Novi pocetak (modeli)
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Opa. Gde smo sad?
www.vrelegume.rs/vesti1/nemacka-medicin ... ji-motori/
www.vrelegume.rs/vesti1/nemacka-medicin ... ji-motori/
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
- PapaSle
- Garaža: "Il Biscione" 147 JTDm
- Lokacija: Citta di Belgrado
- Lokacija: Cita di Belgado
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex MiTo 1,4 QV 170 '10 Rosso
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
@ Shanirani
Gde smo sad? Isto gde smo bili i juče i prošle godine...
Ja ne videh mesto i zajednicu gde ljudi tako otvoreno i iskreno iznose svoje probleme kao mi ovde, a o dozi samokritičnosti i ponekad neopravdane ljutnje na voljeni nam brend i da ne govorimo. Uzgred, sjajno je što smo baš takvi kakvi jesmo
Sa druge strane mnogima sujeta ne dozvoljava da iznesu istinu i ukažu na problem ako ga imaju, a hvale se onim što nama ovde nikada ne pada na pamet (najmanja moguća potrošnja, najveća ušteda na održavanju, trajanje milion km bez generalne i slično). Ali dobro, to je jedna od stvari koja odvaja "nas" od "njih". I opet - čast izuzecima
@ Dejan-GT
Potpuno se slažem, uz ogradu da bi traganje za nekom autentičnošću bilo prilično diskutabilno. Barem sa stanovišta hardcore fanova koji uporno traže mrvu one tradicije i prepoznatljivih gena, a svedoci smo da se koplja lome i sada kad je jedino dizajn maklo odstupio od poželjnog. Inače to mi i jeste zanimljivo imajući u vidu da već četvrt veka slušam kako je Alfa umrla onog dana kad je ostala bez zadnjeg pogona i onoga što ju je krasilo u zlatnim danima slave. Sada konačno vrate zadnji pogon, ubace nikad jače motore šestake i naprave najbržu limuzinu za široke narodne mase, a opet se koplja lome oko finesa kakvi su farovi i podilaženje širem krugu kupaca dizajnom!? Nije nekad ni nama lako ugoditi
Da ne idem mnogo u širinu, ako su se pomalo i ogrešili o nas, mislim da je ceo paket sjajan i da ovaj plan koji se obraća platežno sposobnoj klijenteli ima možda i najbolje šanse za uspeh, mada daleko od toga da je zagarantovan. Ima tu još puno da se guli, pre svega na planu marketinga, ali treba im poželeti sreću i podržati ovo što je započeto. Vreme je jedini merodavan sudija, a ako se ispostavi da je fijasko, lako ćemo onda biti oštri u kritici i osudi.
Nego, ostavio sam da se malo slegnu utisci, gledam lepoticu dva dana, prespavalo se i dve noći, pa reko' da napomenem kako me se sada "doima" Giulia
Ispostavilo se da je prvi utisak bio dovoljno jak i merodavan, pa se tu baš ništa nije promenilo. I dalje sam mišljenja da dizajn nije savršen, ali da je više nego uspešan, skladan i apsolutno prilagođen misiji. Što je više gledam zapažam nove detalje i pratim tu neku ideju, a uspevam i ono najteže - da se priviknem na novo lice i izgled novih "očiju"
Naravno, dugo će se još čekati na najvažnije, odnosno iskustvo tri dimenzije, ali čekaće se koliko je potrebno i onda doneti finalni zaključak.
U međuvremenu smo imali prilike da malo bolje osmotrimo unutrašnjost, a tu mi se čini kako je odrađen zaista sjajan posao koji prosto mora biti pozdravljen od ljubitelja vožnje, a u isto vreme bi trebao biti po ukusu i klijenteli preko bare od koje se i očekuje da finansijski poguraju Alfu najviše od svih. Nikada nisam verovao da će mi neki minimalističko uređen enterijer vizuelno toliko leći kao ovaj. Verujem da je ergonomski sjajno složen kao i obično kod Italijana, te da će biti pravo zadovoljstvo naći se iza tog novooblikovanog volana.
Jedina stvar koja meni nije skroz po volji jeste onaj multifunkcionalni (touch?) centralni displej. Ja sam onaj staromodni tip koji voli da ima opipljivu dugmad za sve funkcije i koji ne voli previše opcija i podešavanja, iako smatram da je oblikom i funkcionalnošću jako dobro uklopljen u celinu i samu ideju.
Naravno, ovo je novo doba, ljudi ponekad neće da kupe automobil ako nemaju ekrančine i mogućnost integracije sa svojim smart telefonima, tako da i mi staromodni moramo da prihvatimo nove tekovine i da uvažimo obavezu implementacije najmodernije tekovine. To je jedan od kompromisa koje bih ja rado napravio zarad nove Alfe
Sve u svemu, što je više gledam i spolja i unutra, sve sam više zaljubljen u nju

