napravili set bolji od fabrickog sa ojacanom korpom za nekoliko bara i prenitovanom lamelom koja je bila 3mm deblja od fabrickog seta.
Sve zavisi u kakvom je stanju tvoj set.
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
ja sam kod njih isto reparirao, jos nisam ugradio ceka u rezervi
Korpu na 22 bara i novu lamelu koju su ogulili i prenitovali sa tim debljim sranjima. Zamajac su samo obradili tj. stanjili kako bi ukopili izmene...
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
- Borko89
- Garaža: Nemam
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Problem pedala kvacila
Kad je auto ugasen normalno lagano se menjaju brzine. Kad se upali mnogo tesko se ubaci u rikverc prvu
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Problem pedala kvacila
Za cenu se ne sećam...Ima preko godinu dana kako mi sve stoji u šteku i čeka da ovo na kolima počen da zeza. Niako da se to desi (što je dobro).
- Borko89
- Garaža: Nemam
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Problem pedala kvacila
Naravno da je dobro da ne zeza
Mene juce pocelo da zeza. Danas jedva da mogu da ga ubacim u brzinu kad je upaljen auto

Poslednja izmena od erdeljan u Sre Jan 13, 2016 9:49 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Rezlog: Koristi dugme ODGOVORI a ne CITIRAJ!
Rezlog: Koristi dugme ODGOVORI a ne CITIRAJ!
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Problem pedala kvacila
Vidi ako budeš pojačavao kod Malinića, posavetuj se koliko da ti napregne korpu a da ne pretera. Dešava se kada je previše pojačana da na alfama hoće da se lakše izbije druk ležaj. Samo vraćanje istog nije komplikovano ali su ruke skupe...Kada sam ja radijo ojačanje mislio sam da mi je otišla korpa ali mi je na setu samo pukla ušica od lagera. Onda me je Deša posavetova da kupim samo novi lager i namontiram na postojeću korpu jer su i ona i lamela tada bili u odličnom stanju a ispostavilo se i da su i do danas ok. Za pojačanu korpu mi je takođe rekao istu stvar kao Malinić da hoće da se desi izbijanje ako je korpa reparirana pa pojačana previše.
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Problem pedala kvacila
A jesi proverao cilendre kvačila, imaš ih dva?
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- Masinac
- Drug Član
- Garaža: AR 166 dizlo
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Problem pedala kvacila
meni se desilo da je pukla opruga unutar cilindra koji je povezan sa pedalom. Simtomi su isto da je pedala isla sama pola hoda.....koliko je pritisak ulja gura nazad. Ne mora odma da bude set kvacila. Ne znam da li na AR 147 postoji i dodatna opruga na samoj pedali koja sluzi da vrati pedalu u krajnju poziciju?
Iskreno ne znam ni kakvo je resenje na menjacu, da li je hidro druk lezaj ili cilindar na menjacu....i to se moze proveriti.
Bolje prvo prekontrolisi sta se desava oko pedale i cilindra u kabini.....tek zadnje je set kvacila.
Iskreno ne znam ni kakvo je resenje na menjacu, da li je hidro druk lezaj ili cilindar na menjacu....i to se moze proveriti.
Bolje prvo prekontrolisi sta se desava oko pedale i cilindra u kabini.....tek zadnje je set kvacila.
- Borko89
- Garaža: Nemam
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Problem pedala kvacila
Sutra idem kod majstora da proverim. Nego cisto da se raspitam ako je skuplja varijanta. Da znam sta da me ocekuje.
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Problem pedala kvacila
99% neki od cilindara kvacila.
masinac, koja je to opruga U cilindru kvacila??? ima na pedali i ona hoce cesto da strada ali moze da se vozi normalno sem sto pedala nece ili se tesko vraca na gore ali u cilindru nisam cuo da postoje opruge, u cilindru sem klipa, ulja i gumica nema niceg drugog rasturio sam par komada na raznim alfama
masinac, koja je to opruga U cilindru kvacila??? ima na pedali i ona hoce cesto da strada ali moze da se vozi normalno sem sto pedala nece ili se tesko vraca na gore ali u cilindru nisam cuo da postoje opruge, u cilindru sem klipa, ulja i gumica nema niceg drugog rasturio sam par komada na raznim alfama

Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Borko89
- Garaža: Nemam
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Problem pedala kvacila
E ovako sad sam bio do druga cisto da pogleda uzeo lampu i kaze cilindar pedale procureo. Moze neka preporuka sta da uzmem. Sreca nije nista strasno
Poslednja izmena od erdeljan u Sre Jan 13, 2016 9:49 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Rezlog: Koristi dugme ODGOVORI a ne CITIRAJ!
Rezlog: Koristi dugme ODGOVORI a ne CITIRAJ!
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Problem pedala kvacila
ja sam stavljao meteli i na 156 i na 155 a toga najvise i ima po radnjama samo gledaj da pise made in italy na njemu i nemas frke, oko 30e je
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Masinac
- Drug Član
- Garaža: AR 166 dizlo
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Problem pedala kvacila
OMP.
Kod mene na 166 JTD unutar samog cilindra ima opruga (cilindar kvacila u kabini).
Pukla mi je opruga na pola pa se vremenom ulpeli komadi i nikako da vrati pedalu na svoje mesto a niti je problem set kvacila, nema curenja......ma smorio sam se extra.
U neko doba hajde da menjam cilindar na pedali i kad sam skinuo rekoh daj da vidim sta ima unutra i imam sta da vidim. Promenio oprugu i vec godinu dana sve u najboljem redu.
U svakom slucaju coveku je otisao cilindar sto i nije strasno tako da ce sad malo da uziva kad to sredi.
Kod mene na 166 JTD unutar samog cilindra ima opruga (cilindar kvacila u kabini).
Pukla mi je opruga na pola pa se vremenom ulpeli komadi i nikako da vrati pedalu na svoje mesto a niti je problem set kvacila, nema curenja......ma smorio sam se extra.

