TS vs JTS - 156 & GT
- Sava
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 JTDm 170ks
- Lokacija: Beograd
Post
Generalno je GT tu najkvalitetnije uradjen izmedju 147/156/GT serije. Najtisi u voznji, rekao bih i najudobniji, minimalna oprema podrazumeva tempomat, digitalnu klimu, kozni deblji ergonomski sportski volan sa sva tri obojena kraka , sedista-polukadice su na svim modelima ista, samo su se menjali materijali, alufelne (16" minimum)...
Sent from my LG G2
Sent from my LG G2
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 1.9 jtd
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: TS vs JTS - 156 & GT
Razlika u svemu u odnosu na 156 je vrlo ocigledna cim se sedne u GT i malo provoza, sve je utegnutije, sportski ususkano i utegnuto... Ako se vec bira auto za vikend onda to mora biti ili GT ili GTV, nikako 156 po meni, jer to je jednostavno klasicno auto (koliko god bilo upravljivije i imalo sportski imidz u odnosu na konkurenciju)...
Sa 156 bi dobio samo malo manju 159 sa losijim perfomansama (jts vs. 2.0mjet)...
Sa 156 bi dobio samo malo manju 159 sa losijim perfomansama (jts vs. 2.0mjet)...
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
- sinisa
- Garaža: '19 Alfa Romeo Stelvio 2.2
'23 Skoda Superb 2.0TDI
'13 Audi A6 Allroad 3.0TDI
###############
Ex '11 Alfa Romeo 159 2.0JTDm
Ex '09 Alfa Romeo 159 1.8MPI
Ex '11 Audi A7 3.0TDI
Ex '07 Citroen C4 2.0VTS - Lokacija: Beograd
- Gremlin
- Garaža: Alfa 147 JTD 16V
- Lokacija: Beograd
Post
Re: TS vs JTS - 156 & GT
Jos samo da je RWD...Shanirani napisao:Jbt ispade taj GT nesto najbolje sto je izaslo iz te fabrike tada. 156 Gta sasija, Q2 sistem, nizi i siri.. To mora da se proba!!!
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: TS vs JTS - 156 & GT
To je onaj GT sa foruma,što joj je pakovan drugi motor pa odmah posle toga u oglase...sinisa napisao:http://www.polovniautomobili.com/putnic ... -gt-20-jts
A Man's Got to Know His Limitations...
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Prva stvar koju primetiš kad provozaš GT 2.0 je da mu je motor jedno dva broja manji od ostatka auta
Re: TS vs JTS - 156 & GT
Platforma, zapravo pod, sportwagona ima neke sitne razlike u odnosu na limuzinu, i upravo je ta varijanta korišćena za GT, bar prema tom članku koji sam svojevremeno čitao kad je pretstavljan GT. Cela priča i poenta članka je bila da ih je mrzelo da se bahću dali u auto ide 3.2 ili neki manji motor, pa je ceo auto dobio ojačanja kao da je GTA, jer je serija proizvedenih automobila dosta mala pa je bolje da se što više elemenata unificira.starac vujadin napisao:Sta se podrazumeva pod pojmom "156 wagon sasija"?
Prva stvar koju primetiš kad provozaš GT 2.0 je da mu je motor jedno dva broja manji od ostatka auta

