
Evo linka. Ako nesto predlazete da se pogleda u okolini pustajte
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... eNumber=2#
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=2
Ne bih to 3.0 ide na 2.0 itd, nadam se da me razumes, ocu fabricko stanje.......zexmaster gt napisao:Mac,ima 156 3.0v6 registracija na 2.0, 01' crvena koza,izgleda ocuvano,felne 18,plin,motor odlican,na valjcima izmereno 202hp ali sa cevima usisa od 2.5,decko je uzeo cevi za 3.0,nikako da zameni...to znaci da bi navukla 210-215hp,sto je izvanredno za auto star 15god...nije na oglasu auto,vozi ga nas clan Milorad,a prodao bi ga mozda...e i da napomenem za tu udobnost izmedju 147 i gt...vozio sam oba auta duze vreme,ni po cemu se ne mogu meriti,osim po motoru...ojacanja,izolacija sedista
Sve znateVeloce napisao:Na ovoj iz Kv,čekićaju bregaste. Nije bas bajna kao na slikama
edin napisao:Moze malo herdverski da se sredi, druge bregaste
malo lakse podnosi obrtaje od 2.0 itd, ali naravno, to jedino u slucaju da se malo olaksa karosetija
Da jasno je, logicno je to sto pises, nema druge nego vani da se pazari.Alex V6 napisao:Nisam sa jeftiniju varijantu posto ona cesto sa sobom nosi gomilu problema koji se tesko resavaju, pa ti na kraju presedne. Bolje izdvojiti nesto vise novca, ne moras sad neku ogromnu cifru, ali makar da uzmes dobru osnovu.
To znaci da je auto citav, nije izgreban na sve strane, ima dobar enterijer, da motor lepo radi i izgleda. Lako je zameniti kocnice, gume, akumulator, alternator, kvacilo, hladnjake, auspuh... u stvari, dobar deo te i onako ceka na vozilu starom 10+ godina i 150k na satu.
Kad uzmes izgreban i iscukan primerak sa pocepanim enterijerom, razvaljenim trapom i sl. nikad ga ne mozes dovesti u pravo stanje, a pokusaj kosta vise nego da uzmes dobar priperak pa da ga doradis. Ne moras gledati auta sa manje od 100k i nenormalnom cenom. Ima dobrih sa oko 150k od 3k eura + registracija i carina pa dodas 1000-1500 evra na sredjvanje i eto. GT 3.2 i dobri GTA su skuplji, ali ima i njih ekstra za 5k gore.
Sto se odrzavanja V6 tice, kompletan veliki servis tj. zupcasti sistem, PK, ulje, filteri, svecice i rad su oko 700 evra.
zen napisao:Posle skoro mesec dana na moru i nekoliko urgencija kolega da podelim iskustva sa putovanja sledi kratki izvestaj na temu "Da li je Alfa GT stvarno GT auto", sa osvrtom na pitanje "Da li je JTS dobar motor".
Da ne bih mnogo smarao precicu odma na stvar. Definitivno je GT auto i JTS je fenomenalan motor.
Slede napomene.
Voznja po autoputu, Beograd - Zagreb - Split, nas troje u kolima i pun gepek govana, jaka kisa sve do Zagreba, brzinometar od 160 do 200, ali on moze da laze pa cu se baviti obrtometrom koji je precizniji, retko ispod 5000 sa dugim deonicama na 6000. Auto vuce kao sumanut, lezanje na putu uliva strahopostovanje, potpomognuto naravno fenomenalnim Sava gumama (otkrice veka). Ubodnost iznenadjujuce na visokom nivou, zvuk motora "ah najzade nije dizel i cuje se kao Alfa" pomesan sa sumom vetra na velikim brzinama koje dolazi od prozora zbog konstrukcije vrata bez okvira. Potrosnja vredna jedne Alfe, neozbiljno velika.
