Novi pocetak (modeli)
- Plexform
- Garaža: 2010 MiTo, 1.4TBi 155 Rosso
2022 Giulia QV, 2.9 V6 510 Rosso - Lokacija: Beograd
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
To nesto sto Alfa ima i dalje je tu sa Giuliom i pogotovo sa 4C... Mislim da ima svetlu buducnost i sa novim nastupom, visem pozicioniranju na trzistu i vracanju sportskim genima, to ce i jacati. Moj prijatelj koji vozi i obozava Audije je odusevljen Giuliom, i drago mi je zbog toga i dobra je svar sto ce neki ljubitelji nemaca kupiti Alfu, i otkriti tu ljubav nama svima poznatu - ja do pre par godina je nisam imao, i eto desila se.
Meni licno se felne jako dopadaju, prava transformacija prstenova/potkovica kako zelite da ih zovete, ali da u odredjenim uglovima deluju male - slazem se. Volan je sjajan, start dugme sa leve strane kao na 458 Italia, monohromni znak cirkularno brusen, je skroz u retro duhu, drago mi je sto je rucica menjaca loptasta, a ne oblika obrnutog palca, i cela unutrasnjost mislim da ima taj utisak, da kad sednete se jednostavno osecate kao kod kuce, da vas je auto zagrlio. Ovo jeste QV verzija, ali nadam se da ce biti neki nivo sportske opreme uz slabije motore, carbon + alcantara, i pregrst crvenog stepa je brrrrr <3
Meni licno se felne jako dopadaju, prava transformacija prstenova/potkovica kako zelite da ih zovete, ali da u odredjenim uglovima deluju male - slazem se. Volan je sjajan, start dugme sa leve strane kao na 458 Italia, monohromni znak cirkularno brusen, je skroz u retro duhu, drago mi je sto je rucica menjaca loptasta, a ne oblika obrnutog palca, i cela unutrasnjost mislim da ima taj utisak, da kad sednete se jednostavno osecate kao kod kuce, da vas je auto zagrlio. Ovo jeste QV verzija, ali nadam se da ce biti neki nivo sportske opreme uz slabije motore, carbon + alcantara, i pregrst crvenog stepa je brrrrr <3
- byMaX
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo Giulia QV 510bhp AT8 2018
Alfa Romeo Giulietta 2.0jtdm3 Sport 2011
Volvo S80 2006
Mini Cooper D 2016 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
I ja bih voleo da jednom vozim ovaj look spolja, a da ipak ima motor s kojim cu opusteno do Grcke i Spanije... nesto kao sto je bio TI kod 159. Sasvim je dovoljan najjaci 4-cilindricni 2.2 dizel
naveo sam motore na prethodnoj strani

Turismo Internacionale
- Plexform
- Garaža: 2010 MiTo, 1.4TBi 155 Rosso
2022 Giulia QV, 2.9 V6 510 Rosso - Lokacija: Beograd
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Sto vise gledam slike i video klipove, to mi se vise svidja i uvlaci pod kozu 


- kovalski
- Garaža: ex 156 1.9 JTD 16V giugiaro
remap;
ex 166 2.0 TS
ex 156 SW 2.0 SP3
ex159 SW
ex GTV CUP limitata No_076 2.0 TS
Vectra C CDTI 16V
Yamaha FZ6R - Lokacija: Žabalj
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
ma kolega stromboli aka Boško to zbog 159
A ona mi isto kao što sam rekao i za mazdu i još neka sa kojima je porede (vidim čak i sa superb-om- a uopšte ne liči) deluje kompletnije i ubedljivije od 159 u svoje vreme..
I vidim većini se sve više sviđa, meni isto
A za eneterijer mi dovoljno kad mi je brat (koji inače ne svršava na alfe) rekao da deluje baš visokobudžetno!
Ljudi koji nisu opterećeni automobilima generalno, a posebno nisu opterećeni pljuvanjem alfe su mi uvek govorili da najlepše izgleda u pokretu, jednostavno pleni.