- sinisa
- Garaža: '19 Alfa Romeo Stelvio 2.2
'23 Skoda Superb 2.0TDI
'13 Audi A6 Allroad 3.0TDI
###############
Ex '11 Alfa Romeo 159 2.0JTDm
Ex '09 Alfa Romeo 159 1.8MPI
Ex '11 Audi A7 3.0TDI
Ex '07 Citroen C4 2.0VTS - Lokacija: Beograd
Post
Re: TS vs JTS - 156 & GT
Sudeći po temi, deluje da je solidno urađen, iako je motor pakovan. Ne ulazim u razloge brze prodaje (čini mi se da se pominjalo inostranstvo), ali možda od unknown JTS-ova ovaj ima kakvu-takvu istoriju... ako ga pretrese neko iskusan (Deša) može biti dobra osnova za to što Mac želi.
Iskopao sam temu: viewtopic.php?f=6&t=59923&p=1546349
Iskopao sam temu: viewtopic.php?f=6&t=59923&p=1546349
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: TS vs JTS - 156 & GT
Dejane, voleo bih da je tako, ali plasim se da nije i da je u pitanju wishfull thinking nekog Alfiste.
Prvo, rec "sasija". Ono stvarno znacenje ne bih ni spominjao, ali da idemo na sledece, razblazenije, a to je znacenje u smislu platforme i to je netacno jer je platforma ista za 147, 156 i GT. Alfa je wagon uradila s minimumom sredstava u toj meri da je isto i medjuosovinsko rastojanje, cak su i stopaljke iste, a kamoli da su oni tu nesto bitno menjali i tunirali. Ovo cak kazem vise u smislu pohvale, jer su majstorski "zamaskirali" lihvarski prilaz poslu
. Sledece znacenje reci "sasija" je karoserija, a cetvrto i najudaljenije znacenje reci sasija, a to je da se upotrebljava u smislu set up ogibljenja i vesanja i to sve ne stoji u ovom slucaju.
Ojacanja koja su isla na 156 GTA su ista koja su isla i na 156 wagon GTA. Nazalost, ta karoserija i platforma su trebali da imaju jos ojacanja i podesavanja i to su, kao sto si i sam citao po testovima i forumima, entuzijasti sami kasnije preduzimali i dobijali odlicne rezultate.
Uporedjivanjem testova 147 GTA, 156 GTA i GT 3.2 vid se da je 156 GTA ipak imala nesto bolji handling, pa ide GT, dok je 147 GTA bila vrlo neuravnotezen auto...ali svi zajedno nisu bili primer za ugled medju konkurencijom (nazalost)...tipicno italijanski fazon da se ne pozabave pravom doradom kod najboljeg modela jer racunaju da ce izvorna odlicna konstrukcija da izvuce stvar do kraja bez mnogo truda i ulaganja...ista stvar kod Giuliette QV koja ide na Baloccu samo sekundu brze po krugu od tvoje verzije sto govori koja je verzija dinamicki kvalitetnija iako QV ima cak 65ks vise. Kad se to sve dovede u red, kao sto su uradili u Autodelti, onda se vidi i da 147 GTA moze da pegla put vrhunski kao sto su uradili u Top Gear. Ipak, svi oni stoje iza GTV 3.2 po upravljivosti, gde upravo dolazi do izrazaja "sasija" (u smislu platforme).
Razlog sto osecate GT kao ususkaniji i kruci auto nego 156 lezi u prostoj stvari - ima troja vrata i karoserija je samim tim kruca. Subjektivno tome moze doprineti i manje prostora unutra i klaustrofobicnija atmosfera koja moze uciniti da je auto jaci i stabilniji.
Prvo, rec "sasija". Ono stvarno znacenje ne bih ni spominjao, ali da idemo na sledece, razblazenije, a to je znacenje u smislu platforme i to je netacno jer je platforma ista za 147, 156 i GT. Alfa je wagon uradila s minimumom sredstava u toj meri da je isto i medjuosovinsko rastojanje, cak su i stopaljke iste, a kamoli da su oni tu nesto bitno menjali i tunirali. Ovo cak kazem vise u smislu pohvale, jer su majstorski "zamaskirali" lihvarski prilaz poslu