Na Hvaru jako sunce dobri putevi, krivine kao iz snova, auto rasterecen, limiti drzanja na putu su cak i za mene bili neuhvatljivi, sve sa zvukom motora i velikim rasponom obrataja u kome moze da se "radi". Ne pamtim da sam se tako dobro zabavljao u nekom motornom vozilu. (posle triedestrojke)
Povratak za Beograd istim putem, nas dvoje u kolima, ali gepek preoptercen (30 litara vina), nige kise, sreca i radost. "Zacudjujuce" jedina razlika je bila u jos vecoj potrosnji, ali perforanse identicne. 6,5 sati od Splita do Beograda, sa izuzetno cestim stajanjima na benzinskim stanicama, naravno.
Potrosnja ulja. Posle svake od tih deonica u dolasku i povratku, sto iznosi po 800km u jednom pravcu, u gorepomenutim obratjima, motor je pojeo tacno po 0,7 litara ulja. Celokupno putovanje od 1855km je posrkalo 285 litara super 98+ goriva. Ostale tecnosti se nisu menjale. Gume su drzale pritisak sve vreme i nije bilo potrebe ni jednom da se dopumpavaju.
O motoru. Nema sta da se kaze, radio je kao sat i radi i dalje. Pre puta je bio jako dobro podesen i detaljno nastelovan, i mogu reci sam iznenadjen da nisam uspeo da ga unistim. Veovatno dosta toga ima u tome sto nema turbinu, s obzirom na moje lose odnose sa turbinama u proslosti. Jednostavno ne idemo turbina i ja zajedno. A ni dizel. Razisli smo se na vreme, u obostranom dobrom interesu.
Licni utisak. Posle tridesettrojke ovo je prva Alfa sa kojom sam imao taj osecaj koji sam jos pre vise od 10 godina prepoznao u Alfama, specifican spoj ludila i kontrole, neprakticnosti u granicama izvodljivog, i uzbudjenje koje ocekujem kad sednem za volan. Velika kazaljka obrtometra koja brzo ide na gore i mala kazaljka za gorivo koja brzo ide na dole, praceno soundtrack-om cistokrvnog atmosferskog benzinca. Sedista su ispala mnogo bolja nego sto sam ocekivao, nisam imao problem sa ledjima a opet nisu dala da mi dupe odleti i krivini.
I ne, nije mi bilo zao ni jednog jedinog llitra benzina, jer svaki put kada sam sipao tu magicnu tecnost koja pretvara dosadu u nevidjeno uzbudjenje i zadovoljstvo, osecao sam uzbudjenje pred kilometrima koji me cekaju.
Na kraju, posto sam zastranio u previse licno i subjektivno, evo suvoparnih cinjenica koje je kompjuter ispljunuo na kraju.
Veliki pozdrav svima koji znaju o cemu pricam.
Da izolacija i meni zasmeta.Gremlin napisao:Izolaciija ce biti glavni razlog da promenim moju 147...zexmaster gt napisao: e i da napomenem za tu udobnost izmedju 147 i gt...vozio sam oba auta duze vreme,ni po cemu se ne mogu meriti,osim po motoru...ojacanja,izolacija sedista
Bas takoDejanGT napisao:Iako je opšti površni utisak da je GT ustvari 147 sa kosim krovom, zbog zajedničkih elemenata enterijera, GT je zapravo 156 koji je dodatno utegnut, dotegnut, ušuškan, naštelovan i doteran. Veliko je uživanje za vožnju, čak i na ovom forumu ima više nas koji preferiramo vožnju GT-a u odnosu na 159 recimo. Ima i par ljudi koji su se sa 159 vratili na njega, iako je iz prethodne generacije.
Ja sam svo ovo vreme ziveo u lazi da je to ulepsana 147....Veloce napisao:Malo sira,niza itd..
Povratak na “Alfa Romeo 147 | Alfa Romeo 156 | 166 | GTV | GT”