A ona mi isto kao što sam rekao i za mazdu i još neka sa kojima je porede (vidim čak i sa superb-om- a uopšte ne liči) deluje kompletnije i ubedljivije od 159 u svoje vreme..
I vidim većini se sve više sviđa, meni isto

A za eneterijer mi dovoljno kad mi je brat (koji inače ne svršava na alfe) rekao da deluje baš visokobudžetno!
Ljudi koji nisu opterećeni automobilima generalno, a posebno nisu opterećeni pljuvanjem alfe su mi uvek govorili da najlepše izgleda u pokretu, jednostavno pleni.
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex MiTo 1,4 QV 170 '10 Rosso
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Drugar, zašto nisam iznenađen takvim izborom
A ako će uživo da izgleda kao ona tvoja beštija, onda bih se i ja, hardcore rosso ljubitelj, našao pred dilemom
Ovde nema velike filozofije, tržište će reći svoje i broj prodatih primeraka će direktno odrediti da li je ovaj pravac bio spasonosan, ili će dovesti do toga da brod potpuno potone.
Re: Novi pocetak (modeli)
Ha, ha, hasinisa napisao:Ja nađoh moju blu zaffiro... može![]()

Drugar, zašto nisam iznenađen takvim izborom

A ako će uživo da izgleda kao ona tvoja beštija, onda bih se i ja, hardcore rosso ljubitelj, našao pred dilemom

Druže, slažem se sa celom opservacijom, a u vezi citiranog jedino bih dodao da pored toga što se pokušava otkinuti deo kupaca nemačkih premium vozila, da je ipak ceo paket skockan tako da osvoji američko tržište. Negde sam pročitao da se planira plasman oko 150.000 jedinica, što je vrlo ambiciozna cifra i ako se iole ostvari - eto nas na konju. Kod Amera ne vredi pucati na emocije i tradiciju, ostalo je malo onih koji Alfu pamte onako kao mi, tako da je ovo stvarno novi početak. Da bi Amera uverili da uzme Alfu pored dostupnih konkurenata iz Nemačke, pa i Japana, tu ne vredi iskakati sa preteranim individualizmom. Ja bih voleo da je tako, ali realno mislim da je dugo vagano i konačno procenjeno sa kakvom pričom vredi pokušati. A valja razmišljati i o ogromnom kineskom tržištu gde danas luksuz ide kao alva.DejanGT napisao:Ono što me malo brine je ta upornost u lovu na kupce i ljubitelje nemačkih automobila. Ljubitelji nemačkih automobila su upravo to - ljubitelji nemačkih automobila, i svaki pokušaj da vegetarijancu prodaš meso se uvek završi isto.
Ovde nema velike filozofije, tržište će reći svoje i broj prodatih primeraka će direktno odrediti da li je ovaj pravac bio spasonosan, ili će dovesti do toga da brod potpuno potone.
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- Coo
- Garaža: ex 147 '07 JTDm 8v
Yeti TDI 4x4 - Lokacija: BGD
- Lokacija: Beograd
Post
Ma oni tonu godinama pa nikako da potonu, dobar posao su sa 147 i 156 napravili. Mislim da je to segment gde mogu da naprave nesto, ali da budu svoji. Probali su da spuste Alfu na prepakovani Fiat, sada pokušavaju da je dignu u prepakovani Maserati. Vreme će pokazati, ali mislim da ni jedno ni drugo nije resenje. U A6, E i BMW 5 klasi nemaju šta da traže. U klasi BMW trojke već mogu da se nivelišu sasvim dobro, samo ako su jeftiniji od iste.
If it ain't broke, don't fix it.
- alfamen
- Contact:
- Garaža: ALFA 166 TS
ALFA 166 2.4 JTD
LANCIA LIBRA 1.9 - Lokacija: Novi Beograd
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Auto je BOMBETINA i sve se bojim da pisci negativnih komentara ne bi pozeleli da je poseduju!
Jedva cekam da je vidim uzivo i da verovatno totalno odlepim sa sirokim osmehom na licu!
Re: Novi pocetak (modeli)

Jedva cekam da je vidim uzivo i da verovatno totalno odlepim sa sirokim osmehom na licu!

