Lepo izgleda. I Linea je bila solidnog dizajna za cenovnu klasu kojoj pripada ali ovo je značajno bolje. Zadnji farovi me podsećaju na redizajniranu Insigniu a prednji deo, da nema znaka, bih rekao da pripada Citroenu C4. Sve u svemu, odličan posao za FIAT.
Lepo napucano i našminkano,ali kada bi prikazali osnovni model sa čeličnim felnama,plastičnim ratkapama i klot opremom,videli bi da je u pitanju malo drugačija Linea
Drugo,na slikama se uvek gleda da auto izgleda širi i agresivniji nego što to zaista jeste,tako da je i ovo jedan od modela sa velikom visinom,dužinom i vrlo uske karoserije.
Generalno u pitanju je koliko para toliko i muzike.Linea je npr vrlo nestabilna pri brzinama većim od 120kmh,često crkavaju sijalice farova,vrlo brzo iskoči osigurač motora brisača ako ima malo snega na šoferci,menjač vrlo neprecizan itd.
Pogotovo bih napomenuo priličnu nestabilnost Fiat Linea, na udare bočnog vetra...
Ako su na novom modelu otklonili ovakve nedostatke,imaće uspeha u ciljanoj nižoj klasi vozila.
Na reklamnoj slici zapravo izgleda super, uživo će biti dosta skromniji, ali ipak drago mi je da se fiat setio da postoje i drugi oblici i klase automobila osim 500xyz...
Meni se 500 jako sviđa ali mislim da su ipak malo zastranili što su zanemarili Grande Punto koji je takođe bio ozbiljan auto, nikakav pokušaj da se spase Bravo iako na polici imaju sve da se to uradi, a očigledno i da imaju fobiju od iole većih modela.
Kapiram po onome sto je Marchionne rekao, Fiat ce da pravi samo ono sto najbolje zna a to su mali gradski automobili. Manje ce modela da bude u ponudi. Za ostalo tu su ostali brendovi iz grupacije. Ne prave konkurenciju jedan drugom kao sto je to slucaj sa VW.
VW pravi konkurenciju samom sebi i ide im super, Fiat se plasi da pravi konkurenciju samom sebi te tako ubi Lanciu, osakati Alfu, izbaci pola automobila iz palete Fiata… a sve da bi kupili fabriku dzipova… Svaki im je potez sve mudriji i mudriji Trenutno uz kokice pratim kako malim stedljivim motorima osvajaju trziste na kome se benzin deli skoro dzabe, a u sledecoj epizodi cemo gledati kako nama u Evropi masovno prodaju Alfa Romeo od €50.000+
I tako dok oni izmisljaju resenja za probleme koji ne postoje, prolaze im prilike da stvarno uspeju u onome u cemu mozda i mogu da uspeju.
To sto je 500 vrlo uspesan ne znaci da svi ljudi na planeti hoce samo 500, na kraju krajeva i Panda je dokaz za to. Ako Opel moze da cedi Corsu vec 10 godina, sto ne moze i Fiat Grande Punta? Sta ih kosta da ga modernizuju? Sto ne postoji MiTo sa 4 vrata? Sto ne naprave naslednika Alfe 156, to bi se sigurno super prodavalo? Zar roadster s Mazdom nebi mogao biti Lancia Fulvia? Zar tehnologija iz Giuliette ne moze da se preseli u Bravo i tako se proda po malo nizoj ceni? Ako to vec radi VW uz profit, kako to Fiat ne moze? Iz Giuliette moze da se razvije bar 4 automobila, i to ona koja bi lako nasla trziste (limuzina, sportwagon, crosswagon, gt), razvijanje skupe Alfe iz Maseratija ce proci kao Alfa 166/Lancia Thesis=ozbiljno dobri automobili koji su napravili finansijski debakl. Taj debakl je tada pokriven dobrom prodajom ostalih modela, a sada tih ostalih modela gotovo da i nema. Ispade da ce se ceo gigant finansirati prodajom u Juznoj Americi, Chryslerom, 500 i Pandom.
Meni se Aegea sviđa i rekao bih da je odrađen dobar posao. Namenjen je siromašni(ji)m tržištima (istok) gde se pojam dobre kupovine vezuje za lenjir, odnosno da se za što manje para dobije što više lima i prostora u vozilu, a to u startu favorituje limuzine na uštrb hatch varijanti. Neke prevelike dizajnerske akrobacije nisu poželjne, pa verujem da će novi FIAT biti atraktivan mamac, sa fino izvajanom karoserijom, lepom unutrašnjošću i puno prostora u prtljažniku.
Vreme će pokazati, ali optimista sam u vezi reakcije ciljanih tržišta na naslednika Linee...
Ne treba imati neka previsoka očekivanja od ovog auta, nema ih ni Fiat, da ih ima bio bi pretstavljen na nekom važnom sajmu a ne u Turskoj. Uostalom, ako je cilj konkurisanje Dacii Logan, onda uopšte ne izgleda loše, pa i ako dobiješ malo udobniju Doblo limuzinu za taj novac i nije nefer ponuda.
Drugo je pitanje dali Fiat ičim i ikako treba da konkuriše Dacii, ali eto oni su odlučili da treba (uostalom to rade već 20 godina prilično neuspešno nekim Palio-ima, Duna-ma, Lineama i sličnim skarabudževinama). Meni je žao što nemaju neki pošten pokušaj punom parom koji bi bio dostojan naslednik za 125, 131 ili originalnu Cromu, ali oni verovatno bolje znaju da za to imaju kupaca za prste jedne ruke.
Meni ovo u isto vrijeme lici na sve, i ni na sta. Na prvi pogled privlaci, al' sad kad sam opet zagledao malo bolje... nestade i ono malo ljepote sto sam vidio
lepa unutra, po zadnjem kraju da nema znak rekao bih neka skoda ili vagen a napred onako ima neku zabarsku notu ali nista specijalno, generalno nije ruzna ali i nije nesto extra, mozda je uzivo skroz drugacija videcemo ali ipak fali tu vise talijanskog smeka
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji