Alfa 159 Problem sa Turbinom. Molim pomoc
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Alfa 159 Problem sa Turbinom. Molim pomoc
Da zadnja mapa je radjena 3 sata i auto je proban vise puta...Proveriću da vidim kakavo je stanje mada nisam imao grešku skoro nikako (sem kad sam menjao map i maf). Ako su vrednosti ok onda nemam brige za sada
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Alfa 159 Problem sa Turbinom. Molim pomoc
treskanje koje pominjes iz niskih obrtaja i nastaje zbog ispravnog zamajca, tak kad se malo "razlabavi", i ja imam isti problem, tek sad polako leze, znam da deluje kontraintuitivno, ali je tako...
i meni turbo isto zvizdi kad je `ladan auto dok se ne ugreje, posle zvizdanja uopste nema...
i meni turbo isto zvizdi kad je `ladan auto dok se ne ugreje, posle zvizdanja uopste nema...
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Alfa 159 Problem sa Turbinom. Molim pomoc
Sto se turbine tice,da li si radio dijagnostiku u voznji?
Stanje turba ces lako proveriti ako odradis sledeca merenja u MES-u:
a) engine speed [rpm]
b) boost pressure [mbar]
c) desired boost pressure [mbar]
d) boost control solenoid [%]
Na osnovu ovih logova,videces da li turbo moze da prati zeljene parametre,zadate postojecom mapom.
Sto se tice zvuka turbine koji se javlja,pretpostavljam izrazenije kada je motor hladan i u rezumu 0.0 do 0.8bar relativnog pritiska turbine - ne bi trebalo da bude problem (ako se ne pojacava).
Stanje turba ces lako proveriti ako odradis sledeca merenja u MES-u:
a) engine speed [rpm]
b) boost pressure [mbar]
c) desired boost pressure [mbar]
d) boost control solenoid [%]
Na osnovu ovih logova,videces da li turbo moze da prati zeljene parametre,zadate postojecom mapom.
Sto se tice zvuka turbine koji se javlja,pretpostavljam izrazenije kada je motor hladan i u rezumu 0.0 do 0.8bar relativnog pritiska turbine - ne bi trebalo da bude problem (ako se ne pojacava).
A Man's Got to Know His Limitations...
- FantomX
- Garaža: ex Julija 156 SW JTDm / 159.88whp
ex VW Passat 4motion B5.5 131hp tuned
AR 156 JTD 8v 158.9hp - numero duo :) '04 - Lokacija: Beograd
Post
Koliko sam razumeo, on nema više podrhtavanja.
Ja kada sam menjao i stavljao nov set i zamajac, svako podrhtavanje je nestalo.
Na prethodnom 8v motoru.
Ja kada sam menjao i stavljao nov set i zamajac, svako podrhtavanje je nestalo.
Na prethodnom 8v motoru.
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
ne bih se slozio sa tobom, jedno je treskanje a jedno je kad ti se karoserija trese. Skinuo sam ja tu mapu i pogledao. Krs krseva, javilo mi se 5 stranaca sa foruma sa istim misljenjem... kako mi se sa mapom koju sam sutradan bacio nista ne trese?
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Alfa 159 Problem sa Turbinom. Molim pomoc
Pa je l` bilo treskanje ili trzanje, a to treskanje se javlja zbog podosta momenta na visim obrtajima...
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- FantomX
- Garaža: ex Julija 156 SW JTDm / 159.88whp
ex VW Passat 4motion B5.5 131hp tuned
AR 156 JTD 8v 158.9hp - numero duo :) '04 - Lokacija: Beograd
Post
Editovao sam post, nov sam mislio, ne nkv, sekund
Ima raznih teorija sa treskanjem, krstovi poluosovina, menjac, same poluosovine...
Uglavnom, ja sam treskav zamajac vozio skoro dve godine, na kraju je prolupao na leru niz Ustaničku...
Tresao se ceo auto, na 2k rpm sam se tresao bukvalno.
Ali je i dalje mogao da se vozi
Ima raznih teorija sa treskanjem, krstovi poluosovina, menjac, same poluosovine...
Uglavnom, ja sam treskav zamajac vozio skoro dve godine, na kraju je prolupao na leru niz Ustaničku...
Tresao se ceo auto, na 2k rpm sam se tresao bukvalno.
Ali je i dalje mogao da se vozi
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Alfa 159 Problem sa Turbinom. Molim pomoc
ovo za zamajac, nije samo teorija, vec sam pricao jednim od najvecih strucnjaka za alfe novije generacije, i jtd masine (nije desa), kad mi se pojavio problem, a problem se pojavio nakon zamena zamajca, stavljen "odlican" polovan, a stari je zamenjen je zveketao k`o blesav, nije bilo nikakvih problema u voznji, a sad mi se problem lagano smanjuje, a mapa nije znacajno menjana, cak je i jaca nego szo je bila...
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
ja sam imao utisak da se sva stakla na autu tresu. Na auto putu ako stsinem 6 gas sa 110 to je bio raspad. Ista alfa isti auto put par sati kasnije nista.
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Alfa 159 Problem sa Turbinom. Molim pomoc
isto i kod mene, tek na visim obrtajima nije bilo problema...
nego znam pricu, i jasno je da je mapa imala mozda i previse momenta...
nego znam pricu, i jasno je da je mapa imala mozda i previse momenta...
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- FantomX
- Garaža: ex Julija 156 SW JTDm / 159.88whp
ex VW Passat 4motion B5.5 131hp tuned
AR 156 JTD 8v 158.9hp - numero duo :) '04 - Lokacija: Beograd
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Alfa 159 Problem sa Turbinom. Molim pomoc
hmmm, tork limiter...
