Znam covjeka koji je imao 4 164rke, 2 ts, 1 td i 1 v6, i nikad ni na jednu nije bila tacna temperatura
Za nase jtd, jts, ts i ostale - temperatura motora
- Ognjen_HN
- Garaža: ex Alfa Romeo 146 1.7 16v ie, Alfa Romeo 164 2.0 8v Nord
- Lokacija: Herceg-Novi
- Lokacija: Herceg-Novi
Post
i sad ima jos jednu ts i naravno na njoj nije tacan satic
Re: Za nase jtd, jts, ts i ostale - temperatura motora
NE PREKIDAJ ZENU DOK CUTI! 
- doktor dule
- Garaža: Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
- Lokacija: Velika plana
Post
Za nase jtd, jts, ts i ostale - temperatura motora
Ja imam 156 JTD stavio sam termostat za reno 4 i promenio sondu koja salje temperaturu cajgeru, radna temperatura mi je 120c po satu ali mereno analognom sondom u kazancetu oko 90c ... muke nase 
Послато са GT-I9505 уз помоћ Тапатока
Послато са GT-I9505 уз помоћ Тапатока
- alfaskorpion
- Garaža: AUDI A4 B8
- Lokacija: Smederevo
- Lokacija: Smederevo
Post
Re: Za nase jtd, jts, ts i ostale - temperatura motora
Moraš da staviš i cajger za temperaturu od Rešo 4 da bi to bilo OK 
busso trsi Sline
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Za nase jtd, jts, ts i ostale - temperatura motora
aj malo detaljine objasni, u kom periodu voznje je na minimumu??? ok je prvih par minuta voznje kad je motor hladan treba vremena da kazaljka pocne da se penje a to zavisi od relacije i tempa voznje ali nije u redu da ga vozis neko vreme i da ne mrda temp.
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- FantomX
- Garaža: ex Julija 156 SW JTDm / 159.88whp
ex VW Passat 4motion B5.5 131hp tuned
AR 156 JTD 8v 158.9hp - numero duo :) '04 - Lokacija: Beograd
Post
Alfa 156, pogotovo 16V motori imaju najgore cajgere za temperaturu.
Kada kazaljka dodje na 70°, to je to, preko dijagnostike mozes videti da je temperatura oko 87/88°.
Po hladnom vremenu (5-6° napolju) tek posle 6km prelazi 5o, a do 70 (radne temperature) joj trwba jos 3 do 4km.
Inace toplo duva vec na 50° kad omirise.
Sent from G4
Kada kazaljka dodje na 70°, to je to, preko dijagnostike mozes videti da je temperatura oko 87/88°.
Po hladnom vremenu (5-6° napolju) tek posle 6km prelazi 5o, a do 70 (radne temperature) joj trwba jos 3 do 4km.
Inace toplo duva vec na 50° kad omirise.
Sent from G4
- Rik
- Saradnik Uprave

- Garaža: AR 156 1.9 JTD 2005
Renault Clio 1.2 1999 - Lokacija: Beograd
Post
Nekada zavrsim voznju, a temp mi bude izmedju 50 i 70, to je bilo u onom periodu kad je bilo 5c. Vozio sam na auto putu (120-140) i bila je na 70 ili nesto malo iznad.
Jednom sam nakon zavrsene voznje ostavio auto da radi u mestu i primetio da je temperatura krenula da se dize, nakon malo dodavanja gasa, temperatura je dosla na 90. Cim predje, pali se ventilator i temperatura se vraca.
Dok je u pokretu nisam primetio da dolazi do 90, dok u mestu postize tu temperaturu i normalno se hladi.
Inace, ovo je 156 8V.
Sent from my A0001
Jednom sam nakon zavrsene voznje ostavio auto da radi u mestu i primetio da je temperatura krenula da se dize, nakon malo dodavanja gasa, temperatura je dosla na 90. Cim predje, pali se ventilator i temperatura se vraca.