- Danilo
- Garaža: 159 2.2JTS '08
Post
Što se izgleda tiče, silueta odlična, pozadi ništa spektakularno ali sasvim ok, a prednji kraj... meni definitivno ima ono nešto „alfističko“, ali kao da mu nedostaje neka crta... Iz određenih uglova izgleda sjajno — uglavnom kada se jasno vidi ovaj prelom haube koji spaja gornju liniju fara i centralne maske sa alfa znakom. Gde se ne vidi, odaje mi utisak kao Mazda Miata (npr. http://images.thecarconnection.com/lrg/ ... 6793_l.jpg). A ovde ima i dobrih slika: http://www.motorauthority.com/news/1098 ... y-revealed
A za američko tržište je valjda najvažnije koliko ima držača za čaše...
Verujem da zbog njih nisu stavljali sakrivene ručke zadnjih vrata, a to mislim da bi još više popravilo siluetu. I ona crna guma oko prozora mora da nestane (izgleda mi gore nego na 159-ci, a i tu izgleda gadno
).
Edit: morao sam da prespavam da se utisci slegnu
Re: Novi pocetak (modeli)
Mene zapravo to najviše brine — ostali agregati još nisu zvanično potvrđeni, što znači da još uvek nisu u fazi gde imaju željene performance (snaga i potrošnja). Ovaj motor je u suštini tjuniran iz Ghiblija, tj. već su ga imali. 2.2 dizel i 2.0 benzinac već neko vreme nemaju, tako da je to dosta izmena za aktuelne 2.0 jtdm i 1.8tbi motore. Ništa, nadam se da će motori biti pravi, a onda će možda biti teško odoleti.DejanGT napisao:Ceo proizvod je očigledno ozbiljno osmišljen i verzija od 500 ks postoji od prvog dana. To je stvarno pozitivna promena. To pokazuje da je AR krenuo u ozbiljnom pravcu.
Što se izgleda tiče, silueta odlična, pozadi ništa spektakularno ali sasvim ok, a prednji kraj... meni definitivno ima ono nešto „alfističko“, ali kao da mu nedostaje neka crta... Iz određenih uglova izgleda sjajno — uglavnom kada se jasno vidi ovaj prelom haube koji spaja gornju liniju fara i centralne maske sa alfa znakom. Gde se ne vidi, odaje mi utisak kao Mazda Miata (npr. http://images.thecarconnection.com/lrg/ ... 6793_l.jpg). A ovde ima i dobrih slika: http://www.motorauthority.com/news/1098 ... y-revealed
A za američko tržište je valjda najvažnije koliko ima držača za čaše...


Edit: morao sam da prespavam da se utisci slegnu

- Sava
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 JTDm 170ks
- Lokacija: Beograd
- Danilo
- Garaža: 159 2.2JTS '08
- Sava
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 JTDm 170ks
- Lokacija: Beograd
- Danilo
- Garaža: 159 2.2JTS '08
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Ma znam, ali mislim da si već odgovorio: nema gde drugde nego desno. 
Kad se ture parking senzori, opet će biti gusto (kao na 159-ci).
Uostalom, da vidimo kako će izgledati spojler napred za šire narodne mase, pa ćemo za tablicu naći mesto.

Kad se ture parking senzori, opet će biti gusto (kao na 159-ci).
Uostalom, da vidimo kako će izgledati spojler napred za šire narodne mase, pa ćemo za tablicu naći mesto.
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Alfa Romeo Giulia QV - 3.0 L turbo V6, 510 PS, 0-100 km/h za 3.9 sec
Mercedes-AMG C63 S - 4.0 L biturbo V8, 510 PS, 0-100 km/h za 4.0 sec
Cadillac ATS-V Sedan - 3.6 L twin-turbo V6, 470 PS, 0-100 km/h za 4.0 sec
BMW M3 - 3.0 L twin-turbo, 431 PS, 0-100 km/h za 4.1 sec
Mercedes-AMG C63 S - 4.0 L biturbo V8, 510 PS, 0-100 km/h za 4.0 sec
Cadillac ATS-V Sedan - 3.6 L twin-turbo V6, 470 PS, 0-100 km/h za 4.0 sec
BMW M3 - 3.0 L twin-turbo, 431 PS, 0-100 km/h za 4.1 sec
- erdeljan
- BANOVAN
- Contact:
- Garaža: Beli fijaker
- Lokacija: Malmo
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Dok krene produkcija te cifre ce se razvodnjiti na zalost ali nema veze 

