
Novi pocetak (modeli)
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
- Pepe012
- Garaža: Alfa Romeo 156 3.0 V6
BMW E63 645Ci
Fiat Punto II 1.9 8v Multijet
Hyundai Santa Fe 4WD 2.4 GLS
ex: Alfa Romeo GT 2.0 JTS
ex: Alfa Romeo 156 2.5 V6
ex: Alfa Romeo 156 1.9 16v Facelift - Lokacija: Veliko Gradiste
- interceptor
- Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
- Lokacija: B. Petrovac
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Mislio sam vizuelno nista da ne deli, da ne bude 500L sa alfinim grilom i znakom. Meni je taj auto odvratan, za razliku od obicnog 500 i 500x koji su mi simpaticni.

- interceptor
- Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
- Lokacija: B. Petrovac
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Pa sad da deli nešto vizuelno ne mislim da bi bilo dobro,ali baš ne bi ni reko da je 500l odvratan.
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Izgled nekog automobila je individualno. Inace koliko sam skontao kvalitet 500l Fiata je mnogo veca nego sto ljudi misle. Amerikanci ih obozavaju.
- interceptor
- Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
- Lokacija: B. Petrovac
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Pa takvi smo mi,sve što je proizvedeno u Srbiji u startu se odbacuje i nipodaščava.
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Ja sam samo rekao da mi je auto ruzan, ne kazem da nije kvalitetan, isto mislim i za mito koji nije proizveden u Srbiji. Ukusi su razliciti

- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Početak prodaje čitave game Giulie vjerojatno će biti (ponovno) odgođen, javlja Automotive News.
Loše vijesti za sve fanove Alfa Romea. Prema Automotive News Europe, početak prodaje nove limuzine D-segmenta mogao bi se odgoditi na nekoliko mjeseci. Vijest je također potvrđena od “Sole 24 Ore” koji navodi izvore bliske Fiat Chrysler Automobiles. Prema najnovijim glasinama, Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio neće biti puštena u prodaju prije sredine 2016. godine. Što se tiče standardnog modela – do kraja 2016. godine. Odgađanje vrijedi i za prvi SUV u povijesti talijanskog proizvođača koji se neće pojaviti prije 2017.
Šest mjeseci za Giuliu i devet za SUV
Bit će odgađanje od šest mjeseci za Giuliu Quadrifoglio i devet mjeseci za prvi SUV. Za sada nema službene potvrde Fiat Chrysler Automobiles, ali nije niti opovrgnuto. Standardna Giulia trebala je u prodaji biti već u ožujku, a po novim glasinama tek pred kraj godine. Jasno je da ove odgode neće dobro primiti svi alfisti i obožavatelji marke, koji već nestrpljivo očekuju novu limuzinu – automobil koji će prema planovima Sergia Marchionnea vratiti talijansku marku stazama stare slave.
400,000 – brojka koja polako postaje problem
Postaje sve neizvjesnije kako će Alfa Romeo dostići planiranu brojku od 400,000 prodanih automobila godišnje do 2018. godine. Preostaje nam samo čekati službenu izjavu FCA grupe i potvrdu ove informacije te razloge za ponovno odgađanje puštanja u prodaju Giulie i SUV-a. Pratite nas i dalje za najnovije vijesti o razvoju događaja.
Isto tako, planiranih 5 milijardi EUR-a investicija u razvoj i dalje ostaje nepromenjeno, međutim izgleda da će redosled modela biti drugačiji i možda čak i malo pomeren za budućnost. Markione kaže da je ovaj potez neophodan, jer planirani obim prodaje nije moguć pod trenutnim tržišnim uslovima u Kini. Novi planovi sa redosledom predstavljanja modela će biti najverovatnije otrkiveni u januaru, a nadamo se da će FCA i Alfa Romeo ostati na pravom kursu za povratak u igru.
Re: Novi pocetak (modeli)
Alfa Romeo Giulia opet odgođena?cuoresportivo.hr
Početak prodaje čitave game Giulie vjerojatno će biti (ponovno) odgođen, javlja Automotive News.
Loše vijesti za sve fanove Alfa Romea. Prema Automotive News Europe, početak prodaje nove limuzine D-segmenta mogao bi se odgoditi na nekoliko mjeseci. Vijest je također potvrđena od “Sole 24 Ore” koji navodi izvore bliske Fiat Chrysler Automobiles. Prema najnovijim glasinama, Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio neće biti puštena u prodaju prije sredine 2016. godine. Što se tiče standardnog modela – do kraja 2016. godine. Odgađanje vrijedi i za prvi SUV u povijesti talijanskog proizvođača koji se neće pojaviti prije 2017.
Šest mjeseci za Giuliu i devet za SUV
Bit će odgađanje od šest mjeseci za Giuliu Quadrifoglio i devet mjeseci za prvi SUV. Za sada nema službene potvrde Fiat Chrysler Automobiles, ali nije niti opovrgnuto. Standardna Giulia trebala je u prodaji biti već u ožujku, a po novim glasinama tek pred kraj godine. Jasno je da ove odgode neće dobro primiti svi alfisti i obožavatelji marke, koji već nestrpljivo očekuju novu limuzinu – automobil koji će prema planovima Sergia Marchionnea vratiti talijansku marku stazama stare slave.
400,000 – brojka koja polako postaje problem
Postaje sve neizvjesnije kako će Alfa Romeo dostići planiranu brojku od 400,000 prodanih automobila godišnje do 2018. godine. Preostaje nam samo čekati službenu izjavu FCA grupe i potvrdu ove informacije te razloge za ponovno odgađanje puštanja u prodaju Giulie i SUV-a. Pratite nas i dalje za najnovije vijesti o razvoju događaja.
Nedavno ste imali priliku da čitate o planu za agresivno širenje Alfa Romeo brenda na tržištu. Nažalost, ovi planovi za budućnost popularne italijanske marke automobila se trenutno preispituje. Ovo je izjavio Serđo Markione, izvršni direktor Alfa Romea i FCA grupacije. Razlog za preispitivanje odluke leži u činjenici da je smanjen uvoz luksuznih automobila u Kinu koji tera kompaniju da izvrši neke promene u strategiji. FCA se i dalje drži plana da Alfa Romeo do 2018. godine poveća obim prodaje na 400.000 vozila godišnje.automobili.rs
Isto tako, planiranih 5 milijardi EUR-a investicija u razvoj i dalje ostaje nepromenjeno, međutim izgleda da će redosled modela biti drugačiji i možda čak i malo pomeren za budućnost. Markione kaže da je ovaj potez neophodan, jer planirani obim prodaje nije moguć pod trenutnim tržišnim uslovima u Kini. Novi planovi sa redosledom predstavljanja modela će biti najverovatnije otrkiveni u januaru, a nadamo se da će FCA i Alfa Romeo ostati na pravom kursu za povratak u igru.
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Jbt koja zabluda... ne prave automobil za one koji već 100 godina kupuju njihove automobile, nego baziraju svoju sreću na onima koji su prvi put počeli da koriste automobil pre 10 godina. Ta će strategija daleko dogurati...
Re: Novi pocetak (modeli)
Shanirani napisao: Ovo je izjavio Serđo Markione, izvršni direktor Alfa Romea i FCA grupacije. Razlog za preispitivanje odluke leži u činjenici da je smanjen uvoz luksuznih automobila u Kinu koji tera kompaniju da izvrši neke promene u strategiji. FCA se i dalje drži plana da Alfa Romeo do 2018. godine poveća obim prodaje na 400.000 vozila godišnje.
Jbt koja zabluda... ne prave automobil za one koji već 100 godina kupuju njihove automobile, nego baziraju svoju sreću na onima koji su prvi put počeli da koriste automobil pre 10 godina. Ta će strategija daleko dogurati...
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex MiTo 1,4 QV 170 '10 Rosso
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Nažalost, jeste kilava ta Alfina strategija, ali je i činjenica da se danas mora planirati prodaja raznim skorojevićima koji ne znaju za tradiciju, ali imaju lovu
Nemačka trojka odavno plasira svoje proizvode u Kinu masovno i čim je tamo došlo do krize rezultati padaju.
Ono što mi najviše smeta jeste to što je Giulia toliko rano predstavljena i dok dođe do proizvodnje izostaće "wow" efekat, pa će njena pojava biti u neku ruku stara priča. Dobro je što (za sada!) ne odustaju od obima investicija i planiranih modela, ali više bih voleo da se sve to krčkalo u tajnosti mnogo duže, po cenu da svi osedimo čekajući, nego što je urađeno na ovaj način.
Jbg, navikli smo već na ovu situaciju. Pazimo i vozimo naše Alfe čekajući neka bolja vremena! Zašto me to podseća na neku priču iz širih okvira poslednjih 25 godina?