U neko doba hajde da menjam cilindar na pedali i kad sam skinuo rekoh daj da vidim sta ima unutra i imam sta da vidim. Promenio oprugu i vec godinu dana sve u najboljem redu.
U svakom slucaju coveku je otisao cilindar sto i nije strasno tako da ce sad malo da uziva kad to sredi.

- jozovac
- Garaža: Alfa Romeo 166 2.0 ts + LPG Zavoli 2000 god.,
Lancia lybra 1.8 sw 2000 god
Suzuki swift 1.3 93 hp 2008 god - Lokacija: Skoplje Makedonija
Post
Re: Problem pedala kvacila
Meni se isto desava na mojoj Alfi 166.Tvrdo mi bilo kvacilo i nije mi vracalo do kraja,menjao cilindar kvacila i nije se nesto znacajno podobrilo.Planirao sam da idem dalje u resavanju problema,a to je celi set korpa lamela i drugi lager.Ovo sad mi je novi momenat sa oprugom,t.e. kako i gde da se naruci koliko kosta i dali sigurno postoji neka opruga van cilindra kvacila koja bi mogla da je uzrok problema.Pojenta je da ako menjam celi set problem bi mogao i dalje da postoji tako da ako postoji ta opruga pretpostavljam da je jeftinije zameniti prvo to pa onda na celi set.
pozdrav
pozdrav
- Masinac
- Drug Član
- Garaža: AR 166 dizlo
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Problem pedala kvacila
Ako si menjao cilindar a nije se desila promena mislim da nije do cilindra u kabini. Ja sam moj cilindar skinuo i razmontirao, unutra je opruga vrlo prosta a drug koji drzi servis je imao iz nekog ramenjenog cilinda ispravnu oprugu pa sam moju polomljenu zamenio.
Imas i oprugu koja je fizicki povezana sa pedalom kvacila, nema nikakve veze sa cilindrom. Nju mozes da vidis golim okom, samo skini ono malo zastite iznad pedala i videces je, jedan kraj je na pedali a drugi blizu vratila volana.
Ne znam koliko je to tvrdio ali da ti kazem da sam ja stavljao sve novo u jednom momentu i opet je solidno tvrdo kvacilo pod nogom, sa druge strane kumu sam prodao AR 166 TS i na tom auto je pedala ekstra mekana.....nemam pojma u cemu je fora mada istina da se nisam udubljivao.
Imas i oprugu koja je fizicki povezana sa pedalom kvacila, nema nikakve veze sa cilindrom. Nju mozes da vidis golim okom, samo skini ono malo zastite iznad pedala i videces je, jedan kraj je na pedali a drugi blizu vratila volana.
Ne znam koliko je to tvrdio ali da ti kazem da sam ja stavljao sve novo u jednom momentu i opet je solidno tvrdo kvacilo pod nogom, sa druge strane kumu sam prodao AR 166 TS i na tom auto je pedala ekstra mekana.....nemam pojma u cemu je fora mada istina da se nisam udubljivao.
- Sava
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 JTDm 170ks
- Lokacija: Beograd
Post
Jel se nekom desilo da mu pedala kaci na nesto pri pritisku, i u tom trenutku kad zakaci i napravi zvuk bude dosta teza, a kad se desi da nista ne zakaci bude osetno laksa.
Pri zustrijoj voznji na vise obrtaja pedala skoro uopste ne kaci to "nesto", kako se udje u gradsku voznju postaje teza i na to nesto zapinje..
Skidao sam set sa zamajcem, nosio kod fice na ostruznici, momci rekli da je sve novo, set stavljen original 2013 u italiji, zamajac kao nov i sve je vraceno na auto. Samo je podmazana osovina na koju se lamela stavlja. I par meseci nije kacilo sada opet se isto desava..
Sent from my LG G2
Pri zustrijoj voznji na vise obrtaja pedala skoro uopste ne kaci to "nesto", kako se udje u gradsku voznju postaje teza i na to nesto zapinje..
Skidao sam set sa zamajcem, nosio kod fice na ostruznici, momci rekli da je sve novo, set stavljen original 2013 u italiji, zamajac kao nov i sve je vraceno na auto. Samo je podmazana osovina na koju se lamela stavlja. I par meseci nije kacilo sada opet se isto desava..
Sent from my LG G2
Povratak na “Alfa Romeo 147 | Alfa Romeo 156 | 166 | GTV | GT”