Ja imam sve što mi treba: Parče zemlje, komad neba, koru hleba, i nekog' gore što me gleda!
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Kako god da pogledate, ukusi su uvek razliciti...
Ono sto je vec neko pomenuo a to je da na samom alfa forumu da su misljenja jako podeljena... to je i ono sto je lose sa alfom odavno... tj. zasto joj i ne ide.
Toliko puta su menjali stvari i toliko puta su menjli publiku iliti ciljnu grupu da ni oni sami vishe ne znaju sta treba. tj. izgubili su pravac odavno.
necu da ulazim u to sta se meni svidja sta mi se ne svidja, sta se nekome drugom svidja itd. nije bitno, ono sto je bitno je da nekada davno dok je alfa bila alfa, solo, sama, nezavisna, pred bankrotom kako god... ljudi su voleli njihove automobile, sve automobile, sve motore, imali su tradiciju, liniju, ideologiju. Koja iako se nije svidjala svima, je bila jasna i akcenat je uvek bio na istim stvarima. To je ono sto je alfu cinilo alfom i zbog cega su je alfisti voleli.
"TO" je nestalo odavno, i pocela je fiatovska potraga za novim nacinima zarade para, nemojmo to mesati sa vizijom, licnoscu ili karakterom, alfa odavno trazi nacin da zaradi pare svojim zlim fiatovskim overlordima, a to je upravo ono sto je pogresno u filozofiji "nove" alfe.
Da su se izgubili i pucaju na pogresnu publiku, sto dokazuje i ovaj auto, najbolje ide u prilog razlog mnogih (ne svih, mnogih, jer ipak izuzetak potvrdjuje pravilo i svaka cast izuzetscima, ali vecina je vecina) novih alfista koji voze 145, 146..... 147, 156 itd modele... oni prvi su upgradovali svog fiata na alfu, ovi kasniji nisu imali pare za audija ili bmw-a.
Tu lezi sustina problema s identitetom alfe, marketinska vrednost marke je pala toliko nisko da je ili upgrade za vozace najgoreg italijanskog automobila, fiata ili utesna nagrada za germanofile koji zele da kupe malo stila za male pare dok ne skupe za "pravi auto"...
Vremena kada si sa alfom mogao da odes u disco sa najlepsim automobilom i usput ostavis u prasini germansku konkurenciju o istom trosku su prosla odavno. Vremena uzdaha lepseg pola za stilom i dizajnom i ljubomore snaznijeg pola za performansama i prestizom vaseg vozila su... wind... gone... zbogom...
Alfa nije profitirala kako neko rece sto je stigla poslednja na trku jer je osmotrila konkurenciju, ona je upravo i samo to, zakasnila i dosla da pokupi mrvice, jer kao i u svakom poslu biti prvi i jedini dok se ostali sabiraju i racunaju donosi prednost i profit...
I sve je to samo zbog nedostatka omudine... jedini razlog zasto alfa failuje u poslednjih 20 godina je cist nedostatak omudine da se stvari zavrse do kraja i urade kako treba, 159 je cimnula u pravom pravcu, ali je pratio los glas protiv koga se niko nije borio, nasledjeni fiatovski dnk koji kao rak sramotno ubija nekada slavnu i veliku marku automobila...
Ono sto je vec neko pomenuo a to je da na samom alfa forumu da su misljenja jako podeljena... to je i ono sto je lose sa alfom odavno... tj. zasto joj i ne ide.
Toliko puta su menjali stvari i toliko puta su menjli publiku iliti ciljnu grupu da ni oni sami vishe ne znaju sta treba. tj. izgubili su pravac odavno.
necu da ulazim u to sta se meni svidja sta mi se ne svidja, sta se nekome drugom svidja itd. nije bitno, ono sto je bitno je da nekada davno dok je alfa bila alfa, solo, sama, nezavisna, pred bankrotom kako god... ljudi su voleli njihove automobile, sve automobile, sve motore, imali su tradiciju, liniju, ideologiju. Koja iako se nije svidjala svima, je bila jasna i akcenat je uvek bio na istim stvarima. To je ono sto je alfu cinilo alfom i zbog cega su je alfisti voleli.
"TO" je nestalo odavno, i pocela je fiatovska potraga za novim nacinima zarade para, nemojmo to mesati sa vizijom, licnoscu ili karakterom, alfa odavno trazi nacin da zaradi pare svojim zlim fiatovskim overlordima, a to je upravo ono sto je pogresno u filozofiji "nove" alfe.
Da su se izgubili i pucaju na pogresnu publiku, sto dokazuje i ovaj auto, najbolje ide u prilog razlog mnogih (ne svih, mnogih, jer ipak izuzetak potvrdjuje pravilo i svaka cast izuzetscima, ali vecina je vecina) novih alfista koji voze 145, 146..... 147, 156 itd modele... oni prvi su upgradovali svog fiata na alfu, ovi kasniji nisu imali pare za audija ili bmw-a.
