Novi pocetak (modeli)
- maxy
- Garaža: Giulietta 2.0
Ex Alfa Romeo 147 1.9 jtd - Lokacija: BG
- Lokacija: BG
- vnov
- Garaža: Ex Alfa Romeo 147 1.6TS 120ks+chip
Ex Alfa Romeo Sprint QV 1.7 8v
Ex Škoda Octavia A5 FL 1.4TSI
Ex Fiat Punto Sporting 1.2 16v
Ex Alfa Romeo GT 1.9jtd 16v
Alfa Romeo Giulietta Sprint 1.4 tb 2020
Škoda Kodiaq
Peugeot speedfight 3 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- Bg_Silver
- Garaža: /
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Ja mislim da ce sve cene biti tu negde kao sto je cena trojke recimo, eventualno nesto nize.
Eto za 75k lep izbor giulia ili 4c
Eto za 75k lep izbor giulia ili 4c

- speedfreak968
- Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti - Lokacija: Bgd
- Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Post 
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Re: Novi pocetak (modeli)
Oho-ho, znaci ipak prodaja krece krajem OVE godine, e to je lepo cuti... 75k za QV? Jbga, onda cu ipak da zemim 1750 tbi ili neko dizlo 


If everything seems under control, you're just not going fast enough.
- speedfreak968
- Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti - Lokacija: Bgd
- Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Post

If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Re: Novi pocetak (modeli)
Giulia QV, naravno... Ipak sam ja porodican covekBg_Silver napisao:Ja mislim da ce sve cene biti tu negde kao sto je cena trojke recimo, eventualno nesto nize.
Eto za 75k lep izbor giulia ili 4c


If everything seems under control, you're just not going fast enough.
- Reyd021
- Garaža: Alfa Romeo GT 1.9 JTD
Alfa Romeo 159 2.0 jtdm - Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Po meni ovo nimalo ne lici na pravu Alfu. Secam se kad sam prvi put uzivo video 159, jedan od najlepsih sedana ikad, onaj zverski prednji kraj koji nikoga ne ostavlja ravnodusnim. Ovo ni spolja ni iznutra nema ono sto je dosada odvajalo Alfu od ostalih, jos jedan u moru bezlicnih auta. Steta
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Moram ovaj post da pocnem ovako. Sta znaci biti "ALFISTA" da li to znaci voleti BREND (njegova dostignuca od pocetka pa do danas) koji postujemo sta god da urade sa njim ili znaci voleti odredjene AUTOMOBILE iz tog brenda? Ja iskreno sam zavoleo Alfu cim sam je upoznao. A upoznao sam je preko interneta. Prva ljubav koja i dan danas traje je moja 156 i volim je toliko sto zbog same sebe sto zbog radosti i srece koje mi je donosila u voznji. Ima ona gomilu svojim mana. A pri tome mislim na samo njene mane, pa je bilo razmisljanja da je zamenim sa drugom. Ali jednostavno nisam mogao. Dosta me uspomena vezuje za nju, tako da nisam imao srca. Ostale modele ovog brenda smatram za dobrim naslednicima predhodnika, iako mislim da su zadnjih 15 godina ispromasivali gomilu stvari u vezi njih.
Ono sto smatram najinteresantijim kod Giulije je to sto su odradili domaci zadatak. Sacekali konkurenciju da ponude najbolje, gledali sa strane pisali beleske, pravili grupe sta se ljudima svidja, kako da poboljsaju prodaju, sta tu treba odraditi. I jako su dobar i majstorksi posao odradili. Ovaj auto koji je danas predstavljen je nas put u slavu. I svi trebamo da ga slavimo. Ovaj auto treba da poveca proizvodnju i zaradu naseg omiljenog brenda kako bi on i dalje postojao.
Da su tu omanuli... necu ni da razmisljam o tome..
Da li lici na konkurenta? DA
Na koje konkurente lici? Na sve pomalo.
Sta to znaci? Znaci da su najbolje uzeli i odradili u svom stilu.
Sta to znaci za Alfu? Znaci povecanje dopadljivosti kod ljudi koji vole te brendove.
Dakle Alfisti, budite pravi Alfisti, podrzite svoj omiljeni brend ma kroz sta god prolazio i sta god radio da opstane. Mi trebamo biti moralna podrska, a neki srecnici od nas i materijalna. Nemojte pljuvati izgled, on je takav radi visljeg cilja.
Citam malo pre u gomili nekih grupa kako se jedini "Alfisti" zale na izgled. Ocigledno nisu ili niste shvatili poentu. Nece nas Alfa razocarati. Toliko lepih automobila su nam dali. A i 100% sam siguran da ce ako krene sve na bolje jos lepse automobile prozivoditi.
To i jeste poenta Alfe. Da bude Bolja i Drugacija od ostalih.

Ono sto smatram najinteresantijim kod Giulije je to sto su odradili domaci zadatak. Sacekali konkurenciju da ponude najbolje, gledali sa strane pisali beleske, pravili grupe sta se ljudima svidja, kako da poboljsaju prodaju, sta tu treba odraditi. I jako su dobar i majstorksi posao odradili. Ovaj auto koji je danas predstavljen je nas put u slavu. I svi trebamo da ga slavimo. Ovaj auto treba da poveca proizvodnju i zaradu naseg omiljenog brenda kako bi on i dalje postojao.
Da su tu omanuli... necu ni da razmisljam o tome..
Da li lici na konkurenta? DA
Na koje konkurente lici? Na sve pomalo.
Sta to znaci? Znaci da su najbolje uzeli i odradili u svom stilu.
Sta to znaci za Alfu? Znaci povecanje dopadljivosti kod ljudi koji vole te brendove.
Dakle Alfisti, budite pravi Alfisti, podrzite svoj omiljeni brend ma kroz sta god prolazio i sta god radio da opstane. Mi trebamo biti moralna podrska, a neki srecnici od nas i materijalna. Nemojte pljuvati izgled, on je takav radi visljeg cilja.
Citam malo pre u gomili nekih grupa kako se jedini "Alfisti" zale na izgled. Ocigledno nisu ili niste shvatili poentu. Nece nas Alfa razocarati. Toliko lepih automobila su nam dali. A i 100% sam siguran da ce ako krene sve na bolje jos lepse automobile prozivoditi.
To i jeste poenta Alfe. Da bude Bolja i Drugacija od ostalih.


- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
- Stromboli
- Garaža: Giulia 952 QV
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16V - Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Pa ok je biti Alfista, ali pre svega si covek i imas svoj afinitet i ukus. Ako si u odredjenim godinama znas sta ti se svidja, a sta ne. Moralna podrska je uvek tu, ali je najmoralnije ipak reci svoje misljenje, najiskrenije, a ne zavlaciti sve u bele rukavice. Trzisni uspeh najmanje zavisi od nase razmene misljenja ovde na forumu ili na skupovima. Alfa je jako ponosna na svoje klubove po svetu, a to koliko ih zarezuje je veliko pitanje. Da bi ovaj auto imao uspeh, moraju ponuditi jos mnogo stvari, pocev od servisne mreze, pa do dilera koji ce imati normalniji pristup prema musterijam u celom svetu. Nisu dzabe Alfini dileri sirom sveta na najlosijem glasu od svih. Nadam se da ce se i to promeniti s ovim modelom. Od njih gore zavisi kakav su mu put zacrtali .
`...owning an Alfa is a portal...´ - dovoljno receno.
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Mene zanima kako ce "obican" model izgledati, kad ni QV mnogima nije ostavio neki utisak

- byMaX
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo Giulia QV 510bhp AT8 2018
Alfa Romeo Giulietta 2.0jtdm3 Sport 2011
Volvo S80 2006
Mini Cooper D 2016 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
potpuno se slazem...!PapaSle napisao:Da izgleda odlično, izgleda...
Da će da ima vozne karakteristike Alfe, sigurno hoće...
Đulijeta je kad je izašla meni bila promašaj, "kakve su to idiotske audi diode, kakav je ono plastikanac iznutra, kakav je ono kretenski volan, 147 i 156 su bili carevi klase, 159 je nadogradio a šta im je trebalo ovo sa Đulijetom", da danas imam ozbiljan problem da nađem bilo koji auto na ulici koji mi se više dopada od Đulijete...
Sa druge strane ima mnogo automobila koji su mi na prvu loptu bili pobeda, a sad ih i ne primetim, a njih je baš baš dosta... Insignije, masa nemaca, Megani, itd itd...
Dok ga ne vidimo i ne čujemo na ulici, dok ne sednemo u njega, nećemo ništa znati...
Jedini sigiran utisak koji je permanentan je da mi se felne ne sviđaju IČ, al to i nije problem, lako je staviti druge...
Turismo Internacionale
- Bg_Silver
- Garaža: /
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Rucica menjaca mi i nije nesto, volan kao kod najnovijeg mustanga, mada ono start dugme
Ovaj auto smo dugo ocekivali, nagadjali, bio je neizvestan, mistican od samog pocetka tako da je sasvim normalno da ovaj dizajn na prvu loptu naidje, kako na one kojima se svidja, ali tako i na one koji su bas zbog svega navedenog ocekivali i nesto vise.
@speedfreak
Da znas, i meni predjanci djulija mahom zbog motorizacije, mada ako su italijani dovoljno pametni, a i ludi pa da u 4c ubace ovaj v6, pa jos spider uff

Ovaj auto smo dugo ocekivali, nagadjali, bio je neizvestan, mistican od samog pocetka tako da je sasvim normalno da ovaj dizajn na prvu loptu naidje, kako na one kojima se svidja, ali tako i na one koji su bas zbog svega navedenog ocekivali i nesto vise.
@speedfreak
Da znas, i meni predjanci djulija mahom zbog motorizacije, mada ako su italijani dovoljno pametni, a i ludi pa da u 4c ubace ovaj v6, pa jos spider uff

- Pepe012
- Garaža: Alfa Romeo 156 3.0 V6
BMW E63 645Ci
Fiat Punto II 1.9 8v Multijet
Hyundai Santa Fe 4WD 2.4 GLS
ex: Alfa Romeo GT 2.0 JTS
ex: Alfa Romeo 156 2.5 V6
ex: Alfa Romeo 156 1.9 16v Facelift - Lokacija: Veliko Gradiste
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Meni ova Alfa izgleda prelepo,a jos bolje u paru sa tim turbo motorom od 503 konja
,jos samo da vidimo koje ce cene biti za ove narodne 


- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex MiTo 1,4 QV 170 '10 Rosso
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Prvo što su zaboravili kako izgleda ovakva neizvesnost, očekivanje i trema koji nas drmaju mesecima
Drugo, kod njih slabo ima revolucionarnih pomaka u dizajnu, sve sama reciklaža i minimalne korekcije koje ni zagriženi više ne registruju.
Budimo iskreni, ovo je prilično revolucionaran pomak u dizajnu sa Giulietom, a na revoluciju se ipak valja malo priviknuti.
A što se tiče prezentacije udarnog modela - i to mi je skroz OK. Kod 159-ke smo stalno bili na udici, čekali taj GTA koji bi stao M3 na crtu, ali na kraju ništa od toga. Ovako lepo odmah imamo zver sa ubrzanjem ispod 4s da konkurencija razmišlja, a lako je ići suprotnim smerom i sportistu malo civilizovati za širi krug smrtnika
Nego, razmišljam nešto kako bi leglo ovoj Giuliji da se ukloni zadnji par vrata i od nje napravi coupe
Ma ako će da se prodaje nek' prave i SW, samo da se uzme lova, a najvažnije je da ljubitelji performansi nikako neće ostati uskraćeni. Takođe, ne bih isključio da veliki sedan nakon ove lepotice bude nešto beskompromisnije dizajniran, pa da i 166 dobije više nego adekvatnog naslednika. O tom po tom, već sam u snovima otišao daleko...
@ Stromboli
Drugar, mogu potpuno da te razumem, a tvoje mišljenje jednako vredi kao i bilo čije
Žao mi je ipak što si donekle razočaran. Zato gledaj da ipak malo sačekaš i generalni sud doneseš onog dana kada se okupimo na novom hodočašću kod Stojanova
Re: Novi pocetak (modeli)
A kako da se npr. oseća ljubitelj Audija kad svake nedelje ima neku premijeru i kad se očekuje da će u paleti biti preko 50 modelasinisa napisao:Šta mislite kako se osećaju ljubitelji nemačke auto industrije, kad im lansiraju novi model koji je samo 80% isti kao prethodni?![]()

Prvo što su zaboravili kako izgleda ovakva neizvesnost, očekivanje i trema koji nas drmaju mesecima

Drugo, kod njih slabo ima revolucionarnih pomaka u dizajnu, sve sama reciklaža i minimalne korekcije koje ni zagriženi više ne registruju.
Budimo iskreni, ovo je prilično revolucionaran pomak u dizajnu sa Giulietom, a na revoluciju se ipak valja malo priviknuti.
Nije više bitno šta će reći u Top Gear, ali je bitno što se Clarkson i ekipa vraćaju na TV. Taman treba da se poklopi termin povratka sa pokretanjem proizvodnje lepotice, pa eto možda prilike za premijeru u emisiji koja će svakako oboriti sve rekorde u gledanosti. To bi zaista bilo prilično simboličnoKole78 napisao:Eee,gde je sad Top Gear!!! Meni se svidja iako bih voleo da vidim prvo normalnu verziju.Naravno cena je jako bitna tu ako se ide na masovnu proizvodnju,opet govorim o "obicnim"modelima. Ova ludila sa 500 konja je vise za kurcenje

A što se tiče prezentacije udarnog modela - i to mi je skroz OK. Kod 159-ke smo stalno bili na udici, čekali taj GTA koji bi stao M3 na crtu, ali na kraju ništa od toga. Ovako lepo odmah imamo zver sa ubrzanjem ispod 4s da konkurencija razmišlja, a lako je ići suprotnim smerom i sportistu malo civilizovati za širi krug smrtnika

Nego, razmišljam nešto kako bi leglo ovoj Giuliji da se ukloni zadnji par vrata i od nje napravi coupe

Ma ako će da se prodaje nek' prave i SW, samo da se uzme lova, a najvažnije je da ljubitelji performansi nikako neće ostati uskraćeni. Takođe, ne bih isključio da veliki sedan nakon ove lepotice bude nešto beskompromisnije dizajniran, pa da i 166 dobije više nego adekvatnog naslednika. O tom po tom, već sam u snovima otišao daleko...

@ Stromboli
Drugar, mogu potpuno da te razumem, a tvoje mišljenje jednako vredi kao i bilo čije




ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- byMaX
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo Giulia QV 510bhp AT8 2018
Alfa Romeo Giulietta 2.0jtdm3 Sport 2011
Volvo S80 2006
Mini Cooper D 2016 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
No other, lower-powered engines have been confirmed yet, but CAR understands the following powerplants are lined up for more humdrum Giulias:
2.0 4cyl petrol In 178bhp, 247bhp and 326bhp tune
2.2 4cyl diesel In 133bhp, 178bhp and 207bhp tune
3.0 V6 diesel 335bhp
2.0 4cyl petrol In 178bhp, 247bhp and 326bhp tune
2.2 4cyl diesel In 133bhp, 178bhp and 207bhp tune
3.0 V6 diesel 335bhp
Turismo Internacionale
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
@Stromboli
U potpunosti se slazem sa tobom. Ali nisam ja mislio na misljenja unutar kruga. Mislio sam na misljenja van. Gledam kako je jedna strana ogorcena izgledom dok druga odusevljenja. Vrlo je mala sredina. A ovi ogorceni pljuju na sva usta. I to sve citaju ljubitelji drugih marki i podsmevaju se. Bas gledam i citam. Treba bar imati postovanja ako ista drugo. Bar prodavati pricu... sta znam. Mene to razocarava. Meni se ne svidja npr 147-ca ali opet niko me nije video da pljujem na sva usta kad je neko kupi..
U potpunosti se slazem sa tobom. Ali nisam ja mislio na misljenja unutar kruga. Mislio sam na misljenja van. Gledam kako je jedna strana ogorcena izgledom dok druga odusevljenja. Vrlo je mala sredina. A ovi ogorceni pljuju na sva usta. I to sve citaju ljubitelji drugih marki i podsmevaju se. Bas gledam i citam. Treba bar imati postovanja ako ista drugo. Bar prodavati pricu... sta znam. Mene to razocarava. Meni se ne svidja npr 147-ca ali opet niko me nije video da pljujem na sva usta kad je neko kupi..
- Alex V6
- Garaža: V6 inside
- Lokacija: Srbija
- TheWickerMan
- Administrator
- Garaža: Alfa Stelvio 2.0 Estrema
Alfa Giulietta 1.4 TCT - Lokacija: Stuttgart-Kraljevo
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Svi ce da je zavole.. 100% sam siguran da je ova prica ista kao i kad je 156 - 147 -166 itd predstavljena..
- sinisa
- Garaža: '19 Alfa Romeo Stelvio 2.2
'23 Skoda Superb 2.0TDI
'13 Audi A6 Allroad 3.0TDI
###############
Ex '11 Alfa Romeo 159 2.0JTDm
Ex '09 Alfa Romeo 159 1.8MPI
Ex '11 Audi A7 3.0TDI
Ex '07 Citroen C4 2.0VTS - Lokacija: Beograd
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Ja nađoh moju blu zaffiro... može

Polako ljudi, dajte šansu Đuliji. Čini mi se da će sasvim OK izgledati u "civilnim" varijantama, možda čak elegantnije nositi svoje konture. Teško je danas izgurati radikalan dizajn, kad je kompanija (AR) u ovako sivom vremenu (FCA ne posluje sjajno, kopa s kim da se spoji, gasi Lančiju, itd.). Neka se zakotrlja, dobar deo suda daće doživljaj uživo. Za sada, pomešani su mi utisci oko eksterijera, ali zato enterijer mi je premašio očekivanja.
Još jednom, polako... i treba shvatiti ovo kao put ka novim modelima Alfe.



Polako ljudi, dajte šansu Đuliji. Čini mi se da će sasvim OK izgledati u "civilnim" varijantama, možda čak elegantnije nositi svoje konture. Teško je danas izgurati radikalan dizajn, kad je kompanija (AR) u ovako sivom vremenu (FCA ne posluje sjajno, kopa s kim da se spoji, gasi Lančiju, itd.). Neka se zakotrlja, dobar deo suda daće doživljaj uživo. Za sada, pomešani su mi utisci oko eksterijera, ali zato enterijer mi je premašio očekivanja.
Još jednom, polako... i treba shvatiti ovo kao put ka novim modelima Alfe.

- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
- Alex V6
- Garaža: V6 inside
- Lokacija: Srbija
- Zillgian
- Garaža: ex '07 AR159, 2.4 JTDm Q4
ex '02 AR156, 1.9 JTD - Lokacija: Ndjamena
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
"Ajkulino leđno peraje" na zadnjem kraju, klasične ručke na zadnjim vratima, preveliki horizontalni usisi vazduha na prednjem kraju, sličnost sa ovim ili onim, poprilično je toga što se meni lično ne dopada, pa opet, nadam se da će Đulija izvaditi Alfu iz problema i otvoriti put za nove modele.
Dopada mi se dugme na volanu, zatim aerodinamički kanal u vratima tik iza prednjih točkova, zadnja štop svjetla, retrovizori, donekle prednji "štit", felge na crvenoj.
Držim fige da nova mašina objasni neke stvari na stazi, a samim tim valjda i dovoljno pogura poslovično mršavu prodaju.
Dopada mi se dugme na volanu, zatim aerodinamički kanal u vratima tik iza prednjih točkova, zadnja štop svjetla, retrovizori, donekle prednji "štit", felge na crvenoj.
Držim fige da nova mašina objasni neke stvari na stazi, a samim tim valjda i dovoljno pogura poslovično mršavu prodaju.
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Iako auto na fotografijama ne fascinira, imam potpuno poverenja da će uživo izgledati odlično, slabe su šanse da neko ko je napravio 155, 156 ili 159 najednom napravi ružan automobil, to se jednostavno ne dešava.
Ono što mene raduje je pregršt novih tehnologija, nova mehanika, nova elektronika, novi napredni materijali, nova filozofija u spajanju i povezivanju svega toga u jedan savremen, poželjan i kvalitetan automobil ozbiljnih performansi. Super je i što je prvo pa muško, nije pretstavljena osnovna verzija uz obećanje da če GTA biti za jedno 2-3 godine, već je stvar krenula od šlaga na torti, zapravo od jagode na vrhu šlaga. Ceo proizvod je očigledno ozbiljno osmišljen i verzija od 500 ks postoji od prvog dana. To je stvarno pozitivna promena. To pokazuje da je AR krenuo u ozbiljnom pravcu.
Ono što me malo brine je ta upornost u lovu na kupce i ljubitelje nemačkih automobila. Ljubitelji nemačkih automobila su upravo to - ljubitelji nemačkih automobila, i svaki pokušaj da vegetarijancu prodaš meso se uvek završi isto.
Ovaj auto će proći onako kako marketing Alfa Romea bude umeo da ga proda. Oni moraju da "proizvedu" ljubitelje italijanskih automobila. Ako je marketing naučio lekcije iz prošlosti, ako odnos prema kupcu bude bolji i ako uspeju da kupcima objasne vrline, kvalitete i prednosti svog automobila i izazovu njegovu poželjnost, onda imaju šanse za uspeh. Ako sve tu bude po starom, kvalitet izrade loš, materijali sumnjivi, garancija kratka i ograničena, oni arogantni prema kupcima, proći će loše bez obzira na samu Giuliu.
Skunk inženjeri su, reklo bi se, vrlo pošteno odradili svoj posao, a izgleda i da se ni u čemu nije krparilo i štedelo, sad je sve na marketingu, a on je do sad bio najslabija karika Alfa Romea. Ako su i to popravili onda svaka im čast, vredelo je što smo čekali.
Ono što mene raduje je pregršt novih tehnologija, nova mehanika, nova elektronika, novi napredni materijali, nova filozofija u spajanju i povezivanju svega toga u jedan savremen, poželjan i kvalitetan automobil ozbiljnih performansi. Super je i što je prvo pa muško, nije pretstavljena osnovna verzija uz obećanje da če GTA biti za jedno 2-3 godine, već je stvar krenula od šlaga na torti, zapravo od jagode na vrhu šlaga. Ceo proizvod je očigledno ozbiljno osmišljen i verzija od 500 ks postoji od prvog dana. To je stvarno pozitivna promena. To pokazuje da je AR krenuo u ozbiljnom pravcu.
Ono što me malo brine je ta upornost u lovu na kupce i ljubitelje nemačkih automobila. Ljubitelji nemačkih automobila su upravo to - ljubitelji nemačkih automobila, i svaki pokušaj da vegetarijancu prodaš meso se uvek završi isto.
Ovaj auto će proći onako kako marketing Alfa Romea bude umeo da ga proda. Oni moraju da "proizvedu" ljubitelje italijanskih automobila. Ako je marketing naučio lekcije iz prošlosti, ako odnos prema kupcu bude bolji i ako uspeju da kupcima objasne vrline, kvalitete i prednosti svog automobila i izazovu njegovu poželjnost, onda imaju šanse za uspeh. Ako sve tu bude po starom, kvalitet izrade loš, materijali sumnjivi, garancija kratka i ograničena, oni arogantni prema kupcima, proći će loše bez obzira na samu Giuliu.
Skunk inženjeri su, reklo bi se, vrlo pošteno odradili svoj posao, a izgleda i da se ni u čemu nije krparilo i štedelo, sad je sve na marketingu, a on je do sad bio najslabija karika Alfa Romea. Ako su i to popravili onda svaka im čast, vredelo je što smo čekali.