Da li neko ima iskustva sa termostatima Vernet i Behr?Konkretno me interesuje koji od ova dva termostata duze traje? Koji je kvalitetniji: Vernet ili Behr?
Ako neko zna koji je izdrzljiviji i bolji, neka napise?
Hvala Dejane na predlogu!A sto se tice ovog drugog odgovora(od Mikelea) i predloga za temu ,to sam vec citao par puta i nema tu nista konkretno o duzini trajanja i kvalitetu izmedju Vernet-a i Behr-a.
Kod mene je Behr crkao (prestao da zatvara)mada ne znam koliko je bio star. Ugradio sam Vernet prvenstveno zbog korektne cene i nemam nikakav problem. Mislim da, ako fabricki nije felerican, ni sa jednim od ta dva neces pogresiti... Inace drug vozi 156 jtd na koji je nabudzio termostat od Renoa 4 i evo vec drugu godinu sve radi kao sat Znaci ako ti je dzep trenutno plitak, neces pogresiti ni sa termostatom od 400din
behr, godinu i 3 meseci trajao. Placen skupo, skoro duplo vise od verneta. Tolko o kvalitetu. Kupis ta hoces, i onako ces i jedan i drugi da menjas u roku od godinu dana.
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
Ja sam stekao naviku da tako neke znacajnije delove uzimam u ovascenim servisima ili napolju. Tim pre sto se ne menjaju (bar ne bi trebalo) mnogo cesto. Recimo, nosac motora, set kvacila ili cilindre, set zupcastog i vodenu pumpu i sl.
To bi sve trebalo da traje nekoliko desetina hiljada km, pa se par hiljada dinara razlike i ne oseti toliko. Tako sam pre skoro dve godine i termostat stavio i nema nikakvih problema. Ne znam ni koji je, kutija je od originalnih zamenskih delova. Jos je bio na nekoj akciji, tipa 5-6 hiljada dinara.
TheWickerMan@ Druze sto te je potresao termostat Renoa 4? Moram da priznam da sam i ja bio skeptican kada mi je drug demonstrirao tu budzevinu...ali taj termostat sluzi vec skoro dve godine!
Da se razumemo, niti vozim JTDa niti to mene pogađa. Moja priča se svodi na gledanje iz ugla nekog ko održava forum.
Termostat koji vi stavljate NIJE predviđen da se montira na JTD motor zato što je namenski napravljen za Reno. I sad dodje neko i misli : taman ću da uštedim malo para i stavim termostat od Renoa. Dok nekog ne zaglavi u zatvorenom položaju. Onda će da sje.be motor i da kaže : Alfa je krš! Nije Alfa krš već je održavana neodgovarajućim delovima.
Ovo je ista priča kao što ljudi stavljaju Kečev karburator na raznorazna vozila da bi im manje trošio ili kad imaju čukanje pa ubudže farove sa Keca ili Yuga jer su jeftiniji.
TheWickerMan@ Pa druze da vozimo kola vredna proporcialno zaradama, 90% nas bi vozilo samo bicikl. Evo moja mesecna zarada je oko 35.000 din. Prosto moram da se sluzim svim cakama koje saznam ili otkrijem kako bi je vozio. Sad, da je najbolja varijanta da ostavis auto u ovlascenom servisu i samo dodjes po njega i iskesiras, jeste
Nije poenta da se odrzava u ovlascenom servisu nego samo regularno da se ugradjuje nesto sto je proizvodjac propisao u skladu sa performansama motora i kvalitetom.
Ali kad nesto podje naopako u vecini slucajeva je to sto su ljudi domisljati i skloni prepravkama usled lose situacije sa finansijama...u neku ruku podrzavam ali do granice koja me kasnije nece kostati kao pola vrednosti auta.
Kod jtd termostat kad otkaze ostaje u otvorenom polozaju...kod svih drugih kola koja sam do sad imao ostaje u obrnutom polozaju i ako se ne primeti ode glava koja je sad kod svih aluminijumska,popucaju creva ili racve i eto problema.