Tu lezi sustina problema s identitetom alfe, marketinska vrednost marke je pala toliko nisko da je ili upgrade za vozace najgoreg italijanskog automobila, fiata ili utesna nagrada za germanofile koji zele da kupe malo stila za male pare dok ne skupe za "pravi auto"...
Vremena kada si sa alfom mogao da odes u disco sa najlepsim automobilom i usput ostavis u prasini germansku konkurenciju o istom trosku su prosla odavno. Vremena uzdaha lepseg pola za stilom i dizajnom i ljubomore snaznijeg pola za performansama i prestizom vaseg vozila su... wind... gone... zbogom...
Alfa nije profitirala kako neko rece sto je stigla poslednja na trku jer je osmotrila konkurenciju, ona je upravo i samo to, zakasnila i dosla da pokupi mrvice, jer kao i u svakom poslu biti prvi i jedini dok se ostali sabiraju i racunaju donosi prednost i profit...
I sve je to samo zbog nedostatka omudine... jedini razlog zasto alfa failuje u poslednjih 20 godina je cist nedostatak omudine da se stvari zavrse do kraja i urade kako treba, 159 je cimnula u pravom pravcu, ali je pratio los glas protiv koga se niko nije borio, nasledjeni fiatovski dnk koji kao rak sramotno ubija nekada slavnu i veliku marku automobila...
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
I sad ako neko misli da ce auto od 75.000 e da spase marku taj je lud kao i shefovi u fiatu koji pokusavaju da proteraju tu sumanutu pricu... ne zivi bmw od m3 ni m5 niti oslanja svoj biznis profil na seriji 7...
Kao i u svakom poslu moras da znas sta ti pravi pare, a sta ti pravi marketing iliti hype a na cemu realno ne zaradjujes niti zivis od toga...
da je 4c konkurencija ae86 ili brz-u a da su sada predstavili auto u klasi 147 sa vecom vrednoscu i boljim dizajnom u odnosu na konkurenciju razumeo bih... ovo... je suludo... bar za odrzanje marke i pravljenje novca...
Kao i u svakom poslu moras da znas sta ti pravi pare, a sta ti pravi marketing iliti hype a na cemu realno ne zaradjujes niti zivis od toga...
da je 4c konkurencija ae86 ili brz-u a da su sada predstavili auto u klasi 147 sa vecom vrednoscu i boljim dizajnom u odnosu na konkurenciju razumeo bih... ovo... je suludo... bar za odrzanje marke i pravljenje novca...
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 1.9 jtd
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Mene jedino brine ovo http://www.wsj.com/articles/fiat-chrysl ... 1434560748
Ocigledno se i dalje ne poklanja dovoljno paznje detaljima koji prave razliku... prosjecnog korisnika vise interesuje da unutra nista ne skripi od plastike i kad zalupi vratima da nema zvuk kao kod nekog low budget auta nego da li auto ubrzava pola sec brze od konkurenta... A kad wall street journal ovako nesto objavi to jako mnogo ljudi procita...
Secam se pre par godina kad se pojavila djulijeta bio sam na sajmu u NS, Stojanov je isterao neku najobicniju clot belu dok su pored stajale honde civic i accord u recimo srednjim paketima opreme... Iako mi se jako svidja djulijeta i znam da je mehanika dobra treba li reci kolika je bila razlika u korist Hondi na temu plastike/zavrsne obrade/zatvaranje vrata i sl.
i kad ljudi koji voze nesto trece prolaze i sednu u oba komentari su jasni... to je problem alfinog marketinga...
Ocigledno se i dalje ne poklanja dovoljno paznje detaljima koji prave razliku... prosjecnog korisnika vise interesuje da unutra nista ne skripi od plastike i kad zalupi vratima da nema zvuk kao kod nekog low budget auta nego da li auto ubrzava pola sec brze od konkurenta... A kad wall street journal ovako nesto objavi to jako mnogo ljudi procita...
Secam se pre par godina kad se pojavila djulijeta bio sam na sajmu u NS, Stojanov je isterao neku najobicniju clot belu dok su pored stajale honde civic i accord u recimo srednjim paketima opreme... Iako mi se jako svidja djulijeta i znam da je mehanika dobra treba li reci kolika je bila razlika u korist Hondi na temu plastike/zavrsne obrade/zatvaranje vrata i sl.