Dok je u pokretu nisam primetio da dolazi do 90, dok u mestu postize tu temperaturu i normalno se hladi.
Inace, ovo je 156 8V.
Sent from my A0001
- icemilos
- Garaža: alfa 166 TS
- Lokacija: Banja Luka
- Lokacija: Banja Luka
Post
Re: Za nase jtd, jts, ts i ostale - temperatura motora
Ja vozim 166 TS i temeperatura mi je zakucana na 90. Prije par mjeseci sam mijenjao termostat posebno sam uzeo i sondu (oboje 130KM), zato što mi je temperatura počela brljaviti (ostao otvoren termostat i temperatura dolazila do 90 samo kad je teška gradska vožnja). Ne znam šta je sa vašim termostatima ili satovima ali možda bi se moglo probati sa termostatom od 166TS koji je drugačiji od 156 i 147 ali mislim da je vizuelna razlika samo u kopčanju jednog crijeva. Znam jer kad sam svoj uzimao prodavac mi htio podvaliti od 156 sa istim motorom ali imao svoj i vidio da ne odgovara jedno kopčanje. Međutim razlika je takva da bi se uz par šelni i malko duže crijevo moglo iskemijati da se ne primijeti.
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
jtd-u treba vremena da u laganoj voznji digne temp. isto vazi i za ler sem ako ne drzis gas.
cim izadjes na otvoreni put (neku brzu ulicu, magistralu, auto put) i vozis konstantno npr. 2000-2500rpm temp. vrlo brzo ide gore, par minuta ili kilometara.
inace sto pomenu kolega cajgeri na 156 su jako losi i ne pokazuju precizno, meni kad dostigne radnu temp. to bude od prilike izmedju prve crtice i 90 nikad ne ode na 90, tih 90 dostize pa i predje preko jedino u nekoj guzvi, na otvorenom putu nikad ne pipne 90* ni leti sem kad je bas natezem po velikim vrucinama (termostat mi je nov tako da nije do njega vec do cajgera).
ako ti je temperatura ispod prve crtice onda tu nesto nije ok, vrv termostat jer satic ne laze bas toliko. ja kad sam uzeo auto nije prebacivala prvu crtu (recimo tih 70*) na otvorenom cak i malo padne ispod prve crte i to sve u vremenskim uslovima od 15-20* napolju, tako da sam odmah zamenio termostat.
Re:
pretpostavljam da mislis na jtd motor sa 8v, dizeli se teze greju laganom i kreni stani voznjom posebno ako su u pitanju male relacije, npr. krenes sa hladnim motorom i posle 2-3km zavrsis voznju, u zimskim uslovma meni ni ne mrdne kazaljka za to vreme (a tako je kod mnogih veliko-litraznih dizela koje sam probao) a i jedva da pocne mlako da duva grejanje, leti je druga stvar.Rik napisao:
Inace, ovo je 156 8V.
Sent from my A0001
jtd-u treba vremena da u laganoj voznji digne temp. isto vazi i za ler sem ako ne drzis gas.
cim izadjes na otvoreni put (neku brzu ulicu, magistralu, auto put) i vozis konstantno npr. 2000-2500rpm temp. vrlo brzo ide gore, par minuta ili kilometara.
inace sto pomenu kolega cajgeri na 156 su jako losi i ne pokazuju precizno, meni kad dostigne radnu temp. to bude od prilike izmedju prve crtice i 90 nikad ne ode na 90, tih 90 dostize pa i predje preko jedino u nekoj guzvi, na otvorenom putu nikad ne pipne 90* ni leti sem kad je bas natezem po velikim vrucinama (termostat mi je nov tako da nije do njega vec do cajgera).
ako ti je temperatura ispod prve crtice onda tu nesto nije ok, vrv termostat jer satic ne laze bas toliko. ja kad sam uzeo auto nije prebacivala prvu crtu (recimo tih 70*) na otvorenom cak i malo padne ispod prve crte i to sve u vremenskim uslovima od 15-20* napolju, tako da sam odmah zamenio termostat.
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Rik
- Saradnik Uprave

- Garaža: AR 156 1.9 JTD 2005
Renault Clio 1.2 1999 - Lokacija: Beograd
Post
Hvala OMP
Da, u pitanju je jtd.
Inace prelazim po 10km minimum u cugu, tako da verujem da se zagreje za to vreme. Dok je bilo toplije temperatura je bila obicno izmedju 70 i 90, a ovu promenu sam primetio kako je zahladnelo. Tako da sam bio u dilemi da li je zbog spoljasnje temperature ili do mog termostata.
Moze li uopste spoljasnja temperatura toliko uticati na temp po cajgeru?
Sent from my A0001
Da, u pitanju je jtd.
Inace prelazim po 10km minimum u cugu, tako da verujem da se zagreje za to vreme. Dok je bilo toplije temperatura je bila obicno izmedju 70 i 90, a ovu promenu sam primetio kako je zahladnelo. Tako da sam bio u dilemi da li je zbog spoljasnje temperature ili do mog termostata.
Moze li uopste spoljasnja temperatura toliko uticati na temp po cajgeru?
Sent from my A0001
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Za nase jtd, jts, ts i ostale - temperatura motora
za 10km voznje, posebno ako je brža voznja u pitanju ali i gradska mora da dostigne radnu temp. (tj da kazaljka bar predje prvu crtu ili bude na njoj) ako je termostat ok.
spoljna temp. nema nikakve veze sa cajgerom ima veze sa grejanjem motora pa davac salje podatke cajgeru, nece se motor grejati istom brzinom leti i zimi, zimi treba vise vremena u istom rezimu voznje
spoljna temp. nema nikakve veze sa cajgerom ima veze sa grejanjem motora pa davac salje podatke cajgeru, nece se motor grejati istom brzinom leti i zimi, zimi treba vise vremena u istom rezimu voznje
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- erdeljan
- BANOVAN
- Contact:
- Garaža: Beli fijaker
- Lokacija: Malmo
Post
Re: Za nase jtd, jts, ts i ostale - temperatura motora
Cekaj, jel mislis na pokazivac temperature ulja ili temperature motora? Svi govore radna temperatura a svi uporno gledaju kazaljku temperature ulja... 10km je malo, dal' vozio kroz grad ili autoputem da bi motor dostigao radnu temperaturu, naravno ne znam gde je granica ali za 10km moror ne dostigne svoju radnu temperaturu sigurno 
Ja imam sve što mi treba: Parče zemlje, komad neba, koru hleba, i nekog' gore što me gleda!
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Za nase jtd, jts, ts i ostale - temperatura motora
gde si ti video na 156ici cajger za temperaturu ulja???
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- erdeljan
- BANOVAN
- Contact:
- Garaža: Beli fijaker
- Lokacija: Malmo
Post
Re: Za nase jtd, jts, ts i ostale - temperatura motora
Govorim generalno, dal' bilo ulja ili rashladne tecnosti - ljudi misle da je motor dostigao radnu temperaturu ako neki od tih meraca pokazuje "temperaturu"
Ja imam sve što mi treba: Parče zemlje, komad neba, koru hleba, i nekog' gore što me gleda!