Nemačka trojka odavno plasira svoje proizvode u Kinu masovno i čim je tamo došlo do krize rezultati padaju.
Ono što mi najviše smeta jeste to što je Giulia toliko rano predstavljena i dok dođe do proizvodnje izostaće "wow" efekat, pa će njena pojava biti u neku ruku stara priča. Dobro je što (za sada!) ne odustaju od obima investicija i planiranih modela, ali više bih voleo da se sve to krčkalo u tajnosti mnogo duže, po cenu da svi osedimo čekajući, nego što je urađeno na ovaj način.
Jbg, navikli smo već na ovu situaciju. Pazimo i vozimo naše Alfe čekajući neka bolja vremena! Zašto me to podseća na neku priču iz širih okvira poslednjih 25 godina?

ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Pazi, u redu je da pucaš na skorojeviće kojima ne znači tradicija osim - ako ti je temeljna i najveća vrednost proizvoda upravo - tradicija 
Drugim rečima, šta ćeš s mesom među vegetarijancima? Možda ti je meso među najboljim na svetu, možda vegetarijanci imaju najveće novčanike i kupuju ko blesavi, al avaj - oni ne jedu meso. Zamisli Alfa Romeo u zemlji gde su automobili Ling Džong i Ding Dong. Naprodavaće se... al u rikverc...
Očigledno je da su one Giulie napravljene rukom i da je proizvodnja još vrlo daleko. To pokazuju i banalnosti da se na prvoj prezentaciji nisu usudili reći ni dužinu/širinu/visinu auta. Cela stvar je očigledno urađena na baš ozbiljan pritisak investitora koji su posumnjali da nešto nije u redu, da je lova isparila a nikakvog novog gvožđa nema.
Izuzetno je glupo pokazati auto 2 godine pre prodaje, jer dok on počne da se prodaje pojaviće se već tri korejska auta koji izgledaju identično a duplo su jeftiniji. Meni na jednom ručku zamalo ne ispade zalogaj iz usta kad mi drugar reče da je Fiat 500 kopija Nissana Micre
Jbg, tako to izgleda prosečnom čoveku...

Drugim rečima, šta ćeš s mesom među vegetarijancima? Možda ti je meso među najboljim na svetu, možda vegetarijanci imaju najveće novčanike i kupuju ko blesavi, al avaj - oni ne jedu meso. Zamisli Alfa Romeo u zemlji gde su automobili Ling Džong i Ding Dong. Naprodavaće se... al u rikverc...
Očigledno je da su one Giulie napravljene rukom i da je proizvodnja još vrlo daleko. To pokazuju i banalnosti da se na prvoj prezentaciji nisu usudili reći ni dužinu/širinu/visinu auta. Cela stvar je očigledno urađena na baš ozbiljan pritisak investitora koji su posumnjali da nešto nije u redu, da je lova isparila a nikakvog novog gvožđa nema.
Izuzetno je glupo pokazati auto 2 godine pre prodaje, jer dok on počne da se prodaje pojaviće se već tri korejska auta koji izgledaju identično a duplo su jeftiniji. Meni na jednom ručku zamalo ne ispade zalogaj iz usta kad mi drugar reče da je Fiat 500 kopija Nissana Micre

- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex MiTo 1,4 QV 170 '10 Rosso
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Definitivno su pucali u svoju (našu) nogu, ali nije prvi put. Dok konačno izađe sa prodajnih traka ljudima će već dosaditi slike sa računara, a ne sumnjam da će mnogo toga biti iskopirano, bilo u dizajnerskom smislu, bilo po pitanju još uvek nesuđene tehnologije i performansi.
A što se tiče Kine, bez velikog SUV-a i još veće limuzine u L varijanti (5 ipo metara!) ne vredi ni da pokušavaju. Kineski bizMismeni vole da leže na zadnjem sedištu automobila dok ih voze
Tradicija jeste Alfin jak adut, ali pozivanje samo na nju neće doneti veliku prodaju. Videli smo da to poslednjih godina/decenija ne ide. Sad se mora podići i drugačijoj klijenteli ili stavljati katanac na fabriku. A i ovako će biti čupavo. Ako im kriza u Kini do te mere remeti petogodišnje planove onda je jasno koliko su isti nategnuti i koliko je životno važno da se rezultati prodaje makar približe projektovanim...
A što se tiče Kine, bez velikog SUV-a i još veće limuzine u L varijanti (5 ipo metara!) ne vredi ni da pokušavaju. Kineski bizMismeni vole da leže na zadnjem sedištu automobila dok ih voze