Ojacanja koja su isla na 156 GTA su ista koja su isla i na 156 wagon GTA. Nazalost, ta karoserija i platforma su trebali da imaju jos ojacanja i podesavanja i to su, kao sto si i sam citao po testovima i forumima, entuzijasti sami kasnije preduzimali i dobijali odlicne rezultate.
Uporedjivanjem testova 147 GTA, 156 GTA i GT 3.2 vid se da je 156 GTA ipak imala nesto bolji handling, pa ide GT, dok je 147 GTA bila vrlo neuravnotezen auto...ali svi zajedno nisu bili primer za ugled medju konkurencijom (nazalost)...tipicno italijanski fazon da se ne pozabave pravom doradom kod najboljeg modela jer racunaju da ce izvorna odlicna konstrukcija da izvuce stvar do kraja bez mnogo truda i ulaganja...ista stvar kod Giuliette QV koja ide na Baloccu samo sekundu brze po krugu od tvoje verzije sto govori koja je verzija dinamicki kvalitetnija iako QV ima cak 65ks vise. Kad se to sve dovede u red, kao sto su uradili u Autodelti, onda se vidi i da 147 GTA moze da pegla put vrhunski kao sto su uradili u Top Gear. Ipak, svi oni stoje iza GTV 3.2 po upravljivosti, gde upravo dolazi do izrazaja "sasija" (u smislu platforme).
Razlog sto osecate GT kao ususkaniji i kruci auto nego 156 lezi u prostoj stvari - ima troja vrata i karoserija je samim tim kruca. Subjektivno tome moze doprineti i manje prostora unutra i klaustrofobicnija atmosfera koja moze uciniti da je auto jaci i stabilniji.
Acqua-Olio-Benzina
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Re: TS vs JTS - 156 & GT
Ono što sam napisao se odnosilo na neki intervju s nekim iz fiata u to vreme kada se GT pojavio. Njegovo objasnjenje je bilo to o sportwagonu sa GTA ojacanjima kao osnovi za GT. Nisam licno proveravao 
U sustini niko nije ni tvrdio da je GT neki vrhunski trkacki automobil, jer to i nije, niti mi se cini da to Macu uopste treba. Verovatno bi onda pre gledao GTV-a od GT-a ili nesto sto uopste nije Alfa.
I 147 ima troja vrata, pa nema ni izbliza taj osecaj rigidnosti i preciznosti koji ima GT, bar po mom utisku. Iako sigurno sve sto si naveo doprinosi tome.
Kao auto za vikend i uzivanje bih ja stavio GTV na prvo mesto, a GT na drugo, ali posto Mac prelazi 50.000 km godisnje, siguran sam da ako bi uzeo GT-a bi se odvazio da njime krene i na neki veci put jer auto prosto izaziva na to. U GTV-u sam proveo 5 minuta pa ne znam kakav je za duza putovanja.