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Za nase jtd, jts, ts i ostale - temperatura motora
jos nisam upoznao takovog
sto se tice voznje od 10km, na otvorenom putu pri konstantnih npr. 2000rpm bez problema mora da dostigne bar oko ili preko prve crte a na auto putu i vecim brzinama to je jos vise tj brze, jedino u gradu i laganoj kreni stani voznji je tezi slucaj ali svakako ce se kazaljka odlepiti od 50* tako da ako se kod kolege Rika ne mrda uopste kazaljka posle tolike voznje definitivno nesto tu nije u redu posebno jer spoljne temperature jos nisu toliko niske niti u minusu.
sto se tice voznje od 10km, na otvorenom putu pri konstantnih npr. 2000rpm bez problema mora da dostigne bar oko ili preko prve crte a na auto putu i vecim brzinama to je jos vise tj brze, jedino u gradu i laganoj kreni stani voznji je tezi slucaj ali svakako ce se kazaljka odlepiti od 50* tako da ako se kod kolege Rika ne mrda uopste kazaljka posle tolike voznje definitivno nesto tu nije u redu posebno jer spoljne temperature jos nisu toliko niske niti u minusu.
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- erdeljan
- BANOVAN
- Contact:
- Garaža: Beli fijaker
- Lokacija: Malmo
Post
Re: Za nase jtd, jts, ts i ostale - temperatura motora
Moguce, godinama sam kretao na posao u 7 ujutru, kako u januaru po minusu tako i u julu na plusu i od kuce do "kancelarije" gde sam morao da budem sa kombijem (dieselom). Put od nekih 12 kilometara, nakon cirka 10km krece da duva toplo tj kada kazaljka predje prvu crticu, a ako grejanje ukljucim odmah onda sporije dize temperaturu i krece kasnije da duva toplo. Od kuce do auto-puta imam nekih 800m a nakon toga autoput 90kmh desetak km i onda opet oko 800m do kancelarije. Licno smatram da za to vreme motor ne moze da dostigne svoju radnu temperaturu, gledao u pasulj ili u kazaljku rashladne tecnosti (ili temperature ulja gde kazaljka za to postoji)
Do ovakvog zakljucka dolazim jer sve automobile, naravno i sluzbene vozim na vrhu gasa i uvek pokusavam da vozim sto "ekonomicnije" mogu. Ako se u ovu polemiku ukljuci gazenje naravno da se radna temperatura dostigne ranije ali to je onda lagana stramputica i prerano zakopavanje motora na zalost.
Do ovakvog zakljucka dolazim jer sve automobile, naravno i sluzbene vozim na vrhu gasa i uvek pokusavam da vozim sto "ekonomicnije" mogu. Ako se u ovu polemiku ukljuci gazenje naravno da se radna temperatura dostigne ranije ali to je onda lagana stramputica i prerano zakopavanje motora na zalost.
Ja imam sve što mi treba: Parče zemlje, komad neba, koru hleba, i nekog' gore što me gleda!
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Od firme do uključenja na autoput imam manje od km, na pola puta počne da greje Alfa, ali radnu temperaturu dostigne tek posle nekoliko km. Možda ne 10, ali ne mnogo manje.
Nakačite OBD blutut i gledajte senzor temperature rashladne tečnosti, pošto meri i ispod 50 odakle tek počinje instrument u kabini. Toplo počne da duva već na 27 28 ako dobro pamtim, što se desi jako brzo i kad je velika hladnoća. Do 50, odnosno pomeranja kazaljke na satu, već počinje ozbiljno dobro da greje.
Tapatalk
Nakačite OBD blutut i gledajte senzor temperature rashladne tečnosti, pošto meri i ispod 50 odakle tek počinje instrument u kabini. Toplo počne da duva već na 27 28 ako dobro pamtim, što se desi jako brzo i kad je velika hladnoća. Do 50, odnosno pomeranja kazaljke na satu, već počinje ozbiljno dobro da greje.
