Alfa 159 2.0 jtdm -trzanje (oko 2000rpm) i lose ubrzanje
- Sille
- Garaža: Alfa 159 2.0 JTDm TI
- Lokacija: Kikinda
- Lokacija: Kikinda
Post
Alfa 159 2.0 jtdm -trzanje (oko 2000rpm) i lose ubrzanje
Mesecima vec obilazim majstore kako bi resio problem koji imam sa alfom,ali bez uspeha.
U pitanju je Alfa 159 2.0 jtdm TI, cipovana na 194hp/470Nm (dpf i egr nisu dirani)
Problem je "...štucne (trzne) u drugoj brzini pri umerenom davanju gasa negde između 1800-2200 rpm " i slabo vuce ispod 2000rpm.
Dosad sam uradio sledece:
-ocistio usisnu granu u "ovlascenom" servisu fiat,alfa
-ocistio egr u u "ovlascenom" servisu fiat,alfa
-stavio novi MAF (bosch)
-cistio MAP
problem nisam resio.
Cim uhvatim malo vremena pravim log fajl i kacim ovde,a dotle cekam predloge.
Pozz.
U pitanju je Alfa 159 2.0 jtdm TI, cipovana na 194hp/470Nm (dpf i egr nisu dirani)
Problem je "...štucne (trzne) u drugoj brzini pri umerenom davanju gasa negde između 1800-2200 rpm " i slabo vuce ispod 2000rpm.
Dosad sam uradio sledece:
-ocistio usisnu granu u "ovlascenom" servisu fiat,alfa
-ocistio egr u u "ovlascenom" servisu fiat,alfa
-stavio novi MAF (bosch)
-cistio MAP
problem nisam resio.
Cim uhvatim malo vremena pravim log fajl i kacim ovde,a dotle cekam predloge.
Pozz.
- Sille
- Garaža: Alfa 159 2.0 JTDm TI
- Lokacija: Kikinda
- Lokacija: Kikinda
Post
Re: Alfa 159 2.0 jtdm -trzanje (oko 2000rpm) i lose ubrzanje
Kako da proverim dali usisna radi kako treba? egr nije ni bio nesto prljav kad smo ga otvorili.jedino solenoid mozda zeza,ali kako to proveriti?
pa nemogu da probam od 0-100, ali od 100- 200 .... brije
pa nemogu da probam od 0-100, ali od 100- 200 .... brije

- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Alfa 159 2.0 jtdm -trzanje (oko 2000rpm) i lose ubrzanje
Zašto si čipovao vozilo,a ostavio DPF i EGR?
To je kao da trčiš maraton za gas-maskom na licu.Ti možeš da istrčiš ali će posledice po srce i krvotok (čitaj turbinu),biti prilično izvesne.
Sa jedne strane turbina nabija veći pritisak,a sa druge strane imaš redukciju izduva i back pressure vrelih izduvnih gasova.
Veruj mi da EGR služi svemu samo ne ekologiji,a odgovarajućim remapom i sa totalno otvorenim izduvom,bez problema prolaziš merenje emisije CO2 na tehničkom pregledu.
O DPF-u ne bih trošio reči,jer je neviđena prevara i naknadno uzimanje para pod parolom ekologije.
To je kao da trčiš maraton za gas-maskom na licu.Ti možeš da istrčiš ali će posledice po srce i krvotok (čitaj turbinu),biti prilično izvesne.
Sa jedne strane turbina nabija veći pritisak,a sa druge strane imaš redukciju izduva i back pressure vrelih izduvnih gasova.
Veruj mi da EGR služi svemu samo ne ekologiji,a odgovarajućim remapom i sa totalno otvorenim izduvom,bez problema prolaziš merenje emisije CO2 na tehničkom pregledu.
O DPF-u ne bih trošio reči,jer je neviđena prevara i naknadno uzimanje para pod parolom ekologije.
A Man's Got to Know His Limitations...
- Crni
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-Jet
- Lokacija: Petrovac na Mlavi
Post
Re: Alfa 159 2.0 jtdm -trzanje (oko 2000rpm) i lose ubrzanje
Ja sam imao taj "problem" koji se desavao izmedju 2700-3000 obrtaja pri laganom gasu samo u drugoj brzini. Inace, nisam imao probleme sa ubrzavanjem.
