
Auto je kod kuce vec jedan mjesac. Z njim sva sla na more i nazaj. Sada je pa vec u radionici, gdje ga ceka generalka motora, remont podvozja i neke sitnosti. Auto ima nesto za zrihtat, ostalo je zgolj preventiva, jer bice auto dugo kod kuce.
I tako se pocelo...


Kup djelova


Prva ugotovitev - nekdo je napacno zmontirao zubcasti kais. Sama sreca da nije kais preskocio...

Motor zunaj

Jedna glava dol i jedan bat ven, da sam dobio mere batnih obrockov (trije tipi za EJ20)


Ojnicni lageri su bili malo pred ribatojem


U medzuvremenu je draga pucala zice i notranjost

Citao sam, da baje niso svi Foresterji imali filter kabine, kljub klimi. To je NO-GO! Zato se je vrezala luknja pred notranjim hladnjakom

Pola sati pucanja i fudanja

I doslo je ven

Nabavio filter kabine od nekog Subaruja i napravio pokrov za luknjo

Zmontirano

Naslednja predelava - short shifter

Pucanje djelova

Blok sestavljen. Morao napravit posebni alat, da je bilo moguce splento za sornik bata odstranit. piiiip jeza taj boxer motor...


Short shifter zmontiran, skupaj sa novo manseto i STi bunko saltheblina

Jer hocu, da se avto pelje odlicno na asfaltu, ko na makedamu, je dobio nesto bombonckov za podvozje - Cusco sprednji strut bar


Zadnje polyurethane puse za stabilizator stange. Menjali sta se jos prednji pusi na zadnjih vzdolznih rokah...

Na sredini

Spredaj

I za sprednje stabi stange. Ob enem se je jos menjalo - oba zgloba vilic, mansete volana, volanskiva koncnika i srednji pusi na prednjih vilicah...

Prejsnji vlastnik mi je pustio jedan bomboncek i sicer prednje vecje bremze od Impreze

Komplet novo vzmetenje

Set za obnovo celjusti

Nove pakne za rocno

Komplet nove bremz lajtunge

Obnovljene zadnje celjusti + novi zadnji diski i ploscice

Obnova alternatorja

Obnovljene prednje celjusti. Diske in ploscice je prejsnji vlastnik menjao...

Povezovalna auspuh cev brez zastite, jer je odpadla

Heat wrap 1200°C

Komplet cevi

Zgornji i spodnji set dihtung + vijaki

Nova Sachs kuplunga

...not pa original Exedy

Silikonska vstopna cev za turbo

Set za obnovo turboja + dihtunge

Prejsnji vlastnik je imao atmosferski BOV, sta je qurac na stock autoju. Svake toliko se je zaganjao i vmes ugasal. Zato sam nabavio 34mm DV i adapter cev

Novi vlozek LMM

Blitz zracni filter + pokrovcek za ekspanzijsko + magnetni cep za karter

SKF set za zubcasti i mikro kais

Mobil 5W50 ulje + filter

Kinugawa 1bar nastavljiv WGA

Novi senzor za temp. vode, glavno gred, knock senzor, regulator prostog teka, stikalo pritiska ulja i termostat (cekam jos na cinspulo i senzor odmicne)

"Novi" vzigalni kabli, stari jedan mjesac

Motul Cool hladilna tekocina

Prejsnji vlastnik je menjao zadnji lonec

ATE blue racing zavona tekocina i Mobil 3309 ATF ulje. U menjac i dif je sel Mobil 75W90 (nimam slike)

Rostfraj perforated cev za notranjost katalizatorja

Dihtunge za obnovo injektorov

To be continued...
'talla