- Stromboli
- Garaža: Giulia 952 QV
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16V - Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
@Kovalski: Ne govorim ja to zbog 159, vec gledam na to iz sopstvenog ugla. Ja kad sam kupovao nju uzeo sam je, jer to bila ljubav na prvi pogled, potpuno drugaciji auto od svega, onda delom zbog istorije nastanka modela u kojem prepoznajem neke meni bliske stvari. Ona je za mene nezamenljiva. Ocekivao sam da ce i Giulia biti woow kad je pogledam prvi put, kao sto je i 4C ostavio snazan utisak na mene. Ali se to nije dogodilo. Kad sam kupio moju 159 u to vreme sam mogao uzeti bilo sta od konkurencije, mogao sam birati za te pare sta god sam hteo u toj klasi, ali sam bezao od bezlicnosti ostalih modela. Sad te detalje prepoznajem u Giulii.
Ne znam zasto se to sve shvata kao pljuvanje, nije pljuvanje. Auto jeste lep, dakle Giulia je lepa, ali nije nista posebno. Ne mora na svaku lepu zenu da ti se digne, jel tako? Dakle govorim o manjku originalnosti i posebnosti.
Sto se tice Giuliette i Mite nikad mi nisu legli, ali su bar originalni u svakom pogledu. Mogu ih videti samo kraickom oka i znam sta je proslo pored mene. U tome je stvar. Drugo, nikad nisam voleo hatchback-e. Tako da je i razumljivo sto me nisu dojmili. Ali skidam kapu svakome ko ih je kupio, kao sto cu skinuti kapu svakome ko kupi Giuliu.
@Shanirani: Ne obaziri se sta pisu na drugim forumima
.
@Alfanatic: naravno da idemo i na Giulia hodocasce, cim je dovedu u Stojanov, jedva cekam novo druzenje.
Ne znam zasto se to sve shvata kao pljuvanje, nije pljuvanje. Auto jeste lep, dakle Giulia je lepa, ali nije nista posebno. Ne mora na svaku lepu zenu da ti se digne, jel tako? Dakle govorim o manjku originalnosti i posebnosti.
Sto se tice Giuliette i Mite nikad mi nisu legli, ali su bar originalni u svakom pogledu. Mogu ih videti samo kraickom oka i znam sta je proslo pored mene. U tome je stvar. Drugo, nikad nisam voleo hatchback-e. Tako da je i razumljivo sto me nisu dojmili. Ali skidam kapu svakome ko ih je kupio, kao sto cu skinuti kapu svakome ko kupi Giuliu.
@Shanirani: Ne obaziri se sta pisu na drugim forumima