Ocistio sam skoro usis i izbacio klapne usisa, bilo je i veoma problematicno ocistiti usis. Nakon sto sam ovo odradio vise nemam problema, mozes videti vise u mojoj temi: viewtopic.php?p=1545735#p1545735
Ocistio sam skoro usis i izbacio klapne usisa, bilo je i veoma problematicno ocistiti usis. Nakon sto sam ovo odradio vise nemam problema, mozes videti vise u mojoj temi: viewtopic.php?p=1545735#p1545735
Picking suspension is like getting married - you take the time to look at the options, read the reviews, and try as many as you can. Then you pick one, invest loads of cash in it and then find it has hidden secrets or undesirable characteristics.
- Sille
- Garaža: Alfa 159 2.0 JTDm TI
- Lokacija: Kikinda
- Lokacija: Kikinda
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Alfa 159 2.0 jtdm -trzanje (oko 2000rpm) i lose ubrzanje
Da li se problem ("knedla" pri naglom ubrzanju) desava samo u drugoj brzini?
Da li se problem ispoljava i pri laganijem ubrzanju u bilo kom stepenu prenosa?
Dijagrami su OK...
Da li se problem ispoljava i pri laganijem ubrzanju u bilo kom stepenu prenosa?
Dijagrami su OK...
Alfa je stil... ostalo je status...
- Sille
- Garaža: Alfa 159 2.0 JTDm TI
- Lokacija: Kikinda
- Lokacija: Kikinda
Post
problem je sto ja to nemogu da izvedem kad ja hocu
-ne, samo pri umerenom ubrzanju,kod ostrijeg i laganog ubrzavanja te pojave neprimetim
-probao sam da pratim pritisak turba na instrumentu,ali nista nisam zakljucio
da ukljucim jos nesto od parametara u dijagram?
Re: Alfa 159 2.0 jtdm -trzanje (oko 2000rpm) i lose ubrzanje
-najcesce,par puta sam primetio i u prvoj i u trecaj,ali najcesce u drugoj,dusanGT napisao:Da li se problem ("knedla" pri naglom ubrzanju) desava samo u drugoj brzini?
Da li se problem ispoljava i pri laganijem ubrzanju u bilo kom stepenu prenosa?
Dijagrami su OK...
problem je sto ja to nemogu da izvedem kad ja hocu
-ne, samo pri umerenom ubrzanju,kod ostrijeg i laganog ubrzavanja te pojave neprimetim
-probao sam da pratim pritisak turba na instrumentu,ali nista nisam zakljucio
da ukljucim jos nesto od parametara u dijagram?
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Alfa 159 2.0 jtdm -trzanje (oko 2000rpm) i lose ubrzanje
Ako nema pravila pojave "knedle", a ubrzanje izmedju 100 i 200 je OK, moguce je da overboost ventil ponekad zaglavljuje (njegov dijagram na kraju ubrzanja je neobican) ili nesto drugo u sistemu za regulaciju pritiska turbine (krilca turbine, vakuum ventil...) ili ima neka povremena prepreka u usisu (klapne, leptir)... To sam sve povadio... 

Alfa je stil... ostalo je status...
- Sille
- Garaža: Alfa 159 2.0 JTDm TI
- Lokacija: Kikinda
- Lokacija: Kikinda
Post
Re: Alfa 159 2.0 jtdm -trzanje (oko 2000rpm) i lose ubrzanje
E da,zaboravio sam da spomenem (mislio sam da je to reseno) ,prilikom remapa,momci koji su radili su povremeno dobijali neke "cudne" vrednosti (nisam pitao sta i koje) i na kraju su zakljucili da je do turba,skinuli ga poslali u servis u uzice,tamo konstatovali da nije balansiran (sta god to znacilo,),balansirali i kao sve je sad u redu.
Posle nekog vremena ,sam bio i kod zeravice,oni su nesto gledali merili,(nisu nista skidali) i zakljucili ili MAF ili nesto oko vakuma.
Ako bi hteo bas ostro da krenem,umesto da se potpisem auto bi se ugasio,eto....
Posle nekog vremena ,sam bio i kod zeravice,oni su nesto gledali merili,(nisu nista skidali) i zakljucili ili MAF ili nesto oko vakuma.
Ako bi hteo bas ostro da krenem,umesto da se potpisem auto bi se ugasio,eto....

- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Alfa 159 2.0 jtdm -trzanje (oko 2000rpm) i lose ubrzanje
A da li problem bio i pre remapa?
Alfa je stil... ostalo je status...
- Sille
- Garaža: Alfa 159 2.0 JTDm TI
- Lokacija: Kikinda
- Lokacija: Kikinda
Post
Inace ,auto je stigao iz Holandije sa 136hp,pa sam hteo da ga "cipujem" na fabrickih 170,ali gde je 170 tu je i 190...