Tapatalk
- Ognjen_HN
- Garaža: ex Alfa Romeo 146 1.7 16v ie, Alfa Romeo 164 2.0 8v Nord
- Lokacija: Herceg-Novi
- Lokacija: Herceg-Novi
Post
Re: Za nase jtd, jts, ts i ostale - temperatura motora
Meni je plin podesen da se pali kada motor dostigne temperaturu od 30 stepeni. Ljeti kad je oko 8 ujutro 20ak stepeni napolju treba mi 450m voznje da prebaci na plin. I tako svako jutro. A sad kad je ujutro oko 8 sati temp napolje 7-8 stepeni treba mu da prebaci plin oko 2km....a sad cim prebaci na plin (temp motora je 30+ stepeni) grije bas solidno. Kad se pomjeri kazaljka sa 50 stepeni grije da ne mozes na vent. otvoru drzati ruku vise od 40 sekundi. Grijanje ubija. 
NE PREKIDAJ ZENU DOK CUTI! 
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex MiTo 1,4 QV 170 '10 Rosso
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Za nase jtd, jts, ts i ostale - temperatura motora
Još ne videh automobil koji tako brzo podigne skalu i zakuca na 90 kao kod MiTo, a grejanje takođe brzo profunkcioniše i prosto "ubija". Toliko brzo se to dešava, bilo u gradu ili na otvorenom, da nastavljam još neko vreme da vozim "ekonomično" što kaže erdeljan, čisto da budem siguran da je motor spreman za eksploataciju bez zadrške 
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Za nase jtd, jts, ts i ostale - temperatura motora
benzinci pogotovu manje litraze neuporedivo brze dostizu radnu temp. od dizalasa, do skoro sam imao benzinca od 1300ccm koji bukvalno na 1km od kuce greje ko lud i vec posle par km temepratura 80-90*, imam i jednog benzinca od 1600ccm koji takodje dosta brze ugreje od alfe ali opet sporije od ovog 1.3 tako da nije realno porediti benzince i dizele pa jos sa razlicitim kubikazama i razlicitih generacija. drugar ima audi par godina star 2.0 tdi koji jako brzo dostigne temp.
cinjenica je da 1.9 jtd prilicno sporo dize radnu temp. i kasno krece da greje u hladnijim uslovima sto mene bas izludjuje jer nemam toliko duge relacije u svom gradu pa zimi ne mogu posteno ni da se ugrejem a o potrosnji da ne pricamo
jutros npr. 8*C napolju (po termometru u kolima) posle 3km voznje kazaljka na 50* i duva toplo sto je ok ali kad je spoljna temp u minusu nema sanse za tu relaciju da krene da duva toplo, jedva da je malo mlako
cinjenica je da 1.9 jtd prilicno sporo dize radnu temp. i kasno krece da greje u hladnijim uslovima sto mene bas izludjuje jer nemam toliko duge relacije u svom gradu pa zimi ne mogu posteno ni da se ugrejem a o potrosnji da ne pricamo
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Rik
- Saradnik Uprave

- Garaža: AR 156 1.9 JTD 2005
Renault Clio 1.2 1999 - Lokacija: Beograd
Post 
Jutros nakon 18km gradske voznje.
Sent from my A0001
Za nase jtd, jts, ts i ostale - temperatura motora

Jutros nakon 18km gradske voznje.
Sent from my A0001
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: Za nase jtd, jts, ts i ostale - temperatura motora
Proveri sa OBD u kakvom ti je stanju termostat. Čak i za stani-kreni vožnju je na toj kilometraži trebalo da zakuca 90 ko dobar dan.
- alfaskorpion
- Garaža: AUDI A4 B8
- Lokacija: Smederevo
- Lokacija: Smederevo
Post
Re: Za nase jtd, jts, ts i ostale - temperatura motora
Kod 156 je od uvek bilo ovako na cajgeru za temperaturu 50-80-90-100-130 .
Tako da druga crta nije 70 kako je logicno ...
Temperatura na ovom autu sa slike je oko 82C i ne vidim nista lose u tome .
Savki jtd u 156 ... pokazuje isto ...
Tako da druga crta nije 70 kako je logicno ...
Temperatura na ovom autu sa slike je oko 82C i ne vidim nista lose u tome .
Savki jtd u 156 ... pokazuje isto ...
busso trsi Sline