P.S. Evo jednog članka na temu kako se Maserati prodaje u USA, odnosno koliko velike popuste trenutno daju:
http://carbuying.jalopnik.com/you-can-g ... 1706930920
Gde smo sad? Isto gde smo bili i juče i prošle godine...

Ja ne videh mesto i zajednicu gde ljudi tako otvoreno i iskreno iznose svoje probleme kao mi ovde, a o dozi samokritičnosti i ponekad neopravdane ljutnje na voljeni nam brend i da ne govorimo. Uzgred, sjajno je što smo baš takvi kakvi jesmo

Sa druge strane mnogima sujeta ne dozvoljava da iznesu istinu i ukažu na problem ako ga imaju, a hvale se onim što nama ovde nikada ne pada na pamet (najmanja moguća potrošnja, najveća ušteda na održavanju, trajanje milion km bez generalne i slično). Ali dobro, to je jedna od stvari koja odvaja "nas" od "njih". I opet - čast izuzecima

@ Dejan-GT
Potpuno se slažem, uz ogradu da bi traganje za nekom autentičnošću bilo prilično diskutabilno. Barem sa stanovišta hardcore fanova koji uporno traže mrvu one tradicije i prepoznatljivih gena, a svedoci smo da se koplja lome i sada kad je jedino dizajn maklo odstupio od poželjnog. Inače to mi i jeste zanimljivo imajući u vidu da već četvrt veka slušam kako je Alfa umrla onog dana kad je ostala bez zadnjeg pogona i onoga što ju je krasilo u zlatnim danima slave. Sada konačno vrate zadnji pogon, ubace nikad jače motore šestake i naprave najbržu limuzinu za široke narodne mase, a opet se koplja lome oko finesa kakvi su farovi i podilaženje širem krugu kupaca dizajnom!? Nije nekad ni nama lako ugoditi

Da ne idem mnogo u širinu, ako su se pomalo i ogrešili o nas, mislim da je ceo paket sjajan i da ovaj plan koji se obraća platežno sposobnoj klijenteli ima možda i najbolje šanse za uspeh, mada daleko od toga da je zagarantovan. Ima tu još puno da se guli, pre svega na planu marketinga, ali treba im poželeti sreću i podržati ovo što je započeto. Vreme je jedini merodavan sudija, a ako se ispostavi da je fijasko, lako ćemo onda biti oštri u kritici i osudi.
Nego, ostavio sam da se malo slegnu utisci, gledam lepoticu dva dana, prespavalo se i dve noći, pa reko' da napomenem kako me se sada "doima" Giulia

Ispostavilo se da je prvi utisak bio dovoljno jak i merodavan, pa se tu baš ništa nije promenilo. I dalje sam mišljenja da dizajn nije savršen, ali da je više nego uspešan, skladan i apsolutno prilagođen misiji. Što je više gledam zapažam nove detalje i pratim tu neku ideju, a uspevam i ono najteže - da se priviknem na novo lice i izgled novih "očiju"

U međuvremenu smo imali prilike da malo bolje osmotrimo unutrašnjost, a tu mi se čini kako je odrađen zaista sjajan posao koji prosto mora biti pozdravljen od ljubitelja vožnje, a u isto vreme bi trebao biti po ukusu i klijenteli preko bare od koje se i očekuje da finansijski poguraju Alfu najviše od svih. Nikada nisam verovao da će mi neki minimalističko uređen enterijer vizuelno toliko leći kao ovaj. Verujem da je ergonomski sjajno složen kao i obično kod Italijana, te da će biti pravo zadovoljstvo naći se iza tog novooblikovanog volana.
Jedina stvar koja meni nije skroz po volji jeste onaj multifunkcionalni (touch?) centralni displej. Ja sam onaj staromodni tip koji voli da ima opipljivu dugmad za sve funkcije i koji ne voli previše opcija i podešavanja, iako smatram da je oblikom i funkcionalnošću jako dobro uklopljen u celinu i samu ideju.
Naravno, ovo je novo doba, ljudi ponekad neće da kupe automobil ako nemaju ekrančine i mogućnost integracije sa svojim smart telefonima, tako da i mi staromodni moramo da prihvatimo nove tekovine i da uvažimo obavezu implementacije najmodernije tekovine. To je jedan od kompromisa koje bih ja rado napravio zarad nove Alfe

Sve u svemu, što je više gledam i spolja i unutra, sve sam više zaljubljen u nju



P.S. Evo jednog članka na temu kako se Maserati prodaje u USA, odnosno koliko velike popuste trenutno daju:
http://carbuying.jalopnik.com/you-can-g ... 1706930920
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Eto, na Maserati dobiješ popust u visini jedne nove Giuliette
To će Giulia teško moći da izvede.
Živeo sam par godina u USA i sve što mogu da kažem je da su oni potpuno druga planeta kad su automobili i saobraćaj u pitanju (ne baš uvek u pozitivnom smislu) i ako hoćeš da se dopadneš njima skoro sigurno nećeš u isto vreme moći da se dopadneš nama u Evropi. Kako će to Alfa probati da izvede, ostaje da vidimo. Retko ko to uspe jer je zadatak gotovo nemoguć bez ozbiljnih kompromisa ili ozbiljnih razlika između evropskog i američkog modela. Biće zanimljivo gledati, i oko toga sam najmanji optimista. Tamo je važno da je auto ogroman, da se ljuljuška dok ga voziš i da ne zahteva nikakvu petljanciju oko njega, da ti ne potroši ni dolar ili minut slobodnog vremena. Giulia, ako išta valja, je sve suprotno od toga
Inače uopšte ne želim da stvaram bilo kakav utisak sebi oko Giulie dok ne prošetam oko nje. Imam nekako poverenja da oni pojavu auta gotovo nikad ne promaše pa sumnjam da mi se neće dopasti kad je vidim i pipnem. Prepoznajem i na ovim fotkama toliko širokougaone optike koja izobličava sve u šta gleda pa je besmisleno prosuđivati bilo šta na osnovu fotki koje su nam dostupne. Sve je kao kroz kriva ogledala u luna parku. Biće to uživo sigurno ozbiljno dobra pojava. Mirno spavam što se toga tiče, a i ne gledam mnogo ove fotke. Čekam da je Stojanov ubaci u izlog pa ćemo da je posetimo
Display na centralnoj konzoli je ok, a ako bi u nekom režimu ocrtavao tri kružna analogna instrumenta po vozačevom izboru bio bi bingo.