Re: Alfa 159 2.0 jtdm -trzanje (oko 2000rpm) i lose ubrzanje
JestedusanGT napisao:A da li problem bio i pre remapa?
Inace ,auto je stigao iz Holandije sa 136hp,pa sam hteo da ga "cipujem" na fabrickih 170,ali gde je 170 tu je i 190...
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Alfa 159 2.0 jtdm -trzanje (oko 2000rpm) i lose ubrzanje
Ima li nekih gresaka u memoriji ECUa (vide se u MESu)?
Alfa je stil... ostalo je status...
- Sille
- Garaža: Alfa 159 2.0 JTDm TI
- Lokacija: Kikinda
- Lokacija: Kikinda
Post
Re: Alfa 159 2.0 jtdm -trzanje (oko 2000rpm) i lose ubrzanje
NedusanGT napisao:Ima li nekih gresaka u memoriji ECUa (vide se u MESu)?
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Alfa 159 2.0 jtdm -trzanje (oko 2000rpm) i lose ubrzanje
Onda ostaje da se zatvori EGR i proveri overboost ventil (turbina je bila u dva servisa, pa je verovatno OK). Mozes da napravis i test u kojem se meri "fuel quantity" da i to proverimo...
Alfa je stil... ostalo je status...
- Sille
- Garaža: Alfa 159 2.0 JTDm TI
- Lokacija: Kikinda
- Lokacija: Kikinda
Post
Re: Alfa 159 2.0 jtdm -trzanje (oko 2000rpm) i lose ubrzanje
kako da proverim overbost ventil?
I koliko sme da se razlikuje "intake air" od desired "intake air"?
U ranijim dijagramima sto sam radio to mi se uvek razlikuje primetno,ali danas sam se drzao striktno Dusanovog uputstva.
I koliko sme da se razlikuje "intake air" od desired "intake air"?
U ranijim dijagramima sto sam radio to mi se uvek razlikuje primetno,ali danas sam se drzao striktno Dusanovog uputstva.
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Alfa 159 2.0 jtdm -trzanje (oko 2000rpm) i lose ubrzanje
"Desired air" je parametar za rad EGR i nije bitan u ovoj situaciji... Overboost se najbolje proverava ako se zameni sa nekim ciji je overboost sigurno ispravan.
Inace, da li su vakuum creva kruta na dodir ili flrksibilna?
Inace, da li su vakuum creva kruta na dodir ili flrksibilna?
Alfa je stil... ostalo je status...
- Sille
- Garaža: Alfa 159 2.0 JTDm TI
- Lokacija: Kikinda
- Lokacija: Kikinda
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Alfa 159 2.0 jtdm -trzanje (oko 2000rpm) i lose ubrzanje
Tanka vakuum creva koja idu od i dolaze na overboost trebalo bi da su kruta kao cevi, da ne bi doslo do suzavanja profila, kad je vakuum veci.
Alfa je stil... ostalo je status...
- Sille
- Garaža: Alfa 159 2.0 JTDm TI
- Lokacija: Kikinda
- Lokacija: Kikinda
Post
Re: Alfa 159 2.0 jtdm -trzanje (oko 2000rpm) i lose ubrzanje
provericu sutra,rekao sam da su fleksibilna posto kad sam bio kod zeravice gledao sam sta majstori rade i koliko sam video bila su fleksibilna.
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Alfa 159 2.0 jtdm -trzanje (oko 2000rpm) i lose ubrzanje
Ta creva treba da su kruta na pritisak prstima, ali dovoljno savitljiva, da ne bude zabune. Greska je tu staviti obicna gumena creva.
Alfa je stil... ostalo je status...
- Sille
- Garaža: Alfa 159 2.0 JTDm TI
- Lokacija: Kikinda
- Lokacija: Kikinda
Post
Re: Alfa 159 2.0 jtdm -trzanje (oko 2000rpm) i lose ubrzanje
Sad sam gledao, creva su tvrda (kao meksa plastika), jedino parce creva (od neznam cega,na jednom kraju je polugica plasticna, a na drugom to crevo koje je "armirano" buzirom) je mekano.
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Alfa 159 2.0 jtdm -trzanje (oko 2000rpm) i lose ubrzanje
Postoji kratak gumeni nastavak pomocu kojeg se kruto plastcno crevo spaja sa vakuum ventilom za pomeranjr krilaca turbine...
Alfa je stil... ostalo je status...
- Sille
- Garaža: Alfa 159 2.0 JTDm TI
- Lokacija: Kikinda
- Lokacija: Kikinda