Kada je 'ladan (malo duze na ovim minusima) imam osetne vibracije (brujanje) ali ih osecam samo na volanu, kao da se ne prenose na ostatak karoserije, ali me zesce nerviraju. Tu je to i kada se zagreje motor, ali znatno manje. E sad dijagnoze idu u rasponu od dizni do cuvenog plivajuceg... Inace nemam nikakvih drugih zalbi i reklamacija na rad narocito od kada sam zamenio kompletan zadnji i pola prednjeg trapa ovaj divljak sto je vozio pre mene joj je dusu uzeo, ali vracam je ja lagano stavku po stavku u zivot
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Obicno su vibracije koje se prenose na volan od nekog nosaca motora.
Ako nemas vibracija dok polazis, prilikom davanja gasa, pustanja kvacila, ne verujem da je zamajac ali mozes proveriti.
Dizne mora da budu skroz u k***u pa da imas tolike vibracije, sto znaci da ti ni voznja nece biti ko zna sta.
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
Meni je motor neverovatno mirno i tiho radio sa losim diznama. Da auto nije dimio i trosio kao kamion nikada ne bi pipao dizne. Tek kad su dizne uradjene motor je poceo da cekica, tj. da se cuje kao sto se i svaki jtd cuje.
i kod mene su osetnije vibracije u leru tj na volanu kad je motor hladan ali kod mene je dodatni problem sto je ler na 750-800rpm a trebalo bi ga malo podici, kad samo naslonim nogu na gas obrtaji odu na 850-900 rpm i vibracije se bas znatno smire, kad bih nekako mogao podici te obrtaje bilo bi super ali slaba vajda.
sutra idem na dizalicu da malo proveravam trap pa cu da bacim pogled na nosace motora kakvi su usput
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Hvala, hvala... za vikend cu da proverim nosace... I dizne... Koliko nosaca ima na ovom motoru? Na Bussu i TS dok sam ih vozio sam ih sve menjao, a sa ovim nemam iskustva...
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
cinjenica je da je kod 95% dizelasa (ovih sa xxx.xxx km koje mi vozimo) plivajuci zamajac nacet, negde manje negde vise, retko gde je idealan sem ako nije skoro menjan, tako da deo vibracija potice sigurno od njega ali isto tako drugi deo potice od raznih drugih elemenata, pa bolje resiti bar jedan (laksi i jeftiniji deo) nego nista
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Ja sam promenio i zamajac i komplet set kvacila sa hidro druk lezajem i centralni nosac ispod menjaca i dalje imam vibracije u leru. Sad u ova dva dana treba da vidim i ostale nosace motora da proverim i ako oni budu uredu onda ceo posao ide na reklamaciju. Inace u prvoj i rikvercu mi je auto tresao dok se nije promenio ovaj nosac ispod menjaca. Sad su ostale te vibracije na leru i osecam ono kad na pola kvacila je pritisnuto da opet ima neka podrhtavanja.
na leru uvek ima vibracija na volanu, to se ne moze izbeci, ali ne bi smela recimo komandna tabla da podrhtava kad je sve ok takodje i pri pritiskanju kvacila ne sme biti nikakvih promena sto se tice tresenja...
meni je zamajac pri kraju i kad je bas hladno cuje se promjena kad se stiska i pusta kvacilo na leru. u sustini, zamajac se kvari tako sto federi popustaju tako da dobija sve vise lufta.
@Milosbg - brate, to je bas smor.. mislis da ce motor jos ljepse i mirnije da radi, a on...
Zamajac u leru, tj. u skoro stacionarnom režimu rada, ne može da bude značajan izvor vibracija, ali mogu nosači motora po hladnom vremenu.
Guma nosača na niskim temperaturama promeni karakteristike (postane kruća) i nema ista svojstva prigušenja kao na 20°C, na primer.
Manje prigušenje => veći dinamički koeficijent => veće amplitude vibracija.