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- FantomX
- Garaža: ex Julija 156 SW JTDm / 159.88whp
ex VW Passat 4motion B5.5 131hp tuned
AR 156 JTD 8v 158.9hp - numero duo :) '04 - Lokacija: Beograd
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Alfa 159 Problem sa Turbinom. Molim pomoc
G0XY napisao:Sto se turbine tice,da li si radio dijagnostiku u voznji?
Stanje turba ces lako proveriti ako odradis sledeca merenja u MES-u:
a) engine speed [rpm]
b) boost pressure [mbar]
c) desired boost pressure [mbar]
d) boost control solenoid [%]
Na osnovu ovih logova,videces da li turbo moze da prati zeljene parametre,zadate postojecom mapom.
Sto se tice zvuka turbine koji se javlja,pretpostavljam izrazenije kada je motor hladan i u rezumu 0.0 do 0.8bar relativnog pritiska turbine - ne bi trebalo da bude problem (ako se ne pojacava).
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Alfa 159 Problem sa Turbinom. Molim pomoc
Kao i što sam mislo, turbu se bliži kraj, prepunjava Ili remont ili možda hibrid, videćemo.
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Alfa 159 Problem sa Turbinom. Molim pomoc
Ne moze mnogo da se vidi iz ovoga loga,trebao bi ovo da uradis:
Izvrsi merenje iskljucivo u 4-oj brzini,kreni od 1400 rpm,gas do patosa i ne prekidaj merenje dok ne dodjes do 4500 rpm.
Ovde su velike promene u kratkom periodu,a recimo kada u 4-oj brzini krenes da ubrzavas do 4500rpm,prirastaj podataka je ravnomerniji,sporiji i dosta tacnija je akvizicija parametara.
Samo polako,ajde prvo da dobijemo ove podatke,pa cemo videti kakva je situacija
Izvrsi merenje iskljucivo u 4-oj brzini,kreni od 1400 rpm,gas do patosa i ne prekidaj merenje dok ne dodjes do 4500 rpm.
Ovde su velike promene u kratkom periodu,a recimo kada u 4-oj brzini krenes da ubrzavas do 4500rpm,prirastaj podataka je ravnomerniji,sporiji i dosta tacnija je akvizicija parametara.
Samo polako,ajde prvo da dobijemo ove podatke,pa cemo videti kakva je situacija
A Man's Got to Know His Limitations...
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Alfa 159 Problem sa Turbinom. Molim pomoc
Ma pročitao mi je čipi već lektiru, dovoljno mu je bilo i ovo iz loga...
Malo mi turbo prepunjava, ili je ventil turba ili geometrija turba.
želja je 2,2 bara a izmeri 2,7
na karakterističnom mestu gde inače prepunjavaju.
Malo mi turbo prepunjava, ili je ventil turba ili geometrija turba.
želja je 2,2 bara a izmeri 2,7
na karakterističnom mestu gde inače prepunjavaju.
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Alfa 159 Problem sa Turbinom. Molim pomoc
Pozabavicu se kad nađem vremena za sada mi se desi da mi nekad baci grešku (što mi se nije desilo 5 godina sa ovim autom/mapom) Auto nakon toga ide, gresku obrisem telefonom na prvom semaforu. Mislim da je turbo ipak malo otišao na gemoetriji . Turbo sam svakako planirao da radim/menjam videćemo da li je vreme.
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
- FantomX
- Garaža: ex Julija 156 SW JTDm / 159.88whp
ex VW Passat 4motion B5.5 131hp tuned
AR 156 JTD 8v 158.9hp - numero duo :) '04 - Lokacija: Beograd
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Alfa 159 Problem sa Turbinom. Molim pomoc
Nada umire poslednja...Sad pri dolasku na posao sam nakon parkiranja čuo vakum (bolje reći prdež) koji dolazi od ventila turba sa veznog lima. totalno sam zaboravio da se on čuje već neko vreme. Treba mi sa drugog auta da prebacim i ponovim merenja pa ću znati da li je on...
- FantomX
- Garaža: ex Julija 156 SW JTDm / 159.88whp
ex VW Passat 4motion B5.5 131hp tuned
AR 156 JTD 8v 158.9hp - numero duo :) '04 - Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa 159 Problem sa Turbinom. Molim pomoc
Na koji ventil mislis onaj gore, elektroventil, sto radi nakon gasenja automobila ili na sam vakum, tj ovo:
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Alfa 159 Problem sa Turbinom. Molim pomoc
Onaj gore plastični na veznom limu (zvuk se čuje nakon gašenja motora). Nekad ga nema, nekad traje duže a nekad kraće. I taj vakum ili "pašteta" mi je sumnjim. Ne zanm samo šta sam merio sa boost control solenoid valve opening (taj na veznom limu ili paštetu). Čudno mi je da na leru stoji na 75% zakucan a da se vrednosti smanjuju sa većim pritiskom.
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Alfa 159 Problem sa Turbinom. Molim pomoc
Ne znam zašto ne mogu da ti pošaljem pm...
Meni ovo više liči na neku periferiju turba,podešenost paštetice-aktuatora ili podešenost vnt mapa.
Fantom X
Lep turbo,taman za vitrinu da stoji kao ukras
Meni ovo više liči na neku periferiju turba,podešenost paštetice-aktuatora ili podešenost vnt mapa.
Fantom X
Lep turbo,taman za vitrinu da stoji kao ukras
A Man's Got to Know His Limitations...
Povratak na “Alfa Romeo 159 | Brera/Spider | 8C Comeptizione/Spider”