Plan je da izmenjam kocionu tecnost, jedina dilema mi je : potrebna kolicina za zamenu. Jel dosta pola litre?
Menjao sam servo ulje i kupio dve litre, i ostala jedna cela . Sad mi nema smisla da kupujem ponovo 2 pakovanja od pola litre ako je moguce sa jednim pakovanjem.
planirao sam tutela kocionu tecnost, ili eventualno motul, dok shell nisam pronasao iz prve. Tutele ima i lako se nadje, a i nije skupa.
"When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat."
Henry Ford
Procedura je da izvuces svu tecnost iz posude, pa dolijes novu, a zatim na svakom tocku ispustas dok ne dodje nova, prateci nivo tecnosti u posudi... Prepusti majstoru...
Ukucavao sam u pretrazivac, al ne nadjoh za 156-icu, dakle pola litre dovoljno
Tnx
"When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat."
Henry Ford
kupi ate blue racing 1l i podeli pola s drugom. zasto? zato sto je vrhunsko nije skupo i plave je boje, znaces kad krene novo ulje kroz providno plasticno crevo, nema dileme.
nabijes crevo na sisicu, otpustis je sa kljucem i drukas pedalu.
naravno prati posudu i dolivaj da ne povuce vazduh..,
Ja treba da menjam ulje, ako je 0,5 litra dovoljno, voljan sam da podelim Ate Blue Racing. Voleo bih da oni koji ga preporucuju objasne koje su prednosti, osim vise tacke kljucanja?
@Veljko
Proizvodi se, samo po americkim standardima nije dozvoljeno da kociono ulje bude obojeno, pa sada na americko trziste ide bezbojno, a za Evropu je ostalo plave boje.
apsolutno je odgovarajuce (DOT4), visa tacka kljucanja i plave je boje. sta ti treba vise?
posle uzmes Ate obicno DOT4 neobojeno, ne znam oznaku, i boze zdravlje za 5 godina promenis i njega... pa plavo-zuto, naizmenicno...
kako se ispusta ulje iz sistema cilindara za kvacilo ne znam, za svaku Alfu je drugacije... kod mene na 155 16V se nabija kroz sisicu u kontra smeru dok ne izadje na posudu
Onda i nema mnogo smisla, za nekoga ko ne koci jako, vise puta uzastopno.
Za kvacilo mi je nestanak interneta pojeo objasnjenje
Veoma je jednostavno, na sisicu se navuce crevo, podigne se zicani osigurac, ne mora da se skine skroz, i povuce crevo nazad, ako nece da krene, opet se motorcanglama podigne osigurac za jos jedan zub na gore. Pazljivo sa povlacenjem creva, da se ne pokida, najbolje uhvatiti za metalni deo. Kad se crevo pomeri nazad, ulje krene da curi, ide solidno brzo, tako da nema potrebe da se druka, niti bilo sta drugo radi.
Po pravilu, ispustanje bi trebalo da se radi nesto drugacije, ali su za to potrebne dve osobe. Jedna skine osigurac i povuce crevo, druga stisne kvacilo i drzi, dok ova prva ne vrati crevo i osigurac nazad, tada druga pusta kvacilo, i postupak se ponavlja, mada nema potrebe za tim, jer ova prva varijanta radi savrseno.
Naravno, ovo vazi za TS, za JTD ne znam kako je reseno, verovatno slicno.