Kad je doslo hladno vreme shvatim da ne radi termostat jer je auto jako tesko dosrizao radnu temperaturu( na otvorenom putu spusti skazaljku na 50c )
Svakako zamenim termostat, sipamo antifriz i nakon dvadesetak dana auto pocinje da nabija temperaturu. Majstor ustanovi da je termostat koj sam stavio ispravan ali da voda ne kruzi, a u cantri za dolivanje antifriza gomila bele skrame. Dakle mesa ulje i vodu. Odmah smo posumnjali na dihtung glave ali je majstor krenuo sistemom eliminacije i ispostavi se da ogromne kolicine ulja ulaze u rashladni sistem preko hladnjaka ulja. Onda je skinuo i otpusio hveliki hladnjak a hladnjak ulja eliminisao da voda kroz njega ne protice dok ne stigne drugi. Testirao sam auto i dva puta cistio sistem redstvom za ciscenje hladnjaka. Jedino sto mi je ostalo je da proverim da li je negde zapusen u sistemu za plin jer na plin u nislim obrtajima trokira a puno ga i trosi pa , sumnjam da voda mozda ne prolazi kroz rasprsivac. Da ne duzim dalje jer sam se bas raspisao...sad kad sipam vodu da testiram, auto ne pregreva samo dok radi grejanje. Tek kada grejanje iskljucim auto krene nakon par minuta da dize temperaturu, a ventilator hladnjaka svo vreme radi u drugoj brzini. Napominjem da ga ne testiram u mestu vec u voznji....
Ako je neko imao slicnih problema neka mi da neki savet jer se skoro mesec dana maltretiram oko temperature.
Naravno voleo bih da sam pun para i da ga ostavim u neki ovlascen servis i da samo dodjem po njega ali....
Unapred hvala na pomoci
