Nele je menjao neku sodnu koliko mi se čini pre manje od godinu dana zbog slične greške ... samo mislim da je išla polovna ali nemoj me držati za reč. Najbolje proveri sa njim šta je menjao tačno.
Sad malo po mojoj logici, ukoliko su obe lambde lose, greska bi se palila non stop cim se motor zagreje?
Mozda su lambde ok, a katalizatori na grani zacepljeni pa to uzrokuje pregrevanje lambda sondi i samim time i greske oko nje?
Ukoliko dodjem do zakljucka da su lambde 100% u pitanju, i skinem prednje katalizatore na samoj izduvnoj grani hoce li ove lambde "videti" da katalizatora nema?
Ovako nekako
Koliko sam procitao po netu, cf2 verzija v6 motora nema lambde na samom izduvu, vec klasika samo pozadi. Puno ljudi krive ovo resenje sa katalizatorima napred za brzo umiranje lambdi, veliko zagrevanje samog motora itd
Umesto sto gledas greske, pogledaj koje parametre daju sonde, greske uopste ne moraju da poticu od njih.
p1135 i p1155 su greske vezane za grejac sonde, moze da se desi da sonde nisu fabricke, vec one "univerzalne", ciji grejaci su drugaciji, i da se zato pale te greske, a mozda je i neki drugi uzrok.
Na, primer, ako si procitao objasnjenje za poslednju gresku, p1173, ecu je otisao van iz zadatih/prihvatljivih parametara korekcije smese, a potencijalni uzroci su:
senzor temperature, neipsravan pritisak goriva, zapusene dizne, dizne koje pustaju vise, problem sa paljenjem smese, vakuum pusta, itd.
Ja bih prvo pogledao parametre sondi, pa ako su ok, onda bih isao dalje, pocevsi od senzora temperature, oslusnuo kako motor radi, da li se desava da ne upali smesu, itd.
Npr. moze bobina da bude neispravna, sto znaci da u auspuh automatski stize drugacija smesa gasova, lambda to registruje, i prijavljuje gresku.
Meni isto izbacuje p1173 i 1172, ali meni je otvoren trenutno ceo usis, nemam filter kuciste itd, samo maf na crevu i desi se ponekad, da izbaci obe greske samo meni pise multiplicative, takodje nisam zategao na kucistu mafa selnu koja drzi maf na usisu, posle tog zatezanja ne izbacuje vise, znaci kod mene je bio vacum leak, kod busso lambde su narrowband, nisu kao kod jts wideband i da dosta uticu na sve, mozes komotno izbaciiti iste i staviti ih u ono kao varalicu, gornje su za stanje katalizatora, donje su kontrolne, znaci daleko su od wideband i u principu ne uticu na voznju kad se nesto desi kao kod npr jts gde odmah udje auto u safe mode.
Kod tebe te dve prve greske za preheating su kao sto bojan rece vezane za grejac u sondi, ispitaj ih sa unimerom da li su ok, jer tu moze biti dosta gluposti za greske, uzmi kontakt sprej kontakte isprskaj to je najcesci slucaj kod alfe losi konektori, ali na v6 te greske se ne javljaju tako cesto, jer kazem nije kao kod jts sonda, nego najobicnija najprostija koja nema neke veze sa paljenjem smesama itd, uglavnom ne utice na voznju.
Zar precat sonde x2 ne uticu na "bogatost" smese, bazirano na kolicini o2 koji izadje iz izduva? Samim time imaju uticaj na pravilan rad ECU-a? A ove 2 dole citaju u kakvom su stanju katalizatori...
Odoh da snimim vrednosti sondi i da vidim hoce li upaliti nesto danas pa se javljam.
Ma kakvi ja sam kod mene izvadio katalizatore i ne javlja se ne ni jedna greska, sto se tice lambdi ovi kod nas su narrowband znaci prati a/f razmeru i moze samo da kaze da li je bogata ili siromasna i to je to, tako da ne moze uticati na performase jer nema opciju kao kod wideband da kaze kompu koliko je tacno bogata ili siromasna i da komp koriguje tacno smesu itd, tj da mu da konkretne informacije kao npr sto jts ima i kao sto ima toliko problema sa njima i sto ga svi proklinju zbog toga. A resenje jednostavno makar na njemu, ljudi su pucali para i para po servisima i nikada problem nisu resili.
Evo i vrednosti... Tako da po mojoj logici kada se katalizatori pregreju, zagreju puno lambde i one prestaju da funkcionisu normalno, te dobijem greske?
Planiram da nabavim izduve of CF2 bez kata, ali nisam siguran pase li sve bez prepravki