Živeo sam par godina u USA i sve što mogu da kažem je da su oni potpuno druga planeta kad su automobili i saobraćaj u pitanju (ne baš uvek u pozitivnom smislu) i ako hoćeš da se dopadneš njima skoro sigurno nećeš u isto vreme moći da se dopadneš nama u Evropi. Kako će to Alfa probati da izvede, ostaje da vidimo. Retko ko to uspe jer je zadatak gotovo nemoguć bez ozbiljnih kompromisa ili ozbiljnih razlika između evropskog i američkog modela. Biće zanimljivo gledati, i oko toga sam najmanji optimista. Tamo je važno da je auto ogroman, da se ljuljuška dok ga voziš i da ne zahteva nikakvu petljanciju oko njega, da ti ne potroši ni dolar ili minut slobodnog vremena. Giulia, ako išta valja, je sve suprotno od toga

Inače uopšte ne želim da stvaram bilo kakav utisak sebi oko Giulie dok ne prošetam oko nje. Imam nekako poverenja da oni pojavu auta gotovo nikad ne promaše pa sumnjam da mi se neće dopasti kad je vidim i pipnem. Prepoznajem i na ovim fotkama toliko širokougaone optike koja izobličava sve u šta gleda pa je besmisleno prosuđivati bilo šta na osnovu fotki koje su nam dostupne. Sve je kao kroz kriva ogledala u luna parku. Biće to uživo sigurno ozbiljno dobra pojava. Mirno spavam što se toga tiče, a i ne gledam mnogo ove fotke. Čekam da je Stojanov ubaci u izlog pa ćemo da je posetimo

Display na centralnoj konzoli je ok, a ako bi u nekom režimu ocrtavao tri kružna analogna instrumenta po vozačevom izboru bio bi bingo.
- speedfreak968
- Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti - Lokacija: Bgd
- Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Post 
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Re: Novi pocetak (modeli)

If everything seems under control, you're just not going fast enough.
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
- PapaSle
- Garaža: "Il Biscione" 147 JTDm
- Lokacija: Citta di Belgrado
- Lokacija: Cita di Belgado
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex MiTo 1,4 QV 170 '10 Rosso
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Ali šta god da naprave ima da bude otimačina
Previše je ovo veliki mamac da prođe bez njegovog mišljenja, a ono je klasično... Clarksonovsko
@ DejanGT (koga mrzi da čita nek' preskoči silnu filozofiju
)
Da, znamo svi za Amere i njihovu filozofiju automobilizma, ali ogromno je to tržište i mi se svakako ne obraćamo klasičnom rednecku koji bi da menja svoj monster pick-up ili Elvisu koji se ljuljuška u 6 metara dugom Cadillacu. Naša ciljna grupa je japi, mlad i dinamičan, uspešan poslovni čovek koji svoj društveni status potvrđuje i kupovinom evropskog premium vozila. Odnosno otkinuti deo kolača koji zauzima nemačka trojka. Možda pored njih impresionirati i nekog vozača Passata, Lexusa, Honde,... Kad se kompletira gama onda "napasti" i urbane familije vlasnike SUV-ova, sa velikim sedanom eventualno i uspešnog doktora, advokata (klijentelu koja tipično cilja Volvo, nekada SAAB).
Znaju Ameri da je Evropa i dalje nedostižna velesila, odnosno njihovi proizvodi simbol uspeha i prestiža, a čak i domaći predstavnik CTS jeste isklesan po domaćem ukusu, ali sve ostalo je projektovano tako da se koliko-toliko uspešno suprotstavi najpoznatijima i najboljima u klasi.
Hoću reći da potencijalne klijentele sigurno ima, ali da je pitanje i da li je to iole blizak broj projekcijama. Jako je bitan marketing, servisna podrška, cena, garancija, a ni najmanjeg propusta u kvalitetu i pouzdanosti ovaj put ne sme biti! Treba tu i malo sreće, like na pravom mestu na popularnim društvenim mrežama, reč neke uticajne osobe koju će narod (sklon tome) saslušati i slediti. Kad je toliko sveta navedeno da gleda onu Kardašijanku, možda je neko u stanju i da animira ciljnu grupu kako je trenutno "in" posedovati i voziti Alfa Romeo
Sve u svemu velik i važan posao za stručne ljude, a nadam se da je ovaj put i za to odvojeno dovoljno sredstava i kvalitetnih stručnjaka.
Uvek se setim Porschea i reakcije kada je objavljeno da ulaze u segment SUV-ova. Mnogo je bilo mrštenja i negodovanja, ali je (čini mi se) već prve godine prodato 80.000 primeraka i teški, luksuzni i ne baš estetski savršeni Cayenne je postao najveći prodajni adut. Danas se ubiše i u prodaji u Kini, mnoštvo je žena vlasnika i vozača, a statistika kaže da je od 10 prodatih Porschea tamo 9 Cayenne-a ili Macana! Ali u suštini nije važno odakle stižu pare, sve dok zakletog puritanca sačeka beskompromisni RS3 ili nešto slično. Nešto slično biznisu gde se "ne pita odakle je stigao prvi milion", a kasnije sve postane jednostavno. Tako je i sa nama, sada moramo pronaći način da prodajemo automobile i vratimo se na mapu punim kapacitetom, a danas je za takav poduhvat neophodno ciljati one koji novac imaju, čak i ukoliko količina stila i ukusa istih nije baš proporcionalna. Drugim rečima kompromis, ali da se na tom nekom putu sačuva duša.
Što se Maseratija tiče, novi modeli su imali sasvim OK prodaju, ali ove godine je to zastalo i grafikoni su počeli osetnije da padaju. Trebaće tu dodatni boost u vidu restilizacija, uvođenja novih modela (SUV Levante!), ali na ruku ide i jak dolar, pa se može ići na fine popuste kao što sugeriše onaj link. Kod luksuznih proizvoda zarada po jedinici je velika, pa i uz takve popuste proizvođač očigledno pronalazi neki interes i zaradu. Ne verujem da je u ovom momentu baš tolika frka da bi se išlo na pošto-poto rasprodaju zaliha ispod cene.
Kod Alfe, kao što i sam kažeš, neće biti toliko velikog manevarskog prostora i ipak se mora ići na veću masovnost.
Toliko o snovima i lepim željama. Vraćam se na realnu Giuliu i zapazih interesantan detalj u vezi kočionog sistema nazad:
Re: Novi pocetak (modeli)
Lepa šetnja valaspeedfreak968 napisao:Evo jedne virtualne setnje onda

Eto naše sreće zbog revolucionarnog pomaka u dizajnuShanirani napisao:Imamo cemu da se radujemo opet![]()
![]()


Morao i je matori da se oglasiShanirani napisao:Inace..


@ DejanGT (koga mrzi da čita nek' preskoči silnu filozofiju

Da, znamo svi za Amere i njihovu filozofiju automobilizma, ali ogromno je to tržište i mi se svakako ne obraćamo klasičnom rednecku koji bi da menja svoj monster pick-up ili Elvisu koji se ljuljuška u 6 metara dugom Cadillacu. Naša ciljna grupa je japi, mlad i dinamičan, uspešan poslovni čovek koji svoj društveni status potvrđuje i kupovinom evropskog premium vozila. Odnosno otkinuti deo kolača koji zauzima nemačka trojka. Možda pored njih impresionirati i nekog vozača Passata, Lexusa, Honde,... Kad se kompletira gama onda "napasti" i urbane familije vlasnike SUV-ova, sa velikim sedanom eventualno i uspešnog doktora, advokata (klijentelu koja tipično cilja Volvo, nekada SAAB).
Znaju Ameri da je Evropa i dalje nedostižna velesila, odnosno njihovi proizvodi simbol uspeha i prestiža, a čak i domaći predstavnik CTS jeste isklesan po domaćem ukusu, ali sve ostalo je projektovano tako da se koliko-toliko uspešno suprotstavi najpoznatijima i najboljima u klasi.
Hoću reći da potencijalne klijentele sigurno ima, ali da je pitanje i da li je to iole blizak broj projekcijama. Jako je bitan marketing, servisna podrška, cena, garancija, a ni najmanjeg propusta u kvalitetu i pouzdanosti ovaj put ne sme biti! Treba tu i malo sreće, like na pravom mestu na popularnim društvenim mrežama, reč neke uticajne osobe koju će narod (sklon tome) saslušati i slediti. Kad je toliko sveta navedeno da gleda onu Kardašijanku, možda je neko u stanju i da animira ciljnu grupu kako je trenutno "in" posedovati i voziti Alfa Romeo

Uvek se setim Porschea i reakcije kada je objavljeno da ulaze u segment SUV-ova. Mnogo je bilo mrštenja i negodovanja, ali je (čini mi se) već prve godine prodato 80.000 primeraka i teški, luksuzni i ne baš estetski savršeni Cayenne je postao najveći prodajni adut. Danas se ubiše i u prodaji u Kini, mnoštvo je žena vlasnika i vozača, a statistika kaže da je od 10 prodatih Porschea tamo 9 Cayenne-a ili Macana! Ali u suštini nije važno odakle stižu pare, sve dok zakletog puritanca sačeka beskompromisni RS3 ili nešto slično. Nešto slično biznisu gde se "ne pita odakle je stigao prvi milion", a kasnije sve postane jednostavno. Tako je i sa nama, sada moramo pronaći način da prodajemo automobile i vratimo se na mapu punim kapacitetom, a danas je za takav poduhvat neophodno ciljati one koji novac imaju, čak i ukoliko količina stila i ukusa istih nije baš proporcionalna. Drugim rečima kompromis, ali da se na tom nekom putu sačuva duša.
Što se Maseratija tiče, novi modeli su imali sasvim OK prodaju, ali ove godine je to zastalo i grafikoni su počeli osetnije da padaju. Trebaće tu dodatni boost u vidu restilizacija, uvođenja novih modela (SUV Levante!), ali na ruku ide i jak dolar, pa se može ići na fine popuste kao što sugeriše onaj link. Kod luksuznih proizvoda zarada po jedinici je velika, pa i uz takve popuste proizvođač očigledno pronalazi neki interes i zaradu. Ne verujem da je u ovom momentu baš tolika frka da bi se išlo na pošto-poto rasprodaju zaliha ispod cene.
Kod Alfe, kao što i sam kažeš, neće biti toliko velikog manevarskog prostora i ipak se mora ići na veću masovnost.
Toliko o snovima i lepim željama. Vraćam se na realnu Giuliu i zapazih interesantan detalj u vezi kočionog sistema nazad:


ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Ja bih jako voleo da im krene, negde oni to i zaslužuju, ali samo možemo da se nadamo da su naučili lekcije iz prošlosti i da problem neće rešavati po milioniti put na isti, pogrešan način.
Ohrabruje me to što mi se čini da je ovaj auto baš dobar i uprkos tome što na prvi utisak ama baš ničim ne obara s nogu, možda je ustvari baš to u ovom slučaju dobar znak
Istina je i da sad prvi put iako Alfa Romea već par decenija nema u USA ustvari imaju fantastičnu prodajnu mrežu, pa oni su sad tamo praktično domaći sa celom Chryslerovom prodajnom mrežom, u suštini to ni nemci nemaju. Ako proizvod valja, a na prvi pogled bi se reklo da valja, on će naći kupca. Biće zanimljivo gledati šta se dešava.
Ohrabruje me to što mi se čini da je ovaj auto baš dobar i uprkos tome što na prvi utisak ama baš ničim ne obara s nogu, možda je ustvari baš to u ovom slučaju dobar znak

Istina je i da sad prvi put iako Alfa Romea već par decenija nema u USA ustvari imaju fantastičnu prodajnu mrežu, pa oni su sad tamo praktično domaći sa celom Chryslerovom prodajnom mrežom, u suštini to ni nemci nemaju. Ako proizvod valja, a na prvi pogled bi se reklo da valja, on će naći kupca. Biće zanimljivo gledati šta se dešava.
- speedfreak968
- Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti - Lokacija: Bgd
- Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Post 
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Re: Novi pocetak (modeli)

If everything seems under control, you're just not going fast enough.
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
I Mercedes je pozeleo dobrodoslicu Alfi u trkackom rezimu..