U sustini niko nije ni tvrdio da je GT neki vrhunski trkacki automobil, jer to i nije, niti mi se cini da to Macu uopste treba. Verovatno bi onda pre gledao GTV-a od GT-a ili nesto sto uopste nije Alfa.
I 147 ima troja vrata, pa nema ni izbliza taj osecaj rigidnosti i preciznosti koji ima GT, bar po mom utisku. Iako sigurno sve sto si naveo doprinosi tome.
Kao auto za vikend i uzivanje bih ja stavio GTV na prvo mesto, a GT na drugo, ali posto Mac prelazi 50.000 km godisnje, siguran sam da ako bi uzeo GT-a bi se odvazio da njime krene i na neki veci put jer auto prosto izaziva na to. U GTV-u sam proveo 5 minuta pa ne znam kakav je za duza putovanja.
- lazarika
- Garaža: Alfa GT 2.0 JTS
- Lokacija: Pozarevac
Post
Re: TS vs JTS - 156 & GT
Moj glas isto ide za GT ili GTV.Samo ovo za 156 jts protiv 159 2.0mjet ne stoji.156 jts je osetno brzi i startniji auto od 159 2.0jtdm,cak na papiru je brza i od GT/GTV-a sa istim motorom jer je laksa.E sad to je zato sto je 156 laksi od svih navedenih.Prednost GT-a nad 156 je sto je torziono cvrsca skoljka za cini mi se negde sam procitao15%, sto se oseti kroz krivine.156 tu podbacuje jer je jedan od meksih auta po tom pitanju.Cisto gledajuci izgled,subjektivno kupe meni uvek ima prednost.TS vs JTS:vozio sam se u GTV 2.0ts,sam posedujem GT 2.0jts i moj je utisak da JTS bolje vuce,odnosno nema neodlucnost koju sam kod 2.0ts osetio do 4000 Rpm,nakon toga idu slicno.Kod Jts se ipak oseti veci maksimalni obrtni moment i to na nizim obrtajima nego sto ga ima 2.0ts.Sto se tice zvuka,subjektivno dajem malu prednost 2.0ts-u,ali to je vec stvar ukusa.DjomlaN napisao:Razlika u svemu u odnosu na 156 je vrlo ocigledna cim se sedne u GT i malo provoza, sve je utegnutije, sportski ususkano i utegnuto... Ako se vec bira auto za vikend onda to mora biti ili GT ili GTV, nikako 156 po meni, jer to je jednostavno klasicno auto (koliko god bilo upravljivije i imalo sportski imidz u odnosu na konkurenciju)...
Sa 156 bi dobio samo malo manju 159 sa losijim perfomansama (jts vs. 2.0mjet)...
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Re: TS vs JTS - 156 & GT
Da, činjenica je da TS bolje zvuči od JTS-a, tu nema dileme. U GT-u s JTS-om moraš da gledaš u obrtomer na leru da vidiš dali si uopšte upalio motor.
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: TS vs JTS - 156 & GT
I subjektivno i objektivno TS ima mnogo bolji zvuk od JTS...malo mi čudno kada se ovde pišu ode o zvuku JTS, ali hajde da vam ne rušim Sneška..posle dizela i to je super
JTS manje troši i ima primetno bolji obrtni moment što u prosečnoj vožnji dosta znači. TS slabije vuče iz podruma, ali posle se razgoropadi i kao da ima više snage u gornjim obrtajima...zato razlike u ubrzanjima kada se ozbiljno potegne gotovo i nema. JTS pati od dizni i bregastih, TS od radilice i varijatora...meni lično su potencijalni problemi na JTS bitniji i teži za izbegavanje nego na TS jer se pažljivom eksplotacijom problemi na TS mogu izbeći. Naravno, koliko još u Srbiji ima pažljivo voženih TS je druga stvar jer ti motori nisu više u cvetu mladosti, a postali su dostupni skoro svakome. Izbegavao bih selespeed, pogotovu kad ni taj sklop nije više u cvetu mladosti.
GTV je bolji vikend auto i bolji sportski auto, ali je daleko naporniji od GT za duži put. Ne zaboravite da postoji i GT 1.8 TS za one koji se plaše JTS.
Ostaje na kraju da se uzme najbolji primerak, kao što to obično biva. Ne bih sebe defitnivno zakucavao pro et contra i bio bih otvoren za opcije...na kraju krajeva za Maca ni BMW E46 coupe nije loš

JTS manje troši i ima primetno bolji obrtni moment što u prosečnoj vožnji dosta znači. TS slabije vuče iz podruma, ali posle se razgoropadi i kao da ima više snage u gornjim obrtajima...zato razlike u ubrzanjima kada se ozbiljno potegne gotovo i nema. JTS pati od dizni i bregastih, TS od radilice i varijatora...meni lično su potencijalni problemi na JTS bitniji i teži za izbegavanje nego na TS jer se pažljivom eksplotacijom problemi na TS mogu izbeći. Naravno, koliko još u Srbiji ima pažljivo voženih TS je druga stvar jer ti motori nisu više u cvetu mladosti, a postali su dostupni skoro svakome. Izbegavao bih selespeed, pogotovu kad ni taj sklop nije više u cvetu mladosti.
GTV je bolji vikend auto i bolji sportski auto, ali je daleko naporniji od GT za duži put. Ne zaboravite da postoji i GT 1.8 TS za one koji se plaše JTS.
Ostaje na kraju da se uzme najbolji primerak, kao što to obično biva. Ne bih sebe defitnivno zakucavao pro et contra i bio bih otvoren za opcije...na kraju krajeva za Maca ni BMW E46 coupe nije loš

Acqua-Olio-Benzina
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: TS vs JTS - 156 & GT
Da se ne lazemo, najbolji vikend auto je neki sa zadnjom vucom (Bmw m3
)-neki stariji..

- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: TS vs JTS - 156 & GT
Sto volim kada krenu da se porede babe i zabe,odnosno 147 vs 156 vs 159 

A Man's Got to Know His Limitations...
- TheWickerMan
- Administrator
- Garaža: Alfa Stelvio 2.0 Estrema
Alfa Giulietta 1.4 TCT - Lokacija: Stuttgart-Kraljevo
Post
Re: TS vs JTS - 156 & GT
Brate, nije najbolji auto za vikend, naj auto za vikend je 75Shanirani napisao:Da se ne lazemo, najbolji vikend auto je neki sa zadnjom vucom (Bmw m3)-neki stariji..

- erdeljan
- BANOVAN
- Contact:
- Garaža: Beli fijaker
- Lokacija: Malmo
Post
Re: TS vs JTS - 156 & GT
Najbolji auto za vikend je onaj koji VOZIŠ vikendom, a svi mi hoćemo jedno a u stvarnosti je sasvim drugačije 

Ja imam sve što mi treba: Parče zemlje, komad neba, koru hleba, i nekog' gore što me gleda!
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: TS vs JTS - 156 & GT
@Goxy pa ljudi prelaze sa 156 na noviji - 159. Treba im poredjenje. Sto vise detalja to bolje. Mada ja ne sumnjam da ce kolege sa 159 nama sa 156 da daju koju test voznju.
@Bole
Ne sumnjam ako pricamo samo o Alfi. Ako trazimo savrseni auto za vozacko iskustvo onda je nesto drugo. Ja nisam kompetentan da poredim te sportake. Samo dajem primer.
@Bole
Ne sumnjam ako pricamo samo o Alfi. Ako trazimo savrseni auto za vozacko iskustvo onda je nesto drugo. Ja nisam kompetentan da poredim te sportake. Samo dajem primer.
- TheWickerMan
- Administrator
- Garaža: Alfa Stelvio 2.0 Estrema
Alfa Giulietta 1.4 TCT - Lokacija: Stuttgart-Kraljevo
Post
Re: TS vs JTS - 156 & GT
I ja bi E30 M3 S14 ,pored 75 3.0 V6 i Delte 'Grale
lepa bi bila garaža ali nema se 


- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
- FantomX
- Garaža: ex Julija 156 SW JTDm / 159.88whp
ex VW Passat 4motion B5.5 131hp tuned
AR 156 JTD 8v 158.9hp - numero duo :) '04 - Lokacija: Beograd
- PapaSle
- Garaža: "Il Biscione" 147 JTDm
- Lokacija: Citta di Belgrado
- Lokacija: Cita di Belgado
Post
Re: TS vs JTS - 156 & GT
Vozio, imao e30 i veliki sam ljubitelj, donekle mi je i dalje ideja da kupim kabrio e30 i da ga sredim u topu. Od motora 318is i 320i, ALI po meni kockica jednostavno nije dobar auto. Ikona jeste, jedan od najlepsih prevoza u istoriji jeste, al ima brdo mana koje su za prosecne vozace prebitni.. Ako se jurca sa tim kolima po meni opasniji cak i od 205ice i kadeta gsi...
- lazarika
- Garaža: Alfa GT 2.0 JTS
- Lokacija: Pozarevac
Post
Re: TS vs JTS - 156 & GT
Jel neko vozio GTV 2.0jts u onom restajlingu?To jos nisam video kod nas.Ima li na tom restajlingu jos neka izmena osim onog prednjeg grila?
Povratak na “Alfa Romeo 147 | Alfa Romeo 156 | 166 | GTV | GT”