Tradicija jeste Alfin jak adut, ali pozivanje samo na nju neće doneti veliku prodaju. Videli smo da to poslednjih godina/decenija ne ide. Sad se mora podići i drugačijoj klijenteli ili stavljati katanac na fabriku. A i ovako će biti čupavo. Ako im kriza u Kini do te mere remeti petogodišnje planove onda je jasno koliko su isti nategnuti i koliko je životno važno da se rezultati prodaje makar približe projektovanim...
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
S obzirom da se ne zna gotovo ništa o ostalim modelima jasnio je da ni u Alfi nemaju još sve sve stvari složene i da je auto još na nivou razvijenog prototipa.
Re: Novi pocetak (modeli)
Ovo nije neka vest, nego negativni pr...od konkurencije sigurno. Znalo se od samog početka da od Giulie nema ništa do sredine sledeće godine i tu nema nikavog pomeranja. Druga je stvar što su ga predstavili suviše rano...taman su dali dovoljno vremena da Nemci odviju turbo na više od 520ks na njihovim M3, RS4 i C63 da ih Alfa ne bi poklopila i da se o tome ne bi više pričaloPrema Automotive News Europe, početak prodaje nove limuzine D-segmenta mogao bi se odgoditi na nekoliko mjeseci. Vijest je također potvrđena od “Sole 24 Ore” koji navodi izvore bliske Fiat Chrysler Automobiles. Prema najnovijim glasinama, Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio neće biti puštena u prodaju prije sredine 2016. godine. Što se tiče standardnog modela – do kraja 2016. godine. Odgađanje vrijedi i za prvi SUV u povijesti talijanskog proizvođača koji se neće pojaviti prije 2017.

S obzirom da se ne zna gotovo ništa o ostalim modelima jasnio je da ni u Alfi nemaju još sve sve stvari složene i da je auto još na nivou razvijenog prototipa.
Acqua-Olio-Benzina
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Kada je prosečna Alfa koštala €25000 prodavali su ih 200000, kako je onda logično očekivati da će sa prosečnom cenom od €40000 prodati 400000 automobila?*
*cifre sam potpuno lupio napamet samo da ilustrujem rupu u logici njihovih planova
Živo me zanima ko je uopšte taj genijalni plan smislio
*cifre sam potpuno lupio napamet samo da ilustrujem rupu u logici njihovih planova
Živo me zanima ko je uopšte taj genijalni plan smislio

- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Pa, dobro plan se bazira inicijalno na gomili novih modela i proširivanju tržišta (rad na masi
)...a naknadno, na drugu loptu, nadaju se pozitivnim reakcijama na nove modele i onda realno povećanom interesu za Alfe (rad na tehnici
)


Acqua-Olio-Benzina
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex MiTo 1,4 QV 170 '10 Rosso
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Mislim da projekcija uopšte nije nerealna. Imati 8 novih modela u gami, uz taj neki obećani kvalitet i konkurentnost – prodati 400.000 takvih jedinica nije nešto nedostižno. Pored Giulie imati veliku limuzinu, dva SUV-a, naslednicu Giuliette uz sedan varijantu, kao i šlag na torti u vidu nekih sportskih roadstera sasvim je lep recept za prodaju. Porsche se ubija sa prodajom svoja dva luksuzna SUV-a Macan i Cayenne, BMW prodaje hrpu serije 3/4,... Takođe prilikom pravljenja projekcija gađala se platežna klijentela u Kini i Rusiji (pre krize!), uz plan širenja na USA. Po meni plan beše sasvim realan ako se odigra kako treba.
Ali... Ceo plan podrazumeva da se prevaziđe breme problema u prošlosti (reputacija), kao i da se naprave toliko dobri automobili koji će otkinuti deo kolača pre svega nemačkoj trojki. Verujem da se posebno igralo na kartu ulaska u ultra popularni SUV segment, te ostvarivanja dobre prodaje na tim modelima. A to neće biti nimalo lako i tu je ta kvaka koja onemogućava da se bilo šta predvidi. Ja bih čitav plan nazvao... optimizmom
Po prirodi sam optimista, ali ako nastave da budu neozbiljni u marketingu i kao u slučaju Giuile predugo drže javnost u čekanju i neizvesnosti, uz stalna odlaganja i promene planova, onda će i moj optimizam da splasne
Ali... Ceo plan podrazumeva da se prevaziđe breme problema u prošlosti (reputacija), kao i da se naprave toliko dobri automobili koji će otkinuti deo kolača pre svega nemačkoj trojki. Verujem da se posebno igralo na kartu ulaska u ultra popularni SUV segment, te ostvarivanja dobre prodaje na tim modelima. A to neće biti nimalo lako i tu je ta kvaka koja onemogućava da se bilo šta predvidi. Ja bih čitav plan nazvao... optimizmom

Po prirodi sam optimista, ali ako nastave da budu neozbiljni u marketingu i kao u slučaju Giuile predugo drže javnost u čekanju i neizvesnosti, uz stalna odlaganja i promene planova, onda će i moj optimizam da splasne

ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Meni strašno smeta što su potpuno napustili bazu kupaca koja im tradicionalno i provereno ukazuje poverenje i daje novac, u potrazi za nekim hipotetičnim kupcima koji možda postoje a možda i ne, ti su novi kupci samo želja i nada...
Tako su Lanciu doveli do gašenja, a Alfi će možda povećati prodaju, ali ne za željenih 200% nego za možda realnih 20-30-40%
Lep je plan da sa 8 novih modela utrostruče prodaju, po toj logici bi sa 12 novih modela upetostručili prodaju a sa 16 novih modela bi usedmostručili prodaju al - oni izbace nov model svake 2-3 godine i to uz neviđene porođajne muke tako da će ceo proces trajati skolo pola veka
Mislim i da Alfa Romeo baš nije roba široke potrošnje, odnosno da ne treba da bude, ali ajde, videćemo šta će uraditi. Očigledno da sad Alfa treba da pokrije i deo Lanciinog kolača i deo Fiatovog kolača i ko zna šta još.
Meni bi bilo logičnije da hrane i neguju svoje proverene i tradicionalne kupce i da se iz te baze šire u nove segmente i nova tržišta. Ovako, prekid filma, pa ispočetka sa puno rupa, kašnjenja, izmena planova - sve sugeriše ustvari haos. Činjenica je da je i cirkus u sveukupnoj svetskoj ekonomiji, ali oni taj cirkus još dodatno sebi podgrevaju poprilično.
Tako su Lanciu doveli do gašenja, a Alfi će možda povećati prodaju, ali ne za željenih 200% nego za možda realnih 20-30-40%
Lep je plan da sa 8 novih modela utrostruče prodaju, po toj logici bi sa 12 novih modela upetostručili prodaju a sa 16 novih modela bi usedmostručili prodaju al - oni izbace nov model svake 2-3 godine i to uz neviđene porođajne muke tako da će ceo proces trajati skolo pola veka

Mislim i da Alfa Romeo baš nije roba široke potrošnje, odnosno da ne treba da bude, ali ajde, videćemo šta će uraditi. Očigledno da sad Alfa treba da pokrije i deo Lanciinog kolača i deo Fiatovog kolača i ko zna šta još.
Meni bi bilo logičnije da hrane i neguju svoje proverene i tradicionalne kupce i da se iz te baze šire u nove segmente i nova tržišta. Ovako, prekid filma, pa ispočetka sa puno rupa, kašnjenja, izmena planova - sve sugeriše ustvari haos. Činjenica je da je i cirkus u sveukupnoj svetskoj ekonomiji, ali oni taj cirkus još dodatno sebi podgrevaju poprilično.
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
To je cena kada se od uber Fiata hoće postati junior Maserati. Treba vremena da se izvrši metarmofoza, a to ne može bez praznog hoda...
Acqua-Olio-Benzina
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex MiTo 1,4 QV 170 '10 Rosso
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Dejane, ja uopšte ne pokušavam da razlučim šta je u celoj situaciji dobro ili loše, već samo želim da ukapiram celu ovu ideju i plan na najbolji način. Ako je potrebno prodati 400.000 vozila za opstanak i nekakvu zaradu sa predviđenim modelima, bilo bi idealno da se to uradi oslanjajući se na "tradicionalne" kupce i istinske ljubitelje, ali verujem da je to nemoguće, odnosno da ne postoji tako široka baza! Možda jedino povelika baza ljubitelja i tradicionalnih vozača polovnjaka
Da mogu plasirati Giuliu u jedno 300k komada godišnje, pa da sve preko toga dođe kao neki luksuz i podilaženje pravim ljubiteljima, ali to neće da se desi. Ako govorimo o tradicionalnom kupcu onda takav sigurno ne bi birao SUV pre nego limuzinu, pa bi bilo izlišno govoriti o ulasku u SUV segment. Ali realnost je drugačija i niko od renomiranih proizvođača nije ostao gadljiv na "džipove".
Uglavnom, ako je neophodno da postoji Alfa "džip" kako bi bilo novca da se obezbedi zver sa zadnjim pogonom i 500 KS, onda neka bude tako. Ali čim krećemo u takvu priču jasno je da se pravi kompromis i da Alfa mora pronaći način da zadovolji tradicionalnog, ali i da privuče neutralnog kupca, odnosno da potonjeg odvuče od drugog brenda.
Od samog starta je jasno da je plan veoma "ambiciozan" i da nema nikakvih garancija. U celoj priči najviše bi mi smetalo ukoliko se ne nauči ponešto iz ranijih grešaka, odnosno ako se okliznemo na marketingu i nekim glupostima. Kompromise doživljavam kao nešto nužno zarad opstanka.

Da mogu plasirati Giuliu u jedno 300k komada godišnje, pa da sve preko toga dođe kao neki luksuz i podilaženje pravim ljubiteljima, ali to neće da se desi. Ako govorimo o tradicionalnom kupcu onda takav sigurno ne bi birao SUV pre nego limuzinu, pa bi bilo izlišno govoriti o ulasku u SUV segment. Ali realnost je drugačija i niko od renomiranih proizvođača nije ostao gadljiv na "džipove".
Uglavnom, ako je neophodno da postoji Alfa "džip" kako bi bilo novca da se obezbedi zver sa zadnjim pogonom i 500 KS, onda neka bude tako. Ali čim krećemo u takvu priču jasno je da se pravi kompromis i da Alfa mora pronaći način da zadovolji tradicionalnog, ali i da privuče neutralnog kupca, odnosno da potonjeg odvuče od drugog brenda.
Od samog starta je jasno da je plan veoma "ambiciozan" i da nema nikakvih garancija. U celoj priči najviše bi mi smetalo ukoliko se ne nauči ponešto iz ranijih grešaka, odnosno ako se okliznemo na marketingu i nekim glupostima. Kompromise doživljavam kao nešto nužno zarad opstanka.
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Za kad je onda predviđeno prikazivanje obične verzije Giulie i objavljivanje palete motora i paketa opreme? Za Ženevu iduće godine? Zna li se to uopšte? Već sam se pogubio u svim ovim silnim vestima i najavama...
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex MiTo 1,4 QV 170 '10 Rosso
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Ako sam i ja još uvek načisto sa planom i programom rekao bih da će razne slike i informacije sporadično curkati u javnost, ali da će se na pravi početak prodaje Giulie čekati možda još celih godinu dana
Takođe, Marchionne reče da investicije ostaju iste, baš kao i planirani modeli, ali da će zbog situacije u Kini jedino doći do tumbanja redosleda izlaska tih 8 novih Alfi na tržište.
I tako do nekih novih pomeranja i zbunjivanja, a ono što je izvesno jeste da ćemo se baš načekati pre nego što se okupimo kod Stojanova na planiranom hodočašću...

Takođe, Marchionne reče da investicije ostaju iste, baš kao i planirani modeli, ali da će zbog situacije u Kini jedino doći do tumbanja redosleda izlaska tih 8 novih Alfi na tržište.
I tako do nekih novih pomeranja i zbunjivanja, a ono što je izvesno jeste da ćemo se baš načekati pre nego što se okupimo kod Stojanova na planiranom hodočašću...
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
- Rik
- Saradnik Uprave
- Garaža: AR 156 1.9 JTD 2005
Renault Clio 1.2 1999 - Lokacija: Beograd