Garaža: ex ar147mjtd '05 ex ar147mjtd TI '07 ex ar159 mjtd '09 ex ar GT Q2 271hp '04 ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein exAr giulieta 1750 QV ar 33 1.7ie/16v ar 75 rosso di beleza Subi impreza sti 300hp
takodje,i kad stavite nove nosace,pogotovo donji centralni,i dalje ce te osetiti vibracije jer je nov,tvrd,treba vremena da se razgazi a za to je potrebna i temperatura veca....ja sam imao taj problem,ali postepeno nestaje...a moze se proveriti i auspuh,nosaci,mozda je prislonjen uz neki metal pa prenosi vibracije
Tako je. Kada se motor zagreje, kao i kada je veca spoljna temperatura, situacija je znatno bolja.
E sad oko nedeumica da li u svemu tome ima i dotrajalosti zamajca/kvacila, pojavio se pre dan-dva jedan novi momenat. Kada mi je automobil dobrano zagrejan i kada krecem iz mesta pri vrhu kvacila zatrese motor, vrlo neprijatno. Kada ujutro upalim auto i krenem sve je OK i nista ne trese... Ovo tresenje se javlja samo u prvoj brzini, rikverc je sasvim OK i kada krecem sa vrlo blagim gasom... Naravno i u voznji nema nikakvih problema... Zamajac, ipak?
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Ako ćeš prijateljski savet, ja imam slične probleme od kada sam zamenio set kvačila, a vidim da neki imaju probleme i koji su menjali kompletan set sa sve zamajcem, navikni se da voziš tako
Ja sam isto menjao nosače, drndao svašta, reklamirao set kvačila i opet postoje vibracije tu i tamo.
Muka mi jedino kad sednem u službeni kombi koji ima preko 300 000 i on kreće bez gasa na brdu i ne trese ništa
ta razlika na kvacilu u zavisnosti od temperature motora ima i kod mene, uvek bolje radi kvacilo kad je hladan auto mada nije da mi bas zatrese kad krecem sa zagrejanim motorom ali def nekako drugacije, kao da lamela kad je zagrejana ne naleze trenutno na zamajac cim krenem pustati pedalu kvacila ne znam kako bih to definisao drugacije, ali mislim da je normalno...
Da, to jeste, ali ovo sad sto se kod mene pojavilo definitivno nije OK... Znaci dam gas, pustam kvacilo i pred sam vrh, znaci kad spoji, pri polasku bas fino zatrese. Inace, nema nikakvih promena u zvuku kad pritiskam kvacilo, u rikverc krece besprekorno itd... Od simptoma tu je jos i blago zveckanje kad pustim gas, i kao i blagi udarac kada palim automobil. Prilkom gasenja ne trese... U voznji se ponasa normalno... Papucica kvacila je OK, nije bas kao kad je novo kvacilo, ali nije ni nesto tvrdo... Jbm li ga... Pretpostavljam da je jedini pozdani nacin da se proveri stanje zamajca otvaranje kvacila
@Falcon
Ja na poslu imam jedno 15-ak caddy-ja, transita, boxera, jumpera, partnera isl. I sto ti kazes lose mi je... Volan ne vibrira ni na jednom od njih, nikakvih potresa nema... Da popickanis...
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Garaža: ex ar147mjtd '05 ex ar147mjtd TI '07 ex ar159 mjtd '09 ex ar GT Q2 271hp '04 ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein exAr giulieta 1750 QV ar 33 1.7ie/16v ar 75 rosso di beleza Subi impreza sti 300hp
ti simptomi ukazuju ukazuju na tri stvari....alnaser kad palis,zamajac zvecka,korpa sigurno treska kad kreces....ali korpu i kad kupis novu valeo opet ce malo....ja sam zamenio sve zivo to,a najmanje treskanja sam dobio menjanjem centralnog nosaca menjaca....