Merc: Konacno da se opet vozimo zajedno. Dobrodosla Alfa romeo.
Alfa: Izazov koji dodiruje srca.. (ako se ne varam u prevodu. Google translate je radio
)
I Vrele Gume vole Alfu!
http://www.vrelegume.rs/test/alfa-romeo-giulia/

Merc: Konacno da se opet vozimo zajedno. Dobrodosla Alfa romeo.
Alfa: Izazov koji dodiruje srca.. (ako se ne varam u prevodu. Google translate je radio

I Vrele Gume vole Alfu!
http://www.vrelegume.rs/test/alfa-romeo-giulia/
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Svi vole Alfu, ali ona ne zivi od ljubavi. Videcemo kako ce se prodavati, nadam se da ce Giulia biti veoma uspesan model, kao i ostali najavljeni modeli do 2018.

- Vlada R
- Garaža: ex Alfa 159 JTDm restyle
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Upravo tako. Meni se, što je više gledam, sve više dopada. Nadam se da će uspeti da zauzme poziciju na tržištu koju zaslužuje. Alfa je mnogo rizikovala sa ovim modelom a nadam se da će i sada sreća da prati hrabre 

- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex MiTo 1,4 QV 170 '10 Rosso
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
U tu ljubav se baš ne bih kladioShanirani napisao:I Vrele Gume vole Alfu!

ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- Zillgian
- Garaža: ex '07 AR159, 2.4 JTDm Q4
ex '02 AR156, 1.9 JTD - Lokacija: Ndjamena
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Istina da ih na forumu i u komentarima očigledno ne mirišu baš, ali sam baš nedavno imao priliku da u VG pročitam par tekstova o Đulijeti, i malo je reći da im se dopala.
Svaki novinar ima pravo na sopstveno mišljenje, ne znam kako to kod nas funkcioniše, da li stav pojedinca odražava stav redakcije ili kako već, ali je izvjesno da je kod pomenutih antagonizam (ako se tako može nazvati) prema AR dosta manji.
Svaki novinar ima pravo na sopstveno mišljenje, ne znam kako to kod nas funkcioniše, da li stav pojedinca odražava stav redakcije ili kako već, ali je izvjesno da je kod pomenutih antagonizam (ako se tako može nazvati) prema AR dosta manji.
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
- erdeljan
- BANOVAN
- Contact:
- Garaža: Beli fijaker
- Lokacija: Malmo
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Nista ne fali ručnoj - ne izmišljaj!
Ja imam sve što mi treba: Parče zemlje, komad neba, koru hleba, i nekog' gore što me gleda!
- MiloshBg
- Garaža: No Alfa, no fun...
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Drugar koji radi u rent-a-car agenciji rece da im je dooosta auta (mahom WAG grupa) havarisano zbog idiotske el. rucne kocnice. Ljudi je u voznji aktiviraju i eto belaja.
Alfa Romeo - The car inside the driver.
- erdeljan
- BANOVAN
- Contact:
- Garaža: Beli fijaker
- Lokacija: Malmo
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Eto, ja sam pokušavao u vožnji da je aktiviram i jednostavno ne može - sigurnosni sistem koji služi da se ista aktivira samo kada treba a ne greškom! I posle kažu: "To kad Švaba napravi..." 

Ja imam sve što mi treba: Parče zemlje, komad neba, koru hleba, i nekog' gore što me gleda!
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Na B6 passatu je moglo u voznji.. Znam da moj cale to radio i zajebancije. 
I ja se slazem da je el.rucna njesra.. Klasicna je dobra za skidanje riba.
Suv na testiranju..



I ja se slazem da je el.rucna njesra.. Klasicna je dobra za skidanje riba.

Suv na testiranju..


- erdeljan
- BANOVAN
- Contact:
- Garaža: Beli fijaker
- Lokacija: Malmo
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Ajde de, da imate el rucnu u pravom automobilu ne bi ovako pisali 

Ja imam sve što mi treba: Parče zemlje, komad neba, koru hleba, i nekog' gore što me gleda!