@Alfanatic: naravno da idemo i na Giulia hodocasce, cim je dovedu u Stojanov, jedva cekam novo druzenje.
`...owning an Alfa is a portal...´ - dovoljno receno.
- maxy
- Garaža: Giulietta 2.0
Ex Alfa Romeo 147 1.9 jtd - Lokacija: BG
- Lokacija: BG
Post
Kad sam kupovao automobil o AR nisam ni razmišljao, sve dok nisam seo u 147. Sasvim slučajno. Dva dana posle postao sam vlasnik jedne 147. Jel treba još nešto da dodam?
Mnogo su se ljudi uzbudili oko napucane verzije. Aj da sačekamo neku sa primerenijom kubikažom.
Re: Novi pocetak (modeli)
Ovaj komentar, ali i sledeći kao da sam sam napisao. Ne bih na temu ništa dodao.JaMaL napisao:Kako god da pogledate, ukusi su uvek razliciti...
Ono sto je vec neko pomenuo a to je da na samom alfa forumu da su misljenja jako podeljena... to je i ono sto je lose sa alfom odavno... tj. zasto joj i ne ide.
Toliko puta su menjali stvari i toliko puta su menjli publiku iliti ciljnu grupu da ni oni sami vishe ne znaju sta treba. tj. izgubili su pravac odavno.
necu da ulazim u to sta se meni svidja sta mi se ne svidja, sta se nekome drugom svidja itd. nije bitno, ono sto je bitno je da nekada davno dok je alfa bila alfa, solo, sama, nezavisna, pred bankrotom kako god... ljudi su voleli njihove automobile, sve automobile, sve motore, imali su tradiciju, liniju, ideologiju. Koja iako se nije svidjala svima, je bila jasna i akcenat je uvek bio na istim stvarima. To je ono sto je alfu cinilo alfom i zbog cega su je alfisti voleli.
"TO" je nestalo odavno, i pocela je fiatovska potraga za novim nacinima zarade para, nemojmo to mesati sa vizijom, licnoscu ili karakterom, alfa odavno trazi nacin da zaradi pare svojim zlim fiatovskim overlordima, a to je upravo ono sto je pogresno u filozofiji "nove" alfe.
Da su se izgubili i pucaju na pogresnu publiku, sto dokazuje i ovaj auto, najbolje ide u prilog razlog mnogih (ne svih, mnogih, jer ipak izuzetak potvrdjuje pravilo i svaka cast izuzetscima, ali vecina je vecina) novih alfista koji voze 145, 146..... 147, 156 itd modele... oni prvi su upgradovali svog fiata na alfu, ovi kasniji nisu imali pare za audija ili bmw-a.
Tu lezi sustina problema s identitetom alfe, marketinska vrednost marke je pala toliko nisko da je ili upgrade za vozace najgoreg italijanskog automobila, fiata ili utesna nagrada za germanofile koji zele da kupe malo stila za male pare dok ne skupe za "pravi auto"...
Vremena kada si sa alfom mogao da odes u disco sa najlepsim automobilom i usput ostavis u prasini germansku konkurenciju o istom trosku su prosla odavno. Vremena uzdaha lepseg pola za stilom i dizajnom i ljubomore snaznijeg pola za performansama i prestizom vaseg vozila su... wind... gone... zbogom...
Alfa nije profitirala kako neko rece sto je stigla poslednja na trku jer je osmotrila konkurenciju, ona je upravo i samo to, zakasnila i dosla da pokupi mrvice, jer kao i u svakom poslu biti prvi i jedini dok se ostali sabiraju i racunaju donosi prednost i profit...
I sve je to samo zbog nedostatka omudine... jedini razlog zasto alfa failuje u poslednjih 20 godina je cist nedostatak omudine da se stvari zavrse do kraja i urade kako treba, 159 je cimnula u pravom pravcu, ali je pratio los glas protiv koga se niko nije borio, nasledjeni fiatovski dnk koji kao rak sramotno ubija nekada slavnu i veliku marku automobila...
Kad sam kupovao automobil o AR nisam ni razmišljao, sve dok nisam seo u 147. Sasvim slučajno. Dva dana posle postao sam vlasnik jedne 147. Jel treba još nešto da dodam?
Mnogo su se ljudi uzbudili oko napucane verzije. Aj da sačekamo neku sa primerenijom kubikažom.
- alfa&omega
- Garaža: Fiat Punto 1.9 JTD
Fiat Coupe 20 VT
Alfa 155 TS 2.0 16V Sport
Alfa 166 2.4 JTD Distinctive
Alfa 147 1.9 JTD Distinctive
Alfa 156 2.5 V6 24V Distinctive - Lokacija: Prijepolje
- Lokacija: Prijepolje
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Pa, ako ti je to bio kriterijum da kupis Alfu 147 mislim da bi kupio Giuliu jos brze mnogo, jer verujem da ce imati fantasticne vozne karakteristike, a i enterijer je zanimljiv
- maxy
- Garaža: Giulietta 2.0
Ex Alfa Romeo 147 1.9 jtd - Lokacija: BG
- Lokacija: BG
Post
Od kako sam kupio 147 moj ugođaj svakodnevne vožnje se promenio. Osećao sam se kao pubertetlija koji je tek položio i čekao kad će ćale da mu da auto.
Sad kad pogledam od svih automobila kod nas jedino se pronalazim u novim mazdama i AR. Jednostavno taj stilski izražaj mi godi.
Re: Novi pocetak (modeli)
Teško, nekako mi dizajn nije legao. Enterijer mi je ok, ali eksterijer ne mogu da svarim još. Možda mi legne kasnije. Npr. Đulijeta mi je legla iz prve kao i 159 i 156 pre nje, a u vreme kada je 159 izašla nisam obraćao previše pažnje na automobile. Kada je izašla 156 neki lik u kraju je kupio crvenu SW, bruka kakva je bila, jedino da si ćorav pa da ne vidiš to umetničko delo.alfa&omega napisao:Pa, ako ti je to bio kriterijum da kupis Alfu 147 mislim da bi kupio Giuliu jos brze mnogo, jer verujem da ce imati fantasticne vozne karakteristike, a i enterijer je zanimljiv
Od kako sam kupio 147 moj ugođaj svakodnevne vožnje se promenio. Osećao sam se kao pubertetlija koji je tek položio i čekao kad će ćale da mu da auto.
Sad kad pogledam od svih automobila kod nas jedino se pronalazim u novim mazdama i AR. Jednostavno taj stilski izražaj mi godi.
- Alex V6
- Garaža: V6 inside
- Lokacija: Srbija
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Motor u QV je nova kontrukcija i nema veze sa Ghibli motorom. Izgleda da je baziran na Ferrari V8 iz 488 GTB-a, V ugao je 90 stepeni. Kod Maseratija je baza Pentastar blok sa 60 stepeni.


- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex MiTo 1,4 QV 170 '10 Rosso
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Skroz je nepovoljna klima za brendove sa nasleđem poput Alfinog jer ono što je nju krasilo danas više nije dovoljno. Ko je mogao da predvidi kako će svet danas izgledati i da povuče prave poteze bez ikakvog kompromisa? Čak i spominjani Nemci kojima sjajno ide napadaju kinesko tržište i dodvoravaju se svojim produženim "L" limuzinama bogatoj klijenteli koja je preko noći uskočila u luksuz, pa želi da se baškari na zadnjem sedištu, dok neki iskreni ljubitelji maštaju i bespomoćno piskaraju po forumima.
Ne znam, komplikovano je zaista, kompromisi su neminovni, a po meni Alfa i dalje (pogotovo sa obećanim performansama nove Giulie) itekako ima dovoljno gena i začina da me i dalje drži zadovoljnim. Nisam od juče, rastao sam dok su putevima uveliko krstarile neke legendarne Alfe, ali u omiljenom brendu i dalje pronalazim dovoljno dobrog i poželjnog da mi podiže adrenalin.
Različiti smo ljudi, različiti su ukusi i to je nešto oko čega nema svrhe polemisati, a što se mora uvažiti...
Re: Novi pocetak (modeli)
Uz dužno poštovanje i potpuno uvažavanje različitog viđenja stvari, citiram deo u kome i leži suština. Svet je danas mnogo drugačije mesto, filozofija doživljaja vožnje je drugačija, kupci danas imaju dramatično drugačija očekivanja i želje od svojih automobila. Ono u čemu je Alfa bila briljantna pre 40 godina danas nije dovoljno i rezervisano je za entuzijaste, a od entuzijasta malo ko može da živi.JaMaL napisao:Vremena kada si sa alfom mogao da odes u disco sa najlepsim automobilom i usput ostavis u prasini germansku konkurenciju o istom trosku su prosla odavno. Vremena uzdaha lepseg pola za stilom i dizajnom i ljubomore snaznijeg pola za performansama i prestizom vaseg vozila su... wind... gone... zbogom...
Skroz je nepovoljna klima za brendove sa nasleđem poput Alfinog jer ono što je nju krasilo danas više nije dovoljno. Ko je mogao da predvidi kako će svet danas izgledati i da povuče prave poteze bez ikakvog kompromisa? Čak i spominjani Nemci kojima sjajno ide napadaju kinesko tržište i dodvoravaju se svojim produženim "L" limuzinama bogatoj klijenteli koja je preko noći uskočila u luksuz, pa želi da se baškari na zadnjem sedištu, dok neki iskreni ljubitelji maštaju i bespomoćno piskaraju po forumima.
Ne znam, komplikovano je zaista, kompromisi su neminovni, a po meni Alfa i dalje (pogotovo sa obećanim performansama nove Giulie) itekako ima dovoljno gena i začina da me i dalje drži zadovoljnim. Nisam od juče, rastao sam dok su putevima uveliko krstarile neke legendarne Alfe, ali u omiljenom brendu i dalje pronalazim dovoljno dobrog i poželjnog da mi podiže adrenalin.
Različiti smo ljudi, različiti su ukusi i to je nešto oko čega nema svrhe polemisati, a što se mora uvažiti...
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER